KAMP: vs WATFORD, lørdag 31/3 2012 kl 16:00, Elland Road.

Started by Peter7, March 31, 2012, 12:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephenjazz

Quote from: Hobben on March 31, 2012, 17:53:14
Warnock-annsetelsen var en STOR SKAM!!!!! Its only one Simon Grayson, ONE SIMON GRAYSON!!!!
Dagens mest idiotiske utsagn!
Det blir aldri umoderne å vinne

gill

Helt greitt med en sesong til i NCP. Et lag som taper 0-5 for Blackpool og 3-7 for for Forest er ikke noe PL matriale uansett. Skuffende sesong, spesielt på Elland Road. Vi eide ER før, nå pisser de på oss på Elland Road. Dette må det gjøres noe med til neste sesong..

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Warnock slakter laget. Bra !  :)

Guts, quality (?) and desire manglet.

Dennis

Warnock meget skuffet. Syns det er flaut når 20 000+ kommer for å se slikt. Noen har påstått at stadion er "for stor" (les: trykket) noe han sier er rubbish.

Vi blir utspilt av et middelmådig lag, når du spiller for Leeds må du spillet med hjertet utenpå drakten. Vi mangler alt, kvalitet og innsats. Syns det er heldig at vi ikke ligger rundt streken, med slik mangel på kvalitet og innsats hos spillere.

Eneste med godkjent er fansen.

Uansvarlig av Connolly, må tydeligvis ikke ha hatt lyst å spille mot Reading. Kan fort hende han spiller med mange "kids" mot Reading, men det er neppe noen stor forskjell mot hva spillerne stod for i dag.

Vi kan ikke be 20 000 betale for slikt. Vil ikke tolerere slikt neste sesong og vi må få inn spillere neste sesong som er av topp nPC-kvalitet.

Ærlig og direkte intervju.
Marching on together!

Leedsgutt

Quote from: Mr Kaizer on March 31, 2012, 18:36:02
Warnock meget skuffet. Syns det er flaut når 20 000+ kommer for å se slikt. Noen har påstått at stadion er "for stor" (les: trykket) noe han sier er rubbish.

Vi blir utspilt av et middelmådig lag, når du spiller for Leeds må du spillet med hjertet utenpå drakten. Vi mangler alt, kvalitet og innsats. Syns det er heldig at vi ikke ligger rundt streken, med slik mangel på kvalitet og innsats hos spillere.

Uansvarlig av Connolly, må tydeligvis ikke ha hatt lyst å spille mot Reading. Kan fort hende han spiller med mange "kids" mot Reading, men det er neppe noen stor forskjell mot hva spillerne stod for i dag.

Vi kan ikke be 20 000 betale for slikt. Vil ikke tolerere slikt neste sesong og vi må få inn spillere neste sesong som er av topp nPC-kvalitet.

fyfaan, jeg liker ærligheten til denne mannen !:D

SirOlsen

Huff, jeg er skuffet... men samtidig så er jeg smertelig klar over at Warnock har tatt over et 100% Grayson mannskap. To helt forskjellige managere med to forskjellige meninger om spillet, og totalt individuell inngripen. Jeg forventer ærlig talt ikke mer av manager i den situasjonen han er i nå.
Det som virkelig skuffer meg, er egentlig spillerne.

Jeg håper faktisk Warnock er med oss over sesongen. Det går vel veldig mye på at jeg har troen på at han kan fatisk utrette noe, dersom han får sette SIN signatur på laget, og bygge opp et lag slik han vil ha det. Der vet vi Grayson hadde mangler, men han gjorde nok alt i god mening.
En annen ting er at vi vet Warnock kan få til noe. Det har han bevist med andre klubber.

Nei, la sesongen ende, og la oss få se ordentlig WARNOCK effekt! :)
-SirOlsen-

Tom S

Det vert spennande å sjå korleis det går med NW og KB utover.
Blir det full kræsj eller vil Bates skaffe midler?
COME ON LEEDS !!

Milou

Sesongen er ikkje over før den er over. Eg skreiv i 7 kamper igjen tråden at med 6 poeng på dei 3 neste ser det lyst ut med tanke på opprykk, og står fast ved det. Akkurat no ser dette imidlertid utopisk ut, sjøl om det har skjedd større undere i fotball. Spesielt vanskeleg er det sidan Warnock no ser ut til å ha gitt opp håpet om opprykk. Ã... seie at halve laget får fyken etter sesongen er ingen god motivasjon for sesonginnspurten.

Er meiner forsåvidt ingen kritikk av Warnock når eg skriv dette. Det han sa etter kampen i dag var på sin plass og spelarane har fått nok av sjansar til å vise seg verdig å spele under han. Det er imidlertid tydeleg at han har flytta fokus til neste sesong. Forhåpentleg gjer han alvor av å la nokre av unggutta få prøve seg og kanskje viser dei seg tillitten verdig.

bmoen

Huffa meg, da! Orker nesten ikke lese her på forumet med all den pessimismen!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

p0ndus

Fatter at man ikke makter og snu denne trenden. Tydeligvis slutt på at man har et psykologisk overtak på hjemmebane.

Peter7

Quote from: DenHviteYeboah on March 31, 2012, 18:26:43
Quote from: fjellhaugen on March 31, 2012, 18:18:07
Klovnelag
Neida, problemet er mangel på kvalitet.Så enkelt så vanskelig....
Tror faktisk du har helt rett - tatt i betraktning hvor vi har fått flesteparten av disse spillerne som startet i dag fra:

Lonergan (reserve i Preston), Connolly (reserve i Derby), Lees (eget produkt), Bruce (reserve i Ipswich), Robinson (reserve i Bolton), Brown (luksusreserve i Portsmouth), Clayton (reserve i Man city), White (eget produkt), McCormack (reserve i Cardiff), Snodgrass (skotsk fotball), Becchio (fra 2. nivå i Spania).

B-spillere blir ikke plutselig kvalitetsspillere bare de får på seg den hvita drakta - vi er ikke bedre, pr idag :(. Håper NW får midler til å styrke stallen vesentlig før neste sesong.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

bwirum

Fortress Elland Road ja.

Det som er mest fortærende er jo at de siste kampene har lag over oss tapt poeng i fleng, allikevel klarer vi ikke utrette mer enn dette.

Flaut.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sagmob

RoarG

Quote from: Leeds1996 on March 31, 2012, 18:41:48

Holloway satte ut 7 av spillerne som tapte Blackpools forrige kamp. I ettermiddag slår de Soton lekende lett. Savner lignende sanksjoner fra Warnock. Nytter ikke bare kjefte hvis spillerne allikevel vet at de blir tatt ut i neste kamp uansett. Nå er det 6 kamper igjen, og PO-toget har gått. Sett ut de etablerte spillerne, som allikevel har vist at de ikke er tilliten verdig, og bruk flere unge spillere, som tydeligvis er mer motivert for å spille for Leeds. Den stallen vi nå har, har vist manglende kvaliteter denne sesongen, og bør selges ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Quote from: RoarG on March 31, 2012, 20:14:09

Holloway satte ut 7 av spillerne som tapte Blackpools forrige kamp. I ettermiddag slår de Soton lekende lett. Savner lignende sanksjoner fra Warnock. Nytter ikke bare kjefte hvis spillerne allikevel vet at de blir tatt ut i neste kamp uansett. Nå er det 6 kamper igjen, og PO-toget har gått. Sett ut de etablerte spillerne, som allikevel har vist at de ikke er tilliten verdig, og bruk flere unge spillere, som tydeligvis er mer motivert for å spille for Leeds. Den stallen vi nå har, har vist manglende kvaliteter denne sesongen, og bør selges ASAP.

Så er da også Holloway en meget spesiell (og god) manager. Må jeg få tilføye at denne STORE spillerstallen til Leeds er høyst overdrevet. Det er skader og suspensjoner ute og går, og da skal vi altså satse på følgende spillere(?): Thompson (forsvar), Nunez (mb) og Paynter og Forsell (angrep). Er usikker på om disse er fit p.t.:
O'Brien, Varynen, Rogers, Parker.

At vi har en en stall på 30, hvorav et ti-talls er "ute i kulden" er en stor myte!

kongsmo

Quote from: berlin on March 31, 2012, 22:34:59
Quote from: RoarG on March 31, 2012, 20:14:09

Så er da også Holloway en meget spesiell (og god) manager. Må jeg få tilføye at denne STORE spillerstallen til Leeds er høyst overdrevet. Det er skader og suspensjoner ute og går, og da skal vi altså satse på følgende spillere(?): Thompson (forsvar), Nunez (mb) og Paynter og Forsell (angrep). Er usikker på om disse er fit p.t.:
O'Brien, Varynen, Rogers, Parker.

At vi har en en stall på 30, hvorav et ti-talls er "ute i kulden" er en stor myte!
SG har iallefall fått så det holder fra oss her inne pga hans stall på 30, hvorav et ti-talls er ute i kulden  :P det snur seg fort  :)
"SNIFFER"

RoarG

Connolly ble utvist for "second bookable offense" på overtid. Takk for rutinert oppførsel i en kinkig situasjon forsvarsmessig, Paul. Foreslår at PC finner seg ny arbeidsgiver ASAP når hans bidrag er såpass uprofesjonell.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Viktig at nye spillere kjøpes i juni og ikke i august. Samspill er viktig.
MOT

kongsmo

Quote from: GeirO on April 01, 2012, 13:32:17

Kjøpes  ??? Den var go  ;D
"SNIFFER"

Leedsfan

Quote from: kongsmo on April 01, 2012, 13:37:16
Quote from: GeirO on April 01, 2012, 13:32:17

Kjøpes  ??? Den var go  ;D

"hentes" holder for meg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: RoarG on April 01, 2012, 13:20:31
Connolly ble utvist for "second bookable offense" på overtid. Takk for rutinert oppførsel i en kinkig situasjon forsvarsmessig, Paul. Foreslår at PC finner seg ny arbeidsgiver ASAP når hans bidrag er såpass uprofesjonell.

Ser at jeg skrev at Paul Robinson må stå over mot Reading. Den jeg mente var selvfølgelig Paul Connolly.
Super Leeds since 1968

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Quote from: auren on April 01, 2012, 16:11:16
Foreslår at PC finner seg ny arbeidsgiver

Bytt ut PC med MAC  ;)

auren

MAC er allerede på banen, og passer dessuten ikke som PC. Mer kreativ liksom.... ;D

lojosang

Quote from: bmoen on March 31, 2012, 19:43:37
Huffa meg, da! Orker nesten ikke lese her på forumet med all den pessimismen!  ;)

;D
You made my day, bmoen!
;D
- Leif Olav

Kickthemdown

Heldigvis det siste vi ser av den udugelige backen i Leeds drakt. Warnock var ikke veldig fornøyd med Connolly i intervjuet i går...

marve

Quote from: Alta-White on April 01, 2012, 17:45:10
Heldigvis det siste vi ser av den udugelige backen i Leeds drakt. Warnock var ikke veldig fornøyd med Connolly i intervjuet i går...
grayson så vell det samme å satt han ut av laget .skal bli meget inntresat å se om warnock får midlene som trenges av bates noe jeg vill si grayson aldri fikk .
En ting er sikkert gir ikke bates midlene som trengs nå til warnock så blir det et helvetes bråk rundt klubben igjen .

bmoen

Quote from: lojosang on April 01, 2012, 17:26:10
Quote from: bmoen on March 31, 2012, 19:43:37

;D
You made my day, bmoen!
;D

Ja, ikke sant!  ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964