Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72283 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Har fordøyd tapet og dette var en drittkamp fra Leeds sin side samtidig som Nottingham hadde en knalldag. Jeg har aldri sett Leeds spille så dårlig noen gang, gutta var slitne og nervøse. Nottingham putta vel 7 mål på 8-9 skudd på mål, det er jo helt utrolig.

Trøsten er at denne kampen ikke er representativ for nivået vårt, dette var det helt helt bunn-nivå og Nottingham spilte en knallmatch.

Nå har jeg sett Leeds live 9 ganger på hjemmebane, med denne statistikken:

1 seier (for 6 år siden)
4 uavgjort
4 tap

Noen verre?
« Siste redigering: Mars 21, 2012, 17:41:26 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håvard

 Uffja. Da var det sant..

men fikk no selge huset mitt i dag da...

mot

Hobben

Igår var jeg ikke sint, bare skuffet.
Rogaland Whites

Gufrias

Heldigvis kan man ikke få mindre enn null poeng for en kamp.

Og neste kamp starter på 0-0, og håpet er atter lysegrønt  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Vi tok flere poeng de siste seks kampene Grayson var manager (hentet fra en kar på Teamtalk), enn de første seks til Warnock.

 

RoarG

Vi tok flere poeng de siste seks kampene Grayson var manager (hentet fra en kar på Teamtalk), enn de første seks til Warnock.


Litt vanskelig å sammenligne direkte, ettersom vi møtte forskjell motstand på de to tidspunktene. Vi bør heller se på om motstanderne til SG og NW er de samme. Med Warnock ved roret har vi møtt (Leeds sifre først):
Doncaster (hjemme): 3-2
Portsmouth (borte):  0-0
Southampton (hjemme): 0-1
Middlesbrough (borte): 2-0
West Ham (hjemme): 1-1
Nott Forest (hjemme): 3-7
Totalt: 9-11 8/18

SG:
Doncaster (borte): 2-1
Portsmouth (hjemme): 1-0
Southampton (borte): 1-3
Middlesbrough (hjemme): 0-1
West Ham (borte): 2-2
Nott Forest (borte): 4-0
Totalt: 10-6 10/18
Nott Forest-kampen gjør store utslag i begge tilfeller, grunnet den store målforskjellen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bwirum

Mao. er fremdeles SG foran om man ser på den tabellen. Uansett tror jeg Warnock vil være bedre for oss neste sesong enn SG var denne sesongen. Jeg håper i alle fall det, ellers blir det jo en trist affære...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Nok et bevis på at det stort sett aldri lønner seg å sparke manager midt i sesongen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

ØBS

Sto sammen med formann Roaldsvik paa The Kop og bevitnet denne greske tragedien.  Med Ham paa den ene siden og en lokal fyr paa den andre som jeg snakket litt med, ble vi enige om at den riktigste maaten aa male et tilnaermet korrekt bilde av kampen paa var:

Forest har hatt 6 skudd paa maal, og 7 av dem har gaatt inn...

Mange nordmenn som hadde et tungt doegn i Leeds med paafoelgende lang og slitsom tur hjem til Norge igjen etter match.
LUSCOS-hilsen
ØBS

Per-Stian

Tysdagens resultat var mildt sagt sjokkerande. Basert på det eg såg mot Boro og West Ham, forbausar Forrest-kollapsen meg. Er spelarane verkeleg så dårleg trent som ikkje klarer å gå på jobb to gonger i veka? Eg vert flau!!!

ooh aah

Hvor blir det av referatene fra de 500 som var over og så kampene?
Ble de igjen på en pub drikkende på gravøl?
 

kalle_92

  • Gjest
Hvor blir det av referatene fra de 500 som var over og så kampene?
Ble de igjen på en pub drikkende på gravøl?
Eller brennevin?

testo

Hvor blir det av referatene fra de 500 som var over og så kampene?
Ble de igjen på en pub drikkende på gravøl?

Hva er det å høre?
Glem hele shiten and move on......
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Tysdagens resultat var mildt sagt sjokkerande. Basert på det eg såg mot Boro og West Ham, forbausar Forrest-kollapsen meg. Er spelarane verkeleg så dårleg trent som ikkje klarer å gå på jobb to gonger i veka? Eg vert flau!!!

Vi har tatt lassevis av poeng i kampens sluttminutter denne sesongen. At vi plutselig nå skulle være for dårlig trent er en rimelig rar tolkning av Warnocks uttalelser.
- Leif Olav

ollan

Hvor blir det av referatene fra de 500 som var over og så kampene?
Ble de igjen på en pub drikkende på gravøl?
Synes gravøl skal drikkes med respekt for de døde,ikke mye respekt av det spillerne viste på ER tirsdagskvelden,så vårt følge tok taxi til hotellet og tok en tidlig kveld. Kampen i seg selv var katastrofal om en ser vekk fra de 3 min. der vi hentet inn 1-3. Ballwatching stort sett hele tiden,en venstreside som ikke fungerte i det hele tatt, keeper som ikke helt hadde dagen og en Becchio som stort sett prøvde å få frispark hver gang han mistet ballen(forøvrig litt patetisk å se på). Lite lystig å skrive hjem om med andre ord. Turen i seg selv var helt fantastisk,men det kan leses om i andre tråder og er godt dokumentert med bilder på FB blant annet.. :D
Ollan

gudme

Tja hva kan en vel si etter 3-7 for ....! Var jo over med guttungen på 7 år og må innrømme at jeg sa til han: " tror du må finne deg et annet lag" i ren frustrasjon. Da fikk jeg til svar" det er kun et lag" og det stemmer jo. Eiere og spillere kommer og går men laget Leeds består, enten situasjonen er tap eller vinn. Skulle så inderlig ønske at spillerne var bedre....
LEEDS 4 EVER

kalle_92

  • Gjest
Tja hva kan en vel si etter 3-7 for ....! Var jo over med guttungen på 7 år og må innrømme at jeg sa til han: " tror du må finne deg et annet lag" i ren frustrasjon. Da fikk jeg til svar" det er kun et lag" og det stemmer jo. Eiere og spillere kommer og går men laget Leeds består, enten situasjonen er tap eller vinn. Skulle så inderlig ønske at spillerne var bedre....
Trist at dere fikk oppleve et slikt tap!

Med håp om en bedre fremtid for vår fotballklubb.... Marching On Together!