Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #810 på: Juni 22, 2012, 16:24:13 »
Mener å huske at Warnock har med kun en keeper til kampene.

Da er det ikke noe lukrativt for Lonergan å være her.

Han går hvis Kenny kommer :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #811 på: Juni 22, 2012, 16:37:58 »
Mener å huske at Warnock har med kun en keeper til kampene.

Da er det ikke noe lukrativt for Lonergan å være her.

Han går hvis Kenny kommer :)
Forrige sesong var det vel kun lov å stille med fem reserver. Mens man kommende sesong har endret reglene igjen... hva-det-nå-enn-var, iallefall seks.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #812 på: Juni 22, 2012, 16:50:35 »
Det har blitt endret til 7 innbyttere :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #813 på: Juni 22, 2012, 16:58:48 »
Det har blitt endret til 7 innbyttere :)
Poenget vårt er at Colin Wanker kommende sesong nok stiller med to keepere på benken :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #814 på: Juni 22, 2012, 17:07:05 »
Er definitivt ikke positiv til denne Freddie Adu håper han fortsetter og gjemme seg de neste 5-6 årene også.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #815 på: Juni 22, 2012, 17:32:32 »
Kanskje skulle vi gå for Cherno Samba også... Han var jo også et kjempetalent for 5-6 år siden. ;)

Spiller i FK Tønsberg i dag, så er sikker mulig å skaffe han for en billig penge  :)
marching on together,
derudaf forever...


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #819 på: Juni 23, 2012, 10:55:50 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-back-in-for-pompey-duo-1-4674459?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Neil Warnock has intensified his push for more signings at Leeds United by reviving his interest in Portsmouth duo David Norris and Luke Varney.


SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #820 på: Juni 23, 2012, 20:06:03 »
Vi solgte kasper som jeg ikke hørte mye klaging på å nå lonners , føler vi selger gode keepere hvert år...
Pontus ❤

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #821 på: Juni 23, 2012, 21:09:01 »
F..n!!! Jeg vil ikke ha Paddy Kenny!! Vil ikke vil ikke vil ikke!!!

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #822 på: Juni 23, 2012, 21:21:27 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-back-in-for-pompey-duo-1-4674459?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Neil Warnock has intensified his push for more signings at Leeds United by reviving his interest in Portsmouth duo David Norris and Luke Varney.



Kan bli litt for mange middemådigheter.......hvorfor leter vi på League One - nivå?
MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #823 på: Juni 23, 2012, 21:23:53 »
Vi solgte kasper som jeg ikke hørte mye klaging på å nå lonners , føler vi selger gode keepere hvert år...

Både Kasper og Lonergan gjorde vel kanskje akkurat det de skulle, knapt nok, det vi trenger er en keeper som gjør det han skal og litt til, minst, om Kenny er den vi trenger vet jeg ikke, men det jeg vet er at LU fortjener en topp topp keeper :)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #824 på: Juni 23, 2012, 23:12:14 »
Jeg regner med at Warnock synes at Kenny er en god keeper med den rette innstillingen. Sikkert en vinnertype med en positiv virkning på en spillergruppe.

Keepere med en kropp som Kenny er ikke jeg noen fan av. Jeg liker de høye, mørke og skremmende (no GAY intended..:).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #825 på: Juni 24, 2012, 08:36:50 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-back-in-for-pompey-duo-1-4674459?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Neil Warnock has intensified his push for more signings at Leeds United by reviving his interest in Portsmouth duo David Norris and Luke Varney.



Kan bli litt for mange middemådigheter.......hvorfor leter vi på League One - nivå?
Pompey rykket ned til L1 pga admin og medfølgende poengtrekk. Ikke fordi spillerne var på L1-nivå.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #826 på: Juni 24, 2012, 09:11:08 »
Jeg regner med at Warnock synes at Kenny er en god keeper med den rette innstillingen. Sikkert en vinnertype med en positiv virkning på en spillergruppe.

Keepere med en kropp som Kenny er ikke jeg noen fan av. Jeg liker de høye, mørke og skremmende.
Hva var det du sa om meg og mine følelser for Simon Grayson igjen...remind me again please??  ;)
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #827 på: Juni 24, 2012, 09:59:11 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-back-in-for-pompey-duo-1-4674459?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Neil Warnock has intensified his push for more signings at Leeds United by reviving his interest in Portsmouth duo David Norris and Luke Varney.



Kan bli litt for mange middemådigheter.......hvorfor leter vi på League One - nivå?
Pompey rykket ned til L1 pga admin og medfølgende poengtrekk. Ikke fordi spillerne var på L1-nivå.


Vel. Hvis man hadde gitt tilbake Pompey de 10 poenga. Ja da er det ikke langt opp på tabellen de var. Pompey rykka ned på grunn av de 10 poenga og på grunn at laget ikke var godt nok. Så å raide lag som er langt nede på tabellen for 3 stykker spillere. Ja det tilsier at lista ikke legges høyt

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #828 på: Juni 24, 2012, 10:07:05 »
Vel. Hvis man hadde gitt tilbake Pompey de 10 poenga. Ja da er det ikke langt opp på tabellen de var. Pompey rykka ned på grunn av de 10 poenga og på grunn at laget ikke var godt nok. Så å raide lag som er langt nede på tabellen for 3 stykker spillere. Ja det tilsier at lista ikke legges høyt

Det blir for enkelt. Med den usikre fremtiden som har ligget over både klubb og spillernes fremtid i lang tid, med få og små utsikter for bedring, er det vanskelig å prestere på fotballbanen.

Se på laget som rykket ned i 03/04: Langt fra en nedrykksstall, men det er ikke kun det sportslige som legger grunnlaget for suksess og fiasko.
Marching on together!

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #829 på: Juni 24, 2012, 11:06:29 »

LUFC Leeds United transfer rumours - Week 8

Det har vært forholdsvis stille på transferfronten i det siste.


IN
Jamie Paterson - (Walsall)

OUT
Ross McCormack - (Bristol City)

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=285411#ixzz1yhQijwdY
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #830 på: Juni 24, 2012, 11:27:43 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-back-in-for-pompey-duo-1-4674459?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Neil Warnock has intensified his push for more signings at Leeds United by reviving his interest in Portsmouth duo David Norris and Luke Varney.



Kan bli litt for mange middemådigheter.......hvorfor leter vi på League One - nivå?
Pompey rykket ned til L1 pga admin og medfølgende poengtrekk. Ikke fordi spillerne var på L1-nivå.


Vel. Hvis man hadde gitt tilbake Pompey de 10 poenga. Ja da er det ikke langt opp på tabellen de var. Pompey rykka ned på grunn av de 10 poenga og på grunn at laget ikke var godt nok. Så å raide lag som er langt nede på tabellen for 3 stykker spillere. Ja det tilsier at lista ikke legges høyt
jag personligen tror att Portsmouth kommit i mitten av tabellen utan 10poängsavdraget, all turbulens kring klubben om likvidation och konkurs visst påverkar det spelet och poängen de drar in
 

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #831 på: Juni 24, 2012, 12:10:23 »
Må også huske på at de solgt og friga spillere midt og på slutten av sesongen.

De greide til tider så vidt å stille lag.   

Det betyr at de to som vi snakker om her kan være meget gode fotball spillere og veldig lojale.
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #832 på: Juni 24, 2012, 12:20:26 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #833 på: Juni 24, 2012, 12:55:50 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....

Da blir du sikkert over"rask"et om så ikke blir tilfelle ;) ;)

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #834 på: Juni 24, 2012, 13:29:45 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....
hur många mål gjorde mccrormack säsongen innan han kom till leeds?, paynter gjorde mer mål än bekford säsongen vi  gick upp, så man kan ju vända på allt hur man vill
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #835 på: Juni 24, 2012, 15:46:30 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....
hur många mål gjorde mccrormack säsongen innan han kom till leeds?, paynter gjorde mer mål än bekford säsongen vi  gick upp, så man kan ju vända på allt hur man vill
ehh,konklusjon:
vi vet at McCormack scorer for Leeds!Helt på viddene å ta en sjanse å at middelmådigheten Varney skal score 15-20 mål for oss.Enkel logik søta bror :)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #836 på: Juni 24, 2012, 16:07:25 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....
hur många mål gjorde mccrormack säsongen innan han kom till leeds?, paynter gjorde mer mål än bekford säsongen vi  gick upp, så man kan ju vända på allt hur man vill
ehh,konklusjon:
vi vet at McCormack scorer for Leeds!Helt på viddene å ta en sjanse å at middelmådigheten Varney skal score 15-20 mål for oss.Enkel logik søta bror :)

Det vi ønsker er et slagkraftig lag som utfyller hverandre. Problemet med Ross er at han blir bort i mange kamper og da klassifiserer jeg han som en luksusspiller.

Varney så jeg spille noen kamper for Blackpool og jeg likte det jeg så. Misforstå meg rett, men jeg jubler ikke for Varney, men griner heller ikke. Norris er vel en nasty midtbanespiller som "alle" lag trenger.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #837 på: Juni 24, 2012, 18:25:36 »
Jeg skjønner lite av dette...hvis klubben er i takeover samtaler: hvorfor blir det kjøpt spillere?de som har kommet inn til nå er vel ok, men når en ser på hva vi er linket til er jeg bekymret...Luke Varney??herregud...en spiss på 29 år som scorte 6 mål forrige sesong....høres ut som en ny Paynter...og Paddy Kenny?kan forstå det hvis Lonergan blir.Er fryktelig redd for at vi har en enda større stall med rask en noensinne til seriestart-det gamle rasket forsvinner jo ikke...sier vel litt....
hur många mål gjorde mccrormack säsongen innan han kom till leeds?, paynter gjorde mer mål än bekford säsongen vi  gick upp, så man kan ju vända på allt hur man vill
ehh,konklusjon:
vi vet at McCormack scorer for Leeds!Helt på viddene å ta en sjanse å at middelmådigheten Varney skal score 15-20 mål for oss.Enkel logik søta bror :)
Vet vi virkelig at McCormack kommer til å score mange mål neste sesomg? I mangel på krystallkule og kaffegrut vet jeg ikke mer enn at han har hatt en dårlig og en god sesong i Leeds, og at han ikke har tenkt å signere forlenget kontrakt.

Når det er sagt, Varney ser ikke ut som noen erstatter å satse på. Bare en sesong i hele sin karriere har han rundet tosifret antall scoringer, og det var i L1 (Crewe 2006-2007). Vi må enten hente en yngre, eller en som har bevist mer.
Hekta på Leeds siden 1974

stefan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #838 på: Juni 24, 2012, 19:04:03 »
Jeg forventer neg at McCormack signerer ny kontrakt i midten/slutten av juli  når Bates er gone. Samme gjelder Snoddy. Så er det bare å håpe på at Gradel og Beckford kommer tilbake.  ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #839 på: Juni 24, 2012, 19:14:40 »
Becchio er vårt 1.valg pr i dag...slik er det. Blir Kålmarken solgt, så skjer d ting i den enden av
laget også....Somma er sikkert ikke matchfit som han var med det første.