Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gudme

Nye tider og må jo si det ser ut som vi har fått nye spillere og. Er imponert så langt, blir det seier i de 2 neste så blir det virkelig spennende. Go Warnock
LEEDS 4 EVER

Hallgeir *

Mick Jones sier i dagens utgave av "We are Leeds" at han er imponert over det som har skjedd med laget de siste par ukene.

Hans MOM mot Middlesbrough, var Michael Brown som "dekket" mange kvadratmeter av banen i løpet av kampen. Det gjelder å bli fortalt hvor god du er og bygge opp selvtilliten hos spillerne. Mange, også undertegnede, har vel ment at han hadde nådd toppen og vel så det.

Warnock har flere ganger prøvd å kjøpe Becchio som manager for andre klubber, og bare det å fortelle det til spilleren var nok til å skape "en ny spiller."

Midtforsvaret fikk også mye skryt, og Jones sa klart og tydelig at Connolly, under Grayson et fjerde eller femtevalg, nå var førstevalget som høyreback.

Det er nesten slik at man må klype seg i armen for å ta inn over seg den forvandlingen som har skjedd den siste tiden.  :)
Super Leeds since 1968

berlin

Den "mentale" biten har noen ganger fryktelig mye å si.
Jeg sitter også med en følelse at det vi til nå har sett ikke bare er "ny manager" effekt,
men noe som kan vedvare.

Likevel, NW hadde vært manager for Scum eller Real Madrid hvis han var en så vanvittig gudbenådet manager. Det er han jo ikke, og ups and downs vil nok forekomme under NW.

Men vinner vi kampene mot West Ham og Forest, tror jeg han langt på vei får (en midlertidig) heltestatus. Jeg merker jeg blir i fyr og flamme selv om det skulle skje. Da er vi enten på PO-plass eller max 1-2 poeng bak.

Jon R

Quote from: hallghel on March 13, 2012, 21:36:07

Det er nesten slik at man må klype seg i armen for å ta inn over seg den forvandlingen som har skjedd den siste tiden.  :)

Omtrent som forventet. Regnet med en rask Warnock effekt, spesielt blant noen av spillerne som var ute i kulda. Jeg forventer videre at fremgangen fortsetter helt inn i Premier League. Om ikke denne sesongen, så ihvertfall den neste.

Det er forøvrig en studie verdt å følge Warnock på sidelinjen under kampene. Det blikket og det kroppsspråket ser du bare hos en mann som vil vinne kamper. Fantastisk utstråling!

Sier jeg som aldri har kunnet fordra mannen før jeg så han med Leeds emblemet på brystet.  ;D
Jon R.

Asbjørn

Quote from: berlin on March 13, 2012, 21:51:32
Jeg sitter også med en følelse at det vi til nå har sett ikke bare er "ny manager" effekt,
men noe som kan vedvare.

Likevel, NW hadde vært manager for Scum eller Real Madrid hvis han var en så vanvittig gudbenådet manager. Det er han jo ikke, og ups and downs vil nok forekomme under NW.

Men vinner vi kampene mot West Ham og Forest, tror jeg han langt på vei får (en midlertidig) heltestatus. Jeg merker jeg blir i fyr og flamme selv om det skulle skje. Da er vi enten på PO-plass eller max 1-2 poeng bak.

Dette tror jeg er det nærmeste jeg har opplevd deg "i fyr og flamme" etter at jeg har blitt kjent med deg ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Oggy

Quote from: Jon R on March 13, 2012, 21:53:17
Quote from: hallghel on March 13, 2012, 21:36:07

Omtrent som forventet. Regnet med en rask Warnock effekt, spesielt blant noen av spillerne som var ute i kulda. Jeg forventer videre at fremgangen fortsetter helt inn i Premier League. Om ikke denne sesongen, så ihvertfall den neste.

Det er forøvrig en studie verdt å følge Warnock på sidelinjen under kampene. Det blikket og det kroppsspråket ser du bare hos en mann som vil vinne kamper. Fantastisk utstråling!

Sier jeg som aldri har kunnet fordra mannen før jeg så han med Leeds emblemet på brystet.  ;D

Vi er vel mange som nærmest har "hatet" den mannen, før han kom til Leeds  :P
Oggy

Asbjørn

...jeg tror vi er mange i den klubben der :)

*respect*

(men det eeeer litt tidlig å ta av etter tre kamper - (en seier)

BUT IT*S LOOKING GOOD
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Asbjørn on March 13, 2012, 21:58:40
Quote from: berlin on March 13, 2012, 21:51:32
men noe som kan vedvare.

Dette tror jeg er det nærmeste jeg har opplevd deg "i fyr og flamme" etter at jeg har blitt kjent med deg ;)

hmmm..... ::) ;)

Håvard

:)
Quote from: Asbjørn on March 13, 2012, 21:59:53

...jeg tror vi er mange i den klubben der :)

*respect*

(men det eeeer litt tidlig å ta av etter tre kamper - (en seier)

BUT IT*S LOOKING GOOD

:)Utrolig hva en rett drakt betyr

Jon R

Quote from: newsome on March 11, 2012, 21:00:47
Warnock har brukt dager på å få skikk på Leeds forsvaret.

Grayson brukte åresvis,og forsvaret lakk som en sil.

Til dere som hyllet Grayson som en god manager. Skam dere!!!!
Han er kommet på sitt riktige nivå nå!

Jiiiizzzzzez. Av alle ting man skal skamme seg over... ::)

Noe av det første Grayson gjorde var å få skikk på forsvaret som hadde kollapset under Mc Allister/ Staunton. Men det er lenge lenge siden nå. Så lenge siden at du har glemt det.
Jon R.

Runar

Tror nok at de som sier at Warnock er en god manager, på ett eller annet tidspunkt må skamme seg om dette er malen som er lagt.

Leedsfan

Quote from: Runar on March 14, 2012, 08:40:10
Tror nok at de som sier at Warnock er en god manager, på ett eller annet tidspunkt må skamme seg om dette er malen som er lagt.

Warnock er nok en manager som funker i en kort tidsperiode ala Nordlie. Når det går bra er alt bare fryd, men når det går dårlig så viser hele personen seg.

Jeg er såpass kynisk at jeg kun er ute etter å beholde Warnock til vi har rykket opp...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Det med sammenligning til Nordlie er nok helt riktig. Samme type. De lagene han har vært manager for tidligere har alle hatt den samme effekten. Kjempeopptur. Men så fort han har blitt satt i klubben. Ja da har resultatene begynt å bli dalende. Warnock til opprykket er klart. Og da hente inn en ny manager som har vunnet noe og vært stabil med et lag i toppen av serien de siste årene. Om det er premier League, La Liga eller en annen liga for så være. Men for å bli blandt de beste i premier League. Ja da må vi tenke slik

Kontakinte

Ã... sammenlikne Nordli og Warnock er helt riktig. De har formelen for å få et lag med middelmådige spillere til å vinne kamper. Det gjøres på følgende måte, kjempe, løpe, kjempe, løpe til du spyr. Tror faktisk begge etter å ha hørt div. intervjuer er gode psykologer også, får max ut av spillerne. Har deltatt i en del såkalte "Nordlitester" de er syke men det funker faktisk.

h.b

Dette bekynrer meg
Maik Taylor, on loan from Leeds at Millwall, is looking forward to being involved on a matchday again after being left out of the 16 in recent weeks due to Neil Warnock’s policy of not having a goalkeeper on the bench.

Det å ikke ha en keeper som backup på benken kan være farlig.

4ever arcticwhite

Quote from: h.b on March 14, 2012, 11:38:02
Dette bekynrer meg
Maik Taylor, on loan from Leeds at Millwall, is looking forward to being involved on a matchday again after being left out of the 16 in recent weeks due to Neil Warnock’s policy of not having a goalkeeper on the bench.

Nja, med bare 5 innbyttere tror jeg det kan være et riktig valg. Og hvor ofte er egentlig reservekeeperen i "action" i løpet av en sesong? Hvis vi ser bort fra horrorshowet til Rachubka i høst, så er det vel ikke i mange kamper vi har byttet keeper underveis? En ekstra innbytter kan gi nødvendig "variasjon" i egenskapene til reservene, og dermed være med på å påvirke sluttresultatet av kampen i mye større grad enn en reservekeeper.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Quote from: 4ever arcticwhite on March 14, 2012, 11:49:57
Dette bekynrer meg

Nja, med bare 5 innbyttere tror jeg det kan være et riktig valg. Og hvor ofte er egentlig reservekeeperen i "action" i løpet av en sesong? Hvis vi ser bort fra horrorshowet til Rachubka i høst, så er det vel ikke i mange kamper vi har byttet keeper underveis? En ekstra innbytter kan gi nødvendig "variasjon" i egenskapene til reservene, og dermed være med på å påvirke sluttresultatet av kampen i mye større grad enn en reservekeeper.
+1

Sydhagen

Jeg personlig synes at denne regelen om at det kun er lov med 5 innbyttere på benken er noe forbanna tull!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Dette bekynrer meg

Selvsagt er det en risiko, men spørsmålet er hvor stor risiko det er spredt utover en sesong.

En ekstra angriper eller offensiv midtbanespiller er å foretrekke fremfor en keeper i mine øyne (gitt femmanns-regelen). I løpet av 46 kamper vil keeper byttes veldig, veldig sjelden, mens man jager mål ved mange anledninger.

Det kan ligge mange poeng i dette!

Jeg tror derimot ikke Warnock hadde utelatt keeper på Wembley i en play off-finale, uten å ha sjekket opp dette.

Sydhagen: Til en viss grad enig med deg, men dette handler vel hovedsaklig om å begrense stallene (og lønnsutgiftene) i Football League. I så fall, er jeg enig i regelen. Det de derimot KUNNE gjort, er å tillate sju innbyttere, der to måtte ha vært U21-spillere.
Marching on together!

Sydhagen

Viss målet er å begrense stallene, så er det bare å innføre en regel om f.eks. maks 20 spillere over 21 år kan registreres + at u21 spillere i stallen kan brukes fritt. (bare et eksempel på hvordan det kan gjøres.)

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Uten keeper på benken ER skummelt!! Taylor skal kanskje stå mot oss da...eller der det med i dealen at han ikke gjør det? Hvis han skal stå er han sikkert jævla god i akkurat den kampen.... >:(
Yeboahs vitne

samadhi

http://www.teamtalk.com/leeds-united/7598929/Whites-boss-over-Tevez-row

Har alltid synes at Warnock har virket som en sur grinebiter som aldri lar sjansen gå fra seg til å sutre om etter eller annet (dommere, motstandere etc)

Men etter at han kom til Leeds har jeg virkelig endret synet mitt. Svarer alltid godt for seg i intervju, og virker utrolig nok som en veldig sympatisk og fornuftig mann. Håper det forsetter sånn.
In Warnock we trust!
marching on together,
derudaf forever...

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-is-keen-to-sort-contracts-out-1-4352415

Nå vil han se på kontraktsforholdene og rydde opp før sommerferien tar til!! Jeg er en av mange som aldri kunne like denne mannen før han kom tiloss, men dette er en sjef altså. Tar tak, tar ansvar og rydder opp!!!
Yeboahs vitne

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mr. Leeds

Quote from: fmtj on March 16, 2012, 09:42:50
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-is-keen-to-sort-contracts-out-1-4352415

Nå vil han se på kontraktsforholdene og rydde opp før sommerferien tar til!! Jeg er en av mange som aldri kunne like denne mannen før han kom tiloss, men dette er en sjef altså. Tar tak, tar ansvar og rydder opp!!!
Flott :) Det er jo ganske naturlig, egentlig. Man må jo vite hva man har før man kjøper nytt..

For en del år siden så hadde vi en policy på at spillere kunne få bedre betingelser underveis i inneværende kontrakt om spilleren har gjort det bedre enn forventa. Vi bør nok mer tilbake dit, uten å ta £100 mill i lån.. Vi må ha bedre suksess med å beholde våre beste spillere over lengre tid. Kanskje vi kan få til dette nå?

Det er uansett viktig med tidlig avklaring på våre kontrakter som går ut så man veit hva som trengs. Håper vi unngår en sommer der det skjer lite før de beste spillerne forsvinner til andre klubber.. Og vi henter inn erstattere - på lån ::)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

auren

Jeg skal hylle Warnock hvis han klarer å re-signere White, Snoddy, McCormack og Clayton før sesongen er over! Da er han magisk!

Fornuften tilsier at dette ikke kommer til å skje. Spillerne ønsker nok å vite i hvilken divisjon vi befinner oss til neste år. Jeg har troen på at alle unntatt Snoddy kan komme til å signere ny kontrakt selv om vi blir å finne i NpC. Snoddy tror jeg er tapt om vi ikke rykker opp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Quote from: auren on March 16, 2012, 10:51:20
Jeg skal hylle Warnock hvis han klarer å resignere White, Snoddy, McCormack og Clayton før sesongen er over! Da er han magisk!

auren

Huff..  ??? ??? Det får da man ikke håpe !!  :-\
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

han har ennå ikke fått en signatur fra nevnte gutter så slapp av.
det er ikke NW alene dette står på.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kalle_92

Quote from: fjellhaugen on March 16, 2012, 12:08:53

han har ennå ikke fått en signatur fra nevnte gutter så slapp av.
det er ikke NW alene dette står på.
Vi må fortsatt tåle Shaun Harvey, Bates og Williams.

Leifen

Vi får takke Simon Grayson for opprykk til Championship og cupkampene mot Manchester Utd, Arsenal og Tottenham. Det som ble hans bane var nok mangel på organisering av forsvaret. Ledet 4-1 mot Preston til pause og tapte 4-6 HJEMME OG 0-4 FOR Cardiff HJEMME like etter.Allerede da burde alarmklokkene ringt. Warnock virker mye mer bestemt og besluttsom. Tror han er et godt valg.