Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 73077 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

B_Ød

svekket i form av "i spillernes hode"..ja, men poengmessig er vi vel akkurat der vi var..er vi ikke?
Blir nok play-off...tror jeg..fremdeles  ;)
Ups & Ups!!

testo

Testo phone home ...... Testo come home!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

stefan

Venter fortsatt på at noen skal si: ahahaha der lurte vi deg godt!.... :-[
Spillerne burde få en medalje/plakett med tidenes dårligste hjemmekamp..noe å ta med seg videre i karrieren.
Howson come home!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

B_Ød

Venter fortsatt på at noen skal si: ahahaha der lurte vi deg godt!.... :-[
Spillerne burde få en medalje/plakett med tidenes dårligste hjemmekamp..noe å ta med seg videre i karrieren.
Howson come home!
Ja, dette er en rekord jeg godt kunne vært foruten.  ;)
Ups & Ups!!

berlin

NW uttaler at det var en del slitne spillere ut på der, uten at det er en hovedforklaring.
Selv om Forest hadde spillefri, og Leeds spilte en fysisk kamp mot West Ham,
må de være trent for å kunne spille ny kamp 72 timer senere.

Jeg hadde trodd at det sprø resultatet bl.a kom av Hawaii-fotball, hvor Leeds mislyktes med sine bananere og ananas i sitt forsøk på å utligne til 4-4 eller reduserer til 3-5 når målene først rant inn.

Men nei, ut fra bildene av målene, er det total ball-watching på omtrent samtlige spillere.
Dette er en ultrafysisk divisjon og fitness må være der. Og den kollektive kollapsen skal ikke kunne skje, ikke på bakgrunn av de 4 tidligere kampene under NW.

Blir spennende å se om gutta har baller eller NW klarer å fyre de opp mot Millwall. D.v.s jeg forventer at det er såret syr som entrer The Den på lørdag, PO-muligheter eller ikke.
Stoltheten må tas tilbake.

Synes forøvrig synd på den store kontigenten med supportere som var over til disse kampene,
bortsett fra at noen ganger er det faktisk værre å sitte foran PC'n hjemme i Pottitlandet.

kalle_92

  • Gjest
Vedder på at dette kommer på tv2sporten. Ikke særlig positiv publisitet.

... http://www.tv2.no/sport/fotball/dette-er-leeds-verste-mareritt-3738159.html ...

Kato

Warnock har ingen grunn til å klage på slitne spillere. Han har 30 mann å ta av. Men går i Grayson-fella, og bruker noen ytterst få.

Med sin erfaring VET han at sesongen er 46 kamper lang. Hrmfmfff.
 

berlin

Warnock har ingen grunn til å klage på slitne spillere. Han har 30 mann å ta av. Men går i Grayson-fella, og bruker noen ytterst få.

Med sin erfaring VET han at sesongen er 46 kamper lang. Hrmfmfff.

Godt poeng, Kato!

4ever arcticwhite

svekket i form av "i spillernes hode"..ja, men poengmessig er vi vel akkurat der vi var..er vi ikke?
Blir nok play-off...tror jeg..fremdeles  ;)
men vi har en kamp mindre å hente inn differansen på....
6 poeng med 9 kamper igjen å spille er langt fra det samme som 6 poeng med 2 kamper igjen.. eller åtte kamper, for den saks skyld.

Men som sagt: det er håp så lenge liket fiser.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

svekket i form av "i spillernes hode"..ja, men poengmessig er vi vel akkurat der vi var..er vi ikke?
Blir nok play-off...tror jeg..fremdeles  ;)
men vi har en kamp mindre å hente inn differansen på....
6 poeng med 9 kamper igjen å spille er langt fra det samme som 6 poeng med 2 kamper igjen.. eller åtte kamper, for den saks skyld.

Men som sagt: det er håp så lenge liket fiser.
Jepp, det er korrekt!
Ups & Ups!!

Sleivind

I går gravde spillerne sin egen grav. Det som har vært noen uker med fokus på fotball igjen, kommer nå til å bli snudd til demonstrasjoner mot Bates istedenfor.

Lenge siden det har vært så mye positivitet å spore blant oss, som det var før helga. Nesten fullsatt på ER, masse innsats og et ok resultat.

Så kommer det et resultat fra helvete. Spillerne mister gutsen, supporterne vender seg mot Bates igjen, det blir mer klaging blant supportere, osv osv.

For meg var sesongen over i går  :-[

Nesten hvertfall...

Sleivind

Og da har jeg sett bildene fra kampen. Og var det noen andre som la merke til at fem av målene kom fra vår kjære leiesoldats side?

ollan

Du hendelse for en trist kveld på Elland Road i går kveld.... Ekstra tung tur hjem til Bergen.  Ekstremt dårlig bunn nivå på mange av våre spillere. Taktisk er vi ubrukelig hvis meningen til NW er å bruke Becchio som oppspillspunkt? Tror ikke vi vant en annenball i går. Og når Andy Lornegan heller ikke helt har dagen er vi rimelig hjelpeløse.

ollan
Ollan

ollan

Og da har jeg sett bildene fra kampen. Og var det noen andre som la merke til at fem av målene kom fra vår kjære leiesoldats side?
Han var veldig dårlig, men han var ikke på banen lenger enn til 3_5... ;)

ollan
Ollan

Sydhagen

Skammelig!  >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Fysikk må ligge i bunnen et hvert fotball-lag. Ingen spilere kan si at han ikke orker. Klubben må stille krav til egentrening med oppsatte milepæler i ferien. Så må man starte med fysisk trening for å få et grunnlag.
Husker Thodesens uttalelse når Sandefjord rykket opp til TL, og skulle starte på 2006-sesongen: "Vi skal være best på det som ikke koster penger. Spillerne skal løpe hele kampen, og ingen skal slite oss ut." Man trente også på spill i 10 mot 11.
Når det butter i mot, vil spillernes innsats være avhengig av deres innstilling til å yte når det gjør vondt. Regner med at Leeds er en mer profesjonell klubb i alle henseender enn Sandefjord og at fysikken er på topp og at innstillingen og moralen er eksemplarisk?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Glem play-off. Vi er ikke nært å være gode nok.

Kan vel også være noe spørrende til om hårføner-managere er gått litt ut på dato.

Det verste er vel at vi faktisk ikke er ute av PO kampen.
Forsatt bare 5 poeng bak, med 8 kamper igjen å spille.

Vi er gode borte, men må snarest finne ut av hjemmeformen om vi skal ha en sjanse.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Glem play-off. Vi er ikke nært å være gode nok.

Kan vel også være noe spørrende til om hårføner-managere er gått litt ut på dato.

Ryktet sier at det var en hårføner tilstede i garderoben etter 1-1 mot WH. Det forstår jeg at skjedde i frustrasjon etter baklengs 4 minutter før kampslutt!

Warnock har ingen grunn til å klage på slitne spillere. Han har 30 mann å ta av. Men går i Grayson-fella, og bruker noen ytterst få.

Med sin erfaring VET han at sesongen er 46 kamper lang. Hrmfmfff.

Warnock-fella er nok at det kun er 12-14 spillere med akseptabelt nivå når vi har fire skader. Ikke lett å erstatte noen av de "faste". Colin har vel heller ikke samlet denne troppen.


Jeg er ikke bekymret for neste sesong! Laget har vist at det bor mye i dem, men samtidig har de puttet så mye krefter inn i både trening og kamp slik at et kollaps ikke er vanskelig å forstå. Jeg håper likevel at spillernes stolthet er såret!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Hjelper ikke med hårføner når kvaliteten på spillerne ikke er bedre. Det er vel det Warnock er i ferd med å finne ut. Regner med at mange får fyken i løpet av sommeren. De kan dra å drive med hobbyen sin andre steder.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Masinga

Makan til rotete sesong! Vi kan vel slå fast at Leeds er stabilt ustabile.
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Warnock antyder tretthet i spillergruppa. "Tett" kampprogram. Da er de altfor dårlig trent.
http://www.leedsunited.com/news/20120321/sunday-league-showing-shocks-boss_2247585_2686498
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Warnock antyder tretthet i spillergruppa. "Tett" kampprogram. Da er de altfor dårlig trent.
http://www.leedsunited.com/news/20120321/sunday-league-showing-shocks-boss_2247585_2686498

Det er rullert ALTFOR lite denne sesongen
 

DenHviteYeboah

Hjelper ikke med hårføner når kvaliteten på spillerne ikke er bedre. Det er vel det Warnock er i ferd med å finne ut. Regner med at mange får fyken i løpet av sommeren. De kan dra å drive med hobbyen sin andre steder.
Hvem har skyld i at kvaliteten på spillerne ikke er bedre??

Sydhagen

Hjelper ikke med hårføner når kvaliteten på spillerne ikke er bedre. Det er vel det Warnock er i ferd med å finne ut. Regner med at mange får fyken i løpet av sommeren. De kan dra å drive med hobbyen sin andre steder.
Hvem har skyld i at kvaliteten på spillerne ikke er bedre??

Det er Mr Grayson som har bygd opp denne stallen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
er STOLT supporter og GLEDER meg til live-kamp i london mot millwall lørdag !! har vært gjennom dette før jeg.............MOT !!





Er flau supporter, men gleder meg likevel til live kamp mot Millwall lørdag!!! Ihvertfall bortebane så slipper vi ikke inn så mye mål.... >:(
Yeboahs vitne

ooh aah

SG kan ikke få skylden hver gang det går galt og NW ros hver gang det (nesten) går bra.
Ved å sparke SG rett etter overgangsvinduet var gått ut, mente vel de som styrer at vi hadde det som trengs. Det er jo blitt sagt hvor stor og god stall vi har fra nevnte ledelse. Det eneste som trengtes var jo ny manager...
 

rober

Fy for en flau forestilling. De virker rimelig paralysert i forsvaret.
Nå fikk Warnock sett med egne øyne hvordan forsvaret kollapser og målene bøtter inn.
Han har mye å ta tak i mot sesongstart 2012/13, men Bates åpner vel lommeboken etter disse rekordsifrene.....

B_Ød

Hjelper ikke med hårføner når kvaliteten på spillerne ikke er bedre. Det er vel det Warnock er i ferd med å finne ut. Regner med at mange får fyken i løpet av sommeren. De kan dra å drive med hobbyen sin andre steder.
Hvem har skyld i at kvaliteten på spillerne ikke er bedre??

Det er Mr Grayson som har bygd opp denne stallen.
og hvem ga han muligheten til det?
Ups & Ups!!

binochee

3-7!

Trodde ikke mine egne øyne.

MOT