Skrevet av Emne: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?  (Lest 74173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #390 på: Februar 24, 2013, 15:01:08 »
Vi forsvarer oss bra om dagen. Ser at Green går inn i midten og Ross ned på høyresiden når vi forsvarer oss, 4-5-1. Vi blir ikke overspilt på midtbanen lengre.

Problemet er når vi angriper, en 60%Morison holder ikke alene.

Vi trenger fart og kreativitet, hvor vanskelig kan det være å skaffe en høyreving som har dette??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #391 på: Februar 24, 2013, 19:19:31 »
Vi trenger en ving....men har vi ikke skaffet oss dette da?
Merkelig at Hall ikke får flere sjanser etter det gode innhoppet mot Huddersfield.....

Diouf kan også være flanke, han kan forresten være det meste offensivt........snodig at han ikke
kommer inn med sin erfaring mot slutten av slike kamper som vipper..
 

Bites Yer Legs

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #392 på: Mars 07, 2013, 15:04:07 »
Forsatt noe jeg dveler med et par dager etter Lcster-kampen (Og etter å ha sett høydepunktene):

Jeg skjønner ikke hvorfor Warnock ikke ser noen mening i å bytte "like for like" når en rovdrevet ellever leder på bortebane. Feks: Midtbanemann for midtbanemann i White/Brown. Habibou for Morison eller Diouf for McCormack. Morison ser virkelig helt ferdig ut tidlig, og den rette mannen å sette inn for MC Ross må jo være en mann som kan være et lignende outlet og holde på ballen i Diouf.
Når han da først bytter,er det altså forsvarsklossen Pearce inn for McCormack. Som en bekreftelse på at vi ikke holder kampen ut og en aksept av at Lcster skal få trykke oss inn i egen fem-meter, men at marginene tipper vår vei og vi kan knipe igjen.
KEEP FIGHTING!!

gulle

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #393 på: Mars 07, 2013, 17:19:48 »
Forsatt noe jeg dveler med et par dager etter Lcster-kampen (Og etter å ha sett høydepunktene):

Jeg skjønner ikke hvorfor Warnock ikke ser noen mening i å bytte "like for like" når en rovdrevet ellever leder på bortebane. Feks: Midtbanemann for midtbanemann i White/Brown. Habibou for Morison eller Diouf for McCormack. Morison ser virkelig helt ferdig ut tidlig, og den rette mannen å sette inn for MC Ross må jo være en mann som kan være et lignende outlet og holde på ballen i Diouf.
Når han da først bytter,er det altså forsvarsklossen Pearce inn for McCormack. Som en bekreftelse på at vi ikke holder kampen ut og en aksept av at Lcster skal få trykke oss inn i egen fem-meter, men at marginene tipper vår vei og vi kan knipe igjen.

enig med deg i "like for like"og at flere ganger kunne det sett ut som vi trenger friske bein mot slutten,noe gjentagende seint innslupne mål også viser.friske , sultne spillere de siste 20 er bra.
men Pearce inn på slutten (90.min) ser jeg faktisk logikken i,men kanskje aller helst en def. midbane for spiss så sent.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Bites Yer Legs

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #394 på: Mars 07, 2013, 17:35:38 »
Forsatt noe jeg dveler med et par dager etter Lcster-kampen (Og etter å ha sett høydepunktene):

Jeg skjønner ikke hvorfor Warnock ikke ser noen mening i å bytte "like for like" når en rovdrevet ellever leder på bortebane. Feks: Midtbanemann for midtbanemann i White/Brown. Habibou for Morison eller Diouf for McCormack. Morisirkelig helt ferdig ut tidlig, og den rette mannen å sette inn for MC Ross må jo være en mann som kan være et lignende outlet og holde på ballen i Diouf.
Når han da først bytter,er det altså forsvarsklossen Pearce inn for McCormack. Som en bekreftelse på at vi ikke holder kampen ut og en aksept av Lcsterkal trykke oss inn i egen fem-meter, men at marginene tipper vår vei og vi kan knipe igjen.

enig med deg i "like for like"og at flere ganger kunne det sett ut som vi trenger friske bein mot slutten,noe gjentagende seint innslupne mål også viser.friske , sultne spillere de siste 20 er bra.
men Pearce inn på slutten (90.min) ser jeg faktisk logikken i,men kanskje aller helst en def. midbane for spiss så sent.
   

Jeg ser også logikken i å sette Pearce inn når det først er det 90. minutt, og vi leder med ett mål.Absolutt. Poenget mitt er heller at jeg ser det som et utrykk for desperasjon/manglende taktisk plan.
 Som du er inne på, om jeg tolker deg rett, feks en defensiv midtbanemann innpå indikerer ikke at vi prøver å mure igjen 5-meteren, men faktisk prøver å stoppe motstanderen høyere i banen enn det.
« Siste redigering: Mars 07, 2013, 17:43:29 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

gulle

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #395 på: Mars 07, 2013, 21:56:31 »
Forsatt noe jeg dveler med et par dager etter Lcster-kampen (Og etter å ha sett høydepunktene):

Jeg skjønner ikke hvorfor Warnock ikke ser noen mening i å bytte "like for like" når en rovdrevet ellever leder på bortebane. Feks: Midtbanemann for midtbanemann i White/Brown. Habibou for Morison eller Diouf for McCormack. Morisirkelig helt ferdig ut tidlig, og den rette mannen å sette inn for MC Ross må jo være en mann som kan være et lignende outlet og holde på ballen i Diouf.
Når han da først bytter,er det altså forsvarsklossen Pearce inn for McCormack. Som en bekreftelse på at vi ikke holder kampen ut og en aksept av Lcsterkal trykke oss inn i egen fem-meter, men at marginene tipper vår vei og vi kan knipe igjen.

enig med deg i "like for like"og at flere ganger kunne det sett ut som vi trenger friske bein mot slutten,noe gjentagende seint innslupne mål også viser.friske , sultne spillere de siste 20 er bra.
men Pearce inn på slutten (90.min) ser jeg faktisk logikken i,men kanskje aller helst en def. midbane for spiss så sent.
   

Jeg ser også logikken i å sette Pearce inn når det først er det 90. minutt, og vi leder med ett mål.Absolutt. Poenget mitt er heller at jeg ser det som et utrykk for desperasjon/manglende taktisk plan.
 Som du er inne på, om jeg tolker deg rett, feks en defensiv midtbanemann innpå indikerer ikke at vi prøver å mure igjen 5-meteren, men faktisk prøver å stoppe motstanderen høyere i banen enn det.
akkurat; 5 meteren er fryktelig nært mål og den taktikken går ofte til H
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kato

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #396 på: Mars 08, 2013, 08:44:26 »
Syns byttet av Pearce, for å rense unna i overtiden, er helt riktig.

Dog burde han vært tredjemann inn, ikke første på det tidspunktet.
 

Gufrias

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #397 på: Mars 08, 2013, 16:14:19 »
Syns byttet av Pearce, for å rense unna i overtiden, er helt riktig.

Dog burde han vært tredjemann inn, ikke første på det tidspunktet.
+1
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #398 på: Mars 08, 2013, 16:30:36 »
Han fronter påTeamtalk nå " ønsker å kjøre denne lagoppstillingen resten av kampene"....
Må jo forståes slik at HVIS d fungerer da, men er jo ikke noe trigger til de som sitter på benken heller..
Savner Diouf på banen...
Nevner samtidig at Somma er " nowhere near the team" .... Synd på gutten!
Austin er også ute av troppen, men er på samling med Jamaica... Tror d er greit for han hvis han komme tilbake derfra med full fitness :)
 

Bites Yer Legs

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #399 på: Mars 08, 2013, 17:30:17 »
Syns byttet av Pearce, for å rense unna i overtiden, er helt riktig.

Dog burde han vært tredjemann inn, ikke første på det tidspunktet.

Jeg er enig, selv om jeg personlig ikke er stor fan av å rippe opp i en forsvarstruktur som har fungert i 90 minutter. Det er nettopp dette med at Pearcey og hans duellstyrke inne i egen boks virker å være planen for å hale i land 3 poeng. Savner en mer offensiv tankegang.
KEEP FIGHTING!!

oivindh

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #400 på: Mars 08, 2013, 17:34:27 »
Syns byttet av Pearce, for å rense unna i overtiden, er helt riktig.

Dog burde han vært tredjemann inn, ikke første på det tidspunktet.

Jeg er enig, selv om jeg personlig ikke er stor fan av å rippe opp i en forsvarstruktur som har fungert i 90 minutter. Det er nettopp dette med at Pearcey og hans duellstyrke inne i egen boks virker å være planen for å hale i land 3 poeng. Savner en mer offensiv tankegang.
Før dette byttet, burde Diouf vært inne til fordel for "en der framme".. Like effektivt å holde ballen lenger oppe på bana ennå holde på inne i egen 5-meter.. Ikke første gangen dette skjer..

Kato

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #401 på: Mars 09, 2013, 17:51:43 »
Da ryker det poeng igjen pga en manager som ikke evner å lede laget fra benk. Ingen bytter før etter 87min. Helt fantastisk.
 

Smudge17

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #402 på: Mars 09, 2013, 18:02:49 »
Hva faen skjer med at Warnock ALDRI bytter på laget? Fem kamper nå med uforandret første'11...

Med et kampprogram der det ofte er tre kamper i uken, synes jeg det er latterlig at lagoppstillingen blir uforandret..

In Warnock we NOT trust..

Dennis

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #403 på: Mars 09, 2013, 18:08:27 »
Da ryker det poeng igjen pga en manager som ikke evner å lede laget fra benk. Ingen bytter før etter 87min. Helt fantastisk.

Han må i så fall bytte dagens syndebukk, Stephen Warnock. Denne kampen "tapes" ikke på manglende taktikk eller bytter, men manglende indivuell vilje til å gå i dueller.

Det er ikke Neil, men Stephen Warnock denne tapte seieren ligger hos.
« Siste redigering: Mars 09, 2013, 18:11:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #404 på: Mars 09, 2013, 18:11:12 »
Hva faen skjer med at Warnock ALDRI bytter på laget? Fem kamper nå med uforandret første'11...

Med et kampprogram der det ofte er tre kamper i uken, synes jeg det er latterlig at lagoppstillingen blir uforandret..

In Warnock we NOT trust..

De fleste på laget startet jo sesongen sin for 5 kamper siden. Som sagt tidligere så er det kun Byram som har lov til å være sliten i kroppen, hvis de er slitne i hodet så er det på tide å legge opp..

At Warnock ikke gjør taktiske bytter er noe helt annet. Jeg ville byttet Varney med White, Austin med Tonge og Ross med Habibou i den rekkefølgen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #405 på: Mars 09, 2013, 18:12:13 »
Da ryker det poeng igjen pga en manager som ikke evner å lede laget fra benk. Ingen bytter før etter 87min. Helt fantastisk.

Han må i så fall bytte dagens syndebukk, Stephen Warnock. Denne kampen "tapes" ikke på manglende taktikk, men manglende indivuell vilje til å gå i dueller.

Det er ikke Neil, men Stephen Warnock denne tapte seieren ligger hos.

Ballen og målet var jo helt syk, allikevel ikke god nok jobb av en god Warnock.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #406 på: Mars 16, 2013, 18:28:04 »
"I'd like to think that I'd have an input on that because the job we've done over the last 12 months, the staff and I, I think is fantastic.

"Yes I'm frustrated because we just lack that bit of quality, a bit of midfield creativity and a bit of pace.

Neil Warnock

Fantastisk jobb ja. Selvinnsikten lenge leve.

Creativity in midfield? His name is Adam Clayton.
 

rd1

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #407 på: Mars 16, 2013, 19:00:00 »
Kick him out... Eller helst: la han blande saft ut sesongen. Når spillerne klager på saften vil han si: ive done a perfect blend of water and juice, but there is lack of  creativity in the water and a bit unlucky juice mix. Everyone should acknowledg what ive done with this limonade!
"Who needs Cantona??"

Jon R

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #408 på: Mars 16, 2013, 19:01:58 »
Fantastisk jobb. Beste laget på mange år. Allikevel dårligste  resultater på mange år. Noe som ikke stemmer her?
Jon R.

Leedsfan

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #409 på: Mars 16, 2013, 19:07:17 »
Fantastisk jobb. Beste laget på mange år. Allikevel dårligste  resultater på mange år. Noe som ikke stemmer her?

Han er ekstremt selvmotsigende om dagen.. Fantastisk fotball har vi spilt de siste 8 matchene.

Derby - Leicester 2-0. "Alle" resultatene går vår vei, kun Nottingham Forest som er stabilt gode, frustrerende.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #410 på: Mars 17, 2013, 04:01:03 »
Fantastisk jobb. Beste laget på mange år. Allikevel dårligste  resultater på mange år. Noe som ikke stemmer her?

Som søren at resultat av fotballkamper henger sammen med det å score mål, altså. Urettferdig!

Flottdet

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #411 på: Mars 17, 2013, 12:41:49 »
NW kan gå og ta seg en bolle...

Kato

Sv: Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?
« Svar #412 på: April 01, 2013, 11:38:13 »
Registrerer at mens vi går fra tap til tap så får Ross Barkley spilletid hos klubben som er nr 6 i PL. Og han hadde vi ikke bruk for. Av alle sinnsykt elendige avgjørelser av Warnock denne sesongen, må jo dette ta kaka.