Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 336303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #870 på: Mai 04, 2014, 12:36:09 »
Jeg velger å forholde meg til hva Cellino etter hvert bestemmer seg for og støtte det. Men det må sies at jeg er fryktelig glad i Poyet og hadde gjerne sett den energibunten på sidelinja på ER.
Sent from my iPad using Tapatalk

Blir mye plystring der nede da.
 

Håvard

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #871 på: Mai 04, 2014, 20:14:16 »
Kanskje som å banne ik.....,., men hva med Giggs?

Ung og uerfaren,  men vet hva som skal til for å vinne. ?

Xern

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #872 på: Mai 04, 2014, 20:17:44 »
Skal ikke ha noe scum-legende som trener! Ferdig med saken. 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #873 på: Mai 04, 2014, 20:21:03 »
Kanskje som å banne ik.....,., men hva med Giggs?

Ung og uerfaren,  men vet hva som skal til for å vinne. ?

hehe...hvor godt kjenner du til Leeds og dets supportere...?Det er faktisk HELT utenkelig!

Håvard

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #874 på: Mai 04, 2014, 21:11:51 »
Kanskje som å banne ik.....,., men hva med Giggs?

Ung og uerfaren,  men vet hva som skal til for å vinne. ?

hehe...hvor godt kjenner du til Leeds og dets supportere...?Det er faktisk HELT utenkelig!

jeg burde ha vist bedre......må skulde på laaang konfirmadonshelg.. :) :D

Borge

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #875 på: Mai 05, 2014, 18:51:42 »
Hvem det nå enn blir - sannsynligheten for at vedkommende sitter i stolen i over 8 mnd er vel ganske liten...
Blir veldig overrasket hvis det blir noe kontinuitet på det området.
Borge

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #876 på: Mai 05, 2014, 19:37:21 »
Hvem det nå enn blir - sannsynligheten for at vedkommende sitter i stolen i over 8 mnd er vel ganske liten...
Blir veldig overrasket hvis det blir noe kontinuitet på det området.

Hør på intervjuet med Cellino, virker som han er en cool og tålmodig fyr..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #877 på: Mai 05, 2014, 22:50:19 »
Hvem det nå enn blir - sannsynligheten for at vedkommende sitter i stolen i over 8 mnd er vel ganske liten...
Blir veldig overrasket hvis det blir noe kontinuitet på det området.

Hør på intervjuet med Cellino, virker som han er en cool og tålmodig fyr..:)

Mitt inntrykk er at høres ut som han er fattig og engstelig.......og litt rådvill.


Satse på at ungguttene på akademiet får oss opp....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #878 på: Mai 06, 2014, 10:33:25 »
McDermott blir.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #879 på: Mai 06, 2014, 12:29:14 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #880 på: Mai 06, 2014, 13:04:27 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)

Kanskje, men da må det bli en forbedring deluxe spillemessig.. Vi kan ikke bare flakse oss igjennom kamper neste sesong, da blir det mer av det samme..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #881 på: Mai 06, 2014, 14:53:21 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)

Kanskje, men da må det bli en forbedring deluxe spillemessig.. Vi kan ikke bare flakse oss igjennom kamper neste sesong, da blir det mer av det samme..

Lite attraktiv og underholdende fotball, utvilsomt. Flaks er jeg ikke enig i. Før jul spilte vi nesten bare jevne kamper, noen vant vi, noen tapte vi og noen få endte uavgjort. Har man divisjonens toppscorer vil mange jevne kamper tippe i vår favør mens i kamper hvor toppscoreren ikke har dagen taper man kanskje kampen med et mål.

Jeg tror ikke det skal så mye til for å heve standarden betydelig, både spillemesig og resultatmessig. Det handler om å utvikle det man har fra før, samt få inn noen impactspillere på fast kontrakt som man kan bygge laget rundt. Fra før har man en sentrallinje med bra potensiale i Pearce, Zaliukas, Austin, Murphy, Ross og Smith. jeg håper vi beholder alle disse.  Se heller ikke bort fra at Woooootton og Stewart kan vise seg fra en langt bedre side med mer stabilitet i styre og stell og en manager/trener duo som har ro og selvtillit til å stole på egne beslutninger, fremfor å radikalt forandre formasjon og taktikk hver gang det butter i mot over noen kamper.

Jeg velger å være optimist, selv om vi skulle ende opp med Cellino/BMD fra august.  :)
Jon R.

Kontakinte

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #882 på: Mai 06, 2014, 15:49:25 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)

Kanskje, men da må det bli en forbedring deluxe spillemessig.. Vi kan ikke bare flakse oss igjennom kamper neste sesong, da blir det mer av det samme..

Lite attraktiv og underholdende fotball, utvilsomt. Flaks er jeg ikke enig i. Før jul spilte vi nesten bare jevne kamper, noen vant vi, noen tapte vi og noen få endte uavgjort. Har man divisjonens toppscorer vil mange jevne kamper tippe i vår favør mens i kamper hvor toppscoreren ikke har dagen taper man kanskje kampen med et mål.

Jeg tror ikke det skal så mye til for å heve standarden betydelig, både spillemesig og resultatmessig. Det handler om å utvikle det man har fra før, samt få inn noen impactspillere på fast kontrakt som man kan bygge laget rundt. Fra før har man en sentrallinje med bra potensiale i Pearce, Zaliukas, Austin, Murphy, Ross og Smith. jeg håper vi beholder alle disse.  Se heller ikke bort fra at Woooootton og Stewart kan vise seg fra en langt bedre side med mer stabilitet i styre og stell og en manager/trener duo som har ro og selvtillit til å stole på egne beslutninger, fremfor å radikalt forandre formasjon og taktikk hver gang det butter i mot over noen kamper.

Jeg velger å være optimist, selv om vi skulle ende opp med Cellino/BMD fra august.  :)
Hee!! Den sentrallinja der lukter det ikke opprykk av Jon. En sentrallinje skal bestå av gode erfarne spillere, som man faktisk kan fylle en del rask rundt. Det du har ramset opp her er jo rasket!?

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #883 på: Mai 06, 2014, 16:20:49 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)

Kanskje, men da må det bli en forbedring deluxe spillemessig.. Vi kan ikke bare flakse oss igjennom kamper neste sesong, da blir det mer av det samme..

Lite attraktiv og underholdende fotball, utvilsomt. Flaks er jeg ikke enig i. Før jul spilte vi nesten bare jevne kamper, noen vant vi, noen tapte vi og noen få endte uavgjort. Har man divisjonens toppscorer vil mange jevne kamper tippe i vår favør mens i kamper hvor toppscoreren ikke har dagen taper man kanskje kampen med et mål.

Jeg tror ikke det skal så mye til for å heve standarden betydelig, både spillemesig og resultatmessig. Det handler om å utvikle det man har fra før, samt få inn noen impactspillere på fast kontrakt som man kan bygge laget rundt. Fra før har man en sentrallinje med bra potensiale i Pearce, Zaliukas, Austin, Murphy, Ross og Smith. jeg håper vi beholder alle disse.  Se heller ikke bort fra at Woooootton og Stewart kan vise seg fra en langt bedre side med mer stabilitet i styre og stell og en manager/trener duo som har ro og selvtillit til å stole på egne beslutninger, fremfor å radikalt forandre formasjon og taktikk hver gang det butter i mot over noen kamper.

Jeg velger å være optimist, selv om vi skulle ende opp med Cellino/BMD fra august.  :)
Litt bekymret. McDermott har vært alt for snar til å skifte formasjon, taktikk og spillere i motgang denne sesongen. Jeg vet ikke om jeg tør å stole på at det blir annerledes neste sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #884 på: Mai 06, 2014, 17:24:16 »
Cellino er vår nye manager. BMD får i beste fall fortsette som "coach".  :-*

3-1-1 og snitt på 2 poeng pr kamp etter at Cellino var i boks. Vanskelige "cup kamper" mot bunnlag (Doncaster, Charlton) som vi typisk tapte før overtakelsen var i boks, ble til relativt komfortable seire etter overtakelsen. (Blackpool, Barnsley, Birmingham).  Tilfeldig? I think not.

Kanskje et tett samarbeid mellom Cellino og Mc Dermott er liv laga allikevel?  :)

Kanskje, men da må det bli en forbedring deluxe spillemessig.. Vi kan ikke bare flakse oss igjennom kamper neste sesong, da blir det mer av det samme..

Lite attraktiv og underholdende fotball, utvilsomt. Flaks er jeg ikke enig i. Før jul spilte vi nesten bare jevne kamper, noen vant vi, noen tapte vi og noen få endte uavgjort. Har man divisjonens toppscorer vil mange jevne kamper tippe i vår favør mens i kamper hvor toppscoreren ikke har dagen taper man kanskje kampen med et mål.

Jeg tror ikke det skal så mye til for å heve standarden betydelig, både spillemesig og resultatmessig. Det handler om å utvikle det man har fra før, samt få inn noen impactspillere på fast kontrakt som man kan bygge laget rundt. Fra før har man en sentrallinje med bra potensiale i Pearce, Zaliukas, Austin, Murphy, Ross og Smith. jeg håper vi beholder alle disse.  Se heller ikke bort fra at Woooootton og Stewart kan vise seg fra en langt bedre side med mer stabilitet i styre og stell og en manager/trener duo som har ro og selvtillit til å stole på egne beslutninger, fremfor å radikalt forandre formasjon og taktikk hver gang det butter i mot over noen kamper.

Jeg velger å være optimist, selv om vi skulle ende opp med Cellino/BMD fra august.  :)
Hee!! Den sentrallinja der lukter det ikke opprykk av Jon. En sentrallinje skal bestå av gode erfarne spillere, som man faktisk kan fylle en del rask rundt. Det du har ramset opp her er jo rasket!?

Ross og Smith har scoret 40 ligamål til sammen. Ikke akkurat rask.... ::)

Både Murphy, Pearce, Zaliukas og Austin har vist at de har et høyt toppnivå. Nå gjelder det å bruke de i deres beste posisjoner og skape et godt kollektiv ut fra en "godfot" filosofi.

Det at jeg vil ha disse med videre (sammen med bl a Mowatt og Byram seff) betyr ikke at de skal spille 46 kamper i sesongen. Zaliukas må finne seg i å være cover for en ny stopper som jeg regner kommer ila sommeren. Det samme gjelder Murphy og Austin som bør konkurrere om plassene med et par nye "impact spillere" på sentral midt...
Jon R.

sportcarl1

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #885 på: Mai 06, 2014, 18:19:12 »
vi har ingen ytter värd namnet, så 2 yttrar av klass plus en playmaker som går direkt in i laget så är jag nöjd, är minst 6- 7 spelare som vi kan släppa i sommar som frigör medel, en mindre slimmad trupp med bättre kvalité är vad vi behöver sedan är det bara att ge vära ungdommar chansen med
 

Sydhagen

Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #886 på: Mai 31, 2014, 10:59:42 »
@indykaila: Exclusive: Leeds United have three names on shortlist. Leeds have already contacted Gianfranco Zola. Talks ongoing. #LUFC

@itvcalendar: Massimo Cellino tells @sport_simon Benito Carbone will not be the next Leeds United manager http://t.co/Qmr1JeDCoa #LUFC #Leeds #McDermott
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #887 på: Mai 31, 2014, 11:37:13 »
WHO will take the hot seat at Elland Road following McDermotts departure announced just before midnight on Friday?

Here are the current odds from Sky Bet. Add your own choices in the comments box below...

Benito Carbone 7/4

Gianfranco Zola 9/4

Gianluca Festa 8/1

Roberto Di Matteo 12/1

Paolo Di Canio 16/1

Claudio Ranieri 20/1

Nigel Gibbs 20/1

Massimiliano Allegri 20/1

Neil Lennon 20/1

Neil Redfearn 20/1

Tim Sherwood 20/1

Malky MacKay 20/1

Simon Grayson 20/1

David O’Leary 25/1

Chris Hughton 25/1

Alan Curbishley 25/1

Steve Clarke 33/1

Gary Megson 33/1

Mick McCarthy 33/1

Billy Davies 40/1

Paul Ince 40/1

Kenny Jackett 40/1

Gary McAllister 40/1

Steve Lomas 50/1

Gareth Southgate 50/1

Paul Jewell 50/1

Tony Mowbray 50/1

Stuart Pearce 50/1

Paul Dickov 50/1

Sven Goran Eriksson 50/1

Terry Connor 50/1

Phil Brown 50/1

Glenn Hoddle 50/1

Dennis Wise 66/1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #888 på: Mai 31, 2014, 12:02:04 »
Blir spennende å se hvilke verdensnavn som ønsker seg jobben som " hovedtrener " i Leeds United.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #889 på: Mai 31, 2014, 12:30:12 »
gärna en italiensk tränare med erfarenhet från den engelska ligan, antingen som spelare eller tränare
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #890 på: Mai 31, 2014, 13:37:24 »
Blir spennende å se hvilke verdensnavn som ønsker seg jobben som " hovedtrener " i Leeds United.

Zola Zola, da snakker vi hånd i hanske!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #891 på: Mai 31, 2014, 14:21:30 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #892 på: Mai 31, 2014, 14:26:18 »
Ønsker meg Di Matteo eller Ranieri. Men vi skal jo ikke ha noen manager, så det spørs om noen manager lar seg lokke til Leeds.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #893 på: Mai 31, 2014, 14:49:40 »
http://footballleagueworld.co.uk/dave-hockaday-tipped-to-be-the-new-leeds-united-manager/?



Mmmm tja, det var vel ikke så overbevisende.......

Kan umulig være Cellino som har bestemt dette.  Har måttet blitt rådført av noen... umulig at denne mannen fra Italia visste om Dave Hockaday

Hobben

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #894 på: Mai 31, 2014, 16:57:41 »
Simon Grayson!
Rogaland Whites

Sleivind

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #895 på: Mai 31, 2014, 17:21:40 »
http://footballleagueworld.co.uk/dave-hockaday-tipped-to-be-the-new-leeds-united-manager/?



Mmmm tja, det var vel ikke så overbevisende.......

"The former Blackpool, Swindon and Hull City player is known for establishing the first football academy in England, and the 56-year-old has also been assistant manager at Watford."

Fotballakademi er nok nøkkelordet her.

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #896 på: Mai 31, 2014, 17:35:25 »
Adam Pope
#lufc Managed to grab a quick word with David Hockaday but he said he could make no comment.



Men hvorfor i all verden han her.....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #897 på: Mai 31, 2014, 19:36:08 »
Phil Hay
@lufcThommo @APOPEY I was told this week that a little-known coach by the first name of David was in the reckoning. No idea if it was him






 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #898 på: Mai 31, 2014, 22:07:12 »
Håper det er sant at Claudio R er så godt som klar for jobben. Noen fortalte meg det forrige uke. ;D ;D ;D
http://leedsnews.blogspot.no/2014/05/claudio-ranieri-in-running-to-be-next.html
« Siste redigering: Mai 31, 2014, 22:18:50 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #899 på: Mai 31, 2014, 22:27:36 »
Er forundra hvis vi ikke har en ny coach/manager på plass innen Tirsdag