Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 329409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #210 på: Mars 05, 2012, 20:53:32 »
Jeg elsker han enda mer....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275099#ixzz1oH2t3s3H
Sitat
Leeds United manager Neil Warnock says chairman Ken Bates must support him immediately and not in two or three years` time after admitting there is a lot of work to be done at the club.

Leeds have produced two much improved performances since the arrival of Warnock including playing league leaders Southampton of the park in their last game, a game they somehow managed to lose after an inspired performance by saints goalkeeper Kelvin Davis.

63 year old Warnock says Bates must support him now if Leeds are to regain their place in the Premier League in the near future.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "There is a lot of work to be done. They have done so well over the past few years and they have come up so quickly. Sometimes you grow quicker than you imagined and to go to the next stage there has to be a lot of work done.

"The chairman knows this and he has got to support me when I ask for certain things over the next few months.

"I keep going on about packing in but he knows I want to do things immediately and not in two or three years` time. You can`t plan now as a manager for two or three years` time."

Warnock signed a deal keeping him at Elland Road until the summer of 2013 after joining the club recently and he is hoping to break the record of most promotions in English football by a league manager.

Dave Bassett, Graham Taylor and Warnock all currently have seven and with Warnock the only one currently in employment, he is desperate to take the record outright before his retirement.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #211 på: Mars 05, 2012, 21:30:08 »
Jeg elsker han enda mer....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275099#ixzz1oH2t3s3H
Sitat
Leeds United manager Neil Warnock says chairman Ken Bates must support him immediately and not in two or three years` time after admitting there is a lot of work to be done at the club.

Leeds have produced two much improved performances since the arrival of Warnock including playing league leaders Southampton of the park in their last game, a game they somehow managed to lose after an inspired performance by saints goalkeeper Kelvin Davis.

63 year old Warnock says Bates must support him now if Leeds are to regain their place in the Premier League in the near future.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "There is a lot of work to be done. They have done so well over the past few years and they have come up so quickly. Sometimes you grow quicker than you imagined and to go to the next stage there has to be a lot of work done.

"The chairman knows this and he has got to support me when I ask for certain things over the next few months.

"I keep going on about packing in but he knows I want to do things immediately and not in two or three years` time. You can`t plan now as a manager for two or three years` time."

Warnock signed a deal keeping him at Elland Road until the summer of 2013 after joining the club recently and he is hoping to break the record of most promotions in English football by a league manager.

Dave Bassett, Graham Taylor and Warnock all currently have seven and with Warnock the only one currently in employment, he is desperate to take the record outright before his retirement.


Veldig positivt. Bare ikke KB tilter og gir han fyken!!!

Jon R

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #212 på: Mars 06, 2012, 00:27:07 »
Som underdog er nok "Drillo-stilen" perfekt - kanskje ikke optimal for et lag som forventes å være styrende i de fleste av sine ligamatcher...

Enig i synspunktene ?

Nå styrte vi vel 99% av kampen igår med denne stilen?
Synes ikke det var gampefotball gutta presterte igår. Det gikk også veldig ofte raskt fremover langs bakken.
Synes Leeds spilte veldig underholdende fotball igår. Fortsett slik!

MOT!

Ja jeg er enig, veldig underholdende. Det var kanskje ikke så mye langballer. Men det var veldig likt Drillo fotball. Mao mye fart og rett i angrep når vi har ballen. Dette er selvsagt en tung måte for spillerne å spille på, da det krever uhorvelig mye energi.

Det som er flott med en slik stil er at 'it gets the crowd going', fordi med engang vi får ballen er det full fart i lengderetning, 8/10 ganger vil man da møte motstanderen på bakfoten og det blir fort farlig. Liker ikke når lag har tonnevis med possesion, da jeg finner det personlig kjedelig, dog er det en energi effektiv måte å spille, samt at det sliter ut motstanderen som må jage. Men GUD det var deilig når Leeds brøt ballen, eller satte raskt i gang i går. Det ble fort en målsjanse av det og du lever deg fryktelig inn som tilskuer når du bevitner disse mektige hvite bølgene av spillere som kaster seg fram i angrep og jeg tror det var en av grunnene til at publikum i går levde seg godt inn i kampen.

"Langballer" er en sannhet med modifikasjoner. Vi stod høyt i hele kampen og de lange pasningene ble  stort sett slått godt inne på motstanderens banehalvdel i retning av Becchio, noe som gjorde at vi kunne fylle på med folk hver gang argentineren vant en hodeduell. Mye av spillet gikk dessuten i lengderetningen langs bakken og jeg synes vi var flinke til å variere spillet. Med mer offensive backer kunne vi tilført laget ytterligere en dimensjon. Danny Webber imponerte forøvrig med bra tempo og en gjennombruddshissig stil. Hadde vel tre store muligheter på den korte tiden han var innpå. Vår nye supersub?

Alt i alt en meget bra forestilling der vi spilte ut ligalederen i 85 minutter.
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #213 på: Mars 10, 2012, 12:38:22 »
LUFC Warnock looking for a certain type of player


Leeds United boss Neil Warnock says he is looking for a certain type of player to bring into the club and he is looking for quality rather than quantity.

Warnock has brought in Danny Webber on a short-term deal since his arrival and he has also brought in experienced defender Paul Robinson in on loan from Bolton Wanderers for a month.

Robinson has spent the vast majority of his career in the Premier League and championship and he has won promotion to the top flight on three occasions during a 16-year career in the game.

Warnock says Robinson certainly fits the bill when he talks about the type of player he is looking for to take the club forward.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "It is a certain type of player I am looking for, to bring into the squad and Paul Robinson fits that bill. There are two or three players in that mould, which I like.

"I think we need an influx of players, probably not in numbers but in quality to give us a better chance next season.

"I think we need a bit more quality in areas rather than quantity, I think we already have quantity. I am looking for that little spark that we need, which we are probably missing in certain situations and I am looking all the time now, but I am not going to give up on this year."
 
Warnock likes to sign players that he is used to working with.

Former Leeds midfielder Shaun Derry followed Warnock to QPR after he left Crystal Palace and his goalkeeper at Sheffield United Paddy Kenny joined him at Rangers as they won the championship title last season


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275658#ixzz1oiGwywQ9
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #214 på: Mars 10, 2012, 22:13:46 »
Som før nevnt, jeg har alltid hatt stor sans for Neil Warnock, i alle fall som person,
som manager vet jeg ikke nok om han, men han er vel på linje med andre engelske manager i nedre halvdel av PL sånn cirka.

Som kjent har han sin egene kolonne i avisen Independent, forøvrig den engelske avisen jeg liker best. Her er lørdagens NW spalte:

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/neil-warnock-i-never-realised-how-big-a-club-leeds-was-until-i-found-myself-on-the-inside-7547362.html

Hans pkt 5 fanga min interesse mest:

"5 Moyes has taken up my line on dive cheats

It was interesting hearing Davie Moyes talking about retrospective punishment for divers. I've been arguing for that for years. I do believe if it is proved beyond doubt a player dived he should be banned for six games – not fined, fining a player is no longer a deterrent. Cheats are so good at diving now, poor refs haven't a cat in hell's chance of spotting it.
"

Dette er NW i et nøtteskall og hvorfor engelskmenn generelt respekterer han (og Ian Holloway).
Her er det snakk om ærlighet og no-nonsense. Du vil ikke se han forsvare en Leeds-spiller som har tatt en "dive" eller noe annet juks.

Når han var manager for Palace, tapte de 0-1 mot Bristol City borte. Palace scoret det første målet, men det spratt ut igjen fra bakstanga. Både Palace og Bristol City spillerne så det var mål, det gjorde ikke dommeren. At det ikke klikka for NW der, var merkelig, men dette er hva som skjedde:
- Han vi IKKE arg på dommeren(e), han var arg på Bristol City spillerne som ikke fortale at det var scoring. Altså cowards/cheats. Dette LIKER jeg.

Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Folk flest setter pris på slikt, ikke minst oss supportere. Derfor tror jeg Leeds-folka tar Neil Warnock til seg uansett. Han er non-nonsense type, som sette gentlemanship foran juks og fanteri og han tør å gi uttrykk for sine meneinger. Han er heller ikke den sløveste kniven i skuffen.

Ronaldo er en juksemaker, Messi er det ikke. Dette siste er en digresjon.
« Siste redigering: Mars 10, 2012, 22:17:28 av berlin »

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #215 på: Mars 10, 2012, 22:18:46 »
Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Jeg lurer på om Økland hadde gjort det samme hvis han scoret 1-0 på overtid. Det tviler jeg faktisk på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Moaning on together

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #216 på: Mars 10, 2012, 22:31:25 »
Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Jeg lurer på om Økland hadde gjort det samme hvis han scoret 1-0 på overtid. Det tviler jeg faktisk på.

auren
Hmm, ja hvem vet. Kjennern ikke. Poenget her var vel at Warnock er en straight up guy. ;)

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #217 på: Mars 10, 2012, 22:40:40 »
Som før nevnt, jeg har alltid hatt stor sans for Neil Warnock, i alle fall som person,
som manager vet jeg ikke nok om han, men han er vel på linje med andre engelske manager i nedre halvdel av PL sånn cirka.

Som kjent har han sin egene kolonne i avisen Independent, forøvrig den engelske avisen jeg liker best. Her er lørdagens NW spalte:

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/neil-warnock-i-never-realised-how-big-a-club-leeds-was-until-i-found-myself-on-the-inside-7547362.html

Hans pkt 5 fanga min interesse mest:

"5 Moyes has taken up my line on dive cheats

It was interesting hearing Davie Moyes talking about retrospective punishment for divers. I've been arguing for that for years. I do believe if it is proved beyond doubt a player dived he should be banned for six games – not fined, fining a player is no longer a deterrent. Cheats are so good at diving now, poor refs haven't a cat in hell's chance of spotting it.
"

Dette er NW i et nøtteskall og hvorfor engelskmenn generelt respekterer han (og Ian Holloway).
Her er det snakk om ærlighet og no-nonsense. Du vil ikke se han forsvare en Leeds-spiller som har tatt en "dive" eller noe annet juks.

Når han var manager for Palace, tapte de 0-1 mot Bristol City borte. Palace scoret det første målet, men det spratt ut igjen fra bakstanga. Både Palace og Bristol City spillerne så det var mål, det gjorde ikke dommeren. At det ikke klikka for NW der, var merkelig, men dette er hva som skjedde:
- Han vi IKKE arg på dommeren(e), han var arg på Bristol City spillerne som ikke fortale at det var scoring. Altså cowards/cheats. Dette LIKER jeg.

Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Folk flest setter pris på slikt, ikke minst oss supportere. Derfor tror jeg Leeds-folka tar Neil Warnock til seg uansett. Han er non-nonsense type, som sette gentlemanship foran juks og fanteri og han tør å gi uttrykk for sine meneinger. Han er heller ikke den sløveste kniven i skuffen.

Ronaldo er en juksemaker, Messi er det ikke. Dette siste er en digresjon.
Fornuftig innlegg!
+1
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #218 på: Mars 10, 2012, 22:50:40 »
Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Jeg lurer på om Økland hadde gjort det samme hvis han scoret 1-0 på overtid. Det tviler jeg faktisk på.

auren

Har tenkt på det samme, men det får vi vel aldri svar på?

Vi har jo en annen spiller som mange regner som den beste som har vært.  Han skårte med guds hånd.  Etter det ble han kun en jukser for min del og ingenting annet enn det.

Hobben

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #219 på: Mars 11, 2012, 01:05:49 »
Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Jeg lurer på om Økland hadde gjort det samme hvis han scoret 1-0 på overtid. Det tviler jeg faktisk på.

auren

Har tenkt på det samme, men det får vi vel aldri svar på?

Vi har jo en annen spiller som mange regner som den beste som har vært.  Han skårte med guds hånd.  Etter det ble han kun en jukser for min del og ingenting annet enn det.

Det som er sikkert her, er at ingen spille ville gjort det idag om det var 1-0 scoring påovertid eller om de gikk opp i 8-0 i det 60 min... Respekt Økland!
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #220 på: Mars 11, 2012, 09:14:50 »
Siden den andre tråden er stengt for moderering, men jojo eller Asbjørn sovnet nok foran tastaturet, så starter jeg en ny...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asLeeds

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #221 på: Mars 11, 2012, 10:03:38 »
Asbjørn sovne ALDRI 8)
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #222 på: Mars 11, 2012, 10:04:36 »


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #223 på: Mars 11, 2012, 10:09:38 »
Siden den andre tråden er stengt for moderering, men jojo eller Asbjørn sovnet nok foran tastaturet, så starter jeg en ny...
Sorry, blundet litt mellom 09:13 og 09:15...

« Siste redigering: Mars 11, 2012, 10:13:54 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #224 på: Mars 11, 2012, 10:13:23 »
Når vi skal svare i denne tråden kommer beskjeden:
Sitat
Advarsel: dette emnet er/vil bli stengt!
Bare admin og moderatorer kan svare.

Dette er imidlertid ukjent for meg, ingen moddiser har vært inne og redigert noe... så hvorfor denne beskjeden kommer er ikke godt å si. Robert?

Keep posting :)

Edith: Jeg så nå at emnet var 'stengt'. (Det er nå åpnet). Jeg har ikke gjort det (uten at jeg kan ha kommet bort i feil knapp i forbifarten), ingen andre har heller rapportert om at de har gjort det  - ei heller ser jeg noen åpenbar grunn til at det skulle være nødvendig... (muuulig det er tidlig på dag ennå altså...)...

Keep posting :)
« Siste redigering: Mars 11, 2012, 10:19:29 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #225 på: Mars 11, 2012, 10:45:31 »
Webber uttaler seg om det å spille under Warnock
(selv om dette nok er delvis "skryt alltid av manageren" så skulle jeg mene han også mener det (meste):
Sitat
Recent Leeds United signing Danny Webber is a man who knows exactly what boss Neil Warnock wants from his players.

Webber was Warnock`s first signing at Elland Road and the attacker says you know exactly where you stand with the Leeds manager.

The 30 year old spent two and a half seasons with Warnock at Sheffield United and he knows the expectations of his manager.

Speaking in the Yorkshire Evening Post, Webber said, "There`s no beating around the bush.

 "With him it`s exactly what it says on the tin. If you`re not pulling your weight he`ll tell you: 'pull your finger out!`

"But he knows how to manage players and man-management is probably the biggest thing.

"There are managers who get a lot of out a bunch of players who aren`t necessarily the most technical. On the other hand, there are managers who don`t have good man-management skills and can`t get a lot out of very good players.

"If you do what he asks and do what`s necessary then you`ll get his backing. He`s always like that, whether you`re going through good times or bad times. It`s why so many of his teams have had so much success."

 

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275761#ixzz1one7z3BQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #226 på: Mars 11, 2012, 11:48:11 »
Kan bare vise til en omvendt situasjon: Når Arne Larsen-Økland scoret sitt "fjerde mål" for Bayer Leverkusen mot "husker ikke hvilket lag", løp han bort til dommernen og forklarte at det ikke var mål,
det gikk i sidenettingen.

Jeg lurer på om Økland hadde gjort det samme hvis han scoret 1-0 på overtid. Det tviler jeg faktisk på.

auren
Hmm, ja hvem vet. Kjennern ikke. Poenget her var vel at Warnock er en straight up guy. ;)

Forundrer meg at man trekker ut "Økland-avsnittet" og kommenterer det, et avsnitt som ser ut til å ha avledet oppmerksomheten fra det jeg mente å ytre meg om:

1) Hvem NW er og hva han står for
2) Hvorfor ikke styrende organer gjør noe med "diving".
Forlslaget er jo helt utmerket. Vi snakker om tilfeller der det defintivt ikke er tvil om at noen prøver å jukse. Her må selvfølgelig lista legges høyt, det må ikke være det minste tvil om at det er en "dive" og ikke ubalanse e.l. Hvorvidt mange kamper suspendering kan diskuteres, men bøter er bare tull. Det er suspendering som koster den aktuelle klubb noe.

Sikkert noen som mener at det blir krangling om tvilstilfeller, men det bør man være villig å gå gjennom. Det viktigste er markere at juks tolereres ikke på fotballbanen.

Gufrias

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #227 på: Mars 11, 2012, 13:04:27 »
Ronaldo er en juksemaker, Messi er det ikke. Dette siste er en digresjon.

Litt på siden av topic, men stol på en revisor når det gjelder å grave opp gammelt grums.

http://www.youtube.com/watch?v=yrifqshUtPk
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #228 på: Mars 11, 2012, 13:23:43 »
Ronaldo er en juksemaker, Messi er det ikke. Dette siste er en digresjon.

Litt på siden av topic, men stol på en revisor når det gjelder å grave opp gammelt grums.

http://www.youtube.com/watch?v=yrifqshUtPk


Hehe, tenkte nok det var noen greidde å grave frem "no skit" om Messi. ;)
Da er heller ikke han noen gud, selv om jeg fortsatt ikke ser på han som en "notorisk juksemaker".

Sydhagen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #229 på: Mars 11, 2012, 14:04:33 »
Nå har vi hatt 2 tv-kamper under warnock sin korte ledelse. Og vi har kontrollert fullstendig mot to sterke lag som Soton og Boro (spilt 1 omgang i denne).

Hail Warnock!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

marve

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #230 på: Mars 11, 2012, 15:29:29 »
Er nå overbevist om at warnock er mannen som kommer til å ta oss tilbake til prl .Om ikke denne sesongen så garantert neste sesong .
Herlig type med glimt i øye ,likern veldig . ;D
 

RoarG

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #231 på: Mars 11, 2012, 15:49:00 »
Nå har vi hatt 2 tv-kamper under warnock sin korte ledelse. Og vi har kontrollert fullstendig mot to sterke lag som Soton og Boro (spilt 1 omgang i denne).

Hail Warnock!

MOT!
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

newsome

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #232 på: Mars 11, 2012, 21:00:47 »
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #233 på: Mars 11, 2012, 22:29:14 »
Herlig kommentar fra NW i dag. Mannen kan man-management!

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "When players like Paul Connolly are playing like that. I have just told him, 'I could not pay money out for a player better than you are at the minute,` the way he has played in the last two games."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #234 på: Mars 11, 2012, 22:34:38 »
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!
finns väl ingen anledning att klaga på grayson, poängmässigt och mål framåt gjorde vi mer  än under  Warnoch, nu har ju iofs sig warnock bara haft 3 matcher
 

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #235 på: Mars 11, 2012, 23:27:46 »
Herlig kommentar fra NW i dag. Mannen kan man-management!

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "When players like Paul Connolly are playing like that. I have just told him, 'I could not pay money out for a player better than you are at the minute,` the way he has played in the last two games."


auren

Og dette er forhåpendligvis grunnen til at Connolly kommer til å være i knall form resten av sesongen.. NW kan virkelig dette med å gi spillere mest mulig selvtillit... Har stor tro på NW`s fortsettelse i Leeds... MOT

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #236 på: Mars 12, 2012, 08:17:45 »
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!

Lite tips: Når dette er nivået på innlegg, er det kanskje bedre å la være å poste.
 

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #237 på: Mars 12, 2012, 09:21:33 »
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!

Lite tips: Når dette er nivået på innlegg, er det kanskje bedre å la være å poste.

Enig. Posteren glemmer tydeligvis også at Grayson tok Leeds fra midtskiftet av L1, til play off-utfordrer i nPC på kort tid. Det er et like stort faktum som antall baklengsmål.
Marching on together!

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #238 på: Mars 12, 2012, 09:28:31 »
Ã…r 1:Opprykk
Ã…r 2: 7. plass på nivået over

Det hadde jeg tatt 7 dager i uka.

Blir aldri å skamme meg over støtten til Grayson.
 

kongsmo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #239 på: Mars 12, 2012, 10:15:57 »
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!

Lite tips: Når dette er nivået på innlegg, er det kanskje bedre å la være å poste.

Enig. Posteren glemmer tydeligvis også at Grayson tok Leeds fra midtskiftet av L1, til play off-utfordrer i nPC på kort tid. Det er et like stort faktum som antall baklengsmål.

helt enig. Skjønner ikke hvorfor noen fortsatt henger seg opp i grayson, vi har fått ny manager, ting ser bra ut, life goes on!

SG gjorde så bra han kunne i Leeds, ingen tvil om det, og selv om det etter hvert gikk nedover, så må vi jo ikke glemme alt det brae han gjorde!! SG er jo tross alt Leeds mann  :)
"SNIFFER"