Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: Jon R on August 06, 2012, 00:39:55
Quote from: Leedsfan on August 05, 2012, 18:40:51
Quote from: HåvardK on August 05, 2012, 18:09:21
Quote from: Leedsfan on August 05, 2012, 14:04:28
[Regner med at han har snakket med spillerne, et jobbintervju. Dessuten så har han sett de jobbe for andre arbeidsgivere. Vil nesten påstå at Warnock har et bedre grunnlag enn de fleste arbeidsgivere å mene akkurat det han mener.

Nå prøver du å grave opp mye rart Jon, ikke helt likt deg...:-)
Det ville vel vært overraskende om spillere i jobbintervju hadde uttrykt en skepsis til å spille på Elland Road. Da hadde de nok ikke blitt ansatt. Fortsatt gjenstår det å se om de greier å tackle presset.

Warnock har jo hele tiden sagt at han vil signere spillere han tror vil takle det enorme presset der er å spille for Leeds United. Spillere som øker sin kapasitet når de entrer ER og når de hører 3000-4000 gale Leedsfans når de spiller borte. Om han har skaffet slike spillere gjenstår å se, men at han prøver å signere slike spillere ser jeg på som et stort pluss.

Alt for mange har blitt dårligere i Leeds pga at de ikke har taklet trykket.

Du tenker at Simon Grayson ikke var opptatt av å finne spillere som passet inn i klubben? Jeg synes du snur kappen vel mye i forhold til vinden nå Kenneth, med tanke på all din optimisme og tillit til SG sist sommer.  :)

NW strør rundt seg med billige floskler. At han  henter inn "typiske Leeds United spillere" og at han på forhånd vet hvilke mennesketyper som vil takle presset er veldig lett å si, men svært vanskelig å forutse. Er det noen med hånden på hjertet som idag vil hevde at Danny Webber og Paul Robinson var slike spillere som Warnock snakker om?

Først ved juletider vil noe som helst menneske kunne si noe som helst kvalifisert om hvilke av Warnocks mange nye menn som både har gode nok ferdigheter og mental styrke til å takle presset ved å spille foran et kravstort Elland Road. En suksessrate på 60-70 prosent ville vært strålende sett ift forgjengeren, men trolig fortsatt ikke godt nok med tanke på hva vi konkurrerer mot.    :-\

Nå vet vi jo hvem Grayson hentet og om de var vellykka signeringer eller ikke. Grayson hadde en gylden mulighet på denne tiden ifjor, men mislyktes totalt. Hadde han hentet 3-4 riktige spillere så hadde han kanskje hatt jobben den dag i dag. Paul Robinson skulle jo være en type som tålte presset, men gjorde han ikke det? Webber var jo en nødløsning for å få inn litt fart på topp og ha litt andre valgmuligheter.

Warnock henter spillere og spillertyper han tror vil lykkes, men det gjenstår jo å se.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Fra i dag skulle Warnock prente taktikk inn i gutta, blir spennende å se hvordan han vil at vi skal spille. Kan vi opptre slik vi gjorde borte mot Boro'  sist sesong så blir det mange poeng i år...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on August 06, 2012, 13:06:09
Fra i dag skulle Warnock prente taktikk inn i gutta, blir spennende å se hvordan han vil at vi skal spille. Kan vi opptre slik vi gjorde borte mot Boro'  sist sesong så blir det mange poeng i år...

Boro kampen er et godt eksempel på hvordan jeg ønsker vi skal spille under Warnock. I den kampen spilte vi flott og effektiv fotball , med Becchio som møtende spiss i en kamp som antagelig var hans beste sist sesong. Den gang trodde jeg seriøst at vår nye manager hadde funnet vinneresepten. Jeg undrer meg fortsatt over at vi vendte tilbake til hoofball taktikken igjen, en type fotball som samtlige spillere i hvitt behersket dårligere etter mitt syn.  
Jon R.

Mr. Leeds

I forhold til et eventuellt opprykk er jeg bekymra. Tror vi mangler en del kvalitet for å få det til å være realistisk. Vil ha inn 3 nye kvalitetsspillere;

* Rask ving som kan dra av en eller to og klare å slå presise innlegg
* Rask spiss som kan true bakrom
* Kreativ "hovmester" på midtbanen

Føler vi mangler en rask spiss, en rask ving og en dirigent på midtbanen. Håper at Templeton kan komme og at vi får inn de to andre. Gjerne CMS fra Brighton. Legg til en skikkelig hovmester som kan "servere" og se gode løsninger tidlig så kan vi sloss om direkte opprykk.

Slik det er i skrivende stund klarer jeg ikke tro på noe bedre enn ca 10-12 plass. Warnock må jo få laget samspilt også - en solid utfordring i seg selv når laget først i disse dager nærmer seg komplett..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Promotion 2010

Quote from: Kato on August 05, 2012, 14:58:25
Quote from: Mr Kaizer on August 05, 2012, 13:49:23
Det som i alle fall er sikkert, uansett om hva vi måtte mene og synse om, er at Neil Warnock står (langt) bedre rustet til å ta Leeds United til Premier League, enn noen av oss. 8)

Det her, Kaizer, synes jeg er tøvete. Jeg tolker det slik at du prøver å drepe enhver diskusjon fordi Warnock vet bedre enn oss.

DETTE er tøvete sagt!

QuoteHadde jo umiddelbart blitt verdens lykkeligste mann om vi hadde rykket opp med 104 poeng.

Men frykter vi skal slite med å nå halvparten.

Dessuten så kommer vel noe av den overdrevne pessimismen av at vi har hatt 8 år i ørkesløst mørke. Den største oppturen jeg har hatt siden 2004 (foruten opprykket), var at Dennis Wise forsvant.

Da har det neimen ikke vært mye å juble for.

Og jeg sliter ennå med seinvirkninger etter å ha sittet på Millennium i Cardiff i mai 2006.

OG ... DETTE er tøvete sagt! Mest fordi Wise i mine øyne faktisk skapte et samhold og en driv i klubben som vi ikke hadde sett på flere år.

Alt er jo bare tøv! Har ikke orket mye av debattene her inne det siste året, men hvordan kan du, Kato, være så ensidig negativ hele tiden. Jeg ser på deg som en som kan din fotball og som har velbegrunnede og gode fotballfaglige innlegg!

Enhver vet at det tar tid å spille inn et nytt mannskap. Vi skal kanskje ikke forvente undere de første ukene av sesongen.

Warnock ER ikke ferdig med å sette i sammen mannskapet! Jeg mener bestemt at vi er styrket defensivt og at vi kommer til å spille i et system neste sesong. Vi kommer ikke til å spille feiende flott fotball, men vi kommer til å vinne fler enn vi taper - hvor mange vil avhenge av de siste brikkene i puslespillet som drier seg om angrepet!

JEG er svært positiv iforhold til mange i troppen:

Keeper Kenny - er styrket fordi vi har en som kan snakke og koordinere forsvaret

H.back Peltier - stor forbedring fra Connolly og Lees
Midtstopper Pearce - meget bra i forhold til den miksen vi hadde i fjor
Midtstopper 2, enten Lees / Austin / Crainie / lånespiller - opptur fra det rasket vi hadde i fjor (Bruce, O'Brien, osv)
V.back Drury / White - stor forbedring fra alt det rare vi prøvde der i fjor, en uskolert White inkludert

H.ving Ny mann / White - kanskje svakere enn Snodgrass, men å gå til dødlinjen før innlegget kommer er oppskriften på godt vingspill (samspillet med Peltier kan være nøkkelen)
Midt Green / Austin - et stort pluss foran Brown
Midt Norris - et stort pluss foran Clayton som vel hadde 10-12 bra kamper (Norris kjenner divisjonen)
V.ving Varney - Mer stabil enn det som var der i fjor

Off midt/spiss McCormack; kan være flere andre inklusiv en midtbanemann (Maynard / Beckford / lånespiller - bedre enn i fjor

Targetman Becchio / Gray - holder nivået i fra i fjor

Om vi er svakere offensivt pr d.d. så er det mer solid bakover. Dette laget er balansert for å vinne, ikke for å briljere. Det er bra nok for meg!

Vi har en manager som er langt bedre rustet til å motstå trøkket fra tribunen og publikum enn noen annen i denne divisjonen. Vi har en manager som er langt bedre pr d.d. enn Grayson i mine øyne. Warnock vil nok også lære av sine feil fra fjorårssesongen. Alle behøver ikke å være unge og lovende for å lede Leeds United!

Kom gjerne med innspill om ting du ser annerledes på! Jeg mener at ikke alt som blir sett på som positivt er TØV her inne.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

Kjente jeg ble litt oppløftet og optimistisk av det innlegget der Promo! Takk for at du kommer med litt oppløftende lesning , der jeg og andre kanskje ikke er så flinke til å se på ting uten solbriller.  :)

Dennis

Det som i alle fall er sikkert, uansett om hva vi måtte mene og synse om, er at Neil Warnock står (langt) bedre rustet til å ta Leeds United til Premier League, enn noen av oss. 8)

Det her, Kaizer, synes jeg er tøvete. Jeg tolker det slik at du prøver å drepe enhver diskusjon fordi Warnock vet bedre enn oss.

Da tolket du feil, Kato! :)

Det er heller et lite stikk til negativiteten mot laget. Jeg trodde ikke du var fremmed for å sette ting på kanten!

Jeg er som regel positivt innstilt både iht Leeds og generelt, selv om jeg absolutt har mine tunge øyeblikk som supporter. Jeg syns også mye av kritikken mot Warnocks sommerplan er uberettiget så langt (ift manglende poeng i våres er fortjent). Selvsagt kan man stille spørsmål ved stallens styrke, men slik jeg ser det er det to puslebiter som skal på plass før det på -papiret- ser bra ut; en kreativ midtbanespiller (gjerne på vingen) og en bakromsspiss.

Warnock jakter dette.

Et annet poeng er at Warnock fortsatt jobber under visse rammer. Så lenge takeoveren ikke er i boks/ikke kommer i boks/er underlagt korrupsjonsskandaler på Cayman Islands, kan han ikke handle alle spillere han ønsker. Det skrytes av flere hold på Paul Green, David Norris, Jason Pearce, Paddy Kenny og Lee Peltier. Disse har han hentet under et tøft budsjett.

Så var det utvilsomt et stort slag at playmakeren Snodgrass forsvant. Det har også Warnock sagt ved flere anledninger, men det har vi vært med på før; jeg synes Howson-salget var dobbelt så ille.

Jeg var på tribunen i Sandefjord og så et meget stusselig Leeds United slite mot Sandefjord, spesielt mot slutten av kampen, hvor Leedsgutta virket trøtte, usikre og for dårlige rett og slett. Likevel, dette er i en tung treningsperiode og kampen jeg så på samme arena i fjor var absolutt IKKE bedre - og det var med spillere som Snoddy, Howson, Gradel m.fl. i stallen. Derfor er jeg forholdsvis rolig iht dette.

In Warnock we I trust!
Marching on together!

Asbjørn

Nå er Promo tilbake i drift, Mr Kaizer orker igjen å debattere, snart er Bates historie (jeg håper fortsatt), en skal ikke se bort ifra at veteranen også slipper seg løs igjen da... dette kan bli gøy på flere måter :)

...til flere nyanser vi får i debattene, dess bedre :) #nei-til-skyttergravene
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on August 06, 2012, 15:56:59

DETTE er tøvete sagt!

QuoteHadde jo umiddelbart blitt verdens lykkeligste mann om vi hadde rykket opp med 104 poeng.

Dessuten så kommer vel noe av den overdrevne pessimismen av at vi har hatt 8 år i ørkesløst mørke. Den største oppturen jeg har hatt siden 2004 (foruten opprykket), var at Dennis Wise forsvant.

Og jeg sliter ennå med seinvirkninger etter å ha sittet på Millennium i Cardiff i mai 2006.

OG ... DETTE er tøvete sagt! Mest fordi Wise i mine øyne faktisk skapte et samhold og en driv i klubben som vi ikke hadde sett på flere år.

Alt er jo bare tøv! Har ikke orket mye av debattene her inne det siste året, men hvordan kan du, Kato, være så ensidig negativ hele tiden. Jeg ser på deg som en som kan din fotball og som har velbegrunnede og gode fotballfaglige innlegg!

Enhver vet at det tar tid å spille inn et nytt mannskap. Vi skal kanskje ikke forvente undere de første ukene av sesongen.

Warnock ER ikke ferdig med å sette i sammen mannskapet! Jeg mener bestemt at vi er styrket defensivt og at vi kommer til å spille i et system neste sesong. Vi kommer ikke til å spille feiende flott fotball, men vi kommer til å vinne fler enn vi taper - hvor mange vil avhenge av de siste brikkene i puslespillet som drier seg om angrepet!

JEG er svært positiv iforhold til mange i troppen:

Keeper Kenny - er styrket fordi vi har en som kan snakke og koordinere forsvaret

H.back Peltier - stor forbedring fra Connolly og Lees
Midtstopper Pearce - meget bra i forhold til den miksen vi hadde i fjor
Midtstopper 2, enten Lees / Austin / Crainie / lånespiller - opptur fra det rasket vi hadde i fjor (Bruce, O'Brien, osv)
V.back Drury / White - stor forbedring fra alt det rare vi prøvde der i fjor, en uskolert White inkludert

H.ving Ny mann / White - kanskje svakere enn Snodgrass, men å gå til dødlinjen før innlegget kommer er oppskriften på godt vingspill (samspillet med Peltier kan være nøkkelen)
Midt Green / Austin - et stort pluss foran Brown
Midt Norris - et stort pluss foran Clayton som vel hadde 10-12 bra kamper (Norris kjenner divisjonen)
V.ving Varney - Mer stabil enn det som var der i fjor

Off midt/spiss McCormack; kan være flere andre inklusiv en midtbanemann (Maynard / Beckford / lånespiller - bedre enn i fjor

Targetman Becchio / Gray - holder nivået i fra i fjor

Om vi er svakere offensivt pr d.d. så er det mer solid bakover. Dette laget er balansert for å vinne, ikke for å briljere. Det er bra nok for meg!

Vi har en manager som er langt bedre rustet til å motstå trøkket fra tribunen og publikum enn noen annen i denne divisjonen. Vi har en manager som er langt bedre pr d.d. enn Grayson i mine øyne. Warnock vil nok også lære av sine feil fra fjorårssesongen. Alle behøver ikke å være unge og lovende for å lede Leeds United!

Kom gjerne med innspill om ting du ser annerledes på! Jeg mener at ikke alt som blir sett på som positivt er TØV her inne.

Sitter her i 40 varmegrader i Rhodos og det var deilig med et friskt pust Promo. Dette innlegget kunne vært skrevet av Jon, men han lider av PTS etter 3-7 forrige sesong..

Jon R

Quote from: Leedsfan on August 06, 2012, 17:29:58

Sitter her i 40 varmegrader i Rhodos og det var deilig med et friskt pust Promo. Dette innlegget kunne vært skrevet av Jon, men han lider av PTS etter 3-7 forrige sesong..

He-he. Ã... skrive på forumet er terapi for meg, Kenneth.  Snart er jeg nok like positiv og optimistisk som de fleste andre her på forumet. :D

mvh Jon R, i øsregn og 16 +.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on August 06, 2012, 18:15:29

He-he. Ã... skrive på forumet er terapi for meg, Kenneth.  Snart er jeg nok like positiv og optimistisk som de fleste andre her på forumet. :D

Høres bra ut, du skriver artige og saklige innlegg til vanlig Jon. Du er en av de som jeg liker å lese, ikke det jeg ikke gjør det lengre, men du har vært litt vel besk i det siste..:) Når er neste tur?

lojosang

DETTE er tøvete sagt!

Da må jeg anbefale en time hos optiker omgående. Dennis Wise overtok et lag som hadde tapt playoff-finale og førte det rett til nedrykk, gjorde seg til uvenn med halve laget inkludert sin egen kaptein og var stort sett kun opptatt av dommeren. I MINE øyne er han den verste Leedsmanager i moderne tid, i kvass konkurranse Very Terribles, rett nok.
- Leif Olav

B_Ød

Er ikke dette Warnock-tråden?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Ød on August 06, 2012, 18:58:38

Må jo være lov å sette ting i perspektiv?

B_Ød

Ups & Ups!!

lojosang

Quote from: Leedsfan on August 06, 2012, 19:08:07
Quote from: Ød on August 06, 2012, 18:58:38

Må jo være lov å sette ting i perspektiv?

Ja, og selv om jeg ikke akkurat stiller til valg til styret i Colin Wanker Fan-Club tror jeg han heldigvis er langt fra den verste manager som har vært innom oss siste ti-femten år. Om "heldigvis" er rett ordvalg.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on August 06, 2012, 18:42:39

DETTE er tøvete sagt!

Da må jeg anbefale en time hos optiker omgående. Dennis Wise overtok et lag som hadde tapt playoff-finale og førte det rett til nedrykk, gjorde seg til uvenn med halve laget inkludert sin egen kaptein og var stort sett kun opptatt av dommeren. I MINE øyne er han den verste Leedsmanager i moderne tid, i kvass konkurranse Very Terribles, rett nok.
Kryss i taket lojo:
HELT ENIG I DET DU SKRIVER!

Jon R

Quote from: Leedsfan on August 06, 2012, 18:26:48

Høres bra ut, du skriver artige og saklige innlegg til vanlig Jon. Du er en av de som jeg liker å lese, ikke det jeg ikke gjør det lengre, men du har vært litt vel besk i det siste..:) Når er neste tur?

:)

Prøver nok å få til en tur til våren. Må jo forsøke å få 3-7 ut av kroppen og da er det eksponeringsterapi som gjelder.  :D
Jon R.

ollan

Quote from: Jon R on August 06, 2012, 20:16:23
Quote from: Leedsfan on August 06, 2012, 18:26:48

:)

Prøver nok å få til en tur til våren. Må jo forsøke å få 3-7 ut av kroppen og da er det eksponeringsterapi som gjelder.  :D
db i november med #BergenWhites er jo et meget bra alternativ ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Kato

Joda, jeg må nok ta til meg at jeg har vært vel negativ. Diskusjonen rundt Wise gidder jeg ikke ta, sier meg bare 100% enig med Lojosang.

Når det gjelder Neil Warnock er dette hovedsaklig min vurdering av situasjonen:

Utgangspunkt

Neil Warnock overtok Leeds med tanke på et siste oppdrag, et siste opprykk til Premier League. Det har aldri vært noen tvil om ambisjonene, Premier League. Med dette utgangspunktet er lista lagt. Alt vi kjøper, alt vi trener, alt vi kommuniserer, alt vi spiller dreier seg om å rykke opp til Premier League. Dermed måler jeg det vi gjør mot de beste i divisjonen.

Hva er så status?

1. En helt elendig vårsesong. Fins ikke et fnugg av unnskyldning for at man har vunnet 12% av hjemmekampene. Kan ikke huske å ha hørt fra en manager tidligere våset om at det "ikke er mitt lag". Simon Grayson fikk sparken grunnet for svake resultater, Warnock gjorde de vesentlig dårligere.

2. En forventning om at spillerne som hentes inn skal gjøre oss trygge på at vi er et topplag. En haug med spillere fra Portsmouth som var et bunnlag, en høyreback som var uønsket i Leicester, en free-transfer fra Barnsley, en god midtbanespiller fra Tippeligaen, samt litt fra her og der. Snodgrass, Clayton, Lonergan av viktige er borte. Kan hende vi er bedre, men jeg er ikke ute etter at vi skal bli bedre. Vi skal bli mye bedre. Vi skal rykke opp. Det er mandatet. Og det er jeg brennsikker på at vi ikke er nært pr dags dato. Og det er en god uke til seriestart.

3. Den enorme utskiftingen krasjer totalt med det jeg mener er noe av det viktigste i byggingen av et godt fotballag, kontinuitet. Her skifter vi ut hele elleveren over en sommer. Skriver lange kontrakter. Mens Warnock har svært kort tidshorisont på sin jobb. Han planlegger jo pensjonen før disse er nært å være samspilt. Er dette riktig vei å gå? Jeg liker det ikke.

4. Min negativitet påvirkes dessverre også av at jeg misliker lederen. Måten han opptrer på sidelinja er ufyselig. Fokuset på dommerne er så borte i natta som det kan bli. Så får man trøste seg litt med at han såkalt vet hva som kreves. Ingenting hadde vært bedre enn om mine antagelser hadde vært gærne. Jeg ser oss dessverre ikke som topp 10 denne sesongen, og ikke neste heller. Det tar tid å bygge fotballag.

Så får jeg beklage at jeg bærer negativitet med meg for tiden. Ærlig spiker, jeg har ikke tro på dette prosjektet.

Ian Baird

Quote from: Lundewhites on August 05, 2012, 15:05:31
Ja Warnock har 7 opprykk, men ikke glem at disse har kommet på 32 år som manager. Så hvis statistikken holder seg, så har vi 22% sjanse til å rykke opp i år.....

Hvor superfantastisk er det egentlig med 22% opprykk? (Grayson ligger på 37,5%)
Husk at 12,5% av lagene rykker opp hvert år.
Tipper "vår" opprykkssjanse iår ligger nærmere 12,5% enn 22%... om ingen snarlige større spiller-signeringer.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Promotion 2010

Quote from: Kato on August 06, 2012, 21:00:57
Joda, jeg må nok ta til meg at jeg har vært vel negativ. Diskusjonen rundt Wise gidder jeg ikke ta, sier meg bare 100% enig med Lojosang.

Utgangspunkt

Neil Warnock overtok Leeds med tanke på et siste oppdrag, et siste opprykk til Premier League. Det har aldri vært noen tvil om ambisjonene, Premier League. Med dette utgangspunktet er lista lagt. Alt vi kjøper, alt vi trener, alt vi kommuniserer, alt vi spiller dreier seg om å rykke opp til Premier League. Dermed måler jeg det vi gjør mot de beste i divisjonen.

Hva er så status?

1. En helt elendig vårsesong. Fins ikke et fnugg av unnskyldning for at man har vunnet 12% av hjemmekampene. Kan ikke huske å ha hørt fra en manager tidligere våset om at det "ikke er mitt lag". Simon Grayson fikk sparken grunnet for svake resultater, Warnock gjorde de vesentlig dårligere.

2. En forventning om at spillerne som hentes inn skal gjøre oss trygge på at vi er et topplag. En haug med spillere fra Portsmouth som var et bunnlag, en høyreback som var uønsket i Leicester, en free-transfer fra Barnsley, en god midtbanespiller fra Tippeligaen, samt litt fra her og der. Snodgrass, Clayton, Lonergan av viktige er borte. Kan hende vi er bedre, men jeg er ikke ute etter at vi skal bli bedre. Vi skal bli mye bedre. Vi skal rykke opp. Det er mandatet. Og det er jeg brennsikker på at vi ikke er nært pr dags dato. Og det er en god uke til seriestart.

3. Den enorme utskiftingen krasjer totalt med det jeg mener er noe av det viktigste i byggingen av et godt fotballag, kontinuitet. Her skifter vi ut hele elleveren over en sommer. Skriver lange kontrakter. Mens Warnock har svært kort tidshorisont på sin jobb. Han planlegger jo pensjonen før disse er nært å være samspilt. Er dette riktig vei å gå? Jeg liker det ikke.

4. Min negativitet påvirkes dessverre også av at jeg misliker lederen. Måten han opptrer på sidelinja er ufyselig. Fokuset på dommerne er så borte i natta som det kan bli. Så får man trøste seg litt med at han såkalt vet hva som kreves. Ingenting hadde vært bedre enn om mine antagelser hadde vært gærne. Jeg ser oss dessverre ikke som topp 10 denne sesongen, og ikke neste heller. Det tar tid å bygge fotballag.

Så får jeg beklage at jeg bærer negativitet med meg for tiden. Ærlig spiker, jeg har ikke tro på dette prosjektet.

Jeg misliker - eller rettere sagt - hater Ferguson i Scums, men han er likevel en forbanna god manager! Måten han hele tiden prøver å utnytte systemet og  presser dommere til å dømme i Scums fordel. Men jeg hadde muloiens forgudet ham om han hadde styrt Leeds United til de samme triumfer de siste 25 årene!

DET er vel å sette ting i perspektiv!

;)
Min første Leeds-kamp:

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on August 06, 2012, 21:00:57

Utgangspunkt

Hva er så status?

Aldeles glimrende innlegg Kato!! Må bare si meg veldig enig.Jeg har sansen for Warnock, og er sikker på at han er en vesentlig bedre manager enn Grayson, men det hjelper ikke :( Tror ikke vi når playoff av de grunner du nevner.

Kato

Ferguson er jo som en skolegutt å regne i forhold til Warnock når det gjelder dommere. Han kommer jo stort sett bare ned for å skaffe seg litt Fergie-time. Warnock sutrer i 2x45  mot dommerne.

Promotion 2010

Quote from: lojosang on August 06, 2012, 18:42:39

DETTE er tøvete sagt!

Her er optikeren:
Dennis Wise - manager i Leeds United

England

24 October 2006

28 January 2008

68 kamper

30 seire

12 uavgjort

26 tap

88 mål skåret

78 mål sluppet inn

50.00% seiersprosent, noe som er lang over de fleste managere i klubben til tross for nedrykket! Han tok over en klubb i fritt fall, etter floppen Carver.

Med denne prosenten var Wise rundt midten av managere som ledet laget. Sjekk: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Leeds_United_A.F.C._managers

Men noen har det for seg at ALT Kenneth Bates foretok seg med klubben var noe herk! Herunder også ansettelsen av Dennis Wise. Og sånn er det vel fortsatt! 
Lagmoralen og trøkket som ble skapt i klubben det første året i 3.divisjon ga mange en tro på fremtiden, noe som også pumblikumsfremmøtet viste!

Sjekk listen over med lupe, Lojo! Mange råtne egg i den kurven av managerskrot!   ;)
Min første Leeds-kamp:

Kato

Om jeg skulle ha en større vinnerprosent som trener i 3.-divisjon enn Martin Andresen for Enga i Tippeligaen, så er jeg neppe en bedre trener enn han.

B_Ød

Det er vel litt ymse hvor lang tid det tar å spille inn et lag, men hvis det nå er sånn at NW bygger et lag bestående av spillere han mener å vite er kapable til å spille/skjønne "hans spill", bør jo heller ikke dette ta allverden av tid idet 1ste 11'r er satt.
Jeg mener han må ligge trygt innenfor topp 6 (helst topp 2) når vi har "vaska gølvet og børi ved", hvis ikke bør han tre av, evt bli tredd av.

Ups & Ups!!

Rasmussen7

Quote from: Kato on August 06, 2012, 23:05:16
Om jeg skulle ha en større vinnerprosent som trener i 3.-divisjon enn Martin Andresen for Enga i Tippeligaen, så er jeg neppe en bedre trener enn han.
Amen!

lojosang

Quote from: Ød on August 07, 2012, 08:20:10
Det er vel litt ymse hvor lang tid det tar å spille inn et lag, men hvis det nå er sånn at NW bygger et lag bestående av spillere han mener å vite er kapable til å spille/skjønne "hans spill", bør jo heller ikke dette ta allverden av tid idet 1ste 11'r er satt.
Jeg mener han må ligge trygt innenfor topp 6 (helst topp 2) når vi har "vaska gølvet og børi ved", hvis ikke bør han tre av, evt bli tredd av.

Da lader jeg kanonene med de gamle Graysonhaterplatitydene. Spiller han inn en klar førsteellver slakter jeg mannen for å rullere for lite på laget. Sesongen er jo lang. Rullerer han på laget skal han få gjennomgå for vingling, famling etter førsteellver og manglende evner til å samspille laget.

Med mindre vi vinner, da.  :D
- Leif Olav

B_Ød

Quote from: lojosang on August 07, 2012, 08:33:35
Quote from: Ød on August 07, 2012, 08:20:10

Da lader jeg kanonene med de gamle Graysonhaterplatitydene. Spiller han inn en klar førsteellver slakter jeg mannen for å rullere for lite på laget. Sesongen er jo lang. Rullerer han på laget skal han få gjennomgå for vingling, famling etter førsteellver og manglende evner til å samspille laget.

Med mindre vi vinner, da.  :D

jojo...ser den, uten at jeg smykker meg med å være den hardeste kritiker av SG  :o
Men jeg mener å ha lest en plass at NW er en stor fan av 1ste 11'r, men det kan godt hende at jeg har drømt.
At han ikke greide bedre med gruppa han tok over i vår, var skuffende, men nå kan han spille egenkomponert lag, "spisset for seiere"...så nå bør det gå vegen.

ps
Rart ingen her har gitt NW "en tidsfrist"...eller har han satt den selv ved å annonsere egen avgang ved sesongslutt??
Ups & Ups!!