Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 535900 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #60 på: April 19, 2012, 22:16:10 »
Hvem blir første sommer-signering?
(eller vår-signering, her)


Knallsignering isåfall. En midtstopper som kan løpe. Fort.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #61 på: April 19, 2012, 22:20:52 »
180+ med 4 i pace....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #62 på: April 19, 2012, 22:28:43 »
180+ med 4 i pace....:)
Lett gitt han 14 !  :D

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #63 på: April 20, 2012, 14:40:54 »
Fra Leeds Rumours:

Darren Ambrose & Anton Ferdinand er de 2 "nesten klare"....
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #64 på: April 20, 2012, 14:50:58 »
Fra Leeds Rumours:

Darren Ambrose & Anton Ferdinand er de 2 "nesten klare"....

Anton Ferdinand hadde vært en knallsignering, men jeg tror ikke han kommer til oss. Ikke lenge siden han kostet Sunderland 8mill pund (2008) og har nok en stor slump penger i lønn.

Darren Ambrose derimot må gjerne komme og det er vel ikke en urealistisk signering.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #65 på: April 20, 2012, 15:32:00 »
Vitalfootball.com

Sitat
Leeds United manager Neil Warnock says the two players that are close to signing for Leeds have no links with his former club Queens Park Rangers.

Leeds have continued to be linked with a host of Warnock`s former players at Loftus Road but he says that the two who are in advanced talks with the club are not from QPR.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "The usual names are being mentioned by the media. It is usually an ex QPR player but it is none of those at the moment that I have been talking about.

"We are currently looking outside that and we are looking everywhere for different areas of the team because we do need a good squad next year."

Leeds have been linked with a move for goalkeeper Paddy Kenny, defender Clint Hill as well as former Leeds midfielder Shaun Derry who are all currently at QPR.

Warnock would not name the players who are moving closer to a move to Elland Road but he says they are both exciting players. "The two players who have made it clear to me that they would like to join Leeds are both exciting players and they are the right age and the right temperament," added Warnock.

The Leeds boss recently said that he would be hoping to secure the services of his first signing of the summer in the first week in May.


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #66 på: April 20, 2012, 15:45:50 »
Warnock sier at det er 2 spillere som nærmer oss, men det er ikke som vi har trodd og media har sagt at det er noen fra QPR.... det er altså ikke det.

Warnock sier at de 2 spillerne vil gjerne spille for oss

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=280060

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #67 på: April 20, 2012, 17:42:58 »
Vi har jo vært linket til Ched Evans fra Sheff. Utd, men han kommer ikke..

Sitat
Den walisiske landslagsspilleren Ched Evans er dømt til fem års fengsel. 23-åringen er funnet skyldig i voldtekt av en 19 år gammel kvinne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Larsen.

Pride of Yorkshire

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #69 på: April 20, 2012, 19:40:09 »
Grei oppsummering om Pearce fra en Waccoer:


- Strong, commanding centre back
- Former Bournemouth captain and apparently a natural leader
- A player very much in ascendance, rather than a has-been no longer wanted by his club
- Relatively cheap compared to others of the same calibre due to Portsmouth needing to sell
- Has had a full season at this level now so no need to worry about him adapting to the demands of the Championship.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #70 på: April 20, 2012, 21:49:10 »
Grei oppsummering om Pearce fra en Waccoer:


- Strong, commanding centre back
- Former Bournemouth captain and apparently a natural leader
- A player very much in ascendance, rather than a has-been no longer wanted by his club
- Relatively cheap compared to others of the same calibre due to Portsmouth needing to sell
- Has had a full season at this level now so no need to worry about him adapting to the demands of the Championship.

...lovende! Get him!


auren
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #71 på: April 21, 2012, 11:47:12 »
Grei oppsummering om Pearce fra en Waccoer:


- Strong, commanding centre back
- Former Bournemouth captain and apparently a natural leader
- A player very much in ascendance, rather than a has-been no longer wanted by his club
- Relatively cheap compared to others of the same calibre due to Portsmouth needing to sell
- Has had a full season at this level now so no need to worry about him adapting to the demands of the Championship.


auren
Han er vel også like gammel som O'Dea. Bør vel kunne greie å kapre noen (de beste?) Portsmouth-spillere?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #72 på: April 22, 2012, 15:59:53 »
Får noen signaler på at Becchio kan være på vei ut. Vet ikke hvor alvorlig det er, men Warnocks fasinasjon for Luciano skal visst ha kjølnet i det siste, og det samme motsatt vei. Vi får se - det er jo knapt nok en spiss igjen om Paynter og Forsell skal ut også, og McCormack brukes på benken.

Synd med Bromby's skade, for jeg tror han var tiltenkt en "potetrolle" som backup i bakre firer. Ender Warnock nå opp med å hente inn en stopper til som skyver Lees helt ut, for å få en mer rutinert partner til Pearce? Eller skyver han Lees ut på back?

Blir mye action de neste ukene!

SA

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #73 på: April 22, 2012, 16:28:42 »
Becchio er en svært begrenset spiller. Vanskelig å beskrive han, vil ikke akkurat kalle han en goalgetter heller.

Jeg blir ikke lei meg om han drar, men tror han blir. Spørsmålet er jo hva som kommer inn hvis han drar??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #74 på: April 22, 2012, 16:29:47 »
Er forresten Pearce "bekreftet" SA?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #75 på: April 22, 2012, 16:50:44 »
Becchio er en svært begrenset spiller. Vanskelig å beskrive han, vil ikke akkurat kalle han en goalgetter heller.

Jeg blir ikke lei meg om han drar, men tror han blir. Spørsmålet er jo hva som kommer inn hvis han drar??

Han er muligens begrenset, men himmel og hav så mye han vinner på hodet. Det er tragisk at de andre spillerne ikke har funnet ut hvordan de skal plukke nedfallsfrukten. Vil også dra det så langt som å si at han har et GODT venstrebein. Jeg blir veldig lei meg hvis vi mister Becchio.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #76 på: April 22, 2012, 17:31:50 »
Får noen signaler på at Becchio kan være på vei ut. Vet ikke hvor alvorlig det er, men Warnocks fasinasjon for Luciano skal visst ha kjølnet i det siste, og det samme motsatt vei. Vi får se - det er jo knapt nok en spiss igjen om Paynter og Forsell skal ut også, og McCormack brukes på benken.

Synd med Bromby's skade, for jeg tror han var tiltenkt en "potetrolle" som backup i bakre firer. Ender Warnock nå opp med å hente inn en stopper til som skyver Lees helt ut, for å få en mer rutinert partner til Pearce? Eller skyver han Lees ut på back?

Blir mye action de neste ukene!

SA

Har ikke Lees spilt back de siste ukene?
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #77 på: April 22, 2012, 17:49:46 »
Jeg håper ikke Lees blir vår ny-gamle høyreback?

Hvis han skal spille stopper så må han bli litt mer aggressiv og "ta mer plass", han virker litt for snill..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #78 på: April 22, 2012, 19:58:15 »
Becchio ut, forsell ut , Paynter ut...

Pearce , Ambrose og Boothroyd ! :)
Pontus ❤

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #79 på: April 22, 2012, 20:59:39 »
Var ikke noen av våre på Blackburn og Coventry sine kamper nå  ???
 

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #80 på: April 22, 2012, 21:52:53 »
Var ikke noen av våre på Blackburn og Coventry sine kamper nå  ???

Jo, Richard Keogh fra Coventry er i søkelyset. 25 år gammel forsvarer.


Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #81 på: April 22, 2012, 22:12:48 »
Var ikke noen av våre på Blackburn og Coventry sine kamper nå  ???

Jo, Richard Keogh fra Coventry er i søkelyset. 25 år gammel forsvarer.



Fikk rødt i siste kamp. Da havner han nok hos oss.
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #82 på: April 22, 2012, 23:28:09 »
Becchio ut, forsell ut , Paynter ut...

Pearce , Ambrose og Boothroyd ! :)

Bra bytte...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #83 på: April 22, 2012, 23:35:27 »
Becchio ut, forsell ut , Paynter ut...

Pearce , Ambrose og Boothroyd ! :)

Bra bytte...:)
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #84 på: April 23, 2012, 10:20:12 »
Vil ikke like å miste Becchio!! Synes han har gjort det meget respektabelt i Leeds trøya og meget enig med innlegget der det nevnes "nedfallsfrukten fra Becchios hodedueller som sikkert kunne vært utnyttet. Ã… vinne andreballen er viktig og Becchio har vært en pest og en plage for motstanderne i luftduellene. Og han putter litt nå og da.

Blir forøvrig Somma klar etterhvert??
Yeboahs vitne

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #85 på: April 23, 2012, 10:23:44 »
Sakset nylig fra Daily Mirror:

Jason Pearce will lead an exodus from crisis-club Portsmouth after their relegation to League One was confirmed.

The centre-back will join Leeds this summer and Pompey boss Michael Appleton expects midfielder Joel Ward and out-of-contract defender Ricardo Rocha to follow.


Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #86 på: April 23, 2012, 10:34:00 »
Sakset fra Yorkshire Evening Post:

Neil Warnock is optimistic that his plan to strengthen Leeds United’s squad is already in full flow after dispatching scouts across the country on Saturday.

Warnock revealed that “eight or nine” staff – among them his assistant, Mick Jones, and first-team coach Ronnie Jepson – were sent to analyse potential signings while Leeds fought out a 1-1 draw with Cardiff City.

The United manager admitted his attempt to cast the net wide before the end of the Championship term reflected the urgency of the job facing him during the close season with United destined for a mid-table finish after their final game against Leicester City on Saturday.

Warnock’s targets are believed to include Portsmouth centre-back Jason Pearce, who has been linked to Elland Road with increasing regularity over the past week, and few areas of his team will remain untouched after a run of four wins from 14 games since his appointment as manager.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #87 på: April 24, 2012, 11:22:39 »
Sakset fra Leeds Mad:

Paul Green fra Derby blir den første signeringen? Midtbanespiller som også kan spille back.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #88 på: April 24, 2012, 11:49:51 »
Får noen signaler på at Becchio kan være på vei ut. Vet ikke hvor alvorlig det er, men Warnocks fasinasjon for Luciano skal visst ha kjølnet i det siste, og det samme motsatt vei. Vi får se - det er jo knapt nok en spiss igjen om Paynter og Forsell skal ut også, og McCormack brukes på benken.

Synd med Bromby's skade, for jeg tror han var tiltenkt en "potetrolle" som backup i bakre firer. Ender Warnock nå opp med å hente inn en stopper til som skyver Lees helt ut, for å få en mer rutinert partner til Pearce? Eller skyver han Lees ut på back?

Blir mye action de neste ukene!

SA

Liker ikke tanken på Becchio ut, han er proven på nivået og til tross for en svak høst, har han rukket 13 mål for en middelhavsfarer med forferdelig form i flere uker nå. Dessuten passer han inn i Warnocks spillestil, med en sterk spiss framme, selv om han absolutt ikke er noen target man på baller fra dypet.

Når det gjelder Lees, har Warnock senest etter Cardiff-kampen skrytt sterkt av han og mener han vil bli 'one of the main lads' neste sesong. Jeg syns Lees har mye fotball i seg og med en commanding centre half ved siden av seg (Pearce?) tror jeg han vil vokse enda mer! O'Dea virker for meg som en ok duellspiller, men ikke forsvarsleder.

Marching on together!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #89 på: April 24, 2012, 12:30:24 »
Får noen signaler på at Becchio kan være på vei ut. Vet ikke hvor alvorlig det er, men Warnocks fasinasjon for Luciano skal visst ha kjølnet i det siste, og det samme motsatt vei. Vi får se - det er jo knapt nok en spiss igjen om Paynter og Forsell skal ut også, og McCormack brukes på benken.

Synd med Bromby's skade, for jeg tror han var tiltenkt en "potetrolle" som backup i bakre firer. Ender Warnock nå opp med å hente inn en stopper til som skyver Lees helt ut, for å få en mer rutinert partner til Pearce? Eller skyver han Lees ut på back?

Blir mye action de neste ukene!

SA

Liker ikke tanken på Becchio ut, han er proven på nivået og til tross for en svak høst, har han rukket 13 mål for en middelhavsfarer med forferdelig form i flere uker nå. Dessuten passer han inn i Warnocks spillestil, med en sterk spiss framme, selv om han absolutt ikke er noen target man på baller fra dypet.

Når det gjelder Lees, har Warnock senest etter Cardiff-kampen skrytt sterkt av han og mener han vil bli 'one of the main lads' neste sesong. Jeg syns Lees har mye fotball i seg og med en commanding centre half ved siden av seg (Pearce?) tror jeg han vil vokse enda mer! O'Dea virker for meg som en ok duellspiller, men ikke forsvarsleder.


uffda...håper vi beholder LB jeg..litt trå slutt på denne sesongen, men har mer inne tror jeg...mye mer..
Ups & Ups!!