Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 16:48:05
Quote from: lojosang on March 05, 2013, 16:40:19
Quote from: Bjørn Ødegaard on March 05, 2013, 11:05:26
Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 09:13:29
Det jeg er litt redd for, som mange har påpekt tidligere, er at vi ansetter en manager med en helt annen filosofi som plutselig ikke har behov for alle de spillerne Warnock har hentet. Da begynner vi på nytt igjen, og er ikke klubben solgt eller Patel/Haigh klarer å få frem til 10mill pund til spillerinnkjøp så kan det bli midt på tabellen neste år...

Det viktigste er å rykke opp, det er nesten så jeg driter i stilpoengene.

Jeg er mer redd for at de ansetter en med samme filosofi  :o..at en evt ny manager vil bytte ut spillere er vel bare sånn det er, så det må vi nok bare leve med. Tror nok at en oppegående manager vil finne spillere i troppen pt som kan og vil bli beholdt, så helt på scratch starter vi nok ikke igjen.

Finnes det noen på under sytti med samme filosofi? Mener fortsatt det riktige er å få på plass en langsiktig løsning. En manager som kan bygge lag og klubb for framtida og med minst ti års perspektiv.

Hvor lenge kan vi vente på å rykke opp med dette lange tidsperspektivet?

Hvor fort rykker vi ned med denne type fotball
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on March 05, 2013, 20:43:36
Det jeg er litt redd for, som mange har påpekt tidligere, er at vi ansetter en manager med en helt annen filosofi som plutselig ikke har behov for alle de spillerne Warnock har hentet. Da begynner vi på nytt igjen, og er ikke klubben solgt eller Patel/Haigh klarer å få frem til 10mill pund til spillerinnkjøp så kan det bli midt på tabellen neste år...

Jeg er mer redd for at de ansetter en med samme filosofi  :o..at en evt ny manager vil bytte ut spillere er vel bare sånn det er, så det må vi nok bare leve med. Tror nok at en oppegående manager vil finne spillere i troppen pt som kan og vil bli beholdt, så helt på scratch starter vi nok ikke igjen.

Finnes det noen på under sytti med samme filosofi? Mener fortsatt det riktige er å få på plass en langsiktig løsning. En manager som kan bygge lag og klubb for framtida og med minst ti års perspektiv.

Hvor fort rykker vi ned med denne type fotball

Høres ikke sånn ut i skrivende stund.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Så lenge det trengs.
- Leif Olav

fjellhaugen

Taktikeren av rang slår til igjen.

#trex
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on March 06, 2013, 08:21:03
Taktikeren av rang slår til igjen.

#trex

Han byttet inn en spiller for å sikre seieren og feilet, Warnock Out. Jeg ville heller hatt Ross til å markere Keane enn Pearce.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Utrolig mange taktiske disponeringer folk ville ha gjort gjennom å høre kampen, det er litt rart.

Jeg er forundret over at Warnock bytter så sjelden når motstanderen presser. Det er jo basal fotballkunnskap at bytter må komme når man har vært under et massivt press i over 5 minutter - bare for å drepe momentet motstanderlaget har bygd opp.

Savner også litt mer kynisme- spillere som simulerer skade etc, evt at 2-3 spillere springer bort til dommeren og diskuterer i 30 sek på alle dommeravgjørelser - slik fergiescum og scum-spillere er så flinke til!! Da mister motstander totalt rytme og flow. Brown er god på dette, så er jo en fin mann å putte på når vi skal forsvare oss de siste 15 minuttene.

Når det kommer til Warnock så er jeg storfonøyd at han har friskmeldt forsvaret vårt - det må minst være 10 år siden sist vi hadde et så solid forsvar på et slikt nivå. Jeg håper Warnock tar en sesong til, jeg klarer ikke se at ny manager skal klare å få oss opp på én sesong.

Stabilitet støttet opp med spillerkjøp til £3-4 mill er nok svaret.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

LEO

Jeg har funnet ut hva Warncok lider av.  Han har det legene kaller "Andrè syndromet".

Det er slike som bare skylder på alle andre.

Warnock skylder alltid på dommerne , fansen , ja ALLE         Men å bytte, DET gir han faaen i.

Håper han leser våre sider og spesielt denne.  ;D

ps. jeg skulle kanskje skrevet på engelsk.

berlin

Høyst sannsynlig er NW på vei ut. Derfor gidder jeg ikke bry meg om å ha så mange/sterke meninger om mannen.

Det er 10 kamper igjen, og dermed ingen grunn til å skifte manager, før det evt. er matematisk utelukket å nå play-off.

Jeg håper imidlertid at styret bruker tiden de har og har hatt til planlegge for neste sesong og fremtiden, mer eller mindre uavhengig av om vi spiler i Npc eller PL neste sesong. Det inkluderer målsettinger, strategier, sportslig ledelse, inkl. manager, for hele spekteret, d.v.s fra pre-academy, akademiet og førstelaget.

B_Ød

Quote from: berlin on March 07, 2013, 13:43:39
Høyst sannsynlig er NW på vei ut. Derfor gidder jeg ikke bry meg om å ha så mange/sterke meninger om mannen.

Det er 10 kamper igjen, og dermed ingen grunn til å skifte manager, før det evt. er matematisk utelukket å nå play-off.

Jeg håper imidlertid at styret bruker tiden de har og har hatt til planlegge for neste sesong og fremtiden, mer eller mindre uavhengig av om vi spiler i Npc eller PL neste sesong. Det inkluderer målsettinger, strategier, sportslig ledelse, inkl. manager, for hele spekteret, d.v.s fra pre-academy, akademiet og førstelaget.

Kloke ord...(selv om jeg må mene litt læll  ;))
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

QuoteHowson Is Now
Likt · for 2 timar sidan

Somebody helped themselves to a spray tan last night.

QuoteThe Square Ball
for 2 timar sidan

Neil Warnock looking...radiant on the Footballers' Football Show on Sky Sports 2. Very healthy.

Oi.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Following what Warnock believed to be a mistake by Poll which led to Arsenal scoring in the FA Cup semi-final in 2003. Poll later revealed he had invented the nickname "Colin Wanker" (an anagram of Neil Warnock) after the incident, due to the abuse he received from Warnock.

Leedsfan

Fortsatt aktuell problemstilling?

Joey Barton has publicly ridiculed Neil Warnock after the former Queens Park Rangers manager implied the controversial midfielder was partly to blame for getting him the sack earlier this month.

Warnock was asked about Barton during an interview this week and curtly replied that he only wanted to talk about “positive things” at the club. Warnock went on to blame “poisonous influences” on Twitter for influencing his dismissal.

Barton, who was signed by Warnock last summer after a public row with Newcastle’s owners, has become one of football’s highest profile 'tweeters’, building up a seven-figure following for his often-controversial views.

On Friday Barton issued a series of withering comments about Warnock, comparing him to bungling hapless fictional manager Mike Bassett, saying there were a “million” reasons why Warnock was sacked, and telling him to “look in the mirror”.

Barton wrote: “Neil Warnock says I talk too much. Now that is funny. Mike Bassett. If I talked about Neil, he’d do well to get another job. Twitter cost him his job? I can think of a million other things! Shut it Warnock.

“Looking forward to the game against Wigan. First time in a while we actually have a plan and seem organised. [Warnock] lost his job and the guy is blaming everyone but himself! Embarrassing, time to look in the mirror mate. Last thing we need.”

He then added: “Not a big fan of people that try to make scapegoats out of others. If you live by the sword, you die by it.”

Warnock’s replacement, Mark Hughes, has denied reports that he plans to sell Barton this month and said he intends to keep him as captain, although he may not be impressed by Barton’s public attack on his predecessor, about whom Hughes has been studiously polite.

Warnock had said in his interview: “I don’t want to get into talking about Joey Barton. Joey talks about himself enough. I just want to talk about positive things about the club.”

Referring to QPR owner Tony Fernandes, he added: “I know the influence he’ll have had from certain people over the past few weeks.

“It would have been difficult to resist, because people get on the phone and tweet, and it’s like slowly poisoning somebody from outside the club, and no doubt from within the club as well. It’s a dangerous precedent if you let players talk to the chairman but you can’t stop tweeting.”

QPR have courted disciplinary action with their use of Twitter. Fernandes and director Ruben Emir Gnanalingam have both been warned by the Football Association over messages which accused Premier League referees of being “biased” and “blind”.

It is not the first time Barton has used Twitter to criticise those who have displeased him and it was his criticism of Newcastle owner Mike Ashley and managing director Derek Llambias after a pre-season friendly against Leeds United in July that led to him being offered to clubs on a free transfer.

Warnock declined a second invitation to respond to Barton's comments when he appeared on the BBC's Football Focus programme on Saturday afternoon, and believes QPR now have a run of games where they can boost their Premier League survival hopes.

He said: "(The comments are) not going to detract from what is a fabulous club. It's been the toughest job I've ever had. I've had seven promotions and enjoyed every one but this one topped them all with what I've had to put up with off the field.

"The fans have been fantastic and I've had so many messages - even the owners, I'm so supportive of them. (Vice-chairman) Amit Bhatia, who took me to the club, will always be a special friend so I've got nothing but good to say about them.

"They've got a new manager now, Mark Hughes, who is a very good manager. They start today with the first game of seven that we had planned would be our seven games to get some good points on board, and I think they can do that today.

"I'm really desperate for them to stay up now for the hard work they have put in."

Asked whether he would sign Barton again, Warnock said: "He's a very, very good player and a very, very good trainer."

Johrnino

Det må være dråpen for eierne! Spillermoralen i kjelleren etter en sånn kommentar. Nå vet vi jo alle at han ikke mener å faktisk drepe spilleren, men uheldig språkbruk uansett.  Hadde det være Wenger eller Sur Alex Ferguson så hadde de nok forsvart spilleren sin til de gikk i grava....

Martin O`neill inn før neste kamp?

Oppdrettslaksen

Uavhengig av hans managerferdigheter så må jeg si at jeg har sansen for denne mannen. Han har så mange fantastiske fakter, kommentarer og utblåsninger som gjør at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å elske han!

Leedsfan

Quote from: Johrnino on March 31, 2013, 00:22:46
Det må være dråpen for eierne! Spillermoralen i kjelleren etter en sånn kommentar. Nå vet vi jo alle at han ikke mener å faktisk drepe spilleren, men uheldig språkbruk uansett.  Hadde det være Wenger eller Sur Alex Ferguson så hadde de nok forsvart spilleren sin til de gikk i grava....

De managerene der har namedroppa sine egne spillere i negativt ordlag x flere....

HåvardK

Quote from: Leedsfan on March 31, 2013, 00:56:40
Quote from: Johrnino on March 31, 2013, 00:22:46

De managerene der har namedroppa sine egne spillere i negativt ordlag x flere....
Nettopp. Regner da med at du stiller deg 100% bak NW etter en slik uttalelse?

Leedsfan

Quote from: HåvardK on March 31, 2013, 01:00:31
Quote from: Leedsfan on March 31, 2013, 00:56:40
Quote from: Johrnino on March 31, 2013, 00:22:46Det må være dråpen for eierne! Spillermoralen i kjelleren etter en sånn kommentar. Nå vet vi jo alle at han ikke mener å faktisk drepe spilleren, men uheldig språkbruk uansett.  Hadde det være Wenger eller Sur Alex Ferguson så hadde de nok forsvart spilleren sin til de gikk i grava....

Nettopp. Regner da med at du stiller deg 100% bak NW etter en slik uttalelse?

Nei, den kommentaren støtter jeg ikke. Den kommentaren ble heller ikke sagt i etterkampsintervjuet via klubben, som jeg har basert tidligere uttalelser på.

Jeg skjønner jo at Warnock prøver å beskrive hvor utrolig sinna han er på egen spiller, men den måten var kanskje ikke så lur...

fjellhaugen

get out of our club!!!!!!!!!!

hva feen er det å si om tom lees?
warnock har representert crap fra dag 1 og jeg hadde ikke felt ei tåre om han var ute av klubben pr i dag.

godt for moralen med slike utsagn colin, IDIOT!!

raggen

Er greit og kritisere en spiller for taklinger og slik men og henge ut en spiller og kritisere så til de grader en mann.. nei faen warnock... nå har du gåt for langt!!!!!!

og eierne sitter og ser på dette og lar det gå??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

@haighdavid: Up early at DXB airport en route to Leeds.

Noe i emning vedrørende NW?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

If looks could kill?

Ikke blås det opp mer enn nødvendig...

marve

Quote from: raggen on March 31, 2013, 09:17:24
Er greit og kritisere en spiller for taklinger og slik men og henge ut en spiller og kritisere så til de grader en mann.. nei faen warnock... nå har du gåt for langt!!!!!!

og eierne sitter og ser på dette og lar det gå??
Enig ,men det aller værste er jo at det virker som våre nye eiere bruker warnock som en slaks mentor .
De har ikke peil på hva de driver med virker det som .
Har vi noen gang hørt warnock gå så hart ut mot noen av sine egne spillere ? som feks brown .
Det skummle med warnock er at han skyver andre foran seg og tar null skyld selv .

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on March 31, 2013, 10:13:58
If looks could kill?

er da ikke vi som blåser det opp.

colin is a wanker. du skal som manager stå bak laget ditt og støtte de. ikke kalle spillerne dine for idioter!!!
en ting er hvis man regelrett mister hodet og "tar en pepe" men dette blir under envher kritikk.
eller mener du dette bygger lag og moral?

Leedsulf

Da Varney ble utvist for albuen mot Millwall, var det dagens fotball som var blitt altfor soft. Hadde samme mann, eller evt Brown-eh, gjort det Lees gjorde i går, hadde vi nok hørt samme leksa med syting på dommeren.
Han inntar en slags overbeskyttende farsrolle for den haugen med utgåtte middelmådigheter han selv har signert, mens andre er det fritt fram å slakte og henge ut i media.

Selv gjør han jo også alt riktig, og er helt uten feil og mangler. At han i edru tilstand sier han har gjort en "fantastic job" er jo bare å ta av seg hatten for.

marve

Quote from: Leedsulf on March 31, 2013, 11:52:32
Da Varney ble utvist for albuen mot Millwall, var det dagens fotball som var blitt altfor soft. Hadde samme mann, eller evt Brown-eh, gjort det Lees gjorde i går, hadde vi nok hørt samme leksa med syting på dommeren.
Han inntar en slags overbeskyttende farsrolle for den haugen med utgåtte middelmådigheter han selv har signert, mens andre er det fritt fram å slakte og henge ut i media.

Selv gjør han jo også alt riktig, og er helt uten feil og mangler. At han i edru tilstand sier han har gjort en "fantastic job" er jo bare å ta av seg hatten for.
Veldig enig i alt du skriver .
Tenk det er denne mannen våre nye eiere går til for å hente råd om veien framover ,skremmende !!!

Leedsfan

Quote from: Leedsulf on March 31, 2013, 11:52:32

Den dumme albuen kan ikke sammenlignes med den stygge stemplingen til Lees.

Uansett er det litt påfallende at de spillerne han selv har signert slipper litt vel billig unna.

Noen som husker hva han sa når Pearce fikk direkte rødt på en lignende dum takling som Lees. Den hendelsen skjedde vel også i nærheten av midtbanen.

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on March 31, 2013, 11:38:57
Quote from: Leedsfan on March 31, 2013, 10:13:58
If looks could kill?

er da ikke vi som blåser det opp.

colin is a wanker. du skal som manager stå bak laget ditt og støtte de. ikke kalle spillerne dine for idioter!!!
en ting er hvis man regelrett mister hodet og "tar en pepe" men dette blir under envher kritikk.
eller mener du dette bygger lag og moral?

Jeg ønsker heller ikke at en manager skal opptre slik utad, men tror ikke at spillerne tar seg så veldig nær av det. Lees skjønner vel i dag at han har sviktet laget, og gjort en idiotisk og uansvarlig handling.

Problemet med Warnock er at han litt for ofte eller alltid om du vil, har satt skylda på andre enn seg selv. Over tid så er ikke slike uttalelser noe bra for klubb, spillere eller lag. Det er på tide at Warnock forlater oss, helst så fort som mulig..

Johrnino

Var Lees takling en reaksjon på den trøkken han fikk tidligere i omgangen av en Ipswich- spiller? Var det den samme spilleren han stemplet? I så tilfelle var det muligens en hevnaksjon noe Warnock forsåvidt med rette kan kritisere spilleren. Men han burde nok valgt en annen ordlyd i intervjuet etter kampen..