Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?

Started by Kato, February 22, 2012, 08:45:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 18:20:10
Quote from: Leedsfan on February 02, 2013, 18:13:03
Quote from: Kato on February 02, 2013, 18:04:57
1. Hvordan er det mulig å gjemme vekk Barkley i hele andre omgang ute på høyresida? Og da med Brown og Austin sentralt. Barkley er bedre enn disse to tilsammen, med bind for øya.

2. Hvordan går det an å ikke gjøre noe når Cardiff kjører oss etter pause? Det lyste etter endringer for å endre kambilde.

3. Hvordan er det mulig å fullføre en slik kamp med Brown og Austin sentralt?

4. Hvordan er det mulig å fullføre dette med å gjøre ett spillerbytte?

Neil Warnock er den desidert verste manageren jeg har sett for vårt kjære Leeds United. Han aner ikke hva han driver på med. Det er en skandale at han skal ødelegge denne klubben med den verste spillerstallen jeg noen gang har sett. På benken står han og prater piss med assistenten og sutrer på dommeren. Møkk lei. Han har kjørt oss så i grøfta at det bare er å ta sommerferie i begynnelsen av februar.

Det skulle vært gjort et par bytter til ja..

Barkley var god på høyre i første omgang.

men ville vært mye bedre sentralt, men noen må jo spille høyre da, i mangel på kantspillere!

hvor mange sentrale midtbane spillere er det i dagens leeds stall? 7-8-9? som kjemper om to plasser? hvor mange ving spillere er det?

dette må NW ta hele skylden for, nå er det hans lag, hans spillere!

Første navn på team-sheeten SKAL være Barkley, og da sentralt.

Leedsfan

Quote from: Kato on February 02, 2013, 18:23:57
Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 18:20:10
Quote from: Leedsfan on February 02, 2013, 18:13:03
Quote from: Kato on February 02, 2013, 18:04:57
1. Hvordan er det mulig å gjemme vekk Barkley i hele andre omgang ute på høyresida? Og da med Brown og Austin sentralt. Barkley er bedre enn disse to tilsammen, med bind for øya.

2. Hvordan går det an å ikke gjøre noe når Cardiff kjører oss etter pause? Det lyste etter endringer for å endre kambilde.

3. Hvordan er det mulig å fullføre en slik kamp med Brown og Austin sentralt?

4. Hvordan er det mulig å fullføre dette med å gjøre ett spillerbytte?

Neil Warnock er den desidert verste manageren jeg har sett for vårt kjære Leeds United. Han aner ikke hva han driver på med. Det er en skandale at han skal ødelegge denne klubben med den verste spillerstallen jeg noen gang har sett. På benken står han og prater piss med assistenten og sutrer på dommeren. Møkk lei. Han har kjørt oss så i grøfta at det bare er å ta sommerferie i begynnelsen av februar.

Det skulle vært gjort et par bytter til ja..

Barkley var god på høyre i første omgang.

men ville vært mye bedre sentralt, men noen må jo spille høyre da, i mangel på kantspillere!

hvor mange sentrale midtbane spillere er det i dagens leeds stall? 7-8-9? som kjemper om to plasser? hvor mange ving spillere er det?

dette må NW ta hele skylden for, nå er det hans lag, hans spillere!

Første navn på team-sheeten SKAL være Barkley, og da sentralt.

Han er jo første navn på blokka, fordi det er vel en av punktene i avtalen. Han skal spille ellers henter Moyes han tilbake..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Leeds har så mange sentralemidtbane spillere at de burde vurdert 4-3-3

Barkley og Green er begge best sentralt, men i kjent gammeldags engelsk stil må kreative spillere spille på kant.

Barley - Austil - Green sentralt ville faktisk vært blant de beste i NPC.

Desverre har vi jo kantspillere fra helvete, og en manager fra steinalderen.

Tror uansett det er vår beste mulighet, med Byram og White som backer til å løpe bakfra og skapebredde og McCormack og Diouf som høye kanter med Becchio i midten.

;-)

lojosang

Quote from: Runar on February 02, 2013, 20:21:25
Leeds har så mange sentralemidtbane spillere at de burde vurdert 4-3-3

Barkley og Green er begge best sentralt, men i kjent gammeldags engelsk stil må kreative spillere spille på kant.

Barley - Austil - Green sentralt ville faktisk vært blant de beste i NPC.

Desverre har vi jo kantspillere fra helvete, og en manager fra steinalderen.

Tror uansett det er vår beste mulighet, med Byram og White som backer til å løpe bakfra og skapebredde og McCormack og Diouf som høye kanter med Becchio i midten.

;-)

Tror neppe vi får noe emergency loan av Becchio fra Norwich med Diouf, Varney, Poleon, McCormack, Haribo Macht Kinder Froh og Somma som mulige spisser i stallen.  ;D
- Leif Olav

kongsmo

sentral midtbane: brown, norris, tonge, green, barkley, austin, 5 spillere hentet av NW og brown som ble re-signert etter at kontrakten hans gikk ut. altså 6 NW spillere til 2, eventuelt 3 plasser.

kant/ving: hall, varney(ikke noen typisk ving i mine øyne), er det noen flere?

her skjønner jeg ikke NW sin disponering av transfer pengene. han vet jo hvor mye penger han har? burde gitt en lang F.... i tonge og mye heller brukt penga på en ving eller 2.

skuffende......

"SNIFFER"

lojosang

Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 22:50:45
sentral midtbane: brown, norris, tonge, green, barkley, austin, 5 spillere hentet av NW og brown som ble re-signert etter at kontrakten hans gikk ut. altså 6 NW spillere til 2, eventuelt 3 plasser.

kant/ving: hall, varney(ikke noen typisk ving i mine øyne), er det noen flere?

her skjønner jeg ikke NW sin disponering av transfer pengene. han vet jo hvor mye penger han har? burde gitt en lang F.... i tonge og mye heller brukt penga på en ving eller 2.

skuffende......

Blackwell henta tusenvis av spisser, Wise sentrale midtbanespillere, Grayson midtstoppere, Blackwell sentrale midtbanespillere.
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Virker på meg som om Warnocks fremste taktiske trekk er å skylde på dommeren etter kampen, enten manglende straffespark, det skulle vært blåst i forkant av baklengsmålet, hårreisende at motstanderlaget fikk fullføre kampen med 10 mann.....

http://www.leedsunited.com/news/20130204/boss-laments-cardiff-game-breaker_2247585_3064561

Konsentrer deg mer om ditt eget lag, og mindre om dommeren, så skal du se at det går bedre. Følg litt med på hva som skjer ute på banen, og bytt ut spillere som åpenbart ikke har dagen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Kato

Bites Yer Legs

"I always thought the first goal would win it, and that got them out of jail."

Her er altså svaret på hvorfor f*** all skjedde fra sidelinjen mot slutten, kampen var allerede tapt da Cardiff skårte.
KEEP FIGHTING!!

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Quote from: 4ever arcticwhite on February 05, 2013, 14:28:56
Quote from: Kato on February 05, 2013, 13:32:23
Quote from: samadhi on February 05, 2013, 13:17:28
http://www.teamtalk.com/news/2483/8473131/Seven-up-McLeish-leaves-Forest

Noen som vet å kvitte seg med managere.

Feilen er ikke å sparke han. Feilen var å ansette han.
Tenker du på McLeish eller Warnock. Eller begge?

Det er vel same shit.  Kanskje de to svakeste managerne på de to øverste nivåene anno 2013.

Asbjørn

Championship februar 2013:
* Leeds tar ett poeng på to kamper og klatrer samtidig ett poeng nærmere playoffplassen  ::)#sick (men godt) :)

* kjent som den nervøse kampen om sjetteplassen
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsulf

Saunders on #lufc: "The football we faced today is the easiest to defend against. They just played for long throws, corners, free kicks."

Tom S

Quote from: Leedsulf on February 09, 2013, 19:33:53
Saunders on #lufc: "The football we faced today is the easiest to defend against. They just played for long throws, corners, free kicks."

Ja, sikkert derfor de slapp inn 2....
COME ON LEEDS !!

Kato

Hadde jeg visst hvor jeg kunne endret tråd-tittel, så hadde den nå hett:

"Den manglende taktikk-tråden under Warnock"

Ian Baird

Hvorfor Brown PÃ... banen og Austin UTENFOR banen idag?!?!?
NW, hva ser du som andre ikke ser?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sander

Quote from: Ian Baird on February 12, 2013, 23:20:47
Hvorfor Brown PÃ... banen og Austin UTENFOR banen idag?!?!?
NW, hva ser du som andre ikke ser?

At Brown har vært god de siste kampene, mens Austin har vært dårlig?

Asbjørn

Quote from: Kato on February 12, 2013, 22:54:20
Hadde jeg visst hvor jeg kunne endret tråd-tittel, så hadde den nå hett:

"Den manglende taktikk-tråden under Warnock"

Rediger i åpningsinnlegget ditt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Barkley hvor er du?

Vi roper så høyt vi kan her nede i NPC. Håper du kan høre oss langt der oppe i PL. Du må komme og hjelpe oss.

Leedsulf

Quote from: Kato on February 12, 2013, 23:26:37
Barkley hvor er du?

Vi roper så høyt vi kan her nede i NPC. Håper du kan høre oss langt der oppe i PL. Du må komme og hjelpe oss.

Gikk rykter om at han la opp. Han gikk aldeles i kjelleren da han fikk beskjed om at han var 4.-5.-valg på dagens Leeds-midtbane. Det er nok til å knekke noen og enhver.

p0ndus

Kan et eller annet forklare meg poenget med og låne en spiller for så og plassere han på benken, utover ren sadsime.? 

Joe Jordan

Quote from: p0ndus on February 13, 2013, 19:37:00
Kan et eller annet forklare meg poenget med og låne en spiller for så og plassere han på benken, utover ren sadsime.? 

;D ;D ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Glemte dessverre taktikktavla hjemme i dag også.

3. kamp på 6 dager, og ingen bytter. Ja tro det den som kan.

fmtj

Hvis ikke du fyller opp benken vipper den og spillerne faller av, derfor låner du hvis du mangler noen...!!
Yeboahs vitne

Gufrias

Quote from: fmtj on February 23, 2013, 19:35:02

Hvis ikke du fyller opp benken vipper den og spillerne faller av, derfor låner du hvis du mangler noen...!!
Spørsmålet er vel egentlig hva han skal med benk?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Quote from: Kato on February 23, 2013, 18:00:32

Kan sikkert kritiseres for manglende bytter, men traff vel brukbart med gameplanen idag?
Jon R.

Cherry

Gameplanen var bra den, men han skulle se an oppstilling før kampen pga mange " tired bodies" .... Også kjører han samme oppstilling som sist- og bytter ..... Ikke.
Etter at det begynner å butte litt på slutten så er d merksnodig at han vurderer at INGEN av de på benken kan bidra bedre enn de med " tired bodies". Tror akkurat dette kostet oss 2 poeng i dag.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 23, 2013, 20:20:30
Quote from: Kato on February 23, 2013, 18:00:32

Kan sikkert kritiseres for manglende bytter, men traff vel brukbart med gameplanen idag?

Han burde ha byttet. Varney -> White og Morison -> Habibou.

Om det hadde vært lurt finner vi aldri ut.

Uansett så varmet INGEN opp, sinnsykt spør du meg og daddyWhite var enig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Quote from: Cherry on February 23, 2013, 20:50:24
Gameplanen var bra den, men han skulle se an oppstilling før kampen pga mange " tired bodies" .... Også kjører han samme oppstilling som sist- og bytter ..... Ikke.
Etter at det begynner å butte litt på slutten så er d merksnodig at han vurderer at INGEN av de på benken kan bidra bedre enn de med " tired bodies". Tror akkurat dette kostet oss 2 poeng i dag.

Tror at Warnock var fornøyd med uavgjort. Han er nok mett på sine gamle dager og har ikke samme ambisjoner om å vinne hver bortekamp som noen av oss.
Det er nå 9 kamper og snart 3 måneder siden vi vant borte i ligaen, vitner ikke akkurat som en god oppskrift på opprykk.
For å sitere Langli på tvitter igår etter Real Madrid kampen:
"Proff kampledelse av Mourinho. Hamrén har rett. Det er ikke laget du starter med som betyr noe, men hvilket du avslutter med"
Warnock er etter min mening ikke en god leder i kampsituasjon, og det har kostet oss mange poeng denne sesongen.  Gleder meg til neste sesong når han er borte.
MOT!!