Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Tirsdag 6/3 2012, kl 2045

Started by testo, March 04, 2012, 21:57:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vanderlunde

Quote from: Nørgaard on March 06, 2012, 22:39:59
Hvorfor har vi fået ny manager?? Vi vinder jo ikke

I det minste blir det ikke 100 baklengsmål heller ;)

Kickthemdown

Er dette en gjennomsnitts Leeds supporter ? Faen så dumme som de røde gnomene fra Manchester ..

Sander

Ikke bra nok å skape så lite, men glad for at vi slipper inn mye mindre.. Nå må det jobbes med det offensive fremover, så blir dette meget bra! Fortsatt muligheter

asLeeds

HMM, ikkje heilt so planlagt...........................................................
DALHEIM WHITES

ooh aah

Hvor blir det av Warnock-effekten?
Akkurat nå føler jeg at vi hadde vært høyere på tabellen hvis vi ikke hadde sparket Simon Grayson.

SirOlsen

For en dørgende kjedelig kamp...
Nesten som jeg får fornemmelsen av at jeg kastet bort disse 90 minuttene på noe jeg kunne brukt på noe annet som (bare nesten) er viktigere....  ::)
-SirOlsen-

Andersen

Håvard

Quote from: Woody on March 06, 2012, 22:39:35
Quote from: ollan on March 06, 2012, 22:38:06
bu?? 1 poeng og goodbye til PL ???
Ja å det med 11 kamper igjen :( :(

Skuffa igjen. langtifra godt nok. Hedigvis snart august igjen...og da.

Leeds forever

joe

Quote from: Alta-White on March 06, 2012, 22:42:30
Er dette en gjennomsnitts Leeds supporter ? Faen så dumme som de røde gnomene fra Manchester ..
Lite vits i å diskutere hvem som er dummest her inne, blir ikke poeng av det heller.

- We all love leeds!

Carl Fisker

Neppe

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Hadde vi hatt SG ennå , tror jeg ikke vi hadde gjort det noe bedre .

asLeeds

Quote from: ooh aah on March 06, 2012, 22:43:59
Akkurat nå føler jeg at vi hadde vært høyere på tabellen hvis vi ikke hadde sparket Simon Grayson.

Blir han ALT for opphengt i å holde 0??
litt redd for det?
DALHEIM WHITES

Joensen

Blir nok mest sannsynlig ikke noe play-off i år :-[ Får heller satse på direkte opprykk neste sesong  :)

testo

Dette er fullt mulig, med 11 kamper igjen og 6p og noen flere+ mål så er vi der.
Mister ikke troen før matematikken sier det motsatte..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Ja, der kom det nok et gullkorn.  :o
Super Leeds since 1968

Andersen

En god del spillere ut porten i mai, NW kan begynne å forme dette laget til noe stort i 2012/ 2013.

DenHviteYeboah

Hva med å stikke fingeren i jorda og innrømme at spillerne våre er for dårlige?Warnock er kvalitet, men det er noen ganger umulig å omsette middelmådigheter  til kvalitet....hva kan en forvente egnetlig?en stall sammenrasket av spillere nesten ingen vil ha samt noen lånespillere...vanskelig å være jevnt gode over en sesong med slikt etter min mening.MOT

nord

Nørgaard

Quote from: Vanderlunde on March 06, 2012, 22:42:17

I det minste blir det ikke 100 baklengsmål heller ;)

Nej det er selvfølgelig en god ting, men synes bare vi mangler at score målene. Må håbe de snart kommer  :)

Nørgaard

Quote from: hallghel on March 06, 2012, 22:49:01

Ja, der kom det nok et gullkorn.  :o

Hehehehe

stian94

Quote from: gill on March 06, 2012, 22:42:00
Quote from: stian94 on March 06, 2012, 22:39:18
0 mål på 3 kamper.... vinner ikke fotballkamper uten å score mål :(
Men vi har bare sluppet inn 1 mål de tre siste. Kan ikke huske sist vi gjorde det :)
Det er sant det, men 2 poeng på 3 kamper er desverre ikke godt nok. Vi får prøve igjen neste år  :)
SJ

berlin

En slik derby-kamp som i kveld må man forvente.
Jeg er bare glad for at vi har NW som manager.
Han har selv uttalt at det blir vanskelig å nå play-off, og kan ikke klandres for det i mine øyne.
Jeg kommer ikke til å dømme han nord og ned om det blir tap mot M'boro og West Ham,
noe jeg tror det ikke blir. Fantastisk med 7 poeng, men vi er ikke kjørt av lasset med 4 poeng heller.

Det 11 kamper igjen, og med tanke på Soton-kampen har hverken jeg og helt sikkert ikke NW og gutta gitt opp noe som helst vedr. play-off.

Er det noen som mener at NW gjør en dårlig jobb om vi ikke greier play-off?
Think twice! Det er mulig, men jeg tviler på at han blir målt etter kun det.

Spennende innspurt blir det, og jeg håper og tror at NW er den rette, uansett opprykk eller ikke.

Blank_File

Quote from: ooh aah on March 06, 2012, 22:43:59
Warkock effekten er jo meget tydelig, vi har jo øyeblikk ti tette og badehette.

haak-d

Veldig positivt at vi ikke slipper inn mål, et poeng borte mot Hull er bra og noe jeg hadde vært fornøyd med før seriestart. NW virker å ha satt fokus på det vi har slitt mest med, nemlig det defensive. Målene vil komme igjen de, det frykter jeg ikke i hele tatt. Dette er noe som er på rett vei, la NW få tid til å se stallen på trening frem til sommeren, kaste ut daukjøttet som f.eks Kisnorbo - langt over the top, OB - som plutselig ikke er på benken engang lengre, Parker - som aldri kommer tilbake etter skade, Brown - som er for gammel og treig, Paynter - som bare hever lønna si uten å jobbe, Connolly - som ikke holder mål defensivt.
Det vil rydde plass til noen nye, NW har uttalt at Bates må hjelpe han, vi går en meget spennende sommer i møte. Vil vi forsterke eller vil Bates sparke NW pga at BAtes ikke vil bruke penger?

B_Ød

Quote from: testo on March 06, 2012, 22:48:53
Dette er fullt mulig, med 11 kamper igjen og 6p og noen flere+ mål så er vi der.
Mister ikke troen før matematikken sier det motsatte..
Exactly!!!!!!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Synes det er deilig at vi ikke slipper inn mål for fun lenger!
Viss det ikke blir playoff denne sesongen kommer vi til å regjere i denne divisjonen neste sesong! MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

007 MOT

Quote from: Sydhagen on March 07, 2012, 08:13:30
Synes det er deilig at vi ikke slipper inn mål for fun lenger!
Viss det ikke blir playoff denne sesongen kommer vi til å regjere i denne divisjonen neste sesong! MOT!

Tette laget no dei første kampane,så kjem mål som perler på ei snor  ::)
Gler meg til siste kamp og kvalik ;D
Ikkje kall meg medgangsupporter.

fmtj

Flott å holde buret rent borte mot Hull City som er uten tap på sine 8 siste kamper. 4 av dem uavgjort kamper, men dette er et lag som satser fullt på play off også og ser seg som opprykkskandidat. At vi skulle klart oss bedre med SG enn med Watnock er bullshit!!!! Da hadde for eksempel Sothampton kampen endt med 2-5 eller noe slikt.... ::)!

Han stod for naiv fotball uten tanke for å forsvare seg. Jeg er glad for at NW tetter igjen bakover og deretter, når det er gjort, begynner å jobbe med evnen til å score mål. Dette kommenterer han sjøl etter kampen. Dette skal det jobbes med tydeligvis.

Jeg tror vi har fått en meget solid sjef her og det vil vi etterhvert merke i stabilitet og jeg tror IKKE vi får disse kollapsene som var tilfelle under Simons regjeringstid. NW effekten som noen etterlyser mener jeg vi ser i nettopp dette at laget opptrer mer stabilt og ikke kaster seg hodestups i angrep og dermed blotter seg fullstendig hjemover.

Det kommer bedre tider folkens og misser vi PO i år, kommer vi for fullt neste sesong...MOT!!!
Yeboahs vitne