Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 329555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Corleone

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #60 på: Februar 18, 2012, 14:09:03 »
Absolutt en kar etter min smak dette her. Tror dette kan være den beste kortsiktige løsningen vi kunne få til. La Colin gjøre det han kan best og vurder heller andre kandidater til jobben når vi spiller mot de største i Premier League. Gleder meg til å se fansens reaksjoner når han leder oss neste helg. Kan se for meg at det blir en del festlige kamprop  :D

Leedsgutt

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #61 på: Februar 18, 2012, 14:11:27 »
Men tror dere ikke at Bates har sagt noe spesielt til Warnock ?

har jo ingen penger å kjøpe med, og vi ligger jo ikke akkurat best til en playoff plass ?

Leedsgutt


Glenn K

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #63 på: Februar 18, 2012, 14:17:19 »
Kirwin twitrer at Warnock skal prate med spillerne før kamp i dag, endrer derfor mitt season long tips fra 2-2 til 2-0  ;D

Leedsgutt

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #64 på: Februar 18, 2012, 14:20:35 »
Kirwin twitrer at Warnock skal prate med spillerne før kamp i dag, endrer derfor mitt season long tips fra 2-2 til 2-0  ;D

HAHAHAHA :D, de kommer til å pisse på seg :D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #65 på: Februar 18, 2012, 14:20:49 »
Kirwin twitrer at Warnock skal prate med spillerne før kamp i dag, endrer derfor mitt season long tips fra 2-2 til 2-0  ;D

Flott, det trengs :)

Tjalla

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #66 på: Februar 18, 2012, 14:22:49 »
Ikke en type som jeg har spesielt sansen for i utgangspunktet, men han skal få vise hva han er god for. Får han oss opp så glemmes fort tingene som gjør at jeg ikke egentlig liker han  :D
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #67 på: Februar 18, 2012, 14:23:54 »
Sitter og ser på Warnock the Movie.

Skal bli herlig og se en mann kjefte på spillere og dommere! gi litt engasjement !

FANTASTISK SIGNERING! Ken Bates gjorde det bra her!
Pontus ❤

Leedsgutt

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #68 på: Februar 18, 2012, 14:26:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=TQYuLiuGFyg

med sånn teamtalk i pausen, så rykker vi opp ! :D

Leedsgutt

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #69 på: Februar 18, 2012, 14:31:08 »
Sitter og ser på Warnock the Movie.

Skal bli herlig og se en mann kjefte på spillere og dommere! gi litt engasjement !

FANTASTISK SIGNERING! Ken Bates gjorde det bra her!

kan den lastes ned en plass ?

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #70 på: Februar 18, 2012, 14:34:28 »
Neil Warnock er en mann jeg alltid har hatt stor sans for. For meg er han ikke usympatisk i det hele tatt.
Frittalende? Ja! Integritet? Ja! Temperament? Ja! Har sagt dumme ting? Ja!
For meg så er Ian Holloway antagelig den managaren i engelsk fotball jeg har størst sans for, bl.a
for hans gode refeleksjoner og kritikk av andre ting enn det som skjer på banen. Neil Warnock konsentrerer seg mest om det som skjer på banen, og hva som burde skjer på banen, så når ikke helt opp til IH, men en bra mann.

Han er et smittende engasjement, evener å motivere spillerene og ikke minst stå bak de.
Joey Bartons uttalelser får stå for hans regning ad NW, setter ikke særlig lit til de.
Jeg tror NW er flink til å skape samhold i spillergruppen, og jeg han er tøff nok til IKKE å la evt. splid ligge å ulme.

Jeg er smått overrasket over at KB og NW inngår partnerskap  ;D ;)
Enten funker det eller så funker det ikke.

Jeg er svært positiv til denne ansettelsen.

Legger ved et par år gammelt sitat med video.

Jeg har sans for Neil Warnock. En bra mann, om enn ikke helt Ian Holloway.

Korleis får du til det ???

Det må da vel du vite, Tom S.  
Warnock kaller en spade for en spade, han er ærlig og rettfrem. Det har jeg sansen for.

Når Palace skåret mot Bristol City i beg. av forrige sesong kritiserte han ikke dommerne,
han kritiserte Bristol-spillerne for å ikke være ærlige, de viste jo at det var mål. Vanligvis
er det engelskmenn som har "sportmanship", men her er nok Arne Larsen-Økland et forbilde.

Bare et eksempel, mitt inntrykk er kun at han er en ærlig mann.


http://www.metacafe.com/watch/3177740/bristol_city_1_0_crystal_palace_09_10/




Jeg tror det blir gøy med Warnock!
« Siste redigering: Februar 18, 2012, 21:29:30 av berlin »

sveifors

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #71 på: Februar 18, 2012, 14:35:11 »
yorkshire radio har stor dekning
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #72 på: Februar 18, 2012, 14:41:51 »
Forrige gang vi fikk inn en kar fra Sheffield gikk det jo riktig så bra. Med Warnock inn blir det slutt på den sosiale loffingen. Regner med umiddelbar effekt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dylan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #73 på: Februar 18, 2012, 14:45:01 »
Har forandret HU til ren H på kupongen. Nymanagereffekten kommer umiddelbart, vurderer satsing på to-målseier!
Tror dette kanskje er det Leeds trenger når, litt sgt. Wilko..

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #74 på: Februar 18, 2012, 14:46:13 »
Er positiv. Han har sikkert autoriteten som trengs, håper han får luka litt i troppen og plantet noe nytt også etterhvert.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #75 på: Februar 18, 2012, 14:53:25 »
Kan ikke forstå annet en at dette er veldig veldig positivt for oss.Ut i fra den situasjonen klubben er i med en gjerrig kjeltring som eier, så er dette det beste alternativet!Hadde noen fortalt meg for 10 år siden at i 2012 så vil Leedshateren Ken Bates eie klubben, mens Leedshateren Neil Warnock være manager, så hadde jeg ledd meg skakk....dessverre så er virkeligheten her nå....

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #76 på: Februar 18, 2012, 14:54:02 »

RoarG

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #77 på: Februar 18, 2012, 14:58:29 »
Kan ikke forstå annet en at dette er veldig veldig positivt for oss.Ut i fra den situasjonen klubben er i med en gjerrig kjeltring som eier, så er dette det beste alternativet!Hadde noen fortalt meg for 10 år siden at i 2012 så vil Leedshateren Ken Bates eie klubben, mens Leedshateren Neil Warnock være manager, så hadde jeg ledd meg skakk....dessverre så er virkeligheten her nå....
Nå har de attpåtil blitt Leeds-elskere :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #78 på: Februar 18, 2012, 15:00:05 »
Kan ikke forstå annet en at dette er veldig veldig positivt for oss.Ut i fra den situasjonen klubben er i med en gjerrig kjeltring som eier, så er dette det beste alternativet!Hadde noen fortalt meg for 10 år siden at i 2012 så vil Leedshateren Ken Bates eie klubben, mens Leedshateren Neil Warnock være manager, så hadde jeg ledd meg skakk....dessverre så er virkeligheten her nå....
Nå har de attpåtil blitt Leeds-elskere :D.
Det har de garantert ikke blitt :(

AllWhiteTøyen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #79 på: Februar 18, 2012, 15:02:16 »
Meget positiv til denne signeringen. En manager med den cv'en, integritet og autoritet, er akkurat det vi trenger nå. De siste månedene har jeg merket at mitt eget engasjement i forhold til Leeds har avtatt grunnet frustrasjon over situasjonen i klubben. Dette er en skikkelig vitamininnsprøytning for mitt eget engasjement, og jeg håper spillerne og resten av støtteapparatet i klubben føler det på samme måte. Har skikkelig trua på at vi får se positive resultater kjapt, kanskje allerede i dag.
 

Andersen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #80 på: Februar 18, 2012, 15:09:23 »
Ã… dette var bare topp! jeg er vel bare en av mange som har ønsket NW til klubben . La gå at mannen er uspiselig i mange sammen henger, men jeg tror dette er mannen som kan få skikk på laget vårt nå .Virkelig filleriste gutta, så de gjør en god innsats på banen igjen! Hvis gutta burde respektere en mann er det NW ! Håper han klarer å sette standarden i de siste kampene så vi klarer pla- off i det minste. KB må jo ha lokket mannen med et eller annet , siden NW har kommet til klubben. Håper bare at DE TO KAN SAMARBEIDE . LEEDS4EVER.

gill

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #81 på: Februar 18, 2012, 15:14:21 »
Kjenner ikke igjen beskrivelsen av Warnock her inne. Har sett flere intervju med han og for meg virker han som en sympatisk og reflktert kar. Men han er ENGASJERT og det er nettopp det vi trenger nå. Har trua på denne karen.
 

Joensen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #82 på: Februar 18, 2012, 15:21:29 »
Endelig noe posetivt :) Warnock med sin lange erfaring og mange opprykk blir bra for klubben :)

TK20

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #83 på: Februar 18, 2012, 15:25:49 »
En veldig spennende og (i mine øyne) positiv nyhet, som forhåpentligvis vil legge lokk på anklagene om at Bates kun ansetter "nikkedukker" i managerposisjonen.

Moaning on together

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #84 på: Februar 18, 2012, 15:27:36 »
Dette er svært positivt for Leeds United tror jeg.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #85 på: Februar 18, 2012, 15:46:12 »
vet for lite om vår nye mann til å bidra, men har aldri sett en tråd her med så mye positivitet. Må jo bare bli bra...likte spesiellt dette om at han tar en prat med gutta før kamp idag.  :)
Ups & Ups!!

asLeeds

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #86 på: Februar 18, 2012, 15:49:38 »
Spannande, men venter LITT med å feire opprykk ::)


MOT
DALHEIM WHITES

Budda

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #87 på: Februar 18, 2012, 15:50:17 »
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #88 på: Februar 18, 2012, 17:14:19 »
Hvor mye er NW lovet? Trengs minst £ 20 mill!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #89 på: Februar 18, 2012, 17:16:26 »
Hvor mye er NW lovet? Trengs minst £ 20 mill!

Ingenting, har han ikke kontrakt ut sesongen??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.