Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 328948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1500 på: Februar 05, 2018, 19:36:14 »
Kan noen fortelle noe om formasjon, style of play eller lignende om denne Heckingbottom?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1501 på: Februar 05, 2018, 19:36:40 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)

Støtter den linja 100%.Vanvittig mye fjas og fjør som blir til 10 høns på diverse forum
1 av 16 seire. Mannen for oss? Sparket vi virkelig TC for dette?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/02/05/leeds-united-fans-react-to-paul-heckingbottom-speculation/
Håper han takker nei.

Helt enig og klokt skrevet Asbjørn. Unødvendig å ta sorger, skuffelser og dommedag på forhånd.

Roar: Han har mer enn 16 kamper i Barnsley. Det er grunn til at ting har gått som det har gått i år. Det han har gjort med Barnsley det siste 1,5-2 åra er imponerende.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1502 på: Februar 05, 2018, 19:37:30 »
Kan noen fortelle noe om formasjon, style of play eller lignende om denne Heckingbottom?

En som skrev 4-4-2 og direkte lenger oppe her.
Aner ikke selv.

men Eirik Aasen, mannen bak Championship Norge, sier at han spiller offensiv fotball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1503 på: Februar 05, 2018, 19:42:15 »
Men ny to-årskontrakt i egen klubb og ikke mye til overs for Leeds så må han være idiot som takker ja til en klubb som sparker en manager hver 4.måned de suste 8 årene!

ELLER så er man ambisiøs med uhyre sterk tro på seg selv!!!





Barnsley’s Paul Heckingbottom closes in on deal to become new Leeds United head coach

Phil HayPublished: 16:13
Updated: 16:23 Monday 05 February 2018
LEEDS UNITED are set to finalise the appointment of Paul Heckingbottom as their new head coach tonight after activating a clause to release him from his contract at Barnsley.


The Oakwell boss is due to conclude negotiations at Elland Road this evening and should be installed in time to take charge of training at Thorp Arch tomorrow morning.

Leeds have moved quickly to recruit Heckingbottom, less than 24 hours after sacking Thomas Christiansen and just three days after the 40-year-old signed a new contract with Barnsley.

The former Bradford City and Sheffield Wednesday defender put pen to paper on an improved rolling deal at Oakwell on Friday but his contract included a release clause and Leeds moved to finance it earlier today having sacked Christiansen late last night.

Royston-born Heckingbottom, who grew up as a Barnsley supporter and played for the club between 2006 and 2008, has been manager at Oakwell since 2016.

He took charge of his 100th competitive last month and secured an improved deal following the recent takeover of Barnsley.

Barnsley manager Paul Heckingbottom. Picture: Anthony Devlin/PA

Despite the regular sale of key players, Heckingbottom took Barnsley to promotion via the League One play-off final in his first six months in the job and also claimed the Johnstone’s Paint Trophy.

His side finished 14th in the Championship last season but have struggled this term and lie fourth from bottom in the table after one win from 16 games.

Leeds, however, see Heckingbottom as a highly-talented coach and are ready to install him as Christiansen’s successor. He turned down the Sunderland job earlier this season and was strongly linked with Nottingham Forest last month before ruling himself out of the running.

Christiansen was sacked on Sunday after 35 games in charge with Leeds seven points off the Championship play-offs.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1504 på: Februar 05, 2018, 19:47:08 »
Kan noen fortelle noe om formasjon, style of play eller lignende om denne Heckingbottom?

En som skrev 4-4-2 og direkte lenger oppe her.
Aner ikke selv.

men Eirik Aasen, mannen bak Championship Norge, sier at han spiller offensiv fotball.
Hm, det høres jo greit ut.. Kan ikke si at Christiansen oppfordret til ekstremt underholdende fotball akkurat. Ei heller Monk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1505 på: Februar 05, 2018, 19:51:48 »
Lee Thompson

Heckingbottom brought through John Stones at Barnsley. Coached him at youth level #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1506 på: Februar 05, 2018, 19:52:55 »
Kan noen fortelle noe om formasjon, style of play eller lignende om denne Heckingbottom?

En som skrev 4-4-2 og direkte lenger oppe her.
Aner ikke selv.

men Eirik Aasen, mannen bak Championship Norge, sier at han spiller offensiv fotball.
Hm, det høres jo greit ut.. Kan ikke si at Christiansen oppfordret til ekstremt underholdende fotball akkurat. Ei heller Monk

Og han er anerkjent for å være flink med unge spillere. Har fått æren av å ha utviklet bl.a John Stones til den han er i dag. Leste et sted at flere PL klubber vil sende unge spillere på lån til klubben han er i pga sitt rykte med å utvikle spillere.

ragnar

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1507 på: Februar 05, 2018, 19:57:06 »
Blir spennende ihvertfall. Men stor fallhøyde med tanke på hvilken klubb han kommer fra og det han har sagt tidligere.
*In El Loco we trust!*

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1508 på: Februar 05, 2018, 19:59:36 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
Tror det var riktig å avskjede TC. Den sportslige og disiplinære utviklingen var rett og slett ikke akseptabel. Spørsmålet er om vi får noe bedre. «Boardet» til AR har fått noen alvorlige skudd for baugen siste uker og jeg er ikke overbevist om at de vil treffe med neste ansettelse heller. Svaret får vi ikke når erstatteren blir annonsert men først når kamper skal omsettes til resultater.
Enig! Selv om jeg ikke er begeistret for Heckabottom, så har jeg mer tro på ham i denne divisjonen enn det jeg hadde for TC da han ble ansatt.
Ja det må vel regnes som en viss «oppgradering», og heller unge lovende PH enn Grayson, DOL eller Strachan. Er dog redd en «ukjent» mann fra rivalen Barnsley vil bli spist levende av ER publikumet hvis tapsrekken fortsetter. Ser at fansen på FB og WACCOE er ute med øksa FØR han er ansatt. Mye drøye meldinger.  :(

Vi ble nettopp rundspilt av Sol Bamba, ledet av Neil Warnock. På tide å diskutere hvorfor Leeds tar livet av talent og kunnskap der andre klubber får dei samme til å blomstre for fullt.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1509 på: Februar 05, 2018, 20:09:08 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1510 på: Februar 05, 2018, 20:11:38 »
Tillater meg å være skeptisk enda en stund. Syns navnet og talentet minner skremmende mye om McDermott, Evans; Rösler og Monk. Til dels gode resultater i små klubber med begrensede midler, men ikke tøffe nok til å tackle presset i Leeds.
Leeds trenger en bauta, og det har vi ikke hatt siden George Graham, faktisk.

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1511 på: Februar 05, 2018, 20:13:26 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
Tror det var riktig å avskjede TC. Den sportslige og disiplinære utviklingen var rett og slett ikke akseptabel. Spørsmålet er om vi får noe bedre. «Boardet» til AR har fått noen alvorlige skudd for baugen siste uker og jeg er ikke overbevist om at de vil treffe med neste ansettelse heller. Svaret får vi ikke når erstatteren blir annonsert men først når kamper skal omsettes til resultater.
Enig! Selv om jeg ikke er begeistret for Heckabottom, så har jeg mer tro på ham i denne divisjonen enn det jeg hadde for TC da han ble ansatt.
Ja det må vel regnes som en viss «oppgradering», og heller unge lovende PH enn Grayson, DOL eller Strachan. Er dog redd en «ukjent» mann fra rivalen Barnsley vil bli spist levende av ER publikumet hvis tapsrekken fortsetter. Ser at fansen på FB og WACCOE er ute med øksa FØR han er ansatt. Mye drøye meldinger.  :(

Vi ble nettopp rundspilt av Sol Bamba, ledet av Neil Warnock. På tide å diskutere hvorfor Leeds tar livet av talent og kunnskap der andre klubber får dei samme til å blomstre for fullt.
Jepp! Betimelig spørsmål. Samtidig må supporterne se seg selv i speilet og spørre seg om de selv bidrar konstruktivt til at vi skal lykkes med prosjektet.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1512 på: Februar 05, 2018, 20:13:59 »
Ikke så gal uttalelse likevel:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1513 på: Februar 05, 2018, 20:15:27 »

Simon Grayson styrte veldig mye lenger enn 550 dager?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1514 på: Februar 05, 2018, 20:17:36 »
Veldig bra promo! Et veldig godt eksempel på hvordan destruktiv massesuggesjon på sosiale medier skapes av falske historier som folk resirkulerer i rasende tempo. Det er hauger av folk der ute som har hugget  hodet av han allerede fordi han angivelig hater Leeds United!!
Jon R.

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1515 på: Februar 05, 2018, 20:19:01 »
Ikke så gal uttalelse likevel:



Nei, overhode ikke noe galt i det han sier. Nå har vi en hel side med folk som har hengt seg opp i at han hater Leeds uten å vite bakgrunnen for det. Håpløst!

Fire trykk på google så hadde man funnet det ut. Tenk så mye irritasjon, eder og galle man kunne spart seg for.

flynn

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1516 på: Februar 05, 2018, 20:21:50 »
Jeg prøver å oppsummere kravspesifikasjonen:
- Engelsk
- Proven
- Ung (eller i alle fall ikke gammel)
- Må ikke ha vært i klubber vi ikke liker
- Må ikke foretrekke 4-2-3-1
- Om han ha trent noen lag som har møtt Leeds, så forutsettes det at han utelukkende har omtalt oss i positive og rause ordelag

Rart ikke lista er lengre i grunn...

flynn

RoarG

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1517 på: Februar 05, 2018, 20:26:35 »
Ser at utskjelte TC er nr. 3 på lista.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1518 på: Februar 05, 2018, 20:34:25 »
Nærmer seg...


Levi Ben Clarke
@Levilufc
 10m10 minutes ago
Heckingbottom going into ER @APOPEY @PhilHayYEP
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1519 på: Februar 05, 2018, 20:42:48 »
Da er det vel bare den offisielle bekreftelsen som gjenstår.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1520 på: Februar 05, 2018, 20:49:13 »
Ronnie jepson som assistent ryktes på twitter. kan det stemme? er ikke han i Cardiff?

Gufrias

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1521 på: Februar 05, 2018, 20:49:40 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)
Samme her
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1522 på: Februar 05, 2018, 20:51:09 »
Ja kara, skal vi "get behind the team & manager", eller ikke?
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1523 på: Februar 05, 2018, 20:52:14 »
Ja kara, skal vi "get behind the team & manager", eller ikke?

Laget ja. Manager som hater Leeds, ALDRI

B_Ød

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1524 på: Februar 05, 2018, 20:53:37 »
Neivel,  da så
Ups & Ups!!

Torpe-do

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1525 på: Februar 05, 2018, 20:56:39 »
Ikkje namnet eg håpa på, men han virkar jo å ha sine styrker.

Det eg reagerar på, er at han i forrige veke fekk tilbod om ein ny 2-års kontrakt, til tross for å berre ha vunne ein av siste 16 kampar. Det fortel meg noko kring omstendighetane han har hatt å jobba med i Barnsley - i den grad at óg ledelsen i klubben anser det sånn.

Dette med at han "hatar" Leeds er som det vert skrive over her, berre oppspinn, spør du meg. Snarare tvert imot les eg det som ein hyllest til stemninga rundt Barnsley / Leeds-derbyet, og han omtalar Leeds som ein "stor klubb med ei stolt historie" og "ein klubb alle elskar å hate". På ingen måte noko å snakke om i negativt fortegn.

Men nok ein gong ser det altså ut til at me får ein trenar utan noko rutine. Det var nok ikkje det eg håpa på, som sagt.

Er det nokon som har peiling på kva erfaring han har med å håndtere spelarar ifrå forskjellige land og kulturar? Er f.eks Barnsley-stallen hovudsakleg engelsk? Leeds har jo pdd temmeleg høg andel av ikkje-engelske spelarar, skulle eg tru. Høyres ut for meg som at dette kan verte, av mange årsakar, ein kraftig utfordring. Ein eg sjølvsagt håpar han tek på strak arm.

Eg har gått ifrå å vere umiddelbart veldig skeptisk til å verte veldig forsiktig håpefull.

Han skal i alle fall få sjansen frå meg, og eg meinar dømminga fyst startar etter 4 seriekampar. Dei neste 4 anser eg som ei enorm oppgåve uansett kven som måtte kome inn og lede dette laget mot dei motstandarane.


Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1526 på: Februar 05, 2018, 21:00:54 »
Tror dette blir bra jeg. Gleder meg til å se hva han står for. Lest meg opp på mange aktuelle kandidater i dag. Fikk veldig sansen for Cook i Wigan og den typen han er og hvordan lagene hans fremstår.

 Heckingbottom får også mye skryt for sine kunnskaper og pedagogiske evner. Han er nok en mye tøffere type enn TC. Han vet å stille krav til gruppa. Bruker helst folk som vil ta til seg lærdom og vil utvikle seg.  Barnsley har spilt med høy innsats og en offensiv spillestil. 4-4-2 i Barnsley, så får vi se hva det blir her.

Håper av hele mitt Leeds hjerte at fansen i England kan gi han arbeidsro og lar han få en fair sjanse. At folk ikke skjønner viktigheten av det er synd. Går det at skogen så kan heller fansen gi beskjed da.

Forventer at enkelte på forumet her går i fistel. Men det hadde dem gjort uansett hvem som ble ansatt :)

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1527 på: Februar 05, 2018, 21:02:18 »
Neivel,  da så


MOT


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Square Ball

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1528 på: Februar 05, 2018, 21:02:48 »
La oss håpe vi skyter gullfuglen.Kan han være  en up and coming britisk manager i
Sean Dyche eller Gary Rowett klasse.Har forøvrig Jamie Clapham som assistent i Barnsley,
som fikk noen kamper på lån for oss venstrebacken

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1529 på: Februar 05, 2018, 21:03:24 »
Ja kara, skal vi "get behind the team & manager", eller ikke?

Laget ja. Manager som hater Leeds, ALDRI

Hva prøver du å oppnå? 

Har du sett i hvilken sammenheng han har blitt sitert på at han "hater" Leeds?

Har du kilder på at han virkelig gjør det, så bring it on?!