Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 534060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1410 på: Juli 25, 2012, 14:14:20 »
Nå kan vi vel like godt selge Snoddy og hente noen fra Portsmouth så vi starter med et samspilt lag.
Aner jeg at du ikke føler at vi er optimalt forberedt på ny sesong, lojo? ;)

Din skarpsindighet er ikke blitt svekket av dagens snev av sommer!  :D
Jeg håper vi blir mer Leicester enn 2010-Hønefoss i det minste.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1411 på: Juli 25, 2012, 15:01:03 »
Nå kan vi vel like godt selge Snoddy og hente noen fra Portsmouth så vi starter med et samspilt lag.
Aner jeg at du ikke føler at vi er optimalt forberedt på ny sesong, lojo? ;)

Din skarpsindighet er ikke blitt svekket av dagens snev av sommer!  :D
Jeg håper vi blir mer Leicester enn 2010-Hønefoss i det minste.
Som kjent skal det mange enheter til for at min skarpsindighet blir det aller minste svekket. Uansett kan vi nå forberede oss på nye Pompey-signeringer. :-\

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1412 på: Juli 25, 2012, 15:13:25 »
Vi får prøve å se litt symbolskt på det her. Alle spillerne som IKKE greide å rykke opp forsvinner som dugg for solen. Kanskje det er noe i det?  ::)

stigahauge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1413 på: Juli 25, 2012, 15:15:59 »
Erstattar: Huseklepp?? Kostar mindre enn det vi får + lågare lønn?? Ikkje veit eg men veit i allefall ka Huseklepp kan få til på sitt beste! Kan Brann ha råd bør Leeds ha råd!
 

AndyRobinson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1414 på: Juli 25, 2012, 15:19:02 »
Erstattar: Huseklepp?? Kostar mindre enn det vi får + lågare lønn?? Ikkje veit eg men veit i allefall ka Huseklepp kan få til på sitt beste! Kan Brann ha råd bør Leeds ha råd!

...også kommer han jo fra Portsmouth..

stigahauge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1415 på: Juli 25, 2012, 15:24:53 »
Ikkje minst :)
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1416 på: Juli 25, 2012, 16:00:32 »
Erstattar: Huseklepp?? Kostar mindre enn det vi får + lågare lønn?? Ikkje veit eg men veit i allefall ka Huseklepp kan få til på sitt beste! Kan Brann ha råd bør Leeds ha råd!

...også kommer han jo fra Portsmouth..
Det mest positive med Huseklepp er at norske aviser da vil skrive mer om Leeds United :)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1417 på: Juli 25, 2012, 16:23:52 »
Skuffet over at Snody skal ut nå , håper vi får inn en Skikkelig erstatter !
Pontus ❤

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1418 på: Juli 25, 2012, 16:48:11 »
Erstattar: Huseklepp?? Kostar mindre enn det vi får + lågare lønn?? Ikkje veit eg men veit i allefall ka Huseklepp kan få til på sitt beste! Kan Brann ha råd bør Leeds ha råd!
Mener du at det er realistisk å erstatte Snoddy med Huseklepp, og samtidig ha ambisjoner om opprykk?

stigahauge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1419 på: Juli 25, 2012, 16:51:54 »
Vanskelig å sei! Men alle nordmenn veit kva kvalitetar Huseklepp har. Men sjølvsagt ikkje bra at han har feila i dei 3 siste klubbane han har vore innom det siste året!! Men med Leeds sin situasjon må ein prøve. Dessuten trur eg Warnock har meir oversikt over markedet enn oss! Eller kanskje ikkje? :)
 

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1420 på: Juli 25, 2012, 17:00:18 »
støtter DHY sin uttalelse i en annen tråd her inne.

eneste positive med å hente huseklepp må være at VG hadde skrevet mer om leeds.

PS: ikke bra om han kommer
brann=skakk kjørt
Bari= skakk kjørt
Pompey = konken
Leeds= ?   :-X :-X :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1421 på: Juli 25, 2012, 17:47:04 »
George Boyd ryktes som erstatter for Snoddy allerede....Noen som vet noe om han?
Alex

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1422 på: Juli 25, 2012, 17:53:44 »
Skuffet over at Snody skal ut nå , håper vi får inn en Skikkelig erstatter !
Har vi noensinne i løpet av de 8 siste årene fått fullgode erstattere for de vi har solgt...?
Eneste håp er nye eiere :)

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1423 på: Juli 25, 2012, 18:00:46 »
NEI takk til Huseklepp! Faen vi må ikke finne på å hente han, makan til overvurdert spiller, profil i tippeligaen men ikke noe mer.

Alex

stigahauge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1424 på: Juli 25, 2012, 18:07:45 »
Profil i TL. Akkurat som Austin :) Men må prøve å få inn ein med samme kvalitetar i allefall. Ein med reltsivt bra fart som tørr å utfordre! Er det nokon i ungdomsavdelinga som kan ta steget i år og kanskje erstatte Snoddy? Poleon? Såg kvikk ut på youtube mot Tavistock! Men det var mot Tavistock! :)
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1425 på: Juli 25, 2012, 23:00:12 »
@AndrewHaigh: Another Portsmouth player joining #lufc; David Norris on a free transfer. He turned down Sheffield Wednesday.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1426 på: Juli 25, 2012, 23:03:18 »
@AndrewHaigh: Another Portsmouth player joining #lufc; David Norris on a free transfer. He turned down Sheffield Wednesday.
Hmm.. Han og Austin kan bli en nådeløs duo. En god signering !

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1427 på: Juli 25, 2012, 23:26:47 »
Huseklepp?? Nei fy f.....  ??? 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1428 på: Juli 25, 2012, 23:40:53 »
Vi tar for oss av Portsmouth spillere ja. Nedrykkslaget Portsmouth. Jeg kan ikke annet enn å være litt skeptisk.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1429 på: Juli 25, 2012, 23:47:14 »
Vi tar for oss av Portsmouth spillere ja. Nedrykkslaget Portsmouth. Jeg kan ikke annet enn å være litt skeptisk.
Hadde ikke rykket ned om de ikke hadde blitt trukket poeng....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1430 på: Juli 26, 2012, 08:15:29 »
Vi tar for oss av Portsmouth spillere ja. Nedrykkslaget Portsmouth. Jeg kan ikke annet enn å være litt skeptisk.
Hadde ikke rykket ned om de ikke hadde blitt trukket poeng....
Det er sant, men at spillerne skal holde PL standard er tvilsomt....for det er vel dit vi skal eller...?

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1431 på: Juli 26, 2012, 08:29:45 »
Vi tar for oss av Portsmouth spillere ja. Nedrykkslaget Portsmouth. Jeg kan ikke annet enn å være litt skeptisk.
Hadde ikke rykket ned om de ikke hadde blitt trukket poeng....
Det er sant, men at spillerne skal holde PL standard er tvilsomt....for det er vel dit vi skal eller...?

Vi skal dit etterhvert, men først skal vi ta en omvei som middelhavsfarer i Championship..
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1432 på: Juli 26, 2012, 08:40:41 »
@PhilHayYEP: There's a good chance that #lufc will sign David Norris from Portsmouth today. Sheff Wed also in for him but Norris wants to join Leeds
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1433 på: Juli 26, 2012, 09:10:58 »
Hadde det ikke vært mindre arbeid om vi kjøpte Portsmouth, istedenfor å måtte forhandle med 10 av spillerne deres og 10 agenter?
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1434 på: Juli 26, 2012, 09:31:31 »
Synd med Snoddy, men slik er det.

Liker ryktene om Boyd da , og ikke minst dette om Templeton....han er god!:

25 Jul 2012 19:15:51
I said on here on Saturday that Paul Connelly is a weekly customer at my fish shop and that he said Snodgrass was gone once Norwich went to 3m and all I got told by a number of you it was rubbish when it was 100% true!

He told me that Snoddy was off and we were replacing him with Templeton...watch this space!

POG LUFC

 

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1435 på: Juli 26, 2012, 09:42:16 »
Med så mange spillere fra Portsmouth hmmm vanskelig å stave dette navnet, så burde laget være ganske samspillte før sesongstart da !

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1436 på: Juli 26, 2012, 12:32:21 »
Eg har dessverre svært avgreinsa kunnskap om Andy Crofts (Norwich), George Boyd (P'borough), David Norris (Pompey) og David Templeton (Hearts).

Kven av desse kan erstatte Snodgrass reint fotballmessig? Er (nokon av) desse spelarane typiske høgrevingar?

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1437 på: Juli 26, 2012, 13:43:05 »
BREAKING NEWS:
Norwich City to put a bid in for Leeds United fans because their own are shit.
COME ON LEEDS !!

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1438 på: Juli 26, 2012, 13:45:41 »
BREAKING NEWS:
Norwich City to put a bid in for Leeds United fans because their own are shit.

he he ;D
"Who needs Cantona??"

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1439 på: Juli 26, 2012, 13:55:34 »
Eg har dessverre svært avgreinsa kunnskap om Andy Crofts (Norwich), George Boyd (P'borough), David Norris (Pompey) og David Templeton (Hearts).

Kven av desse kan erstatte Snodgrass reint fotballmessig? Er (nokon av) desse spelarane typiske høgrevingar?
Jeg kjenner heller ikke noe særlig til disse du nevner Per-Stian, men jeg gjorde et lite søk på David Templeton og fant dette på Wikipedia:

Templeton received high praise from Terry Butcher after Hearts 1-1 draw with Inverness Caledonian Thistle. "The lad Templeton - wow, he's something special," said the Inverness manager. "I would pay money to watch him and he was on the other team. "He's just incredible, full of confidence. He's one of these unique players that pops up every now and then and people liken him to Davie Cooper and lots of other players as well.[5]

After this latest performance against Inverness, Hearts manager Jim Jefferies stated, in jest, that he would not accept anything less than £15,000,000 from teams wishing to sign Templeton. David Templeton was nominated for PFA Young Player of the Year for the 2010/11 season. He did win the Hearts Fans Young Player of the year for the same season.[