KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.

Started by Hobben, April 08, 2012, 13:01:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LEO

MOT

De fleste spillerne som har trukket leeds trøya over hue den siste tiden bør være flaue.

Håper Bates selger og at vi går for kvalitet av spillere.  Til og med Lorimer sier det NÃ....

Mindre antall kjøpte spillere i stallen og bruk et par av våre yngre på benken til læring.

Men vi må ha 15 kvalitets spillere i stallen slik at vår første elver er best i divisjonen stort sett hele sesongen.

Men Bates det er lurt å selge NÃ...  ;)

RoarG

Quote from: LEO on April 10, 2012, 09:29:38
MOT

De fleste spillerne som har trukket leeds trøya over hue den siste tiden bør være flaue.

Håper Bates selger og at vi går for kvalitet av spillere.  Til og med Lorimer sier det NÃ....

Mindre antall kjøpte spillere i stallen og bruk et par av våre yngre på benken til læring.

Men vi må ha 15 kvalitets spillere i stallen slik at vår første elver er best i divisjonen stort sett hele sesongen.

Men Bates det er lurt å selge NÃ...  ;)
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ozzy96

kom att fra leeds igår, hatt ein kjempetur me topp folk  ;D men det var nokon veldig dårlige kampa me såg der me fekk to uretterdige røde kort mot oss! WE are leeds  ON ON ON

kalle_92

Quote from: Ozzy96 on April 11, 2012, 12:04:37
kom att fra leeds igår, hatt ein kjempetur me topp folk  ;D men det var nokon veldig dårlige kampa me såg der me fekk to uretterdige røde kort mot oss! WE are leeds  ON ON ON
Urettferdige sier du? Uff da. Synd du måtte oppleve to dårlige kamper, men godt du hadde en fin tur ;)

bmoen

Quote from: hallghel on April 09, 2012, 17:58:28
Dagens pine er over. Greit å være forholdsvis tykkhudet og ikke grave seg ned ved hvert tap.

Sesongen er over. Har visst hørt og lest det før et sted.  :P

Ikke mulig, vel ...!   :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Blank_File

Jeg var også ringside på Elland Road for andre gang i mitt liv på denne kampen. Jeg er direkte sjokkert over hvor annerledes alt føltes siden sist. Alt var dystrere. Derby-supporterne fikk synge nærmest i fred og stemningen var dårlig ganske laber.

Kampen var da heller ingenting å juble for, men mener likevel vi spilte korrekt i forhold til at Brown blir utvist så tidlig i kampen. Selv om det bli lite sjanser ut av det var det nære på mange dødballer. Warnock har i fall fått rett i en ting siden han kom og det er at Becchio vinner alle hodedueller han går i, det er faktisk intet mindre enn imponerende. Problemet er jo at ingen jobber rundt han, og når noen gjør det så header Becchio i feil retning eller så er de som jobber rundt han tåpelig plassert.

Dommeren var noe av det aller verste jeg har sett. Jeg skal ikke ta stilling til om det røde var rett eller ei, men det som i alle fall er sikkert er at han så lite konsistent som det overhodet er mulig å bli. Jeg er normalt en person som holder hodet kaldt, men denne dommeren fortjente all tyn han fikk.

Det var forresten blitt fint på utsida... Og det ER alltid godt å komme til Elland Road, men jeg er likevel litt lei meg... Ting føles så tungt nå rundt klubben...

Gufrias

Quote from: Svend Anders on April 09, 2012, 20:15:06
Quote from: DenHviteYeboah on April 09, 2012, 18:41:14
SA: du skriver at 120 millioner er brukt iår...vel det er ihvertfall ikke på kjøp....er dette totalt i lønnsutgifter?Hvilke andre klubber spør du...hvilke andre klubber har lik størrelse som oss?ikke mange nei....mener du at det er rart at vi bruker mer enn Peterborough?
Pengene i denne klubben blir brukt på fasiliteter den SA....ikke så veldig mye på sportslig satsing etter min mening :(

120-130 millioner er det klubben grovt sett har hatt i utgifter på lønninger/sign on fees/lån/kjøp. Det er managerens budsjett uansett.

Hvorfor skal vi sammenligne størrelsen på klubbene? Vi har f.eks brukt dobbelt så mye som Barnsley. De spiller i samme divisjon som oss, og når de har kjøpt spillere har de konkurrert mot oss. Vi burde da klare å konkurrere med de, eller så gar lokke spillere fra de, uavhengig av om vi har stort tribune eller ikke? 120 millioner er 120 millioner.

Jeg er som du vel vet enig i at en større budsjettandel burde gått til det sportslige, jeg tror kanskje det vil øke noe, men ikke mye (grunnet sparking av trenerteam og East Stand-bygging, samt reduserte billettintekter). Men som sagt, om vi går fra 30 til 20 spillere så har man jo 30% mer å rutte med på de som er igjen. Bør normalt kunne gi bedre spillere om man kjenner markedet. Og det tror jeg Warnock kan bedre enn Grayson.

PS! Litt vanskelig å debattere ikke-kamp saker som dette over flere tråder.
SA
Sånn for ordens skyld: 3:2=1,5. Altså har vi 50% mer per spiller.
Hekta på Leeds siden 1974

kongsmo

Quote from: Gufrias on April 11, 2012, 16:43:28
Quote from: Svend Anders on April 09, 2012, 20:15:06
Quote from: DenHviteYeboah on April 09, 2012, 18:41:14
SA: du skriver at 120 millioner er brukt iår...vel det er ihvertfall ikke på kjøp....er dette totalt i lønnsutgifter?Hvilke andre klubber spør du...hvilke andre klubber har lik størrelse som oss?ikke mange nei....mener du at det er rart at vi bruker mer enn Peterborough?
Pengene i denne klubben blir brukt på fasiliteter den SA....ikke så veldig mye på sportslig satsing etter min mening :(

120-130 millioner er det klubben grovt sett har hatt i utgifter på lønninger/sign on fees/lån/kjøp. Det er managerens budsjett uansett.

Hvorfor skal vi sammenligne størrelsen på klubbene? Vi har f.eks brukt dobbelt så mye som Barnsley. De spiller i samme divisjon som oss, og når de har kjøpt spillere har de konkurrert mot oss. Vi burde da klare å konkurrere med de, eller så gar lokke spillere fra de, uavhengig av om vi har stort tribune eller ikke? 120 millioner er 120 millioner.

Jeg er som du vel vet enig i at en større budsjettandel burde gått til det sportslige, jeg tror kanskje det vil øke noe, men ikke mye (grunnet sparking av trenerteam og East Stand-bygging, samt reduserte billettintekter). Men som sagt, om vi går fra 30 til 20 spillere så har man jo 30% mer å rutte med på de som er igjen. Bør normalt kunne gi bedre spillere om man kjenner markedet. Og det tror jeg Warnock kan bedre enn Grayson.

PS! Litt vanskelig å debattere ikke-kamp saker som dette over flere tråder.
SA
Sånn for ordens skyld: 3:2=1,5. Altså har vi 50% mer per spiller.
for å skrive det enda litt enklere:

120m delt på 30 = 4m pr spiller
120m delt på 20 = 6m pr spiller

altså 50% mere pr spiller, dette bare må jo bli oprykk!
hva med å satse på en stall med 13-15 spillere  ;D

edit: etter en rask titt på den offisielle siden så er det vel bare 24 spiller i første lags stallen, så da må vi faktisk kutte ned til 16 spillere for å få 50% økning pr spiller!

"SNIFFER"

Hallgeir *

Quote from: bmoen on April 11, 2012, 13:44:37
Quote from: hallghel on April 09, 2012, 17:58:28
Dagens pine er over. Greit å være forholdsvis tykkhudet og ikke grave seg ned ved hvert tap.

Sesongen er over. Har visst hørt og lest det før et sted.  :P

Ikke mulig, vel ...!   :D

Var ikke spesielt rettet mot deg, selv om du var lovlig tidlig ute med uttalelsen. Til tross for at det gjenstår fire kamper, er det bare å konstatere at sesongen ER over. Blir likevel til å følge nøye med til siste spark.  ;)
Super Leeds since 1968

Hobben

For benytte sjansen til å beklage mine provoserende svar under denne kampen til flere av dere, sinne tok rett og slett over til slutt for jeg hadde virkelig trua på playoff frem til denne kampen, men nå innser jeg at det er tapt.

Kan du SA fortelle meg hva Grayson behandlet O'Brien så dårlig med? Grayson ''mistet gaderoben'' er det Graysons feil? eller feige spillere sin feil? Hvorfor mistet spillerene troen? Alt dette pga Andy O'Briens situasjon med han? Da vil jeg faktikst legge skylda på O'Brien, han kunne bare dratt da han så hva som var i ferd med å skje... Må si at jeg faktikst ikke trodde den saken var så alvorlig..

Alikvell så mener jeg fortsatt også det at Warnock burde fått mer ut av Leeds i de 10 kampene han har ledet oss. Jeg forventet en playoff plassering i år men den for jeg nå ikke. Jeg har troa på at han skal klare topp 6 neste år om han for hente sine spillere, men om han skal fortsette med den råskapen som de har vist de siste kampene så vil jeg sitte med en flau følelse i mange kamper, kampen mot Reading var skammelig fra våre spillere.. rett og slett..

Men til slutt, beklager for mine provoserende svar til flere av dere, utrolig barnslig av meg.

Marching on together!
Rogaland Whites

kalle_92

Quote from: Hobben on April 11, 2012, 19:49:54

Kan du SA fortelle meg hva Grayson behandlet O'Brien så dårlig med? Grayson ''mistet gaderoben'' er det Graysons feil? eller feige spillere sin feil? Hvorfor mistet spillerene troen? Alt dette pga Andy O'Briens situasjon med han? Da vil jeg faktikst legge skylda på O'Brien, han kunne bare dratt da han så hva som var i ferd med å skje... Må si at jeg faktikst ikke trodde den saken var så alvorlig..
Han slet med psykiske problemer, og ønsket derfor ikke å spille kampen. At Grayson ikke respekterte eller viste forståelse for O'Briens tilstand vitner om svært dårlig personalbehandling. At en i laget blir urettmessig behandlet på denne måten skaper vel ikke akkurat tiltro til manageren.

Håvard

Quote from: Andersen on April 09, 2012, 17:58:07
Mister aldri håpet THERE IS ONLY ONE LEEDS UNITED !

+ 1, selv o det er tøft no