Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536165 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1830 på: August 22, 2012, 13:12:30 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips


Huff. Har ringreven Warnock gått i samme fella som sin veike og mindre rutinerte forgjenger? Stoler på Bates sine festtaler, sprer store forventninger om major signings og glasur på kaken men ender opp med å "love" mer enn han kan holde. Det blir fort mye misnøye av slikt.  :-[

Verre er det naturligvis at stallen pr idag formelig skriker etter spillere med offensive kvaliteter. Er redd vi etablerer oss som et litt under midtable lag raskere enn Ken Bates kan stave "Maxgradeljohhnyhowsonadamclaytonrobertsnodgrass. "

Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.



Ungutter på lån fra PL har vel aldri vært noen stor suksess for oss. Og jeg ser ikke helt at de skal være det i år heller. Greit som benkefyll og en start i ny og ne, men vi trenger noen som kan gå rett inn på laget.

Jeg nevner Walker i Tottenham som en Warnock lånte, og de fleste av oss vet hvordan det gikk! Ikke fullt så ung, men Warnock lånte vel Routledge også.

Grayson hentet jo inn lånespillere som ofte ikke fikk spille, selv om stallen allerede var overfylt. Ikke den beste resepten. Situasjonen er litt annerledes nå.

Uansett så hadde jeg ikke takket nei til forsterkninger som blir kjøpt, men det skjer jo ikke hvis ikke 1: noen kjøper/tar de spillerne som er transferlistet 2: det blir en takeover innen 1 uke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1831 på: August 22, 2012, 13:30:23 »
Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.
lovt penger ved en takeover. Sultne unggutter..tja, tror mer på litt rutine jeg, og det får vi nok ikke låne...negativ sier du??..litt, men det må være lov  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1832 på: August 22, 2012, 13:42:47 »
Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.
lovt penger ved en takeover. Sultne unggutter..tja, tror mer på litt rutine jeg, og det får vi nok ikke låne...negativ sier du??..litt, men det må være lov  ;)

Kritikken i det siste har jo gått mye på at vi har hentet FOR mye rutine i det siste.

Jeg ønsker en eller to driblevinger med fart og en spiss med fart. I kamper hvor vi blir spilt lave så har vi jo nesten ikke mulighet til å putte unntatt på dødball.

We need pace, flair and creativity..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1833 på: August 22, 2012, 14:41:25 »
Kritikken i det siste har jo gått mye på at vi har hentet FOR mye rutine i det siste.

Jeg ønsker en eller to driblevinger med fart og en spiss med fart. I kamper hvor vi blir spilt lave så har vi jo nesten ikke mulighet til å putte unntatt på dødball.

We need pace, flair and creativity..
Kan det egentlig bli for mye rutine..i den fasen vi befinner oss i? Skulle vel også la seg kombinere med " pace, flair and creativity.."
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1834 på: August 22, 2012, 16:31:47 »
Kritikken i det siste har jo gått mye på at vi har hentet FOR mye rutine i det siste.

Jeg ønsker en eller to driblevinger med fart og en spiss med fart. I kamper hvor vi blir spilt lave så har vi jo nesten ikke mulighet til å putte unntatt på dødball.

We need pace, flair and creativity..
Kan det egentlig bli for mye rutine..i den fasen vi befinner oss i? Skulle vel også la seg kombinere med " pace, flair and creativity.."

Ofte er det ikke slik, spillere blir tregere med årene..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1836 på: August 22, 2012, 16:43:34 »
Leeds United boss Neil Warnock is unsure if he will be able to make any extra signings.

Høres jo flott ut  ???


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8008814/Holloway-unsure-over-Phillips


Huff. Har ringreven Warnock gått i samme fella som sin veike og mindre rutinerte forgjenger? Stoler på Bates sine festtaler, sprer store forventninger om major signings og glasur på kaken men ender opp med å "love" mer enn han kan holde. Det blir fort mye misnøye av slikt.  :-[

Verre er det naturligvis at stallen pr idag formelig skriker etter spillere med offensive kvaliteter. Er redd vi etablerer oss som et litt under midtable lag raskere enn Ken Bates kan stave "Maxgradeljohhnyhowsonadamclaytonrobertsnodgrass. "

Det er jo ingen tvil om at han har blitt lovt penger ved en takeover. Det er jo akkurat det vi alle trenger, en takeover og noen millioner pund til å signere spillere for. Uansett takeover så kommer det nok inn et par sultne unggutter fra PL på lån.


Har vi penger til å betale de lønn da ,warnock har vell samme type budsjett som grayson hadde .
Skandale hele greia bates må vekk det er vi vell alle enig om ,men tror vi må slutte å bruke penger på klubben så lenge den mannen er der .Vi må på en eller annen måte få tvingan ut .
 

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1837 på: August 22, 2012, 19:46:52 »
Vi har solgt for mer enn vi har kjøpt....
Det er bare begredelig >:(
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-doesn-t-expect-whites-to-strike-any-deals-1-4855072
Vanskelig å bli overrasket over det, egentlig. Men trist, det er det.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1838 på: August 23, 2012, 08:58:11 »
300 000£  og Nunez, Pugh & og/ eller Rodgers for Templeton......fra Rumours....

Rodgers bør vi beholde mener jeg, men skjønner jo Warnock som ikke har Cash
før evt takeover da - og dagene som raser avgårde før vinduet stenger 31/8!!

Vi har faktisk en liten stall fra før...
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1839 på: August 23, 2012, 09:21:34 »
Syns vi kan låne en spiss 25 års alderen , samt en spiller som kan spille mange posisjoner i samme alder. ikke for gammelt eller for ungt.
Pontus ❤

trondt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1840 på: August 23, 2012, 10:08:07 »
Syns vi kan låne en spiss 25 års alderen , samt en spiller som kan spille mange posisjoner i samme alder. ikke for gammelt eller for ungt.
Ryktes på twitter at Nicky Maynard er linket til oss

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1841 på: August 23, 2012, 10:13:30 »
Syns vi kan låne en spiss 25 års alderen , samt en spiller som kan spille mange posisjoner i samme alder. ikke for gammelt eller for ungt.
Ryktes på twitter at Nicky Maynard er linket til oss

Kan liksom ikke se for meg at vi får spillere som sitter på benken i PL til å komme til oss. Da blir det eventuelt 1 måneds lån og kun for å spille seg i kampform, og det trenger vi ikke.

Vi trenger å gjøre noen gode lån og de må gjerne få være her ut sesongen, eller månedsvis.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

trosetti

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1842 på: August 26, 2012, 23:55:53 »
Her florerer det av rykter, gitt! Ikke at jeg bidrar til noe mer, men..
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1843 på: August 27, 2012, 00:03:24 »
Her florerer det av rykter, gitt! Ikke at jeg bidrar til noe mer, men..

Takk for informasjonen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Foffe

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1844 på: August 30, 2012, 13:46:18 »
Sky Sports understands Norwich have tabled a bid for Brighton striker Craig Mackail-Smith, who was previously linked with Leeds.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1845 på: August 30, 2012, 14:41:30 »
Sky Sports understands Norwich have tabled a bid for Brighton striker Craig Mackail-Smith, who was previously linked with Leeds.
Ja, ja. La de få han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1846 på: August 30, 2012, 14:48:15 »
Sky Sports understands Norwich have tabled a bid for Brighton striker Craig Mackail-Smith, who was previously linked with Leeds.
Ja, ja. La de få han.

Då slipper dei jo eit ledd i salgsprosessen...
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1847 på: August 30, 2012, 15:12:07 »
Sky Sports understands Norwich have tabled a bid for Brighton striker Craig Mackail-Smith, who was previously linked with Leeds.
Ja, ja. La de få han.

Då slipper dei jo eit ledd i salgsprosessen...
Strålende  ;D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1848 på: August 30, 2012, 16:23:43 »
Sky Sports understands Norwich have tabled a bid for Brighton striker Craig Mackail-Smith, who was previously linked with Leeds.

Kan ikke noe annet enn å ønske Canaries alt godt....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1849 på: August 30, 2012, 16:41:55 »
Ifølge @ChampionshipNorge på twitter er Cardiff blitt enige med West Ham om en overgangssum for Maynard..

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1850 på: August 30, 2012, 17:18:00 »
du VET det er lite penger i kassen nå det er 2-TO rykter på siden nermest på deadline day, og ingen av de er på vei til oss  :P :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1851 på: August 30, 2012, 19:39:14 »
du VET det er lite penger i kassen nå det er 2-TO rykter på siden nermest på deadline day, og ingen av de er på vei til oss  :P :'(

Det samme sler meg,har vore farleg stillt siste dagane :( blir lånekarrusellen i september....
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1852 på: August 30, 2012, 20:49:10 »
Host opp litt penger daaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Sitat
Boyd and Taylor underwent medicals at Portman Road on Wednesday after Ipswich agreed a fee with Posh for the two players believed to be in the region of £1.75million.

Begge disse to er akkurat hva vi trenger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1853 på: August 31, 2012, 09:21:26 »
Går vi mot en kjedelig 31.august, eller drar NW opp noe spennende fra hatten i løpet av kvelden?
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1854 på: August 31, 2012, 09:33:08 »
Kjenner jeg Leeds rett, så skjer det absolutt ingenting...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1855 på: August 31, 2012, 10:05:49 »
Kjenner jeg Leeds rett, så skjer det absolutt ingenting...
tror ikke jeg heller...
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1856 på: August 31, 2012, 10:15:57 »
OT kanskje...men allikevel ikke kanskje..

Ganske trist å se aktiviteten på sky sports transfer clockwatch, men vi sitter å lurer på administrasjon.
Ups & Ups!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


ziganda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1859 på: August 31, 2012, 11:28:46 »
Hvis det er slik at vi har lånt penger av den mulige takeoverkonstellasjonen for å kjøpe spillere i sommer så skal de vel tilbakebetales?  ::)

Det blir kanskje solgt spillere i dag eller lånt ut noen etter hvert. Lite sannsynlig å få noen inn uten midler.   :-\