KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.

Started by Hobben, April 08, 2012, 13:01:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ziganda

Quote from: Hobben on April 09, 2012, 17:39:59
Vi vinner 3-2 til slutt :)!

Selvsagt. Vi har tross alt scoret 4 mål siden bytte av manager, og 3 kom i samme kamp. Et godt tegn, eh tror jeg.  :P

Sølvreven

Webber burde klart å score der. Helsvart nå.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Quote from: joe on April 09, 2012, 17:37:19
Quote from: Andersen on April 09, 2012, 17:33:08
Nå må du slutte Hobben !  >:(
Hvorfor? Hvis alle som skriver noe dumt her skal slutte bør forumet legges ned.
Ikke så fort. Vi har moderatorer her inne som kan ta seg av folk som går over streken. Ikke noen grunn til å legge ned forumet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Here we go again

Sier jo seg selv at hvis Grayson mistet garderoben og vår nye manager ikke har funnet den igjen så må det gå som det går.  Håper vi får kjøpt en ny garderobe til ham før neste sesong siden den gamle tydeligvis er borte.

Dennis

Quote from: hallghel on April 09, 2012, 17:33:11
Snodgrass med gult...Lees for en stund siden, pluss en haug røde i det siste. Vi samler kort som bier samler honning.

Bier samler da ikke honning! ;)
Marching on together!

JanPSyse

Quote from: Sølvreven on April 09, 2012, 17:42:40
Quote from: jackbauer68 on April 09, 2012, 17:40:10
Quote from: Sølvreven on April 09, 2012, 17:34:20
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(

Med Bradley Johnson ved sin side!! Skulle hatt dei to tilbake neste år ::)
Og så skulle jeg gjerne sett at vi fant en spiss ala Cisse i Newcastle. En forholdsvis ukjent spiss som bøtter inn mål for tiden.
[/quote

Mener du Becchio?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hallgeir *

Quote from: Here we go again on April 09, 2012, 17:47:15
Sier jo seg selv at hvis Grayson mistet garderoben og vår nye manager ikke har funnet den igjen så må det gå som det går.  Håper vi får kjøpt en ny garderobe til ham før neste sesong siden den gamle tydeligvis er borte.
:D
Super Leeds since 1968

marve

Quote from: Svend Anders on April 09, 2012, 17:38:48
Mange svar og kommentarer på ulikt innhold av mitt forrige innlegg, men jeg forbauser meg litt over at noen drar dagens tap veldig langt. Den sportslige satsningen vi (ikke) har hatt defineres ikke av hva som leveres i disse kampene som ikke teller noen ting.

Et generelt svar fra meg angående Graysons fremtid; hvordan mener dere stemningen i garderoben ville vært når rettsaken/søksmålet fra O'Brien (som hadde de fleste spillerne med seg) mot klubben/Grayson ville påvirket resultatene denne våren? Jeg kan selvfølgelig ikke spå utfallet av alt, men å tro at Grayson hadde tatt Leeds inn i playoff slik ting ble, er ganske naivt.

Jeg tror både klubben og Warnock hadde håp om bedre utvikling allerede nå på våren enn slik det har blitt, og Warnock kunne ha gjort et par endringer om man ser tilbake på kampene. Det får meg likevel ikke spesielt hektet av med tanke på neste sesong, da jeg tror vi vil få se et helt annet Leeds, både i spillernavn, selvtillit og forhåpentligvis resultater.

Og jo; Warnock har håndfast slått fast at neste sesong blir hans siste, uansett om det blir opprykk eller ikke. Kontrakten hans varer ut sesongen, og han har lovt kona og barna å bruke tiden med dem fra sommeren 2013.

SA
Kamper som ikke teller noen ting ??? har vi ikke kjempa om play off og et opprykk i disse kampene da .Og er det ikke slik at mange av spillerne spiller for sin framtid i leeds drakt da?.
Synes vi spiller en helt annen type fotball under warnock en vi gjorde under grayson ,håpa manager bytte skulle gjøre oss bedre og ikke dårligere noe jeg mener vi klart har blitt .Synes vi nå spiller ræva fotball .Greit nok det men resultatene har jo ikke blitt bedre heller dårligere vi slipper ennå inn tåplige mål OG skaper jo ingen ting selv lenger .
Og svend anders tror du bates vill gi warnock den støtten han trenger og ønsker til å skaffe oss et slagkraftig lag .Vet han sier han vill støtte han men jeg har ikke troa på bates har du?????

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

Kato

Det er bare en ting å si om resultatene denne våren, skandale.

joe

Quote from: Here we go again on April 09, 2012, 17:47:15
Hehe, dagens beste! :)

Leif Sverre

Syns forumet er greit jeg. Helt friskt og trenger ikke medisin !Når laget fra Leeds ikke presterer  så må vi da ha noe å prate om, eller ??

Hallgeir *

Quote from: Mr Kaizer on April 09, 2012, 17:47:53
Snodgrass med gult...Lees for en stund siden, pluss en haug røde i det siste. Vi samler kort som bier samler honning.

Ser den nå.  ::)  :D Bra noen følger med her.
Super Leeds since 1968

LUFC MOT

Vi kommer tilbake neste år, Leeds har ingenting å gjøre i PL neste år uansett.. Når det gjelder hvem som har skylden så har vi endelig fått en manger som ikke er fan av låne spillere, noe desverre laget vårt til tider har bestått av i stor grad.. Jeg mener vi bør gi NW muligheten til å få bygge ett lag som passer inn i hans stil før vi dømmer han. Grayson gjorde masse for å glede oss leeds fans( opprykk, noen pl skalper osv) men han har jaggu gjort en hel del fryktelige signeringer både permanent og på lån noe vi lider under nå.. Vi har mistet en del gode spillere som vi desverre ikke har klart og finne erstattere for.. Vi må bare stå sammen og stå bak laget... Prett og MOT

marve

Quote from: Leif Sverre on April 09, 2012, 17:49:56
Syns forumet er greit jeg. Helt friskt og trenger ikke medisin !Når laget fra Leeds ikke presterer  så må vi da ha noe å prate om, eller ??
Veldig veldig enig

Frode

Quote from: hallghel on April 09, 2012, 17:51:26
Quote from: Mr Kaizer on April 09, 2012, 17:47:53

Ser den nå.  ::)  :D Bra noen følger med her.

Ble vel bare nevnt i en bisetning

LUFC MOT

Andersen

Blir det bøter på klubben i løpet av en sesong , hvis gule og røde renner inn ? Fair play prisen glapp vel for en god del kamper siden !

joe

Nei, stikker ned til stadion og ser Bryne-Strømmen. Kan vel ikke bli verre en dette? Takk for idag, blir garantert seier på lørdag.

Odin

10 tap hjemme iår, hvor lenge siden sist?
Utrolig rar sesong, jeg har sett Leeds live 12 ganger, 11 ganger borte og 1 gang på ER. Vi variere enormt i prestatsjoner...
Bare å glemme denne seongen nå ...i august er det nye sjanser....

Leif Sverre

men i svarte , hvor bliver 2-2 resultatet mitt av ????

Dennis

Quote from: Leif Sverre on April 09, 2012, 17:49:56

Om diskusjonen kunne holdt seg til tema og ikke hvor patetiske meddebattanter og -onkler er, så hadde det vært herlig!

Takhøyde er fint og jeg er ikke i tvil om at de aller fleste tåler å bli kalt idiot av et nick på et forum, men spørsmålet er hvor produktivt det er! Den gode diskusjonen blir fullstendig kvalt av ropene om hvem som er mest blåøyd og hvem som er mest idiot.

Går vel an med takhøyde og SAKLIG diskusjon?
Marching on together!

LUFC MOT

Der var det slutt, ikke mist håpet folkens........

Hobben

Here we go with Leeds United,
We're gonna give the boys a hand,
Stand up and sing for Leeds united,
They are the greatest in the land,

na na na

Everyday, we're al gonna say,
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there,
We, love you Leeds! Leeds! Leeds!

Marching On Together!
We're gonna see you win
na na na na na na
We are so proud,
We shout it out loud we love you Leeds! Leeds! Leeds!

We've been through it all together,
And we've had our ups and downs (UPS AND DOWNS!)
We're gonna stay with you forever,
at least until the world stops going round

na na na

Everyday, we're all gonna say we love you Leeds!Leeds!Leeds!
Everywhere, we're gonna be there,
We, love you Leeds! Leeds! Leeds!

Marching On Together!
We're gonna see you win
na na na na na na
We are so proud,
We shout it out loud we love you Leeds! Leeds! Leeds!
We are so proud, we shout it out Loud we love you LEEDS! LEEDS! LEEDS!
Rogaland Whites

Tom S

COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Quote from: marve on April 09, 2012, 17:48:49
Kamper som ikke teller noen ting ??? har vi ikke kjempa om play off og et opprykk i disse kampene da .Og er det ikke slik at mange av spillerne spiller for sin framtid i leeds drakt da?.
Synes vi spiller en helt annen type fotball under warnock en vi gjorde under grayson ,håpa manager bytte skulle gjøre oss bedre og ikke dårligere noe jeg mener vi klart har blitt .Synes vi nå spiller ræva fotball .Greit nok det men resultatene har jo ikke blitt bedre heller dårligere vi slipper ennå inn tåplige mål men skaper jo ingen ting selv lenger .
Og svend anders tror du bates vill gi warnock den støtten han trenger og ønsker til å skaffe oss et slagkraftig lag .Vet han sier han vill støtte han men jeg har ikke troa på bates har du?????

Jeg snakker om kampene etter Watford etc, når playoff ikke lenger har vært/er mulig. At spillerne ikke viser seg mer frem må de svare for selv.

Du har nok helt rett i at vi spiller annen fotball under Grayson, og det er jo mye av grunnen til at  det blir kræsj med Grayson spillere og Warnocks taktikk. Det behøver ikke bety at alle er så dårlige, men laget som helhet passer ikke inn i det Warnock har satset på.

Får man inn spillere som passer til Warnocks taktikk og stil, kombinert med en "nullstilling" mentalt og ny selvtillit kan vi forhåpentligvis se andre takter fra august av.

Om Warnock vil få "nok støtte" defineres jo av hva du mener er "nok". Hva forlanger du? 120 millioner ca er brukt i år. Hva har de andre klubbene brukt? Om vi går fra 30 spillere i stallen til 20 + juniorer så har Warnock i teorien 30% mer å bruke allerede.

Så kan vi jo håpe at resultatene i det siste gir Bates en ekstra påminnelse om hvor stor opprydning som trengs.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Andersen

Mister aldri håpet THERE IS ONLY ONE LEEDS UNITED !

SindreWikre

Pontus ❤