Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andersen

Det blir spennende å se hvilke spillere Warnock tar ut i kampen mot Portsmouth.

Masinga

Jeg er litt usikker på om dette ekteskapet Leeds nå har inngått med Neil Warnock vil holde i lengden. Hvetebrødsdagene blir sikkert fine og Leeds havner på Playoff. Warnock er en mann for cupene, mer enn i serien, vil jeg mene. Det er tydelig at Ken Bates har skumle hensikter og ønsker opprykk denne sesongen. Da kan det være rett medisin å satse på Warnock.

Jeg så i går portrettet som Sky laget av Warnock i 2005/ 2006. Det viser en mann med lidenskap for det han holder på med. Utenfor banen er han slett ingen bølle (til tross for navnet). At han til og med er innom sin lokale kirke viser en mann som ikke så lett kan settes i bås. I garderoben synes jeg derimot språkbruken blir litt enkel!

Warnock er ingen Guardiola. Utnevnelsen av Warnock er typisk for engelske klubber som ønsker resultater fort. Føttene står plantet i tradisjonell engelsk kick and run. Warnock snakker mye om "basic". Betyr dette at han utvikler gode ferdigheter hos sine spillere eller er han, som Drillo, avhengig av at andre gjør denne jobben og må hente inn det han trenger? Kan vi forvente at Snodgrass, Clayton, White etc. fortsetter utviklingen?

Spørsmålene er mange. Jeg tror vi kan forvente "safety first", dvs. et forsvar som ikke lekker som en sil. Jeg tror også vi kan forvente et lag som trekker sammen og spiller med større selvtillit. Vi kommer også til å se spillere som står frem med større karakter. Jeg ser fram til den dagen vi får selve sjefen i forsvaret!

Dersom Leeds skulle klare et opprykk, håper jeg at vi om et år ikke sitter og diskuterer et skrantende ekteskap. Warnock har ikke mye erfaring med Premier League. Han har smakt på nivået. Har han det som skal til for noe mer?
Masinga, medl.nr. 1250

Rudi G.

Tom S

COME ON LEEDS !!

oivindh

Man kan nok diskutere spillestil o.s.v., og dersom W sverger til det som kan ligne på "kick and run" så er vel det litt betenkelig, men det som ER sikkert, er at det ikke har funket denne sesongen heller... Noe nytt må prøves, og jeg tror det er mer spille-systemet som er galt, enn at vi skal ha så mange dårlige spillere... Hva med Soton... Har de så mange verdensstjerner?? Tror heller de har en organisasjon, et spillesystem og trener som totalt sett går godt sammen. Vi gir Warnock en sjanse  ;D

nord

Jeg har en følelse af at Warnoch vil blive en stor succes for Leeds i 2012. Jeg tror at vi rykker op i år enten via play off eller som nummer 2 ! Nogen gange har man en god følelse.

Manden virker kontant,  ærlig og meget passioneret, men ikke ondskabsfuld, bitter eller uretfærdig!. 

marve

Quote from: nord on February 19, 2012, 15:54:18
Jeg har en følelse af at Warnoch vil blive en stor succes for Leeds i 2012. Jeg tror at vi rykker op i år enten via play off eller som nummer 2 ! Nogen gange har man en god følelse.

Manden virker kontant,  ærlig og meget passioneret, men ikke ondskabsfuld, bitter eller uretfærdig!. 
Enig, likern veldig så langt ;D

Tom S

Første intervjuet er no lagt ut på LUTV.
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Quote from: Tom S on February 19, 2012, 17:26:20
Liten tvil om at her vil det bli hentet inn 2 rutinerte forsvarsspillere og en defensiv midtbanemann.. :)

RoarG

Quote from: Alta-White on February 19, 2012, 18:24:45
Liten tvil om at her vil det bli hentet inn 2 rutinerte forsvarsspillere og en defensiv midtbanemann.. :)
;D. Men hvor mange må ut? Ser ikke for meg at alle spillerne våre blir med videre når kalenderen viser august 2012.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

2 forsvarsspillere inn, en midtbanespiller ? spennende å se hvem det eventuellt blir . Vil Warnock sjele til Sheffield U. ? som vistnok prøver å slanke lønnsutgiftene .

auren

Quote from: RoarG on February 19, 2012, 18:38:08
Quote from: Alta-White on February 19, 2012, 18:24:45
;D. Men hvor mange må ut? Ser ikke for meg at alle spillerne våre blir med videre når kalenderen viser august 2012.

Har ikke sett intervjuet, men regner med at disse tre spillerne er tenkt å komme inn på emergency loans denne sesongen? I forhold til utshipping av spillere, så spørs det jo om hvilken divisjon vi tilhører fra og med august 2012. Rykker vi opp er det nok mange som forlater portene på Elland Road.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Montgomery blir første inn porten (?)
COME ON LEEDS !!

Andersen

Håper Warnock vil gjøre alt for å beholde Snoddy, hvis det viser seg at vi når play- off i år.

Sleivind

Quote from: Tom S on February 19, 2012, 19:30:44
Montgomery blir første inn porten (?)

Rykte, håp eller sannhet?  ::)

Andersen

Montgomery hørte jeg ble nevnt på et par sportskanaler i england, i forbindelse med at Warnock  har tatt over Leeds. Ikke spilt førstelagsfotball på en stund, er vel midtbanemann, rusten kampform , spennende spiller lell.

RoarG

Hvem blir assist man og coach?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

laddi

Quote from: RoarG on February 19, 2012, 19:59:05

I intervjuet sa han Mick Jones som "assman".....
Bergen Whites

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: laddi on February 19, 2012, 20:12:59

Warnock bekreftet Jones som ass., så gjenstår det å sjå om også Keith Curle kommer inn i teamet.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on February 19, 2012, 20:18:04
Quote from: laddi link=topic=18927.msg379247#msg379247 ;) date=1329678779

Warnock bekreftet Jones som ass., så gjenstår det å sjå om også Keith Curle kommer inn i teamet.

Curle kommer visst nok ikke, han skal til Notts County twittres det om, du får skaffe deg en twitterkonto du også Tom ;)

GeirO

Dessverre har jeg ikke helt tro på Warnock som en langsiktig løsning. Det går på at hverken spillestil eller Warnock som type gavner Leeds i lengden. Synes klubben vår skal stå fram som en litt annen klubb enn dette scenariet.

Kortsiktig kan dette bli suksess, enten denne sesongen (tviler litt) eller neste sesong. Skulle ikke en kortvarig suksess skje (les opprykk), er dette valget dårlig uansett tidsperspektiv.

Men for all del, vi håper på suksess. Klubbens suksess er mye viktigere enn personer her.
MOT

ollan

Quote from: Rudi G. on February 19, 2012, 20:40:08
Quote from: Tom S on February 19, 2012, 20:18:04
Quote from: laddi link=topic=18927.msg379247#msg379247 ;) date=1329678779

Curle kommer visst nok ikke, han skal til Notts County twittres det om, du får skaffe deg en twitterkonto du også Tom ;)
:-))

Ollan
Ollan

auren

Quote from: Andersen on February 19, 2012, 19:37:41
Ikke spilt førstelagsfotball på en stund, er vel midtbanemann, rusten kampform , spennende spiller lell.

Snakker vi om Nick Montgomery her? En rusten spiller fra L1 er ikke typen som skal hjelpe oss opp til play off.

Nei takk!

Derry; Ja takk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Intervju med Warnock på klubbens hj sider.
http://www.leedsunited.com/news/20120219/this-is-one-of-the-biggest-neil_2247585_2616386

Liker spesielt utsagnene "My demands of the players are very strict" ;D og "I manage with a lot of energy, it's the way I am" ;D. Slutt på den sosiale loffingen fra nå av, altså ;D ;D.

Papi

Likte første intervjuet. Blir meget spennende:) Gleder meg til og overvære kampen mot Southampton på Elland Road!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Asbjørn

Quote from: Papi on February 19, 2012, 22:33:28
Gleder meg til og overvære kampen mot Southampton på Elland Road!
Dåke ankomme fredagen? Marriott?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

newsome

Endelig har Bates gjort noe positivt for Leeds,og ansatt Warnock.
Warnock er ingen sympatisk type!
Men han er tøff og er en vinner!!!!!!

Tror Leeds når playoff nå!

MOT

Sydhagen

http://www.thescratchingshed.com/2012/02/warnock-hints-at-first-dirty-leeds-signing/?

“There’ll be times when I’ll have to tell [Ken Bates] what’s right for the club and he’ll have to listen.”

;D

Dette kan blir moro dere! Vi har endelig en manager med baller!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on February 20, 2012, 07:23:38
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/warnock-hints-at-first-dirty-leeds-signing/?

“There’ll be times when I’ll have to tell [Ken Bates] what’s right for the club and he’ll have to listen.”

;D

Dette kan blir moro dere! Vi har endelig en manager med baller!
Helt konge!Men kan dette gå bra.....?