Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jason Pearce  (Lest 50821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #120 på: Januar 30, 2015, 14:48:00 »
Jeg har ikke sagt "god".  Jeg bare konstaterer at Leeds selger igjen. 

Vi står på kanten av stupet, bokstavelig talt, og vi selger rutine og leier inn folk som ikke lykkes i Italia, men som likevel drømmer om en snarvei til Premier League.
 

Nørgaard

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #121 på: Januar 30, 2015, 15:10:18 »
Folk har ikke bestilt andet end at brokke sig over Pearce. Nu er han væk og så er det også galt  ???

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #122 på: Januar 30, 2015, 15:12:19 »
Er for meg en gåte at noen mener Pearce er en så go å rutinert spiller at vi blir svekket av at han forsvinner.  ::)

Det er ingen messias som forsvinner, MEN det er minst to sider ved dette som gjør at jeg vender tommelen ned:

1.Det svekker bredden og dybden i vår egen stall.
2. Det forsterker bredden og dybden i stallen til Wigan som ligger rett bak oss på tabellen.
 
= øker sannsynligheten for nedrykk.

Det er ingen garanti for at Pearce slår til i Wigan men risikoen for at det skjer er klart til stede.

Konklusjon: Uklokt i den situasjonen vi er i nå!  :(
« Siste redigering: Januar 30, 2015, 15:14:00 av Jon R »
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #123 på: Januar 30, 2015, 15:17:59 »
Da har vi solgt de tre mest rutinerte i troppen (Austin ikke bekreftet).  Da skal vi sloss i gjørma med juniorer og jålete italienere.  Det blir nok bra.

Nye spillere trenger tid til å aklimatisere og tilpasse seg.  Tid har vi ikke.

Hva er det Jason Pearce har visst som gjør at man er så sikker på at han er viktig? Har ikke han vært med å spille oss nedover på tabellen i 2,5 sesong?

Det har han, og ville mest sannsynlig ikke spilt flere kamper for oss uansett, helt riktig å få han ut av klubben nå, akkurat som med Warnock, ubrukelig i Leedsdrakt begge to.
« Siste redigering: Januar 30, 2015, 15:22:13 av Rudi G. »

B_Ød

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #124 på: Januar 30, 2015, 15:19:15 »
uklok løsning dette, tror jeg.
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #125 på: Januar 30, 2015, 15:31:01 »
Det at vi nå selger 2 spillere spiller ingen rolle for meg, Det jeg er klar for kan skje er : Vi rykker ikke opp, vi rykker ned, vi klarer oss i møkkaligaen med et nødskrik !

Annesj

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #126 på: Januar 30, 2015, 15:46:01 »
Er for meg en gåte at noen mener Pearce er en så go å rutinert spiller at vi blir svekket av at han forsvinner.  ::)

Det er ingen messias som forsvinner, MEN det er minst to sider ved dette som gjør at jeg vender tommelen ned:

1.Det svekker bredden og dybden i vår egen stall.
2. Det forsterker bredden og dybden i stallen til Wigan som ligger rett bak oss på tabellen.
 
= øker sannsynligheten for nedrykk.

Det er ingen garanti for at Pearce slår til i Wigan men risikoen for at det skjer er klart til stede.

Konklusjon: Uklokt i den situasjonen vi er i nå!  :(

Syns tidspunktet for alle disse utgående er en risiko i den situasjonen vi er i ja. Men disse tilbudene er det ikke sikkert hadde kommet igjen. Ã… med frykt for å sitte igjen med disse over sommeren syns jeg det er greit å slippe de når muligheten byr seg. Klokt i mine øyne. Er ikke enig i konklusjonen om at disse avgangene øker sannsynligheten for nedrykk :) Det er å overvurdere disse spillerne som uke ut å uke inn har spilt oss til den påosisjonen vi har idag. Hverken Pearce eller Warnock har dessuten spilt de siste kampene hvor vi har bedret spillet betraktelig. Men skal fint innrømme at jeg skøyt meg sjøl i beinet med dette om vi rykker ned pga manglende bredde og en bamba som er katastrofe :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #127 på: Januar 30, 2015, 16:36:01 »
Da har vi solgt de tre mest rutinerte i troppen (Austin ikke bekreftet).  Da skal vi sloss i gjørma med juniorer og jålete italienere.  Det blir nok bra.

Nye spillere trenger tid til å aklimatisere og tilpasse seg.  Tid har vi ikke.

Hva er det Jason Pearce har visst som gjør at man er så sikker på at han er viktig? Har ikke han vært med å spille oss nedover på tabellen i 2,5 sesong?

Det har han, og ville mest sannsynlig ikke spilt flere kamper for oss uansett, helt riktig å få han ut av klubben nå, akkurat som med Warnock, ubrukelig i Leedsdrakt begge to.

Vi er mye enig om dagen, håper ikke det medfører nedrykk...

Pearce er absolutt ikke god nok, innsats og tæl, men ikke så mye til. Som sagt tidligere, vi selger ikke akkurat vinnerkultur!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #128 på: Januar 30, 2015, 17:01:16 »
Da har vi solgt de tre mest rutinerte i troppen (Austin ikke bekreftet).  Da skal vi sloss i gjørma med juniorer og jålete italienere.  Det blir nok bra.

Nye spillere trenger tid til å aklimatisere og tilpasse seg.  Tid har vi ikke.

Hva er det Jason Pearce har visst som gjør at man er så sikker på at han er viktig? Har ikke han vært med å spille oss nedover på tabellen i 2,5 sesong?

Det har han, og ville mest sannsynlig ikke spilt flere kamper for oss uansett, helt riktig å få han ut av klubben nå, akkurat som med Warnock, ubrukelig i Leedsdrakt begge to.

Vi er mye enig om dagen, håper ikke det medfører nedrykk...

Pearce er absolutt ikke god nok,



 innsats og tæl, men ikke så mye til. Som sagt tidligere, vi selger ikke akkurat vinnerkultur!
[/

Pearce, Lees og Warnock er enkle engelske forsvarere som etter min mening er for svake for laget vårt - de har grunnleggende for dårlige basisferdigheter for en spillende type fotball som vi forsøker og å få til denne sesongen.
 

Gufrias

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #129 på: Januar 30, 2015, 17:10:24 »
Jeg er mest på linje med Jon R her, og synes vi solgte Pearce på feil tidspunkt.

Trøsten får være at vi har erstattet ham med Bamba  - en spiller som Sven-Göran Eriksson sammenlignet med Beckenbauer  :o
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #130 på: Januar 30, 2015, 17:49:02 »
Jeg er mest på linje med Jon R her, og synes vi solgte Pearce på feil tidspunkt.

Trøsten får være at vi har erstattet ham med Bamba  - en spiller som Sven-Göran Eriksson sammenlignet med Beckenbauer  :o


Beckenbauer som han er nå eller var?  :P ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #131 på: Januar 30, 2015, 17:57:35 »
Pearce kunne vi slitt med til sommeren 2016, vi skal være glad noen ville overta han og han faktisk ville gå nå!

AndyMathie

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #132 på: Januar 30, 2015, 18:32:11 »
Bra debattanter i denne tråden. Jeg var på Jon R sin side i denne saken, men etter gode svar til hans innspill er jeg enig i veien tråden har tatt. Det var riktig å bli kvitt daukjøttet og vi kommer bare til å bli bedre av dette. Kloke beslutninger så får man se om mine ord blir å bite mæ i ræva. De siste kampene tyder på at dette bør gå riktig vei :)
We are Leeds and we are proud of it!

Kickthemdown

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #133 på: Januar 30, 2015, 20:39:58 »
Takk gud, nok en kløne borte.

samadhi

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #134 på: Januar 30, 2015, 20:51:41 »
Pearce sin innsats og spillertype er vanskelig å ikke like.
Synd at han ikke fikk ut sitt fulle potensiale i Leeds.

En spiller jeg virkelig ønsker lykkes i sin nye klubb.
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #135 på: Januar 30, 2015, 21:50:50 »
Pearce sin innsats og spillertype er vanskelig å ikke like.
Synd at han ikke fikk ut sitt fulle potensiale i Leeds.

En spiller jeg virkelig ønsker lykkes i sin nye klubb.
instämmer med förre talare
 

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #136 på: Januar 30, 2015, 22:56:18 »

Pearce sin innsats og spillertype er vanskelig å ikke like.
Synd at han ikke fikk ut sitt fulle potensiale i Leeds.

En spiller jeg virkelig ønsker lykkes i sin nye klubb.

En spiller med hele karrieren i nedrykkssumpa!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #137 på: Januar 31, 2015, 01:39:09 »
Jeg er mest på linje med Jon R her, og synes vi solgte Pearce på feil tidspunkt.

Trøsten får være at vi har erstattet ham med Bamba  - en spiller som Sven-Göran Eriksson sammenlignet med Beckenbauer  :o

Og hvordan gikk det med Svennis  Lei Brysthår?  ::)
- Leif Olav

lojosang

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #138 på: Januar 31, 2015, 01:39:46 »

Pearce sin innsats og spillertype er vanskelig å ikke like.
Synd at han ikke fikk ut sitt fulle potensiale i Leeds.

En spiller jeg virkelig ønsker lykkes i sin nye klubb.

En spiller med hele karrieren i nedrykkssumpa!

Heldigvis har vi nå fått inn to mann med det meste av karrieren på benken.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #139 på: Januar 31, 2015, 07:55:37 »
Jeg er mest på linje med Jon R her, og synes vi solgte Pearce på feil tidspunkt.

Trøsten får være at vi har erstattet ham med Bamba  - en spiller som Sven-Göran Eriksson sammenlignet med Beckenbauer  :o

Og hvordan gikk det med Svennis  Lei Brysthår?  ::)
Det skal jo innrømmes at Beckenbauer fikk mindre og mindre spilletid i Leicester etter at Svennis ble sparket. Pearson benket Kaiser Franz, kjøpte inn en erstatter, solgte verdensmesteren fra 1974 og rykket opp... i den rekkefølgen.

Men tvile på en verdensberømt svensk fotballtreners vurdering? Aldri i verden!


ironialarm
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #140 på: Januar 31, 2015, 08:33:46 »
Jeg er mest på linje med Jon R her, og synes vi solgte Pearce på feil tidspunkt.

Trøsten får være at vi har erstattet ham med Bamba  - en spiller som Sven-Göran Eriksson sammenlignet med Beckenbauer  :o

Og hvordan gikk det med Svennis  Lei Brysthår?  ::)
Det skal jo innrømmes at Beckenbauer fikk mindre og mindre spilletid i Leicester etter at Svennis ble sparket. Pearson benket Kaiser Franz, kjøpte inn en erstatter, solgte verdensmesteren fra 1974 og rykket opp... i den rekkefølgen.

Men tvile på en verdensberømt svensk fotballtreners vurdering? Aldri i verden!


ironialarm för att förtydliga det lite, Bamba lämnade Leicester juni 2012, men Leicester blev promotade först säsongen 13/14
 

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #141 på: Januar 31, 2015, 09:41:59 »
Jason Pearce to Wigan Athletic is complete. Undisclosed fee, thought to be in the region of £300,000.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #142 på: Januar 31, 2015, 10:32:11 »

Pearce sin innsats og spillertype er vanskelig å ikke like.
Synd at han ikke fikk ut sitt fulle potensiale i Leeds.

En spiller jeg virkelig ønsker lykkes i sin nye klubb.

En spiller med hele karrieren i nedrykkssumpa!

Heldigvis har vi nå fått inn to mann med det meste av karrieren på benken.

Tenkte mest på stakkars Pearce som virker som en super fyr, men ikke har hatt flaks med klubbene sine.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #143 på: Januar 31, 2015, 10:56:31 »
Litt keitete, men likevel....

@jpearce05: Wanna also say thanks to @LUFC, had some good times there and met some great people. Wish you all the best. ⚽️

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #144 på: Januar 31, 2015, 11:20:11 »
@WALMOT3: Jason Pearce on #LUFC http://t.co/ucA4y5AUTF


Pearce lashes out at Leeds....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #145 på: Januar 31, 2015, 23:57:55 »
Trenger bare 6 seire til nå så er salget av Pearce. Warnock og fandens oldemor helt underordnet.
Jon R.

Mr.Obba

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #146 på: Februar 01, 2015, 13:32:05 »
Var vel den spikeren i 4rn bak som trudde han spilte håndball aldri sett en spiller som brukte armene som han :)
Ikke noe stort tap !
Mr.Obba

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #147 på: Februar 01, 2015, 13:43:05 »
Var vel den spikeren i 4rn bak som trudde han spilte håndball aldri sett en spiller som brukte armene som han :)
Ikke noe stort tap !
vi har ju i Bamba fått en i mitt tycke bättre back än Pearce, men jag hade hellre släppt Bellusci, tycker inte bellusci passar in i klubben, har inget illa att säga om warnock och Pearce  och kan bara lyckönska dom i sina nya klubbar, och när det gäller missförstånd med målvakten, utvisningar, straffar mot oss och självmål har  Pearce definitivt inte varit största syndaren i backlinjen
 

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #148 på: Februar 01, 2015, 18:42:20 »
Den største fordelen med salget av Pearce er at vi slipper å se han som venstre back , den dagen Taylor blir skadet, suspendert eller totalt mister formen.
Jon R.

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Jason Pearce
« Svar #149 på: Februar 01, 2015, 19:50:49 »
Den største fordelen med salget av Pearce er at vi slipper å se han som venstre back , den dagen Taylor blir skadet, suspendert eller totalt mister formen.
berardi känns som given backup både på höger och vänstersidan, nu har jag inte sett wotton de sista matcherna på högerbacken, men när han spelade där i höstas såg man ju direkt att han inte är en naturlig ytterback och han vågade ju inte gå framåt, hoppas han gör det nu