Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL CITY PÃ… ASHTON GATE LØRDAG 4/2 2012, KL 1600  (Lest 65144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #510 på: Februar 04, 2012, 18:28:11 »
Ps!  Prett ;)
DALHEIM WHITES

samadhi

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #511 på: Februar 04, 2012, 18:51:44 »
Herlig start for vår "nye" manager.
Blir spennende å se om han får forsette. Tipper de fleste håper det på en sådan kveld?  ;D

Godt at Snoddy, Becchio og Ross scorer.
Nå er vi i angrepsposisjon.

Prett folkens  ;D
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #512 på: Februar 04, 2012, 22:02:52 »
Herlig resultat. Glede i heimen. Spent på fortsettelsen. MOT

testo

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #513 på: Februar 04, 2012, 22:21:04 »
Neil Redfern interview after the Bristol City 0 Leeds United 3 match. 04/02/2012
http://www.youtube.com/watch?v=VddLyJc67co
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bmoen

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #515 på: Februar 04, 2012, 23:54:42 »
Kan noen fortelle bmoen at sesongen ikke er over likevel?

 ;)

Den er nok desverre det. Ingenting å ta av for en seier over et bunnlag. I neste hjemmekamp er det vel tilbake i samme dårlige sporet igjen.  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Odin

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #516 på: Februar 05, 2012, 00:03:06 »
Fin seier i Bristol idag. Vi hadde ikke skudd på mål før Snodgrass scoret. En kjedlig førsteomgang med lite godt spill. I andre styrte vi helt når Bristol C bare hadde 9 mann. Delph var klart banens beste. Blir spennende å se om han fortsetter i samme stil, og om vi kan beholde ham lenger! MOT og positiv start for NR...

Jon R

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #517 på: Februar 05, 2012, 01:30:16 »
Fin seier i Bristol idag. Vi hadde ikke skudd på mål før Snodgrass scoret. En kjedlig førsteomgang med lite godt spill. I andre styrte vi helt når Bristol C bare hadde 9 mann. Delph var klart banens beste. Blir spennende å se om han fortsetter i samme stil, og om vi kan beholde ham lenger! MOT og positiv start for NR...

Que?  ??? Utfra radiokommentarene i første omgang hørtes han ut som banens dårligste!   :o
Jon R.

ØBS

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #518 på: Februar 05, 2012, 04:46:17 »
Satt med et bestemt inntrykk av det jeg og...

De fleste i kamptråden ville jo ha ham byttet ut etter en halvtime... ???
LUSCOS-hilsen
ØBS

Gufrias

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #519 på: Februar 05, 2012, 07:59:07 »
Man ser jo ikke så godt når man følger kampen på radio.

Ellers kan det jo være at Delph var så som så mens Bristol styrte kampen.
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #520 på: Februar 05, 2012, 09:34:50 »
Satt med et bestemt inntrykk av det jeg og...

De fleste i kamptråden ville jo ha ham byttet ut etter en halvtime... ???

To-tre stykker nevnte vel noe om det...

Og konkludere ut i fra radio er ikke så lurt...

Fikk en melding fra Kjell som mener vi så mer solid ut en på lenge, Odin er positiv, dette gjør meg positiv og spent på fortsettelsen :)

Sydhagen

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #521 på: Februar 05, 2012, 10:34:26 »
Jeg konkluderer enkelt og greit med at det var fantastisk deilig med 3 poeng, at vi holdt nullen og at det endatil var på bortebane. Akkurat DET er sjelden vare! Alt annet driter jeg i!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Odin

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #522 på: Februar 05, 2012, 11:08:23 »
Satt med et bestemt inntrykk av det jeg og...

De fleste i kamptråden ville jo ha ham byttet ut etter en halvtime... ???

To-tre stykker nevnte vel noe om det...

Og konkludere ut i fra radio er ikke så lurt...

Fikk en melding fra Kjell som mener vi så mer solid ut en på lenge, Odin er positiv, dette gjør meg positiv og spent på fortsettelsen :)
Jeg og 5 andre var på kampen i Bristol, og vi var alle enige om at han var banens beste. Han tok skikkelig ansvar og dirigerte spillet, jobbet solid tilbake, og for meg så han ut som den "holding" midtbanespiller vi har manglet en stund... Snodgrass og Smth var også gode; Lonergan hadde en feilfri kamp og et par meget gode redninger i første. Selvfølgelig er det vanskelig å vurdere laget skikkelig når man spiller 11 mot 9, så vi får se i neste kamp.

Vi hadde en fin dag i Bristol og er glad kampen gikk på lørdag. I dag ville den nok blitt utsatt, snøen startet å lave ned ved kampstart, og vi fikk en glatt gåtur tilbake til togstasjonen...tok ca 45 min...MOT!!.

Kickthemdown

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #523 på: Februar 05, 2012, 11:31:17 »
Man ser jo ikke så godt når man følger kampen på radio.

Ellers kan det jo være at Delph var så som så mens Bristol styrte kampen.
Korrekt , svak den første halvtimen med mange balltap for så å briljere når han får større rom. Rettvendt med ballen i beina er han divisjonens soleklart beste midtbanespiller.

ØBS

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #524 på: Februar 05, 2012, 17:18:09 »
Satt med et bestemt inntrykk av det jeg og...

De fleste i kamptråden ville jo ha ham byttet ut etter en halvtime... ???

To-tre stykker nevnte vel noe om det...

Og konkludere ut i fra radio er ikke så lurt...

Fikk en melding fra Kjell som mener vi så mer solid ut en på lenge, Odin er positiv, dette gjør meg positiv og spent på fortsettelsen :)
Jeg og 5 andre var på kampen i Bristol, og vi var alle enige om at han var banens beste. Han tok skikkelig ansvar og dirigerte spillet, jobbet solid tilbake, og for meg så han ut som den "holding" midtbanespiller vi har manglet en stund... Snodgrass og Smth var også gode; Lonergan hadde en feilfri kamp og et par meget gode redninger i første. Selvfølgelig er det vanskelig å vurdere laget skikkelig når man spiller 11 mot 9, så vi får se i neste kamp.

Vi hadde en fin dag i Bristol og er glad kampen gikk på lørdag. I dag ville den nok blitt utsatt, snøen startet å lave ned ved kampstart, og vi fikk en glatt gåtur tilbake til togstasjonen...tok ca 45 min...MOT!!.

Dere lagde skikkelig bra liv på tribunen til at dere bare var seks stykker der... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Andersen

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #525 på: Februar 05, 2012, 17:25:55 »
Seks stykker kan lage sabla mye liv på en fotballkamp! :D

pale

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #526 på: Februar 05, 2012, 23:21:24 »
Et lite referat fra Ashton Gate på lørdag.

Vi ankom Bristol et par timer før kampstart noe usikre på om vi fikk tak i billetter. Det var bare lagt ut 1800 bortebilletter, så det gikk ikke. Men via en bekjent i Englang som kjente Ryan Taylor på BC, så klarte vi å skaffe spillerbilletter. Gode seter midt på hovedtribunen. Utfordringen ble jo da å ikke gjøre en mine ved Leedsskåringene...

Kampen var delt i to. Den første halvtimen var leeds svake. BC kom til et par brukbare muligheter, uten at Lonergan måtte anstrenge seg alt for mye. Vi sleit på midtbanen, Kilkenny fikk styre mye av spillet, og Delph traff knapt med en pasning. I tillegg virker han overtent og burde nok hatt et gult kort.

Men så kom måle ut av ingenting. Strålende forarbeid av bl.a. Becchio og McCormack gjør at Snoddy får komme alene mot James og er iskald, 1-0! Og Leedsfansen til himmels.

Det som avgjør kampen kommer litt før pause da MCC blir felt på vei mot mål og den beste stopperen til BC får rødt kort. Når så neste mann får to gule på tre minutter i annen omgang har vi nesten full kontroll. McC får tre annullerte mål før den endelig sitter, og Becchio skårer en perle!

Imidlertid kunne det gått galt. På 1-0 får de en dødball, Becchio sover i markeringen og kun en strålende rednning av Lonergan redder oss.
Det er vanskelig å lese for mye ut av kampen. Vi var dårlige mot 11 mann, med et strålende unntak.

Mot 9 mann blir det enveiskjøring.
Av spillere som utmerket seg er Snodgrass i en særklasse. Det kan ikke være mange bedre spillere i denne divisjonen!
Lonergan viser også klasse de gangene det trengs. Midtforsvaret klaret seg greit, men jeg er ikke sikker på at vår innlånte høyreback fra Spurs blir bedre enn det vi har fra før.
Delph viser mye bra etterhvert, men mot 11 mann var han ikke god.
Etter kampen ble det en hyggelig togtur oppover sammen med andre Leedsfans.
Jeg har lest her inne at mange fans er positive til KB, det gjelder ikke de som satt på toget med oss.
Bates, get out of out club, you Chelsea bastard runget gjennom toget.

Og idag våknet vi til et vintervitt England, som førte til at vi dessverre ikke fikk sett Derby-forest.





« Siste redigering: Februar 05, 2012, 23:23:58 av pale »

RuneR

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #527 på: Februar 06, 2012, 09:10:07 »
Et lite referat fra Ashton Gate på lørdag.


  Flott.  Tusen takk for referatet.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

4ever arcticwhite

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #528 på: Februar 06, 2012, 14:12:41 »
McCormack sier at:
“The game plan was good, too. In the first 15 minutes, he made sure we didn’t concede. We had to stay compact.

“Myself and Luciano had to drop in to mark the deep midfielder, meaning we were largely working on the counter-attack.

(http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/mccormack_feels_united_search_can_be_narrowed_down_1_4218445)

I alle fall når man spille med to spisser, så bør vel slikt være rimelig "standard prosedyre"? Ikke så rart at vi ikke har fungert i 4-4-2?
The future's so White I've got to wear shades 8)

pale

Sv: KAMP MOT BRISTOL CITY PÅ ASHTON GATE LØRDAG 04.02.2012 KL 1600
« Svar #529 på: Februar 06, 2012, 14:33:26 »
Sitat
“Myself and Luciano had to drop in to mark the deep midfielder, meaning we were largely working on the counter-attack.

Kan vel ikke si at det fungerte all verden. Den første halvtimen styrte jo BC med Kilkenny som dyp midtbanespiller hele kampen...Jeg føler ikke at laget er friskmeldt etter denne kampen.