Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Etterkampsintervjuet beroliger meg litt. Han innrømmer at vi mangler pace og håper jo at det er det han vil få inn.

Hvis vi ikke taper med mange mål på lørdag så blir han sittende ut måneden.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Flott seier igår :) Men....det er fortsatt veldig ustabilt og vi begynner kampene ofte svært dårlig (selv om litt bedring igår).  Jeg mener Warnocks styrke er å motivere spillere og det er for meg merkelig at vi stadig kommer på bakfot i flere kamper.  At man er skjerpet og vil legge ned innsats i hver enkelt kamp er et minimum vi må forlange.  Klart det har vært mye utskiftninger i laget lenge nå og det blir lite stabilitet rundt laget.  Det er uheldig.  Jeg håper noe kan endres ganske kjapt, men mener NW er feil mann uansett for å ta oss videre.  Han må slukke brannen nå og har ikke mye å tape dersom han gir seg uansett etter denne sesongen.  Dermed mest oppside egentlig......men, også avhengig av hvem vi får inn/og hvem forlater oss i dette januarvinduet.
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Quote from: Leedsfan on January 15, 2013, 23:37:57
Etterkampsintervjuet beroliger meg litt. Han innrømmer at vi mangler pace og håper jo at det er det han vil få inn.

Det er nok derfor han signet det ultramobile hurtigtoget Michael Tonge for 2.5 år!  :P
Jon R.

Sleivind

Beroliget og beroliget, dette er vel noe han burde sett allerede for et halvt år siden.

Rudi G.

Quote from: Sleivind on January 16, 2013, 18:13:53

Beroliget og beroliget, dette er vel noe han burde sett allerede for et halvt år siden.

Noen blir beroliget av at NW ser vi mangler fart og vil hente det inn  :)

Jeg blir bekymret av at han sier at siden Becchio manglet var de nødt til å legge om stilen og spille langs bakken, dvs at så snart Becchio er tilbake er vi tilbake til hoof...

For å si det sånn, NW er en koselig type, men for hans del har fotballtoget gått!

sportcarl1

Quote from: Rudi G. on January 16, 2013, 18:45:20
Quote from: Sleivind on January 16, 2013, 18:13:53

Noen blir beroliget av at NW ser vi mangler fart og vil hente det inn  :)

Jeg blir bekymret av at han sier at siden Becchio manglet var de nødt til å legge om stilen og spille langs bakken, dvs at så snart Becchio er tilbake er vi tilbake til hoof...

For å si det sånn, NW er en koselig type, men for hans del har fotballtoget gått!

vart har warnock sagt att det bara skall spelas luftbollar på becchio när vi går på anfall och att utan becchio skall det spelas bara på marken och när becchio är tillbaks så blir det bara inlägg igen, tycker det är överdrivet att warnock bara vill ha höjdbollar, när vi var över senast på ER(nottinghammatchen) tycker jag det var ett normalt och traditionellt spel,spelare som byram och diouf utmanade ständigt och spelare som austn kom med kraft, det var definitivt inte bara ett (tjongande), kan nämna flera tvmatcher som bestyrker mitt påstående tex premiären mot wolves och evertonmatchen

Kato

Han snakka om 2-3 spillere inn denne uka. Snart er uka gått, snikk-snakk?

Hallgeir *

Warnock i intervjuet etter kampen: " I've seen one or two people criticise our style of play, but no one passed it more than we did at Birmingham".

En eller to..... minst!  ::)
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on January 16, 2013, 19:16:22
Har vi hørt dette før....? det gamle 2-3 spillere i slutten av uka trikset går jeg ikke på lenger :(
Dette vinduet blir akkurat like patetisk som under Bates >:(

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on January 16, 2013, 23:25:22
Quote from: Kato on January 16, 2013, 19:16:22
Har vi hørt dette før....? det gamle 2-3 spillere i slutten av uka trikset går jeg ikke på lenger :(
Dette vinduet blir akkurat like patetisk som under Bates >:(

Dessverre ser det slik ut! Jeg syns faktisk du smører lite på her, DHY. Warnock sa for noen uker tilbake at han ikke kunne vente på januar måned. Når måneden kom, ble det tidlig klart at dette ikke ble som forventet.

Jeg skal ikke bortforklare noe for Warnock og de som har lest mine siste innlegg har sikkert sett at jeg har mistet troen på han, men kan GFH også ha sitt å si angående motivasjon for tiden?

Så langt har "vi" vel brukt mindre i årets vindu enn Bates gjorde i jor...
Marching on together!

kalle_92

Det eneste jeg kunne tenke meg at vi gjør likt som fjorårets januarvindu, er å selge kapteinen vår..  ::)

Leedsfan

YEP

By Phil Hay
Published on Friday 18 January 2013 08:46

Neil Warnock admitted today that managing Leeds United was proving to be one of the most difficult jobs of his career â€" but claimed he had no regrets about stepping into the post 11 months ago.

The 64-year-old reflected on his position at Elland Road after a week in which he faced up to a grim defeat at Barnsley, open criticism of him by United’s supporters and doubts about the future of the club’s leading goalscorer, Luciano Becchio.

Warnock took charge of Leeds in February of last year, replacing Simon Grayson and accepting the remit of winning promotion this season, but that target appears remote with United five points adrift of sixth position after 27 matches.

His time as manager has coincided with the protracted takeover of Leeds by GFH Capital â€" a deal which took seven months to complete and left Warnock short of funds in the summer transfer window â€" and increasing unrest among the club’s fans provoked chants of ‘time to go’ against him after Leeds capitulated to Barnsley last weekend.

The former Sheffield United and QPR manager remains hopeful that new signings made before the end of January will sustain his squad’s attempt to qualify for the play-offs but Warnock appears to have little expectation of finalising further deals before Saturday’s game against Bristol City.

“Over the years I’ve had one or two interesting jobs that haven’t been easy,” he said. “I’d put this in that category.

“I’ve had more takeovers than just about any other manager, three out of the last three clubs I’ve been at, and to keep the ship here sailing as it is isn’t an easy job.

“There’s a lot more involved than people realise and that’s why I always say that all you can do is your best.

“But I think it needed someone with my experience to steady the waters here. I don’t know how a younger manager would have coped with everything.

“All managers are expected to deliver. It goes with the territory. But all you can do is your best.

“That’s what I set out to do this season. I can honestly say that it hasn’t been one of my easiest jobs but it’s one I wouldn’t have resisted.

“It’s a fabulous club and I still think the majority of supporters are behind me. You always get a few who aren’t but that’s only natural.

“They’ve had so many promises over the years and they’re frustrated.”

Warnock avoided further protests from the stands during Tuesday’s FA Cup replay at Birmingham and a 2-1 win went some way to atoning for a performance at Barnsley which United’s manager described as “abysmal.”

“Let’s be honest,” he said, “if you went to Barnsley and then paid to go to a cup tie at Birmingham, that takes real hardcore fans. I think the hardcore fans are totally behind us and 1,500 turning out on a night like that deserved a pat on the back. It was great to get a result for them.”

GFH Capital’s buy-out of Leeds’ chairman Ken Bates on December 21 came with a promise of funding for Warnock, though new club director Salem Patel warned that the Dubai-based firm did not plan to spend “crazy money” this month.

United have completed a limited amount of business this month, sealing the permanent signings of Michael Tonge and Ryan Hall, extending Alan Tate’s loan from Swansea City and bringing England Under-21 international Ross Barkley in from Everton until February 12, but Warnock hinted at little significant progress this week ahead of Leeds’ final league match before the closure of the window.

Warnock, who claimed prior to the window that United’s prospects of reaching the play-offs depended entirely on the investment made in his squad this month, said: “I don’t want to give any speculation. We’re trying to get the targets and we’ll have to see. The January window’s a nightmare because you just don’t know what’s around the corner.

“I saw that bad injury to Tottenham’s midfielder (Sandro). He’s had a cruciate operation. They were going to do two or three deals with midfielders going out but they may have to rethink and keep another one now. You never know in the window.

“We’ve shown in a lot of games that we can beat anybody but we’ve also shown that we can lose to anybody. The consistency at the top of the league means we are where we are and that’s why we’re looking for two or three players to move us up towards the better clubs. That’s what I’d like.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Synes at NW burde kikke litt mer på toppen av L1 og 2.divisjonene i land som Tyskland, Frankrike, Spania og Italia når han skal hente nye spillere. Vi fant jo f.eks. Becchio på nivå 2 i Spania (Mallorca mener jeg det var).
Finnes sikkert mange diamanter rundt omkring i desse landene til en mye billigere pris enn på samme nivå i England.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Tiltross er NPC og Leeds en attraktiv liga og spille for for mange i Belgia, Sveits og skandinavia, lavere divisjoner i tyskland og lignende. De beste spillerne i europa er ikke Engelsk eller skotsk, med tanke på ressurser de har england så kan man si at det er et svakt fotball-land.

Bites Yer Legs

Quote from: Sydhagen on January 30, 2013, 14:01:10
Synes at NW burde kikke litt mer på toppen av L1 og 2.divisjonene i land som Tyskland, Frankrike, Spania og Italia når han skal hente nye spillere. Vi fant jo f.eks. Becchio på nivå 2 i Spania (Mallorca mener jeg det var).
Finnes sikkert mange diamanter rundt omkring i desse landene til en mye billigere pris enn på samme nivå i England.

Merida
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Even before Luciano put in his transfer request we'd enquired about Steve - he was at the top of my list to bring in.

Neil Warnock on the deal to bring Steve Morison to Elland Road, with Luciano Becchio heading for Norwich
by Chris Harvey 1:10 PM
Ups & Ups!!

B_Ød

Neil Warnock on Steve Morison: "Steve meets all the requirements of the striker we've been looking to bring in. For me, he is a player who has everything."

en targetman da eller??
Ups & Ups!!

Kato

Quote from: Bjørn Ødegaard on January 31, 2013, 13:15:39
    Even before Luciano put in his transfer request we'd enquired about Steve - he was at the top of my list to bring in.

Neil Warnock on the deal to bring Steve Morison to Elland Road, with Luciano Becchio heading for Norwich

Top of my list. Neil Warnock, du har ikke peiling på hva du driver med.

h.b

Blank_File

Får vi inn Burke også, som det snakkes om fra flere kilder nå så anser jeg oss som styrket. Det er faderullan meg lenge siden vi kan si om et transfervindu!

h.b

Hvis vi henter tilbake Sheriff. Ja da vil mange her inne si at vi er styrka. Såfort en spiller er linka til denne klubben uten ambisjoner. Ja da er spilleren god.

Kato

Quote from: Blank_File on January 31, 2013, 13:19:07
Får vi inn Burke også, som det snakkes om fra flere kilder nå så anser jeg oss som styrket. Det er faderullan meg lenge siden vi kan si om et transfervindu!

Vi får ta den diskusjonen i morra og se an status. Så langt har vi kvittet oss med spilleren som har scoret 16 av 39 mål for oss. Har ikke tall på hvor mange ganger han har vært matchvinner. Uten han hadde vi ligget på nedrykk.

Så får Norwich-reserven med ett mål denne sesongen overbevise oss om at vi tar feil når vi mener han er altfor dårlig.

fjellhaugen

To ord til deg Colin : piss preik  ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Quote from: fjellhaugen on January 31, 2013, 13:31:57

To ord til deg Colin : piss preik  ::)

Det hadde holdt med ett ord... ;)
Super Leeds since 1968

kalle_92

Top of my list... Ikke på toppen av min, men får gi mannen en sjanse. Dog ikke fornøyd dersom lønnen hans kommer til å ligge på rundt 20£k i uken. Det er for meget for denne karen.

HåvardK

Quote from: Bjørn Ødegaard on January 31, 2013, 13:16:58
Neil Warnock on Steve Morison: "Steve meets all the requirements of the striker we've been looking to bring in. For me, he is a player who has everything."

en targetman da eller??
Hooray! Back to hoof ball!

Woody

Quote from: kalle_92 on January 31, 2013, 13:48:53
Top of my list... Ikke på toppen av min, men får gi mannen en sjanse. Dog ikke fornøyd dersom lønnen hans kommer til å ligge på rundt 20£k i uken. Det er for meget for denne karen.

Ser og at NW uttalar at Morisson var topp av lista,jaja da har vel Warnock fått skapa sitt eige lag og har ingen å klandra om vi ikkje rykker opp/play of....Stussar og litt på avtalen på 3,5 år,har NW planar om fleire år enn det han har uttalt?
LIFE IS LEEDS

h.b

Quote from: Woody on January 31, 2013, 14:18:23
Quote from: kalle_92 on January 31, 2013, 13:48:53

Ser og at NW uttalar at Morisson var topp av lista,jaja da har vel Warnock fått skapa sitt eige lag og har ingen å klandra om vi ikkje rykker opp/play of....Stussar og litt på avtalen på 3,5 år,har NW planar om fleire år enn det han har uttalt?

Sett at han bestemt seg for noen år til i Leeds. Sett at han får opp Leeds til Premier League denne sesongen. Ja da vil Warnock få sparken innen jul neste år. For med den fotballen Warnock står for. Ja da blir Leeds slakt i Premier League med denne mannen ved roret

pedro

NW har vel denne sesongen vist at det er nettopp PL lag han har taket på, ref . slått ut Everton, Southampton og nå sist Spurs 8)
Leedsomaniac