KAMP: vs Brighton & Hove Albion, Elland Road lørdag 11/2 2012, kl 16:00.

Started by ArneS, February 10, 2012, 10:50:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Here we go again

Quote from: bmoen on February 11, 2012, 19:00:47
Det er utrolig deilig for en gangs skyld å få litt moralsk støtte her på forumet! Det er ikke ofte. TUSEN TAKK!  :)

;D

For meg har dine innlegg etter at det har gått dårlig for oss blitt litt av høydepunktene her inne. Morsomt at folk tenner gang på gang ;)

På den annen side skulle jeg jo gjerne sett at det ikke var noen grunn for deg å komme med disse innleggene.  Men det blir en annen sak.

RoarG

Tenk hvor dødt det hadde vært her inne om Leeds hadde gjort det bra. Hadde ikke vært noe å diskutere, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Quote from: marve on February 11, 2012, 18:56:38
Quote from: Leedsfan on February 11, 2012, 18:52:56
Quote from: DenHviteYeboah on February 11, 2012, 18:50:34
Quote from: Leedsfan on February 11, 2012, 18:44:48
At noen gosser seg ved at de får sagt "i told you so" daglig er jo veldig synd, det betyr at det går sugent med vår kjære klubb....
Herregud,det er da ikke snakk om å gosse seg,men du og andre må rett og slett tåle å høre at noen har påpekt ting fra tidligere som viser seg å stemme.Som sagt anbefaler jeg deg å lese en del gamle innlegg.Det må vel kunne gå an å hevde at man har hatt delvis rett i en sak uten å beskyldt for å gosse seg eller å ha et bestemt syn som før eller senere vil slå til?

Det er jo akkurat det jeg sier.....:)
Alle vet jo hva du står for så hvorfor føler du da behovet for å fortelle det til oss om og om igjen hvis du ikke får en viss tilfredstillelse av det? Du sier jo selv at du har sagt dette mange ganger i flere år...
Synes ikke alle det er tilfredstillende å ha rett da .Ikke noe galt i det vell  :) :)spes ikke her i et diskusjons forum .
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bmoen

Quote from: RoarG on February 11, 2012, 19:09:46
Tenk hvor dødt det hadde vært her inne om Leeds hadde gjort det bra. Hadde ikke vært noe å diskutere, da.

He, he, ja, ikke sant! God helg alle sammen!  :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

asLeeds

Det er utrolig deilig for en gangs skyld å få litt moralsk støtte her på forumet! Det er ikke ofte. TUSEN TAKK!  :)

Ta no ikkje heilt av no, er vell ikkje første gang du får støtte av DHY??
DALHEIM WHITES

ollan

Vi rykker heldighvis ikke ned denne sesongen........mere spent på om vi overlever så lenge som klubb?
Bates out!!
Ollan

Kickthemdown

Quote from: LEO on February 11, 2012, 18:23:36
Direktør Lorimer  ;D sier at Redfearn kan bli like bra som DON REVIE.

Er det mulig , håper han er feil sittert

Takk for i år vil ikke bruke mer av min fri tid før NY manager kommer.

Føler at Bates undervurderer oss fan og det skal  han få merke på kroppen at vi IKKE tollerer.

Han MÃ... få merke det på PUNGEN , da det er det eneste stedet han vil reagere på.
Bør droppe å drikke seg snabelfull før han skal intervjues..  :-[

Jon R

Ikke rart du hoverer. Tenk å klare å "predikere" at Leeds ville pådra seg nok et hjemmetap!  :o

Ikke for å ta fra deg gleden men selv oldemoren min ville hatt 33 % sjanse for å få rett på sitt tips i denne kampen. ( og alle andre kamper, uansett land, liga, lag......)  ;)

.

Jon R.

berlin

Klart det er bra for forumet at det gjenspeiler et bredt spekter av personligheter.
Nå er det ikke sånn at personlighet kan defineres eller kategoriseres som optimister, realister og pessimister, men la oss likevel for enkelthets skyld si at det er slik.

Da er min kommentar at det aller sikreste er å være realist eller pessimist, og det gjelder ikke Leeds, det gjelder generelt. Det er større sjanse for at de to kategoriene får rett, enten enkeltkamper eller overall.

Det er dermed modigere å være optimist eller naiv eller torvald tåka eller drømmer eller....
DA stiller du deg til hogst.

Når det gjelder "hva var det jeg sa" kommentarer, misliker jeg personlig denslags. Bortsett fra det mer humoristiske, at man tippet tilskuerantallet riktig og sånn. Men det får jo bli opp til hver enkelt,
hvis man har glede av å komme med slike utsagn, så hvorfor ikke.

Her skal jeg stoppe, for jeg kunne dra denne mye lengre og mer provokativt, bare så det er sagt.

berlin
- som ser glorien skinne over sitt eget hode

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on February 11, 2012, 18:46:31
Quote from: DenHviteYeboah on February 11, 2012, 18:32:39
Quote from: Mr Kaizer on February 11, 2012, 18:23:38
Quote from: bmoen on February 11, 2012, 18:17:43
Quote from: asLeeds on February 11, 2012, 18:14:22
Quote from: bmoen on February 11, 2012, 18:12:02
Da ble det som jeg sa, tilbake i det dårlige sporet på hjemmebane igjen. Glem resten av sesongen. ;)

Jippe te deg bmoen du fikk rett, e vell overlykkelig du no?

Nei, men jeg bruker hodet litt mer enn hjertet; jeg er bare realistisk!  ;)

Du kaller deg realist, men kommer kom i dårlige perioder for å si "Hva var det jeg sa?".
Det er da ikke galt å komme etterpå å si "hva var det jeg sa".Det sitter tydligvis langt inne for noen å innrømme at man har tatt feil angående tilstanden i klubben under Bates...Bare vent: det kommer til å bli boikott på hjemmekamper-det eneste som hjelper!hb sa det for 2 år siden,jeg sa det i fjor.Er det galt å si dette nå?jaja....

Galt er det kanskje ikke, men det kalles etterpåklokskap. Fryktelig irriterende, spesielt når man er irritabel etter at laget ens taper. Dette gjør jo bmoen til stadighet også. Han MÃ... jo ønske reaksjoner på dette og jeg er dum nok til å gå på.

Du sier det sitter langt inne for meg å innrømme hvordan tilstanden i klubben er. Da kontrer jeg med at det tydeligvis sitter langt inne for deg at jeg ikke er Bates-tilhenger, samme hva du måtte tro og si. Dette har du oversett før og nektet å svare på ved forespørsel.

Ja, dere har hatt korrekt i mye dere har sagt, men det er heller ikke slik at ALT som skjer er like langt "der ute", som det ofte blir påstått. At ikke alle følger på absolutt ALT av teorier (utelater konspirasjons-) gjør heller ikke folk til Bates-tilhengere, bare mer nyanserte. Du sier også at "dette sa HB for to år siden", "dette har vært sagt lenge". Faktum er at mye av det har mange vært enig i, som at ikke Bates er den riktige eieren til å ta Leeds tilbake til toppen.

Fullt mulig etterpåklokskap er en idrett som noen føler er fint å bedrive, jeg blir bare irritert. Tror også ting som blir sagt får litt mer tyngde om den som sier det ikke kommer etterpå og sa "I told you so!", når det er èn av hundre ting (hvor resten var galt). Seseongen var da ikke over da det ble påstått, var den?

Nå er jeg jævli irritabel etter nok en elendig prestasjon av Leeds, så nå slutter jeg.

God hælj, både DHY og bmoen. (Det mener jeg!)

Go hælj te deg også :)
MOT!

Jon R

Litt av en GJENG som styrer butikken vår om dagen gitt. Oser ikke akkurat av profesjonalitet for å si det mildt. Jeg begynner også å få en gryende mistanke om at 80 år gamle Ken Bates begynner å bli preget av langt fremskreden demens.

Ken Bates som eier og styreformann. Peter Lorimer som direktør. Neil Redfearn som manager.

Gud hjelpe oss for en gjeng!  :o
Jon R.

berlin

Quote from: Jon R on February 11, 2012, 20:03:51

Litt av en GJENG som styrer butikken vår om dagen gitt. Oser ikke akkurat av profesjonalitet for å si det mildt. Jeg begynner også å få en gryende mistanke om at 80 år gamle Ken Bates begynner å bli preget av langt fremskreden demens.

Ken Bates som eier og styreformann. Peter Lorimer som direktør. Neil Redfearn som manager.

;D

DenHviteYeboah

;D

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 11, 2012, 20:03:51

Hehe, de har et stort ansvar og har vel ikke helt truffet rett med alle avgjørelser... Ikke noen som kjenner noen ninjaer? :-*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Quote from: Neo on February 11, 2012, 19:40:36
Greit nok at Mr Lorimer nå skal være "politisk korrekt" ift sin styrerolle og tekkes sin eier, men det får jo være grenser for superlativer han skal tillate seg å komme med.

Litt edruelighet (bokstavelig talt) må vi forvente....  >:(

Lorimer har vore og er ein triveleg kar og i sin rolle støttar han Bates etter alle kunstens reglar.
Spørsmåler er om Lorimer skal ha ein viktig direktør rolle i LEEDS UNITED ???
LIFE IS LEEDS

Carl Fisker

Da ble det som jeg sa, tilbake i det dårlige sporet på hjemmebane igjen. Glem resten av sesongen. ;)
Bmoen: du er en merkelig Leeds-supporter som kun lar høre fra deg når vi gjør det dårlig. Jeg vil tro at du gremmer deg når Leeds vinner. Gjør deg selv og oss andre en tjeneste: Slutt å strø salt i såret når Leeds taper!

bmoen

Quote from: Carl Fisker on February 11, 2012, 22:28:00
Bmoen: du er en merkelig Leeds-supporter som kun lar høre fra deg når vi gjør det dårlig. Jeg vil tro at du gremmer deg når Leeds vinner. Gjør deg selv og oss andre en tjeneste: Slutt å strø salt i såret når Leeds taper!

Staakar, deg da!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

p0ndus

Er utrolig at vi har fått de poengene vi har fått, for matchanalysene har jo stort sett vært begredelige hele sesongen. Konklusjon er at vi klarer ikke og presse etablert hjemme og får litt prestasjonsangst av det, mens vi er bedre på og kontre på bortebane  og da får spillet inn i et annet spor som vi behersker bedre. Men finspill blir det uansett ikke. Tror disse "dyktige" matchanalytikerne heller må innse at dette er måten vi spiller på og heller ta mer tak i de positive elementene i spillet. (som det forhåpentligvis er noen av)

asLeeds

Quote from: bmoen on February 11, 2012, 23:35:05

Staakar, deg da!  ;)

Sadist?
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Staakar, deg da!  ;)
Stakkars deg tror jeg vi sier. Rimelig patetisk sånn som du fremstår nå..

Tom S

Staakar, deg da!  ;)

Eg skjønner ikkje sånne som deg.
Du fremstår som du gleder deg over at Leeds taper og koser deg med å strø salt i eit åpent sår til medsupportere etter eit sviande tap.
Deg om det.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Let it go gutta.

Om ikke bmoen får respons forsvinner kommentarene. Han får det jo akkurat som han vil.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

1. baklengs i går:

Det evinnelige problemet på corner mot. Lærer vi aldri?

2. baklengs:

Litt mer utydelig, men helt klart for stor avstand mellom høyre stopper og høyre back. Først og fremst ligger vel Smtih for langt ut, evt stopper dratt for langt mot venstre. Så nærme 16-m må vi komprimere mer, og ha større fokus på å  beskytte eget mål. Så kan man vel diskutere avstandene internt i  midtbaneleddet  og mellom leddene, når en spiller får rettvende seg så enkelt i mellomrommet.

Rudi G.

Quote from: Kato on February 12, 2012, 09:13:14
1. baklengs i går:

Det evinnelige problemet på corner mot. Lærer vi aldri?

2. baklengs:

Litt mer utydelig, men helt klart for stor avstand mellom høyre stopper og høyre back. Først og fremst ligger vel Smtih for langt ut, evt stopper dratt for langt mot venstre. Så nærme 16-m må vi komprimere mer, og ha større fokus på å  beskytte eget mål. Så kan man vel diskutere avstandene internt i  midtbaneleddet  og mellom leddene, når en spiller får rettvende seg så enkelt i mellomrommet.

Spillerene er så vranglærte at dette vil ta lang tid og rette på, NR kommer ikke til og klare det for jeg tviler på at det han som bestemmer!

Kato

Ting kan tyde på at her må det en sterk leder inn. Ser ikke for meg at hele spillergruppa liker at O`Brien har gått fra kulden og rett til trenerbenken.

Hvis vi har problemer med attityden, så hjeper det lite at juniortrenern skal styre showet, med hjelp av spillere.

Woody

Quote from: Kato on February 12, 2012, 09:29:03
Ting kan tyde på at her må det en sterk leder inn. Ser ikke for meg at hele spillergruppa liker at O`Brien har gått fra kulden og rett til trenerbenken.

Hvis vi har problemer med attityden, så hjeper det lite at juniortrenern skal styre showet, med hjelp av spillere.

Enig i det,her ligger det igjen mykje grums,så her trenger vi ein sjef med stor S som tek med seg nye koster
LIFE IS LEEDS

Dennis

Quote from: Kato on February 12, 2012, 09:29:03

Dette er hevet over all tvil og det har manglet i LANG tid. Klubben har ikke kapteiner på banen, verken gresset eller ved det.

Warnock in!
Marching on together!