Skrevet av Emne: nPower Championship 2012/13  (Lest 18578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #30 på: Mai 07, 2012, 21:42:52 »
Totalt 19 lag klare for npC 2012/13.

7.mai kl 20: Cardiff forblir i npC, etter 0-3 tap borte mot West Ham i PO semifinalen(sammenlagt 0-5).

Følgende 13 lag ble klare for spill i npC sesongen 2012/13 etter kamper 17.april 2012:

Charlton (rykker opp fra League 1)
Ipswich
Crystal Palace
Millwall
Peterborough
Barnsley
Burnley
Nottingham Forest
Derby
Watford
Leicester
Leeds
Brighton

etter 21.april kl 18
Bristol City
Hull City

22.april
Wolverhampton (nedrykk fra PL)
 
28.april kl 15:30
Middlesbrough

5.mai kl 18
Sheffield Wednesday (opprykk fra League 1)

7.mai kl 20:00
Cardiff City

Hobben

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #31 på: Mai 07, 2012, 23:00:13 »
7 Mai kl 22:50
Blackburn
Rogaland Whites

berlin

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #32 på: Mai 07, 2012, 23:17:29 »
7 Mai kl 22:50
Blackburn

jepp, som lag nr 20, og Wigan er samtidig sikret ny PL-kontrakt.

Lag nr 21 bir enten Blackpool eller Birmingham, som avgjøres om 2 dager.

Hvem som følger Wolves og Blackburn ned, blir enten Bolton eller QPR, som avgjøres
til helgen.

Hobben

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #33 på: Mai 08, 2012, 06:56:37 »
7 Mai kl 22:50
Blackburn

jepp, som lag nr 20, og Wigan er samtidig sikret ny PL-kontrakt.

Lag nr 21 bir enten Blackpool eller Birmingham, som avgjøres om 2 dager.

Hvem som følger Wolves og Blackburn ned, blir enten Bolton eller QPR, som avgjøres
til helgen.

1 dag, den skal spilles ikveld tror jeg :-)
Rogaland Whites

4ever arcticwhite

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #34 på: Mai 08, 2012, 08:44:05 »
7 Mai kl 22:50
Blackburn

jepp, som lag nr 20, og Wigan er samtidig sikret ny PL-kontrakt.

Lag nr 21 bir enten Blackpool eller Birmingham, som avgjøres om 2 dager.

Hvem som følger Wolves og Blackburn ned, blir enten Bolton eller QPR, som avgjøres
til helgen.

1 dag, den skal spilles ikveld tror jeg :-)
Det er bare to lag som har "hengekamp", og det er Liverpool - Chelsea som går i kveld.
Hele den siste runden går samlet kl. 16:00 (norsk tid) søndag 13. mai.

Bolton borte mot Stoke, QPR borte mot Manchester City.
QPR er to poeng foran, og 9 mål bedre målforskjell.
« Siste redigering: Mai 08, 2012, 08:49:59 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #35 på: Mai 08, 2012, 11:51:10 »
QPR taper mot City. Bolton klarer max U mot Stoke. Bolton rykker ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #36 på: Mai 08, 2012, 14:36:35 »
Tror kanskje at Bolton klarer dette. Stoke har ingenting å vinne, Bolton har alt å tape.
Personlig vet jeg egentlig ikke hvem jeg kunne tenkt meg å møtt i PL til neste år... Hmmmz...

enur

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #37 på: Mai 08, 2012, 14:53:12 »
Nesten-laget Cardiff lyktes ikke denne sesongen heller, altså. Vet dog ikke om jeg er så begeistret for at de er i samme divisjon som oss også neste sesong; det er jo et lag vi "aldri" slår.
____________
enur

Marching on together

Hobben

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #38 på: Mai 08, 2012, 15:19:19 »
7 Mai kl 22:50
Blackburn

jepp, som lag nr 20, og Wigan er samtidig sikret ny PL-kontrakt.

Lag nr 21 bir enten Blackpool eller Birmingham, som avgjøres om 2 dager.

Hvem som følger Wolves og Blackburn ned, blir enten Bolton eller QPR, som avgjøres
til helgen.

1 dag, den skal spilles ikveld tror jeg :-)
Det er bare to lag som har "hengekamp", og det er Liverpool - Chelsea som går i kveld.
Hele den siste runden går samlet kl. 16:00 (norsk tid) søndag 13. mai.

Bolton borte mot Stoke, QPR borte mot Manchester City.
QPR er to poeng foran, og 9 mål bedre målforskjell.

Ja, klar over det, og Birmingham - Blackpool går ikveld.
Rogaland Whites

berlin

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #39 på: Mai 09, 2012, 22:48:19 »
Totalt 21 lag klare for npC 2012/13.

9.mai kl 22:45: Birmingham City forblir i npC, etter 2-2 hjemme mot Blackpool i PO semifinalen(sammenlagt 2-3).


Følgende 13 lag ble klare for spill i npC sesongen 2012/13 etter kamper 17.april 2012:

Charlton (rykker opp fra League 1)
Ipswich
Crystal Palace
Millwall
Peterborough
Barnsley
Burnley
Nottingham Forest
Derby
Watford
Leicester
Leeds
Brighton

etter 21.april kl 18
Bristol City
Hull City

22.april
Wolverhampton (nedrykk fra PL)
 
28.april kl 15:30
Middlesbrough

5.mai kl 18
Sheffield Wednesday (opprykk fra League 1)

7.mai kl 20:00
Cardiff City

7.mai kl 22:45
Blackburn Rovers (nedrykk fra PL)

9.mai kl 22:45
Birmingham City

Bites Yer Legs

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #40 på: Mai 10, 2012, 14:19:11 »
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #41 på: Mai 11, 2012, 11:54:20 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #42 på: Mai 11, 2012, 12:40:52 »
Beste hadde jo vært om 2 av 3 "fallskjerm-lag" hadde rykket direkte opp igjen. De har jo et stort konkurransefortrinn i forhold til de andre lagene, nesten urettferdig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #43 på: Mai 11, 2012, 13:04:14 »
Beste hadde jo vært om 2 av 3 "fallskjerm-lag" hadde rykket direkte opp igjen. De har jo et stort konkurransefortrinn i forhold til de andre lagene, nesten urettferdig.
Hvorfor bare to av tre...hvem er tredje lag da da?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #44 på: Mai 11, 2012, 13:35:57 »
Beste hadde jo vært om 2 av 3 "fallskjerm-lag" hadde rykket direkte opp igjen. De har jo et stort konkurransefortrinn i forhold til de andre lagene, nesten urettferdig.
Hvorfor bare to av tre...hvem er tredje lag da da?

Litt kjedelig hvis de som rykker ned alltid rykker opp, må jo ha med en "askeladd" på veien opp..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #45 på: Mai 11, 2012, 13:38:02 »
Beste hadde jo vært om 2 av 3 "fallskjerm-lag" hadde rykket direkte opp igjen. De har jo et stort konkurransefortrinn i forhold til de andre lagene, nesten urettferdig.
Hvorfor bare to av tre...hvem er tredje lag da da?

Litt kjedelig hvis de som rykker ned alltid rykker opp, må jo ha med en "askeladd" på veien opp..:)
trodde svaret her var obvious jeg  ;)
Ups & Ups!!

Kato

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #46 på: Mai 11, 2012, 20:11:39 »
Solbakken favoritt til Wolves-jobben

http://www1.skysports.com/football/news/11699/7744364/Wolves-linked-to-Solbakken

Flott. Da rykker ikke de opp.

Her tror jeg du bommer grovt. Tror det kan bli kjempegreier med en manager som vet litt om hva en andreforsvarer er. Og ikke bare står i garderoben og kaster blod. Som jeg har inntrykk av at endel av de her klubbskiftermanagerne i Championship gjør, les Davies, Warnock, Bassett, Phil Brown med flere. Satt litt på spissen selvsagt.

Er liksom en litt annen stil over Lambert, Rogers, McDermott. Og forhåpentligvis Ståle.
« Siste redigering: Mai 11, 2012, 21:22:48 av Kato »
 

Cherry

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #47 på: Mai 11, 2012, 20:58:24 »
Da mangles MK Dons & Bolton, så er divisjonen komplett!!
sånn blire`..
 

berlin

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #48 på: Mai 13, 2012, 18:04:45 »
Totalt 22 lag klare for npC 2012/13.

13.mai kl 18:00: Bolton Wanderers rykker ned fra PL etter 2-2 borte mot Stoke i siste serierunde.

 
Følgende 13 lag ble klare for spill i npC sesongen 2012/13 etter kamper 17.april 2012:

Charlton (rykker opp fra League 1)
Ipswich
Crystal Palace
Millwall
Peterborough
Barnsley
Burnley
Nottingham Forest
Derby
Watford
Leicester
Leeds
Brighton

etter 21.april kl 18
Bristol City
Hull City

22.april
Wolverhampton (nedrykk fra PL)
 
28.april kl 15:30
Middlesbrough

5.mai kl 18
Sheffield Wednesday (opprykk fra League 1)

7.mai kl 20:00
Cardiff City

7.mai kl 22:45
Blackburn Rovers (nedrykk fra PL)

9.mai kl 22:45
Birmingham City

13.mai kl 18:00
Bolton Wanderers (nedrykk fra PL)

Gufrias

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #49 på: Mai 13, 2012, 18:15:19 »
Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg mest når det gjelder de to siste...
Blackpool og Stevenage er vel enklere på papiret, men storoppgjør mot West Ham og lokaloppgjør som Huddersfield eller Sheffield United er også fristende.
Hekta på Leeds siden 1974

SuperLeeds!

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #50 på: Mai 13, 2012, 19:58:26 »
QPR spiller uavgjort mot City på lørdag. De holder seg og Hughes skal rydde opp, vi får flere bargains...

Holdt hardt, men City frarøvet de dyprøde fra samme by ligatrofeet:)

RoarG

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #51 på: Mai 13, 2012, 20:18:41 »
Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg mest når det gjelder de to siste...
Blackpool og Stevenage er vel enklere på papiret, men storoppgjør mot West Ham og lokaloppgjør som Huddersfield eller Sheffield United er også fristende.
West Ham er et bedre lag enn B'pool. Håper at WH rykker opp. Da forblir B'pool i nPC. Ønsker Hudds opp i nPC, gammelt sympelag som de er.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #52 på: Mai 14, 2012, 08:59:52 »
Vi blir kvitt Reading, Southampton og (West Ham?) og får Ulvene, Blackburn og Bolton i bytte. Jeg synes dette i utgangspunktet ser bra ut. At QPR holder seg ser jeg på som en fordel, det kommer nok 2-3 spillere derfra som forsterker oss.

Charlton, Sheffield W og enten Hudders' eller Sheffield U. er jo 3 artige lag å få opp.

Leeds - Sheffield W. på Elland Road 18/19. august?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #53 på: Mai 14, 2012, 09:02:13 »
Vi blir kvitt Reading, Southampton og (West Ham?) og får Ulvene, Blackburn og Bolton i bytte. Jeg synes dette i utgangspunktet ser bra ut. At QPR holder seg ser jeg på som en fordel, det kommer nok 2-3 spillere derfra som forsterker oss.

Charlton, Sheffield W og enten Hudders' eller Sheffield U. er jo 3 artige lag å få opp.

Leeds - Sheffield W. på Elland Road 18/19. august?
Da kommer hvertfall jeg en tur  ;)
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #54 på: Mai 14, 2012, 21:01:13 »
Ikke helt etter topic, og bare som en kuriositet....

Ingen av opprykkslagene til PL forrige sesong, måtte ta den tunge turen ned umiddelbart. Akkurat det skjer ikke veldig ofte. All ære til Swansea, Norwich og QPR for den prestasjonen!
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #55 på: Mai 14, 2012, 21:14:42 »
Det er altså håp hvis man vet hva man holder på med.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håvard

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #56 på: Mai 15, 2012, 11:11:12 »
Ikke helt etter topic, og bare som en kuriositet....

Ingen av opprykkslagene til PL forrige sesong, måtte ta den tunge turen ned umiddelbart. Akkurat det skjer ikke veldig ofte. All ære til Swansea, Norwich og QPR for den prestasjonen!

Og der tapte jeg ett veddemål når ikke Leeds gjorde jobben sin medan Norwich gjor det.
 ???

Cherry

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #57 på: Mai 15, 2012, 12:49:00 »
Vi blir kvitt Reading, Southampton og (West Ham?) og får Ulvene, Blackburn og Bolton i bytte. Jeg synes dette i utgangspunktet ser bra ut. At QPR holder seg ser jeg på som en fordel, det kommer nok 2-3 spillere derfra som forsterker oss.

Charlton, Sheffield W og enten Hudders' eller Sheffield U. er jo 3 artige lag å få opp.

Leeds - Sheffield W. på Elland Road 18/19. august?

Sheffield derbys trekker bra med folk - borte & hjemme!
Begge har gode , store baner - og jeg mener at SheffU er artigere lag med mer potensial enn Hødd!! Så blir det nok Blackpool også skal dere se.....i vår divisjon.
 

h.b

  • Gjest
Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #58 på: Mai 15, 2012, 12:52:33 »
Vi blir kvitt Reading, Southampton og (West Ham?) og får Ulvene, Blackburn og Bolton i bytte. Jeg synes dette i utgangspunktet ser bra ut. At QPR holder seg ser jeg på som en fordel, det kommer nok 2-3 spillere derfra som forsterker oss.

Charlton, Sheffield W og enten Hudders' eller Sheffield U. er jo 3 artige lag å få opp.

Leeds - Sheffield W. på Elland Road 18/19. august?

Sheffield derbys trekker bra med folk - borte & hjemme!
Begge har gode , store baner - og jeg mener at SheffU er artigere lag med mer potensial enn Hødd!! Så blir det nok Blackpool også skal dere se.....i vår divisjon.

Sheffield er også en bedre pub-by enn Huddersfield. Betyr mye når man skal på bortekamp det

Leedsfan

Sv: nPower Championship 2012/13
« Svar #59 på: Mai 15, 2012, 15:07:59 »
YEP i dag:

Sitat
Neil Warnock insists former club Queens Park Rangers’ successful relegation fight is good news for Leeds United.

While the most dramatic ever day in the history of the Premiership may have ultimately belonged to Manchester City, the other big winners were the R’s, who staved off the drop at Bolton Wanderers’ expense in their own version of Survival Sunday, despite a last-gasp defeat at the Etihad Stadium – with the final whistle the cue for mass celebrations in both the home and away ends.

Former Loftus Road chief Warnock, controversially dismissed by the West Londoners in January, was happy enough that his old employers survived, but perhaps not for the reasons many would envisage.

While Warnock proved a hugely popular figure among R’s supporters after memorably taking them to the Championship title in 2010-11 and would be forgiven for having a bit of a soft spot for the club, the main reason he is pleased they stayed up is purely from a United perspective.

Rangers splashed the cash to stay up in January and were the top spenders in the transfer window along with Chelsea and Newcastle.

And given their financial largesse – boosted also by a hefty parachute payment – Warnock is sure they would have gone for it in a big way if the worst had happened and their Premiership place have been relinquished after just 12 months.

Fraught

Instead, it’s Bolton who accompany Lancashire rivals Blackburn Rovers and Wolverhampton Wanderers to the second tier and the Trotters, saddled with considerable debt, face some tough decisions over the coming months as they seek to get back on a financially even keel.

While Wanderers are expected to have to fight serious financial fires, it’s all about in-fighting just up the road at Ewood Park following a wholly fraught and disharmonious campaign which has seen supporters turn against both the management and controversial club owners, Venky’s.

On paper, things seem a bit more stable at Wolves, although their appoint of a ‘rookie’ in Norwegian boss Stale Solbakken hasn’t exactly filled the Black Country with a massive amount of confidence.

United boss Warnock said: “From our point of view, I think it’s far better that QPR have stayed up, as I think they have more money to throw at things and would have been stronger than most (next season).

“Looking at it, the three coming down were the best three for us.

“I don’t think any of the three teams going down will be a major threat, like it was when West Ham went down last season. I don’t see a ‘West Ham’ there.

“I think Wolves are gambling by having a relative stranger to the Championship (managing). But they haven’t got to sell anybody, so they will probably keep all of their squad.

“I do see Blackburn and Bolton as losing some of their main players, if I’m honest.

“I think Bolton will have to cut their cloth accordingly as they’ve got a lot of debts at the minute.”

While Warnock’s considered view is that the teams going down aren’t as strong as in previous years, he’s certainly not daft enough to think that next season’s Championship won’t be anything other than a teak-tough division to get out of, especially if West Ham don’t clinch promotion at Wembley on Saturday afternoon.

The division’s make-up is still full of sides who have been spent a considerable amount of time in the top-flight during the past couple of decades, from Leicester City and Middlesbrough to the likes of Derby County and Ipswich Town and the promoted duo of Charlton Athletic and Sheffield Wednesday.

Warnock said: “Coming up, there’s Charlton, who will be strong.

“Already I’ve enquired about one particular player and I know Charlton are willing to pay a fortune for him, wages-wise, so they are obviously having a go and will maybe sign two or three on big money.

“Then there’s the likes of Leicester and speaking to Nigel (Pearson), they are going to support him again and they are going to have another buying spree. They have got to be a threat.

“No matter what people say, it’s always a notoriously competitive league. It’s always the same and I think that’s what makes it a good league.

“But from my point of view, I won’t be worrying about any of them if we get our targets really.

Meanwhile, crocked United defender Leigh Bromby has thanked supporters for their messages of support following his horrendous knee injury sustained at Cardiff City in the penultimate Championship fixture of the season.

The unconscious defender was stretched off the field in agony after rupturing his patella tendon during the game against the Bluebirds on April 21 – with medics administering oxygen to relieve the pain.

The 31-year-old has since undergone surgery in London and is expected to be out of action, possibly until Christmas.

Bromby said: “I’d like to say a massive thank you to everyone. I’ve had well wishes from fans, the players and the staff and it means a lot.

“I think people knew it was serious with the way it happened, but it’s been great to see the support I’ve had from everyone. It’s a difficult time, but this has really lifted me.

“I don’t remember much about it (the injury). I can’t really remember how it happened – it’s all a blur.

“I knew straightaway I’d done something serious. I actually thought I’d been kicked and thought I’d broken my leg.

“I do remember going down and being in so much pain. I remember Pughy talking to me and calming me down because I was in pain and then the next thing I remember is being in the dressing room with my mum and dad there.”

He added: “I had the operation last week. My leg will be in a brace for three months. I’m on very strong painkillers and there is very little I can do at the moment.

“After that, it will be a case of walking again – I’ll be on crutches for a while – and taking things little by little.

“Harvey (Sharman) and the physios at the club have been fantastic. It isn’t a common injury at all, but I know I’m in the most capable hands possible and I trust them to give me the very best re-hab.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.