Skrevet av Emne: Storopprydding  (Lest 16212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

janesoer

Storopprydding
« på: April 06, 2012, 17:56:20 »
Vi har vel bare fått bekreftet det de fleste av oss har innsett lenge. Leeds spillerstall er ganske enkelt altfor dårlig. I enkeltkamper har laget vist at vi kan slå de aller beste, men vi er for ujevnt besatt og for ujevne i prestasjonene.
Når Warnock ble ansatt, så trodde mange at hans inntreden ville få den samme spillergruppen til å blomstre og klare et opprykk via play-off. Vel han er ikke tryllekunstner.

De som har fulgt Warnock over tid må ha fått med seg at hans filosofi er bygd på knallhardt arbeid, god organisering og spillere som gir jernet. Tror ikke vi skal forvente oss noe "feinsmeckerfotball" neste sesong heller, men vi kommer til å få et lag som virkelig blør for drakta. Jeg tror spillerne vil få århundrets tøffeste pre-season og vil være godt forberedt til å kjempe om opprykk neste sesong.
Samtidig tror jeg at oppryddingen i spillerstallen kommer til å bli stor i sommer. Etter å ha sett kampene mot Southampton, West Ham, Middlesbrough og Reading ser jeg konturene av et Warnock-lag slik jeg tror vi kommer til å fremstå neste sesong, men forhåpentlig med en mye større offensiv slagkraft.

Dagens kamp mot Reading viste Leeds på godt og vondt. Et hardtarbeidende lag, som på tross av tidlig utvisning, kjempet iherdig resten av kampen og nektet Reading stort annet enn et vanvittig antall med cornere, før helt i sluttfasen.
Samtidig er det klokkeklart at mange av de spillerne som var på banen idag ikke er med når toget går for ny sesong.
Lonergan er en ok keeper, men er ustabil og jeg ønsker en bedre keeper inn.
Forsvarsfireren jobbet godt i duellspillet idag, men jeg tror ingen av de fire vil være med i en ellever inn mot neste sesong.
Thompson rakk jo ikke å bli svett i drakta før han gikk i dusjen. Vet for lite om han til å bedømme han. Brown var meget arbeidsvillig i dag, og en av Leeds beste, men han er treg og i mange kamper er han et levende frispark. Jeg mener han var heldig i dag også som ikke røk ut.
Pugh var jo direkte "gal", han hadde to taklinger som hver seg kvalifiserte til rødt.
Snodgrass virker ute av form, er bare en skygge av seg selv, brente kampens store Leeds-sjanse. Becchio synes jeg virket litt lettere i steget idag enn han har vært på en stund, en spiller som er avhengig av å være i form. Mc var Leeds beste og var imponerende god i en vanskelig kamp.

Jeg tror Warnock kommer til å få ting på plass etterhvert og jeg forventer meg en hektisk sommer med stor utskiftning av mannskapet på Elland Road.
Resten av sesongen vil gå med til å kartlegge hvem han mener fortjener å være med videre og ikke.
Aldri kjedelig å være Leeds-supporter ;D
« Siste redigering: April 06, 2012, 19:12:32 av janesoer »
 

marve

Sv: Storopprydding
« Svar #1 på: April 06, 2012, 18:07:20 »
Er overhode ikke sikker på at bates er villig til å gi warnock det han trenger for å kunne gjenomføre en slik opprydding ennå .Håper håper .
 

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #2 på: April 06, 2012, 18:10:13 »
Er overhode ikke sikker på at bates er villig til å gi warnock det han trenger for å kunne gjenomføre en slik opprydding ennå .Håper håper .

En av betingelsene til Warnock for å "gi" Bates et opprykk er støtte. Får han det ikke så går han ut døra... Så blir det spennende å se hva som skjer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Storopprydding
« Svar #3 på: April 06, 2012, 18:10:47 »
Nitrist at sesongen allerede nå er over
 

h.b

  • Gjest
Sv: Storopprydding
« Svar #4 på: April 06, 2012, 18:15:55 »
Bare ikke Warnock henter inn spillere som absolutt ikke har noe i Premier League å gjøre da. Bedre at han henter inn 3-4 spillere som er gode nok til å ta steget til Premier League enn å hente inn 7-8 spillere som er overskuddsmateriale den dagen vi er tilbake i Premier League. Desverre er jeg redd for at spillerne som kommer til Leeds blir spillere som kun er gode nok til CCC enn Premier League.
For Warnock er av den gamle utgåtte managertypen. Den som har noe i CCC å gjøre. Men som absolutt ikke har noe i Premier League å gjøre

Ferre

Sv: Storopprydding
« Svar #5 på: April 06, 2012, 18:45:37 »
For at vi skal bli et lag som skal kjempe om opprykk neste sesong må følgende skje:

1) Vi må beholde de få kvalitetsspillerne vi har.
2) Og det må selvfølgelig hentes/kjøpes inn spillere som er på nivå med eller bedre enn de beste spillerne i dagens stall.

Det vel ingen hemmelighet at for at begge disse punktene skal oppfylles må det brukes en del penger både på spillerlønninger og spillerkjøp.

Dessverre er det overhodet ikke noe som tilsier at dette skal skje så lenge Ken Bates styrer skuta. I de foregående overgangsvinduene har nettopp det motsatte skjedd, vi har sakte men sikkert bygd ned laget vårt i stedet for opp.

Jeg sliter derfor med å se fram til neste sesong "når alt skal bli så mye bedre". Tror ikke tilstanden i Leeds forbedres nevneverdig før vi får en eier(e) som deler fansens ambisjoner for klubben. Om Warnock klarer å presse Bates til å bli "den mannen" får vi vente å se, men jeg har mine tvil...

lojosang

Sv: Storopprydding
« Svar #6 på: April 06, 2012, 18:47:24 »
Hvis vi rykker opp neste sesong med Colin Wanker bak spakene uten at Bates raner en bank eller noe skal jeg ete hatten min. Med rimelig stor glede, vel å merke.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #7 på: April 06, 2012, 18:50:10 »
Hvis vi rykker opp neste sesong med Colin Wanker bak spakene uten at Bates raner en bank eller noe skal jeg ete hatten min. Med rimelig stor glede, vel å merke.

Når Warnock skulle beskrive Reading som lag sa han:"a solid team with pace and power".

Håper han kan bygge litt "pace og power" hos oss, for vi mangler begge delene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Storopprydding
« Svar #8 på: April 06, 2012, 18:52:34 »
Hvis vi nå ser på stallen vi har i dag. Ja hvem av disse bør vi beholde og hvem bør vi kvitte oss med. Personlig mener jeg vi bør kvitte oss med følgende ( har streket over navnet deres ). Har også tatt med lånespillerne i denne oppsetningen. Mange jeg vil ha ut. Noen som er kanskje gode nok for CCC. Men aabsolutt ikke gode nok for Premier League
1 Andy Lonergan
2 Paul Connolly
3 Patrick Kisnorbo
4 Alex Bruce
5 Andy O'Brien
6 Robbie Rogers
7 Mika Vayrynen
8 Michael Brown
9 Billy Paynter
10 Luciano Becchio
14 Adam Smith
15 Adam Clayton
16 Danny Pugh
18 Mikael Forssell
19 Ben Parker
20 Ramon Nunez
22 Tom Lees
23 Robert Snodgrass
25 Danny Webber
26 Leigh Bromby
27 Davide Somma
28 Aidan White
29 Zac Thompson
30 Alex Cairns
(on loan to Barrow)

31 Charlie Taylor
32 Lewis Turner
33 Paul Robinson
44 Ross McCormack
48 Darren O'Dea
(on loan from Celtic)

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #9 på: April 06, 2012, 19:28:27 »
Hvis vi nå ser på stallen vi har i dag. Ja hvem av disse bør vi beholde og hvem bør vi kvitte oss med. Personlig mener jeg vi bør kvitte oss med følgende ( har streket over navnet deres ). Har også tatt med lånespillerne i denne oppsetningen. Mange jeg vil ha ut. Noen som er kanskje gode nok for CCC. Men aabsolutt ikke gode nok for Premier League
1 Andy Lonergan
2 Paul Connolly
3 Patrick Kisnorbo
4 Alex Bruce
5 Andy O'Brien
6 Robbie Rogers
7 Mika Vayrynen
8 Michael Brown
9 Billy Paynter
10 Luciano Becchio
14 Adam Smith
15 Adam Clayton
16 Danny Pugh
18 Mikael Forssell
19 Ben Parker
20 Ramon Nunez
22 Tom Lees
23 Robert Snodgrass
25 Danny Webber
26 Leigh Bromby
27 Davide Somma
28 Aidan White
29 Zac Thompson
30 Alex Cairns
(on loan to Barrow)

31 Charlie Taylor
32 Lewis Turner
33 Paul Robinson
44 Ross McCormack
48 Darren O'Dea
(on loan from Celtic)

Er vel ikke uenig i den lista der, foruten at jeg er overrasket over at du vil beholde Paynter. Jeg er også villig til å gi Rogers en sjanse, og kommer til å bli lei meg når Somma blir signet av Sheffield United eller Charlton...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

janesoer

Sv: Storopprydding
« Svar #10 på: April 06, 2012, 19:29:26 »
Stort sett enig H.B., men jeg også tror jeg ville kvittet meg med Paynter !!!
 

DenHviteYeboah

Sv: Storopprydding
« Svar #11 på: April 06, 2012, 19:39:35 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #12 på: April 06, 2012, 19:47:23 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Storopprydding
« Svar #13 på: April 06, 2012, 19:53:45 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
Hvorfor kom det bare rask da....du må jo se hele bildet kjære venn :(

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #14 på: April 06, 2012, 19:57:07 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
Hvorfor kom det bare rask da....du må jo se hele bildet kjære venn :(

Ja hvorfor kom det mye rask som sikkert har tjent millioner av kroner, kontra færre forsterkninger som hadde også tjent noen millioner av kroner? Svaret er sikkert sammensatt, men jeg mener at det er Grayson som har brukt pengene feil med tanke på hvor mange han har hentet til klubben med millionlønninger.

Grayson har jo også hentet spillere som ikke har fått sjansen når de som var foran i køen ble skadet, suspendert eller rett og slett spilte dårlig. Da har det ved flere anledninger blitt hentet inn lånespillere, du kan vel ikke gi Bates skylden for det også?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Storopprydding
« Svar #15 på: April 06, 2012, 20:10:53 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
dette skjedde pga at alle førstevalgene til SG gikk til PL klubber(forståelig) og til andre championship klubber(ikke like forståelig, men vi har jo KB). når en manager må ta til take med femte-sjette(?) valgene sine, er det jo ganske logisk at ting ikke går perfekt. og det han kan jo ikke skyldes for at alle forhandlinger brøt sammen.
"SNIFFER"

DenHviteYeboah

Sv: Storopprydding
« Svar #16 på: April 06, 2012, 20:12:23 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
Hvorfor kom det bare rask da....du må jo se hele bildet kjære venn :(

Ja hvorfor kom det mye rask som sikkert har tjent millioner av kroner, kontra færre forsterkninger som hadde også tjent noen millioner av kroner? Svaret er sikkert sammensatt, men jeg mener at det er Grayson som har brukt pengene feil med tanke på hvor mange han har hentet til klubben med millionlønninger.

Grayson har jo også hentet spillere som ikke har fått sjansen når de som var foran i køen ble skadet, suspendert eller rett og slett spilte dårlig. Da har det ved flere anledninger blitt hentet inn lånespillere, du kan vel ikke gi Bates skylden for det også?
Gir ikke Bates skyld for søppelet til Grayson,men jeg gir skylda til Bates at han selger våre beste,samtidig som han sier at klubben skal tilbake til PL....

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #17 på: April 06, 2012, 20:22:52 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
dette skjedde pga at alle førstevalgene til SG gikk til PL klubber(forståelig) og til andre championship klubber(ikke like forståelig, men vi har jo KB). når en manager må ta til take med femte-sjette(?) valgene sine, er det jo ganske logisk at ting ikke går perfekt. og det han kan jo ikke skyldes for at alle forhandlinger brøt sammen.

Hvis man leter etter spillere man ikke kan tilby konkurransedyktige betingelser til, hvem sin feil er det da?

Rykter sier jo at Warnock allerede er i gang med å signere spillere, under Grayson kom de lovlig sent, hvis de kom i det hele tatt.

Et problem som dukker opp nå er hvordan vi skal bli kvitt de spillerne vi ikke ønsker. Vi betaler visst dårlig, men har alltid problemer med å bli kvitt rasket. Er det slik at vi henter rask og overbetaler det samtidig?

En vellykket storopprydning er avhengig av at rasket forsvinner og ikke blir igjen for å spre dårlig stemning. Dette er en like stor oppgave for Warnock som å skaffe nye forsterkninger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Storopprydding
« Svar #18 på: April 06, 2012, 20:26:16 »
Utrolig å lese at folk tror vi hadde rykka opp med Grayson.Denne stallen er god nok for 10. plass(som flere av oss sa FØR sesongen startet)men ikke noe mer.Det er også ganske kunnskapsløst å tro at Leeds har den spesielle lure strategi å kjøpe billige spillere på vei opp...ALLE klubber i England bortsett fra en 3-4 stk håper å gjøre et scoop med en junior eller en uten kontrakt som igjen kan slå til.Folk må lokkes til klubben:lønn og vise til sportslig satsing er nøkkelen!Med filosofien til Bates tror jeg dessverre det er umulig å rykke opp nesten uansett manager."Prove me wrong Mr.Bates"!

Grayson hadde en "snaubarbert-stall" før sesongen startet, hadde han hentet 3-4 klare forsterkninger istedenfor daukjøtt så hadde han kanskje hatt jobben fortsatt.
dette skjedde pga at alle førstevalgene til SG gikk til PL klubber(forståelig) og til andre championship klubber(ikke like forståelig, men vi har jo KB). når en manager må ta til take med femte-sjette(?) valgene sine, er det jo ganske logisk at ting ikke går perfekt. og det han kan jo ikke skyldes for at alle forhandlinger brøt sammen.

Hvis man leter etter spillere man ikke kan tilby konkurransedyktige betingelser til, hvem sin feil er det da?

Rykter sier jo at Warnock allerede er i gang med å signere spillere, under Grayson kom de lovlig sent, hvis de kom i det hele tatt.

Et problem som dukker opp nå er hvordan vi skal bli kvitt de spillerne vi ikke ønsker. Vi betaler visst dårlig, men har alltid problemer med å bli kvitt rasket. Er det slik at vi henter rask og overbetaler det samtidig?

En vellykket storopprydning er avhengig av at rasket forsvinner og ikke blir igjen for å spre dårlig stemning. Dette er en like stor oppgave for Warnock som å skaffe nye forsterkninger.
leeds bør etter min mening stå klart som favoritter mot andre championship lag i konkuransen oom spillere. unntak er vel WH og leicester.....at vi ikke var/er konkuransedyktige til og signere spillere vil jeg si ikke bare var SG sin skyld....
"SNIFFER"


SirOlsen

Sv: Storopprydding
« Svar #20 på: April 07, 2012, 01:31:13 »
Enig med veldig mye i HBs liste.. men jeg vil kvitte meg med både Paynter og Becchio.
Nå får jeg sikkert tyn for at jeg vil ha bort Becchio, men akkurat det mener jeg.

Bechs står på og løper, men han er ikke akkurat venn med ballen. Innsatsen hans er som regel ingenting å si noe som helst på, men for min del hjelper det lite når han greier utrette sært lite..
De mål han scoorer er jo mest på at han er plassert godt når innlegget kommer. Har vi idet hele tatt sett ham klare og gjøre noe helt på egenhånd?
(joda, han har da scooret en del mål, den godeste Becchio.. og takk for det, men jeg føler ikke han er slagkraftig nok for oss).
-SirOlsen-

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Storopprydding
« Svar #21 på: April 07, 2012, 02:00:19 »
Hvis vi nå ser på stallen vi har i dag. Ja hvem av disse bør vi beholde og hvem bør vi kvitte oss med. Personlig mener jeg vi bør kvitte oss med følgende ( har streket over navnet deres ). Har også tatt med lånespillerne i denne oppsetningen. Mange jeg vil ha ut. Noen som er kanskje gode nok for CCC. Men aabsolutt ikke gode nok for Premier League
1 Andy Lonergan
2 Paul Connolly
3 Patrick Kisnorbo
4 Alex Bruce
5 Andy O'Brien
6 Robbie Rogers
7 Mika Vayrynen
8 Michael Brown
9 Billy Paynter
10 Luciano Becchio
14 Adam Smith
15 Adam Clayton
16 Danny Pugh
18 Mikael Forssell
19 Ben Parker
20 Ramon Nunez
22 Tom Lees
23 Robert Snodgrass
25 Danny Webber
26 Leigh Bromby
27 Davide Somma
28 Aidan White
29 Zac Thompson
30 Alex Cairns
(on loan to Barrow)

31 Charlie Taylor
32 Lewis Turner
33 Paul Robinson
44 Ross McCormack
48 Darren O'Dea
(on loan from Celtic)
So viss det var opp til deg, hadde Rogers, som har fått svært gode skussmål frå Klinsmann, og som me har sett for lite av til å bedømma, takka for seg i Leeds?
.. Men "Barn Door Billy" skal du ha på lønningslista..
Gud hjelpe
The Future Is Bright,
The Future Is White!

auren

Sv: Storopprydding
« Svar #22 på: April 07, 2012, 11:09:08 »
Vi må ha inn 4-5 nye mann i førsteoppstillingen neste sesong:

Lonergan - NY høyreback, NY stopper, Lees, White - Snodgrass, NY sentral midtbanespiller, Clayton / Brown, NY venstreving - Becchio, McCormack / NY spiss

Vi trenger mer fart som det er blitt sagt tidligere. Ser helst at både backen, midtstopperen, vingen og den nye spissen har bra med fart. Blir spennende i silly season i år, som trolig kommer tidligere enn noensinne, da NW visstnok allerede 1.mai er klar for å signe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Storopprydding
« Svar #23 på: April 07, 2012, 15:41:44 »
Utskiftninger må til lell, tror ikke NW sa ja til jobben , hvis ikke KB bakker ham i ryggen 100% .

oivindh

Sv: Storopprydding
« Svar #24 på: April 07, 2012, 20:49:38 »
Enig med veldig mye i HBs liste.. men jeg vil kvitte meg med både Paynter og Becchio.
Nå får jeg sikkert tyn for at jeg vil ha bort Becchio, men akkurat det mener jeg.

Bechs står på og løper, men han er ikke akkurat venn med ballen. Innsatsen hans er som regel ingenting å si noe som helst på, men for min del hjelper det lite når han greier utrette sært lite..
De mål han scoorer er jo mest på at han er plassert godt når innlegget kommer. Har vi idet hele tatt sett ham klare og gjøre noe helt på egenhånd?
(joda, han har da scooret en del mål, den godeste Becchio.. og takk for det, men jeg føler ikke han er slagkraftig nok for oss).
+1 .

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #25 på: April 07, 2012, 21:04:20 »
Enig med veldig mye i HBs liste.. men jeg vil kvitte meg med både Paynter og Becchio.
Nå får jeg sikkert tyn for at jeg vil ha bort Becchio, men akkurat det mener jeg.

Bechs står på og løper, men han er ikke akkurat venn med ballen. Innsatsen hans er som regel ingenting å si noe som helst på, men for min del hjelper det lite når han greier utrette sært lite..
De mål han scoorer er jo mest på at han er plassert godt når innlegget kommer. Har vi idet hele tatt sett ham klare og gjøre noe helt på egenhånd?
(joda, han har da scooret en del mål, den godeste Becchio.. og takk for det, men jeg føler ikke han er slagkraftig nok for oss).

Becchio tror jeg hadde funket bedre i et lag som har flere farlige offensive spillere enn oss per dags dato. Periodevis i forrige sesong hvor Snodgrass, Gradel og Howson skapte kaos i motstanderlagets forsvarsrekke så kom Becchio mer til sin rett. Nå må han kjempe mot større, sterkere og t.o.m raskere midtstoppere enn han selv og da blir han tidvis for lett å stoppe.

Jeg er litt ambivalent i forhold til Becchio, han kan fortsatt putte mange for oss, men da trenger han mer hjelp enn det han får per dags dato...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Storopprydding
« Svar #26 på: April 07, 2012, 21:05:14 »
Vi trenger ikke å selge kvitte oss med 20 spillere, og hente inn 20 nye.
Da bytter vi bare kvantitet mot kvantitet.

Få bort de som ikke får spilletid og kun tar opp lønnsbudsjettet; Kisnorbo, Vayrynen, Paynter, Parker, Bromby og Forsell.

Spillere som Bruce, Connolly, Pugh og Somma er kanskje ikke gode nok for å spille fast. Men synes likevel de er gode nok som squadspillere.

Hent inn 4-5 spillere som virkelig forsterker laget. Stiller meg bak forslaget til auren her. En høyreback, en stopper, en midtbanespiller, en ving og en spiss.
marching on together,
derudaf forever...

stigahauge

Sv: Storopprydding
« Svar #27 på: April 08, 2012, 05:03:22 »
Ã… bytte ut 20 spelarar har absolutt ingenting for seg!! heilt klart alt for mange på dette forumet som har alt for mange timar forran FM og leve i ein dessillusjert verden når det gjelder å tenke fotball. Ã… i heile tatt komme med forslag om at becchio må ut er så latterlig at eg skjønna ikkje kvifor folk gidda kommentere d eingong!! Sjølv med skadar og mykje tid som innbyttar er han allerede snart opp på tosifra antal scoringar i år! han viser og klubbfølelse og lojalitet. Sjølvsagt vil det skje ei utskifting av spelarar. Både spelarar som ikkje passar inn i laget og spelarar som me vil beholde komme til å forsvinne i sommar. Håpet er at det blir mest av det første, men som vanlig er eg redd for det siste!! Det er no opp til Warnock å overbevise kvalitet som Snodgrass, White, Clayton og Becchio at vårt kjære lag vil kjempe om opprykk neste sesong. det trur eg og kan klare!

Eg reagerar og kraftig på "supporterar" som går ut å kallar spelarane på laget mitt for søppel!! Slikt har ingenting for seg! Ã… holde med eit lag betyr å STØTTE laget sitt. Ikkje trykke spelarane og manageren på laget endå meir ned i driten når dei slite!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Storopprydding
« Svar #28 på: April 08, 2012, 11:50:59 »
Ã… bytte ut 20 spelarar har absolutt ingenting for seg!!

Jeg har absolutt sansen for det du skriver. Men Warnock har nå engang gått ut og sagt at stallen skal slankes. Og seks nye inn (minst) spekuleres det jo i, uten at Warnock kan siteres på et så spesifikt antall (naturlig nok). Men det betyr jo minst 10, kanskje oppimot 15 ut, om stallen skal slankes i vesentlig grad.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

janesoer

Sv: Storopprydding
« Svar #29 på: April 08, 2012, 12:58:39 »
Tror nok Warnock vil gjøre en gradvis utskiftning.
I stykket som Lorimer skrev i YEP, der antydet han at stallen burde slankes fra 30 til ca. 21-22.
Det betyr jo i klartekst at 7-8 stykker allerede kan være ferdig.
Med 6-7 nye spillere inn må da tilsvarende antall ut.
Jeg har ikke oversikt over kontraktsituasjonen til spillergruppen, men jeg tror Warnock allerede har signalisert til en del spillere at de kan se seg om etter nye klubber.

Jeg håper Warnock, i motsetning til Grayson, vil sørge for at nye spillere kommer på plass på et tidlig stadium. Håper å slippe å vente til pre-sesason og inn i neste sesong før ting faller på plass. Men her er han avhengig av fullstendig støtte fra Bates, så vi får se hva vår kjære styreformann vil bidra med.
Regner med at disse to herrene allerede i møtet i Monaco, diskuterte ulike senarioer inn mot neste sesong.
Det blir spennende å se, neste års spillertropp blir ihvertfall veldig annerledes enn den eksisterende.