Skrevet av Emne: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?  (Lest 13797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #30 på: Februar 16, 2012, 22:16:38 »
Tror på et løft under ny manager, og at vi ender på en 7. plass.

Overraskende optimistiske toner fra den kanten, men jeg registrerer også at du legger deg pent til rette akkurat utenfor playoff. Det betyr vel at Paul Ince ikke lykkes, han heller..  :P
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #31 på: Februar 17, 2012, 06:43:44 »
Tror på et løft under ny manager, og at vi ender på en 7. plass.

Overraskende optimistiske toner fra den kanten, men jeg registrerer også at du legger deg pent til rette akkurat utenfor playoff. Det betyr vel at Paul Ince ikke lykkes, han heller..  :P
Vi er Leeds. Selvfølgelig lykkes vi ... nesten ;)
 

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #32 på: Februar 06, 2015, 19:44:46 »
Redfearn spekulerer...TWO WINS and we are 11th:


REDFEARN ANTICIPATES TOUGH TEST
Head coach looks ahead to the Brentford game...

PUBLISHED 06 FEBRUARY 2015 AT 09:00


 1 213BRENTFORD, NEIL REDFEARN
Neil Redfearn is anticipating a "tough game" when Brentford visit Elland Road on Saturday afternoon (3pm), but the head coach has his sights set firmly on continuing to climb up the division.

After sealing promotion from League One last season, Mark Warburton’s Brentford occupy fifth place in the Championship table and arrive in West Yorkshire having won three of their last four games.

"It’s going to be a tough game," said Redfearn. "I rate Brentford really highly.

"I think they’re a good side, a good football side. They can mix it.

"If it’s tough, they can make it tough. They can fight and play at a tempo.

"They’ve got good players in wide positions and a lot of pace and energy. It’s going to be a tough game."

However, United have been in impressive form themselves of late, securing back-to-back victories for only the second time this season and going unbeaten in the league throughout January.

The recent run has seen Redfearn’s side climb to 19th place, creating a five-point cushion above the bottom three, and just two points separates them from the top half of the table.

"It’s become very tight now, the league table," said Redfearn.

"I think there are five points between us and 11th- which is two wins if we can put that run together and keep this consistency and belief.

"The big thing is that we can’t look past each game. We’ve got to respect each game.

"Every game in this division is tough.

"When you get to this point in the season, the sides that are at the bottom of the division are desperate to get results. They become difficult games and the sides at the bottom will start beating people.

"We’ve just got to make sure that we concentrate on us, take each game as it comes and try and take something out of each game."

United have reverted to a 4-2-3-1 formation in recent weeks, a system which has brought improved results and helped bring the best out of a number of players who had found themselves out of the side.

The head coach said: "We’ve got different variations to what we do. I think we’ve got options now to how we play,

"There might be changes; we might go a bit differently.

"We’ve got to bear in mind as well we’ve got some tough games coming up, but we can’t look past this next game.

"This is the most important game and we want to try and get three points in this. If we can’t get three points then we need to make sure we don’t get beat.

"We’ve gone with that mentality now for the last four or five games and we’ve picked up results."

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/k9ndx6ed2471e3uriecstghy/title/redfearn-anticipates-tough-test#sthash.D0LRgqlc.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #33 på: Februar 06, 2015, 19:52:54 »
Vinner vi resten, rykker vi opp. Taper vi resten, så rykker vi ned. Tror det blir en mellomting. Altså en 13 plass til slutt

Eriksen55

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #34 på: Februar 06, 2015, 20:18:11 »
7

asLeeds

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #35 på: Februar 07, 2015, 10:43:02 »
5   MOT
DALHEIM WHITES

lojosang

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #36 på: Februar 07, 2015, 18:41:45 »
18. plass
- Leif Olav

GeirO

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #37 på: Februar 07, 2015, 21:44:14 »
16
MOT

Gufrias

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #38 på: Februar 07, 2015, 22:40:41 »
Hvor som helst, bare det er bedre enn 22.
Hekta på Leeds siden 1974

whitelocks

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #39 på: Februar 08, 2015, 09:36:10 »
Håper og tror på 25 poeng til og det må holde til å stå i divisjonen. Er litt 'nede' i dag og orker ikke engang lese TPN som kom i posten i går. Men......MOT

sportcarl1

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #40 på: Februar 08, 2015, 09:54:00 »

12:a
 

DenHviteYeboah

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #41 på: Februar 08, 2015, 17:39:16 »
Tipper vi redder plassen med et nødskrik ;)
Opprykk i 2016? kommer aldri til å skje >:( har gitt opp Cellino og det meste ved klubben. Hvis det ikke blir investert i £20mill i nye spillere, så kommer vi aldri til å rykke opp-aldri >:(
Alt blir gjort feil i denne klubben, vi har stått i stampe i 10 år, laget oss unnskyldninger hele veien, og har innbilt oss at ting blir bedre :( de blir ikke det >:(
Rask og middelmådigheter rykker ikke opp, i hvert fall ikke hos oss >:(
Negativ? you bet >:(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #42 på: Februar 09, 2015, 13:29:18 »
Det er enkelte tegn som bekymrer i klubben. Det snakkes om nedrykk og at vi ligger 5 poeng over, noe som er skremmende nok i seg selv, men det det alvorlige er at dette er i ferd med å falle naturlig. Relegation snakk, ja det var grusomt i Leeds United for en del år siden, og vi forsvant fra PL. Deretter poengtrekk og ned i L1. Nå snakkes det igjen om nedrykksspøkelse og ingen synes det er noe spesielt liksom. Og vi snakker da om ned til League 1!!! Det er ikke slik jeg ønsker at Leeds United skal være.

Vi trenger gode opplevelser nå, et lag som vinner kamper og klatrer på tabellen. Dessverre er dette neppe sesongen for at dette skal skje. Det er noe vi må se i øynene, nå når det nærmer seg sesongens avslutning. Igjen er det en type sesong som helst må bli ferdig da vi forhåpentligvis havner i ingenmannsland og i værste fall i nedrykkskampen. Vi er rett og slett ikke gode nok. Leeds United er et ganske dårlig fotballag rett og slett. Til tider i år har det faktisk vært det det nest dårligste i hele CC. Det er søren meg uakseptabelt.

FL jakter på feil hos vår eier. Dommeren får skylda i helgen. Redders babler i vei om at vi trenger vinger og trenger stayerevne og at han ser at laget spiller bra....?? Underlig at det ikke blir seiere av det i så fall. Jeg tenker at vi nok en sesong har vært en organisasjon som bet kunne vært ledet av Balle Klorin!! Surr, rot, skattesnyteri, sparkede managere selvsagt....osv osv. Det vanlige kaoset vi Leeds-fans utsettes for hvert eneste år.

La oss håpe det ikke blir L1, jeg føler meg aldeles ikke overbevis om at vi greier å havne over 22. plass for å si det slik....!! Leeds forever er jeg uansett! MOT!! 
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #43 på: Februar 11, 2015, 00:06:48 »
Etter Reading - Leeds United 0-2:


@PhilHayYEP: Redfearn: "It’s taken us up to 17th and that looks lot better, a lot healthier. But the more important thing is that we’re up to 35 points."


@PhilHayYEP: Redfearn: "A lot of clubs are bunched together and a lot are floundering." Wants Leeds to get the job done and put the season to bed now.


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #44 på: Februar 16, 2015, 14:29:53 »
Play-off sier Taylor:

Stranger Things Have Happened – Charlie Taylor Admits Leeds Dreaming of Playoffs


Leeds United defender Charlie Taylor admits that the Whites are dreaming of using their good run as a springboard to grab a spot in the Championship playoffs.

Neil Redfearn's men have now won four of their last five league games, the latest a 1-0 win over Millwall on Saturday, and have jumped up to 12th spot in the table.

Spirits are high at Elland Road and, 15 points off the playoff places, the Whites are starting to dream of an unlikely run to the end of season promotion battle.

Taylor explained to LUTV: "We've got to be looking towards the top half of the table.

"Stranger things have happened than the playoffs and we need to be looking up rather than down really."

Taylor, who is starting regularly at left-back following the sale of Stephen Warnock to Derby County last month, believes that growing confidence is the key to Leeds' good form.

"Confidence is a massive thing and with it being high at the moment it's showing out there on the pitch. And the results are coming", the youngster stated.

Leeds' promotion ambitions face a big test next weekend with a trip to second placed Middlesbrough on the agenda for the Whites.

The trip to the Riverside Stadium is followed by a journey to Brighton the following Tuesday.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #45 på: Februar 16, 2015, 14:44:58 »
Vinder vi over Boro i weekenden har jeg et svagt håb om playoff, ellers ikke.

nord

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #46 på: Februar 16, 2015, 15:44:29 »
Det er sundt at have drømme ;-)
 

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #47 på: Februar 18, 2015, 12:05:33 »
Leeds United: All to play for - Thompson
by Phil Hay
Updated on the
18 February
2015
08:21
Published 18/02/2015 00:00

Leeds United number two Steve Thompson believes the club would be wrong to think they are safe from relegation – but says the play-offs should not be seen as an impossibility either.

Neil Redfearn’s assistant wants Leeds to show “no complacency” after surging away from the bottom end of the Championship last week but previous promotion bids during his time as coach at Blackpool have made Thompson reluctant to give up on a top-six finish.

United are 15 points adrift of the play-offs with 15 games to go and more attention is being given to the small margin between Redfearn’s squad and the relegation zone ahead of Saturday’s visit to Championship leaders Middlesbrough.

Leeds climbed eight places to 12th last week with wins over Reading and Millwall. Rotherham United manager Steve Evans, however, warned Redfearn on Monday that his team were still at risk of the drop.

“I keep hearing that they’re mid-table but it goes all the way up to inside the top half,” Evans said. “I don’t think anyone on 38 points or below is not part of the battle.”

Thompson, who is two months into his role as assistant to Redfearn, agreed with Evans, saying assumptions about Leeds’ survival were “the last thing that’ll happen here.”

Asked if United’s players felt safe, Thompson said: “Not at all. We’ll never get complacent about that, and that’s not me being negative. It’s just the last thing that’ll happen here.

“Until we’re mathematically safe we’ll continue to strive. We’ve had good results and we want to keep on getting results. The more we have, the better we’ll become and the more it’ll take us up the league. We don’t want to be looking behind us.”

Leeds’ 1-0 win over Millwall last Saturday was their fourth victory from fifth games, the club’s best spell of the season and a passage of results which has transformed the table.

United are still 40/1 to reach the play-offs but Thompson recalled his involvement in Blackpool’s 2006-07 campaign when 10 successive wins under Simon Grayson carried the club into the League One play-offs and up to the Championship.

He was also part of the coaching team who oversaw strong finishes in 2009-10 and 2011-12 and guided Blackpool into the Championship play-offs on both occasions. “We want to get as many points as we can,” Thompson said. “I was at a club where we went 10 (wins in a row) and got into the play-offs so anything can happen.

“Realistically we’re a way back but you take every game as it comes - nick points here, grind results out there. Until it’s impossible, until it’s gone, you keep striving for it.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #48 på: Februar 18, 2015, 12:31:06 »
Vinder vi over Boro i weekenden har jeg et svagt håb om playoff, ellers ikke.


Slår vi Boro i helgen har vi jo dengt de fleste lagene som har ledet, men håpet om play off sitter litt lenger inne må jeg tilstå, men drømme - det er jo lov!!!
Yeboahs vitne

Runar

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #49 på: Februar 18, 2015, 12:45:28 »
Vinder vi over Boro i weekenden har jeg et svagt håb om playoff, ellers ikke.


Slår vi Boro i helgen har vi jo dengt de fleste lagene som har ledet, men håpet om play off sitter litt lenger inne må jeg tilstå, men drømme - det er jo lov!!!

Vi har vel allerede "dengt" Boro en gang denne sesongen.

Tar vi tre poeng i helgen, ser det lyst ut med en sjelden god siste halvdel av en Championship sesong for Leeds
 

Nørgaard

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #50 på: Februar 18, 2015, 12:56:29 »
Vinder vi over Boro i weekenden har jeg et svagt håb om playoff, ellers ikke.


Slår vi Boro i helgen har vi jo dengt de fleste lagene som har ledet, men håpet om play off sitter litt lenger inne må jeg tilstå, men drømme - det er jo lov!!!

Vi har vel allerede "dengt" Boro en gang denne sesongen.

Tar vi tre poeng i helgen, ser det lyst ut med en sjelden god siste halvdel av en Championship sesong for Leeds

Ja på et fantastisk mål af Tonge mener jeg.
Alt kan ske hvis vi vinder lørdag.

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #51 på: Februar 18, 2015, 13:04:14 »
Vinder vi over Boro i weekenden har jeg et svagt håb om playoff, ellers ikke.


Slår vi Boro i helgen har vi jo dengt de fleste lagene som har ledet, men håpet om play off sitter litt lenger inne må jeg tilstå, men drømme - det er jo lov!!!

Vi har vel allerede "dengt" Boro en gang denne sesongen.

Tar vi tre poeng i helgen, ser det lyst ut med en sjelden god siste halvdel av en Championship sesong for Leeds

Ja på et fantastisk mål af Tonge mener jeg.
Alt kan ske hvis vi vinder lørdag.

En tap-in av Sharpe!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #52 på: Februar 18, 2015, 13:45:40 »
La oss tenke reelle tall her. Leeds er nå 15 poeng etter Norwich på den siste playoff plassen. Men jeg setter 16 poeng på grunn av målforskjellen. .
Altså ligger Norwich 16 poeng foran. Dette innebærer at på de siste 15 kampene kan ( Tar her med plassene pr dags dato ) 5 plass pr i dag er enda mere urealistisk
6.Norwich 15 kamper igjen. Kan da ta maks 28 poeng
7.Brentford. 15 kamper igjen. Kan ta maks 30 poeng ( ikke god målforskjell )
8.Wolves. 15 kamper igjen. Kan ta maks 35 poeng.  ( ikke god målforskjell )
9.Blackburn.
10.Nottingham
11.Sheffield Wednesday
12. Leeds.
Da må altså Leeds vinne resten hvis laget skal kapre den siste playoffplassen. Lagene på 9, 10, og 11 plass. Ja de tar Leeds igjen ved en god sluttspurt. Altså må da Leeds ta igjen Norwich, Brentford, og Wolves.
Innbyrdes de siste kampene
Blackburn - Norwich 24 feb
Blackburn - Brentford 17 Mars
Nottingham - Wolves 3 april
Brentford - Nottingham 6 april
Derby - Brentford 11 april
Blackburn - Nottingham 18 april.
Så hvis vi skal se positivt på dette. Disse kampene ender uavgjort. Alle lagene på 5-1 plass på tabellen, vinner sine resterende kamper. Bortsett fra mot Leeds. Ja da kan lagene over vinne kampene de har mot de resterende lagene. For lag på 1-5 plass møter mange av dise lagene som da er fra 6-11 plass på tabellen.
« Siste redigering: Februar 18, 2015, 13:50:35 av h.b »

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #53 på: Februar 18, 2015, 14:20:31 »
La oss tenke reelle tall her. Leeds er nå 15 poeng etter Norwich på den siste playoff plassen. Men jeg setter 16 poeng på grunn av målforskjellen. .
Altså ligger Norwich 16 poeng foran. Dette innebærer at på de siste 15 kampene kan ( Tar her med plassene pr dags dato ) 5 plass pr i dag er enda mere urealistisk
6.Norwich 15 kamper igjen. Kan da ta maks 28 poeng
7.Brentford. 15 kamper igjen. Kan ta maks 30 poeng ( ikke god målforskjell )
8.Wolves. 15 kamper igjen. Kan ta maks 35 poeng.  ( ikke god målforskjell )
9.Blackburn.
10.Nottingham
11.Sheffield Wednesday
12. Leeds.
Da må altså Leeds vinne resten hvis laget skal kapre den siste playoffplassen. Lagene på 9, 10, og 11 plass. Ja de tar Leeds igjen ved en god sluttspurt. Altså må da Leeds ta igjen Norwich, Brentford, og Wolves.
Innbyrdes de siste kampene
Blackburn - Norwich 24 feb
Blackburn - Brentford 17 Mars
Nottingham - Wolves 3 april
Brentford - Nottingham 6 april
Derby - Brentford 11 april
Blackburn - Nottingham 18 april.
Så hvis vi skal se positivt på dette. Disse kampene ender uavgjort. Alle lagene på 5-1 plass på tabellen, vinner sine resterende kamper. Bortsett fra mot Leeds. Ja da kan lagene over vinne kampene de har mot de resterende lagene. For lag på 1-5 plass møter mange av dise lagene som da er fra 6-11 plass på tabellen.

God research, Håkon!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #54 på: Februar 18, 2015, 15:06:20 »
Jeg tror de fire neste kampene vil styre mye av forventningene til resten av sesongen. Deretter møter vi i tur og orden Middlesbrough og Brighton borte, samt Watford og Ipswich hjemme.

Deretter møter vi bare middelhavsfarere resten av sesongen, utrolig nok!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #55 på: Februar 19, 2015, 12:45:12 »
Ben Chapman ‏@benchappers  · 12m12 minutes ago 
Look at that form! That reading style play off push is on now. @LUFC



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #56 på: Februar 19, 2015, 12:46:47 »
Ben Chapman ‏@benchappers  Â· 12m12 minutes ago  
Look at that form! That reading style play off push is on now. @LUFC





...og nå skal vi altså opp mot et lag som ikke har vunnet i sine to siste kamper, og spilte midtukekamp mens vi hadde fri :)

(men ligger foran oss på formtabellen, leder ligaen, og har hjemmebane)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #57 på: Februar 19, 2015, 13:24:11 »
Ben Chapman ‏@benchappers  Â· 12m12 minutes ago  
Look at that form! That reading style play off push is on now. @LUFC





...og nå skal vi altså opp mot et lag som ikke har vunnet i sine to siste kamper, og spilte midtukekamp mens vi hadde fri :)

(men ligger foran oss på formtabellen, leder ligaen, og har hjemmebane)

Nice try!


No problem!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #58 på: Februar 19, 2015, 18:57:23 »
Tippet 12 plass før sesongen , opprykk er urealistisk og så lenge vi holder oss langt vekk fra nedrykksstriden så er jeg fornøyd. .<Så får en  bare håpe på opprykksstrid i 2016.

Woody

Sv: Tabellsituasjon-hvor havner vi ?
« Svar #59 på: Februar 19, 2015, 21:52:48 »

Om vi tek 3 poeng mot boro så tippar eg me ranar












8 plassen :D
LIFE IS LEEDS