Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72840 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Ny hjemmmekamp, denne gang mot et av bunnlagene. En "must win" kamp selvfølgelig, uten dermed å ha påstått at det blir enkelt.

 TEAM NEWS
Leeds United boss Neil Warnock has the luxury of selecting from an unchanged squad for the third game running as Nottingham Forest visit Elland Road.

Defenders Alex Bruce (hamstring) and Leigh Bromby (knock) are nearing a return but will not feature on Tuesday.

Forest could have defenders Danny Higginbotham and George Elokobi available after both missed last week's loss to Derby with hamstring injuries.

Striker Marcus Tudgay is banned after being sent off at Pride Park.

MATCH FACTS
Head-to-head

• Just one win separates these clubs after 84 competitive matches. Leeds have won 28, Nottingham Forest 27, with 29 all square.

• Leeds put four goals past Forest for the second successive time when they powered to a 4-0 triumph four months ago. The Whites last registered same season home and away victories over Forest in 1971/72, when they racked up an 8-1 aggregate score from the two top-flight games.

• Forest have failed to take maximum points off these opponents in 11 attempts subsequent to April 1996, when they recorded a 3-1 Premier League victory at Elland Road.

Leeds United

• Leeds held West Ham to a 1-1 stalemate at the weekend. It was their third draw in five games, and means they have avoided defeat in five of their last six to stand four places and five points outside the top six.

• The Whites have scored three goals in five outings under Neil Warnock.

• They are yet to keep a clean sheet at Elland Road in 2012, and have only managed two home shut-outs in this entire Championship campaign.

Nottingham Forest

• Nottingham Forest, the only inactive Championship club over the weekend, may have won just one of their last four, but three victories in six sees them two places and four points above the danger line, with 10 to play.

• Steve Cotterill's side ended on the wrong end of a 1-0 score in their last away game at local rivals Derby, when Marcus Tudgay got his marching orders. The Rams were the fifth club to do the double over them and will be keen to prevent Leeds from becoming the sixth.

• No club has lost more times in this Championship campaign than Forest's 21, but they are the only club in the division to have conceded as many as five fewer goals on their travels than at home.

Kilde: BBC Sport
Super Leeds since 1968

RoarG

Nå har vi sølt bort 5 av 6 mulige poeng i de to siste hjemmekampene. Noe annet enn 3 poeng i denne kampen er direkte uhørt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Kampen må vinnes!

SuperLeeds!

Vi er jo alt for dårlige hjemme. Leeds har vel i år tatt flere poeng borte enn på Elland Road. Det er hovedgrunnen til at vi, sannsynligvis, ikke rykker opp i år. Dermed går det mot nok en poengdeling? ???

B_Ød

Blir 3p i morra..kjenner det i mine lett giktiske kne!  ;)
Ups & Ups!!

GeirO

Alt annet enn tre poeng her betyr at Play off-toget begynner å gå mens vi står og henger på stasjonen......
MOT

nord

Vi ved at denne kamp SKAL vindes og vi vinder ::)
 

Håvard

Alt annet enn tre poeng her betyr at Play off-toget begynner å gå mens vi står og henger på stasjonen......


Strengt tatt står vi nå på stasjonen mens toget fyrer seg opp. Når vi vinner i kveld er vi på vei ut på perongen..ruslende og håper vi når toget- Taper vi venter vi på taxi hjem for å vente på neste opprykkstog..

Men i kveld vinner vi klart. Tross alt er vi på hjemmebane...mot ett lavere plassert lag...hmmmm ???

MOT

Hobben

I kveld vinner vi!! Er 110 % sikker på det :D Det er bare et spm, og det er hvor mye vinner vi?

4-1
Rogaland Whites

LEO

Dette  blir spennende !

Vi kommer antakelig til å stille samme lag mens Forest begynner å få tilbake mange av sine skadede spillere og resultatene har begynt å komme.

Jeg håper ikke de rykker ned men de får ta poeng etter at de har møtt oss.

Idag er det vinn eller forsvinn til playoff å tro noe annet er å lure oss selv.

MOT
 

Ankerjon15

Tror vi vinner denne greit,mitt tips blir 2-0

Cherry

4-1 i kveld.... Becchio, Snodgrass, Clayton & Paynter...
 

B_Ød

tror på "clean sheet" idag jeg  :)
Ups & Ups!!

bjoggis

Dette blir seier, jeg er bombesikker!
3-0!
Becchio x2 og Webber!

mac_gyver

vinn eller forsvinn
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Ønsker meg seier!

Vi er gode for 2-0 igjen!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

MÃ… vinne alle hjemme.

skal jo egentlig ta NottF, siden vi er på samme nivå som WestH og Soton, men vet aldri med Leeds..

Hallgi

Satser på vi slår de 4-0 i dag, viser Warnock-klasse og endelig holder nullen på Elland Road!
Og eg kan rapportera om ein fantastisk stemning i Leeds, "The Viking-invation" tar heilt av ;)
Lorimers neste, over
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Andersen

Denne må vinnes!

007 MOT

Ikkje kall meg medgangsupporter.

fjellhaugen

1-2.

livredd for i kveld :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

J-R

MOT!!

JanPSyse

I natt drømte jeg at vi vant 5-0.

Vi går for den. regner med de fleste er enige med meg. ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsgutt

I natt drømte jeg at vi vant 5-0.

Vi går for den. regner med de fleste er enige med meg. ;D


selvsagt ;)

auren

Uendret lag.

Paynter erstatter Nunez på benken.

I følge Thom Kirwin på Twitter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Uendret lag.

Paynter erstatter Nunez på benken.

I følge Thom Kirwin på Twitter.

auren

Idag skal vi pynte på målforskjellen!  ;D

Torpe-do

Uendret lag.

Paynter erstatter Nunez på benken.

I følge Thom Kirwin på Twitter.

auren

Idag skal vi pynte på målforskjellen!  ;D
Hear, hear!

Mats-

  • Gjest
Uff, er ikke mye sexy den Loiner dialekten.
« Siste redigering: Mars 20, 2012, 20:29:42 av Mats- »

Hallgeir *

Det virker som om minst 75% av forumets deltakere er på Elland Road i kveld. Her var det smått med trafikk i alle fall.  8)
Super Leeds since 1968

johnny gangster

MÃ… vinne i kveld for å ha heng på play off! Ekstremt viktig kamp.

MOT!