KAMP: vs Southampton lørdsag 3/3 2012, kl 18.20

Started by Andersen, February 28, 2012, 18:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oggy

Har vi flere spillere å hente ned fra tribunen nå?
Bruce, Bromby, Paynter, Connolly osv....
Oggy

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Gjør mye bra fremover White men innleggene er ikke bra nok!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

mac_gyver

Den dagen White scorer skal jeg gå i kirken...
Pride of Yorkshire

Gufrias

Bra av White helt fram til han spilte ballen fra seg. Var det skudd eller innlegg?
Hekta på Leeds siden 1974

Oggy

Oggy

Sydhagen

Synes Leeds har spilt en veldig bra 1.omgang og er veldig uheldige som ligger under 0-1.
Digger den nye mentaliteten blandt gutta! makan til innsats har vi ikke sett på veldig leeeeeeeenge fra et Leeds lag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

1. God omgang, kjørt over Soton.

2. Brown og Clayton gode sentralt, kjempegod vilje.

3. Pugh forferdelig første halvdel av omgangen

4. White en spiller med stort potensiale

5. Warnock bør ha fokus på coaching, ikke surke på dommern.

Odin

Vi har spilt bra, men får ikke uttelling. Soton ett skudd på mål. Paynter neste...?

RoarG

Quote from: Sydhagen on March 03, 2012, 19:08:14
Synes Leeds har spilt en veldig bra 1.omgang og er veldig uheldige som ligger under 0-1.
Digger den nye mentaliteten blandt gutta! makan til innsats har vi ikke sett på veldig leeeeeeeenge fra et Leeds lag.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

FANTASTISK førsteomgang. Elendig forsvarspill på 0-1. Og minst like elendig dømming. f**kings møkkadommer!

Det spørs vel om vi klarer å beholde samme intensitet og aggressivitet i andre omgang, men gjør vi det så vinner vi!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ronald

Possesion må jo være på nivå med Barcelona. Leeds dominerer jo  :o Forbanna synd at vi ligger under, men dette er et Leedslag eg virkelig kan like.

Gufrias

Quote from: Kato on March 03, 2012, 19:08:19

3. Pugh forferdelig første halvdel.

5. Warnock bør ha fokus på coaching, ikke sure på dommern.
God analyse.
Hekta på Leeds siden 1974

bwirum

Det er ikke mulig å ikke surke på dommeren etter denne omgangen.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pale

Amen! Legg til at Becchio vinner alt i lufta og Snoddy er god både bakover og forover.

Joe Jordan

Snoddy jobber ihvertfall steinhardt både fremover og bakover. Clayton er overraskende bra igjen, formen på vei tilbake? Vi MÃ... da få minst ett mål i andre?

Hadde halvparten av innleggene til White hatt mål og mening hadde vi ledet...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sveifors

Positiv selv om vi ligger under. Første gang på lenge at vi styrer kampen på hjemmebane. Midtbanen har vært god og Clayton har vært svært god.

Vi spiller mot 12 mann, dommeren mangler bare southamptondrakt.

Får vi første målet, så vinner vi.

M O T
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Smått utrolig at vi ligger under til pause. De har EN sjanse, ett skudd på mål og ett mål. Vi spiller bra, og Brown har vært GOD i 1.omgang. En BRA omgang av Leeds. Når spilte vi så bra sist?

Men fy f*** så lei jeg er billige baklengsmål. Skal de ALDRI ta slutt?

berlin

Godt oppsummert, Kato!  :)

Håper vi gjør en like god 2.omgang, så kan det være håp om både ett og tre poeng.

Synes White klarer seg bra i sin offensive rolle, husk at dette er et stort rolleskifte for gutten.

Hallgeir *

Positiv omgang, men vi kan med fordel sløyfe halvparten av de høye framspillene der Becchio er alene om å få noe ut av poleballene. Det skapes mye mer når vi kommer rundt på flankene.
Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on March 03, 2012, 19:12:45
Positiv omgang, men vi kan med fordel sløyfe halvparten av de høye framspillene der Becchio er alene om å få noe ut av poleballene. Det skapes mye mer når vi kommer rundt på flankene.

Ja, men Ross bør følge tett på. Han kan i alle fall "kose med ballen". Tipper Webber kommer på for Ross om vi fortsatt ligger 0-1 under ved ca 70 min.

B_Ød

Ups & Ups!!

Hallgeir *

Quote from: berlin on March 03, 2012, 19:15:29

Ja, men Ross bør følge tett på. Han kan i alle fall "kose med ballen". Tipper Webber kommer på for Ross om vi fortsatt ligger 0-1 under ved ca 70 min.

Korrekt! Skal vi spille langt, må Becchio ha hjelp fra noen til å vinne "andreballene".
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: auren on March 03, 2012, 19:09:25
FANTASTISK førsteomgang. Elendig forsvarspill på 0-1. Og minst like elendig dømming. f**kings møkkadommer!

Det spørs vel om vi klarer å beholde samme intensitet og aggressivitet i andre omgang, men gjør vi det så vinner vi!

MOT!

auren

Støtter den... Meget oppløftende spill. Snodgrass på høyre i 2. omgang? Paynter putter 3-1?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Quote from: hallghel on March 03, 2012, 19:17:55
Quote from: berlin on March 03, 2012, 19:15:29

Korrekt! Skal vi spille langt, må Becchio ha hjelp fra noen til å vinne "andreballene".

Nettopp!  :)

bmoen

Quote from: Gufrias on March 03, 2012, 18:59:42
Quote from: bmoen on March 03, 2012, 18:46:55
Er det som tror på poeng i dag? Det går nok mot et klart hjemmetap.  :(
Du mener vi blir rundspilt?

Nei, men når Leeds har det overtaket jeg skjønner de har og ikke klarer å lage må; hvordan skal man vinne kamper da?
BMo - Leeds-fan siden 1964

Corleone

Rent spillemessig er vi på rett vei, men det er poengene som teller hvis vi skal opp. Ã... tape kamper vi har spillemessig overtak svir bare enda mer.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Veldig aggressive og gode men O`Dear må vekk fra forsvaret vårt.

Hvordan kunne han glemme divisjonens toppscorer  ???