Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00

Started by newsome, May 07, 2012, 17:11:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

All den tid jeg ikke tror jeg kan ta meg fri må min stemme ignoreres, men for undertegnede er det LANGT viktigere å slippe å utsette lever og smaksløker for Ringnes eller enda verre, Grans enn hvor mange kilometer det er til stadion.
- Leif Olav

Oni

Oni, det enkleste er å ta toget. Evt. kan du ta buss til Oslo S og bytte til buss der.

Takker for den! :)

David Harle

Quote from: lojosang on July 04, 2012, 10:53:11
All den tid jeg ikke tror jeg kan ta meg fri må min stemme ignoreres, men for undertegnede er det LANGT viktigere å slippe å utsette lever og smaksløker for Ringnes eller enda verre, Grans enn hvor mange kilometer det er til stadion.

Må jeg minne deg på at Grans er Sandefjords stolthet og kvalitetsøl av ypperste merke! Viktig å vise respekt for dette når man befinner seg i hvalfangerbyen!

David Harle aka Ã...ge Hvitstein, utflyttet sandefjording.

lojosang

Quote from: David Harle on July 04, 2012, 16:58:02
Quote from: lojosang on July 04, 2012, 10:53:11

Må jeg minne deg på at Grans er Sandefjords stolthet og kvalitetsøl av ypperste merke! Viktig å vise respekt for dette når man befinner seg i hvalfangerbyen!

David Harle aka Ã...ge Hvitstein, utflyttet sandefjording.

Det sure, bakterieinfiserte skvipet de presser nord til Nidaros er vel også en "kvalitet". Nei, dere er langt bedre på maling og håndball enn på øl! :D
- Leif Olav

MrK

Meg bekjent serveres det skvip der du også bor Leif Olav, men du har rett, du ignoreres;-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Quote from: MrK on July 04, 2012, 19:29:55
Meg bekjent serveres det skvip der du også bor Leif Olav, men du har rett, du ignoreres;-)

Jeg har all mulig forståelse for at Dahls betegnes som skvip. Spesielt av folk som ikke liker banan. Og det er høyst sannsynlig en trønder som må ta hovedansvaret for å ha ødelagt Grans også: Rema-Reitan. Selv om det burde være latterlig enkelt å desinfisere rustfritt stål så ikke juleølet smaker eddik og sur melk.
- Leif Olav

Leedsgutt

Hvor høy er aldersgrensen på barn ?

kalle_92

Quote from: Leeds1996 on July 07, 2012, 16:22:25
På billetene til kampen? Under 16 regner jeg med.

Leedsgutt

Quote from: kalle_92 on July 07, 2012, 19:00:57
Quote from: Leeds1996 on July 07, 2012, 16:22:25
På billetene til kampen? Under 16 regner jeg med.

ja, dt var dt jeg tenkte

SupALeedS

Hei,

tenkt meg på matchen, i fjor var det opplegg med grayson og spillerne, blir det noe av det i år også?? Og hva koster det eventuelt? Noen som vet noe...??

Hjelp mottaes med stor takk!
Alex

Rudi G.

Quote from: SupALeedS on July 09, 2012, 22:06:55
Hei,

tenkt meg på matchen, i fjor var det opplegg med grayson og spillerne, blir det noe av det i år også?? Og hva koster det eventuelt? Noen som vet noe...??

Hjelp mottaes med stor takk!

http://www.leedsunited.no/no/hovednyheter/Alt+om+Sandefjord-bes%C3%B8ket.9UFRjKYq.ips

Kontakinte

Grunnet Norway cup må jeg selge mine billetter :-\, 3 stk. 1 voksen og 2 barn, for intresserte er prisen "3 for 2" kr 480,-  tlf. 95114173

bwirum

Det er ikke langt fra Ekeberg til Sandefjord!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kontakinte

Det var også planen, men vår siste kamp den dagen går 19:40.

Thorp

Noen som vet om den nye bortedrakta kan kjøpes i Sandefjord (voksen og barn)?

HåvardK

Quote from: lojosang on July 04, 2012, 20:07:41
Quote from: MrK on July 04, 2012, 19:29:55

Jeg har all mulig forståelse for at Dahls betegnes som skvip. Spesielt av folk som ikke liker banan. Og det er høyst sannsynlig en trønder som må ta hovedansvaret for å ha ødelagt Grans også: Rema-Reitan. Selv om det burde være latterlig enkelt å desinfisere rustfritt stål så ikke juleølet smaker eddik og sur melk.
Skal ikke starte en diskusjon om hva som er mest skvip av Dahls og annen pils - men jeg tar turen til Sandefjord, og må nesten vurdere rødvin (okei da, bare nesten) hvis det ikke serveres annet øl på den plassen en måtte bestemme seg for å samles på. Håper i det minste det kan finnes alternativer på flaske.

Svend Anders

Fin mulighet for alle på "østsiden av fjorden" - særlig Østfold-området: Gratis båtreise Strömstad-Sandefjord til de 30 første som melder seg.

http://www.leedsunited.no/no/nyheter/F%C3%A5+gratisbillett+til+Sandefjord-b%C3%A5t.9UFRjMZp.ips

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Ian Baird

Noen som vet når og hvor Leeds skal trene, de dagene laget er i Sandefjord ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

grauten85

Kan man kjøpe billetter på stadion, eller må man kjøpe på forhånd på billettservice?

Svend Anders

Quote from: Ian Baird on July 25, 2012, 21:15:41
Noen som vet når og hvor Leeds skal trene, de dagene laget er i Sandefjord ?

Alt vi har av informasjon om dagene, inkludert treningstider finner dere her: http://www.leedsunited.no/no/hovednyheter/Alt+om+Sandefjord-bes%C3%B8ket.9UFRjKYq.ips

SA
Følges på:

Svend Anders

Vi måtte skifte ut siden som skjemaet lå på, så her er ny link for å få gratis båtreise Strømstad-Sandefjord tirsdag eller onsdag til uka. Førstemann til mølla, 15 turer igjen per nu:

http://www.leedsunited.no/no/nyheter/Fortsatt+b%C3%A5tbilletter+igjen.9UFRjM3O.ips

SA
Følges på:

asLeeds

Quote from: Svend Anders on July 26, 2012, 20:28:16
Vi måtte skifte ut siden som skjemaet lå på, så her er ny link for å få gratis båtreise Strømstad-Sandefjord tirsdag eller onsdag til uka. Førstemann til mølla, 15 turer igjen per nu:

http://www.leedsunited.no/no/nyheter/Fortsatt+b%C3%A5tbilletter+igjen.9UFRjM3O.ips

SA

PS. kan du ordne med gratis båtreise fra Bergen og?  :D ;)
DALHEIM WHITES

Jon R

Noen som har gode tips for bra og rimelig overnatting i Sandefjord fra onsdag til torsdag?  :)
Jon R.

Tom S

Quote from: Jon R on May 21, 2012, 20:15:08
For en gang skyld er jeg i Norge når Leeds spiller på norsk jord. Jeg kommer sammen med eldstegutten på 12 som håper VELDIG at Snodgrass fortsatt er i klubben:)

Holdt desverre ikkje den, Jon  :'(
COME ON LEEDS !!

Jon R

Quote from: Tom S on July 28, 2012, 19:04:24
Quote from: Jon R on May 21, 2012, 20:15:08
For en gang skyld er jeg i Norge når Leeds spiller på norsk jord. Jeg kommer sammen med eldstegutten på 12 som håper VELDIG at Snodgrass fortsatt er i klubben:)

Holdt desverre ikkje den, Jon  :'(

Dessverre, Tom.  :-[
Jon R.

Asbjørn

Da er det bare for fansen & fortsette å imponere sjefen med oppslutningen rundt kampen i Norge :)
QuoteLeeds United boss Neil Warnock says the fans have been amazing and even took him by surprise during their week-long tour in Devon and Cornwall.

Leeds finished the tour at Torquay last night with in excess of 2,000 Leeds fans making the trip and Warnock commented about the turnout after the game.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "Look at the fans. What can you say about them, for a pre-season friendly, it was amazing.

"I don`t think the new players knew what had hit them. It even took me by surprise - Torquay in midweek!."

Many Leeds fans have spent the week in the area with around 1,000 fans turning up for the first two pre-season games at Tavistock and Bodmin and a similar amount turning out for an open training session on Tuesday.

Warnock, who lives in the area also joked about how well he had done for the local tourism in the area. "I must have done well for Cornwall`s tourism this week. We have filled all the bed and breakfasts and the pubs," added Warnock.

Leeds now travel to Norway for a game with Sandefjord on Wednesday night when there will be a large Leeds presence from the Scandinavian based Leeds fans as well as those travelling from around Britain.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288389&utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed#ixzz21wcdsSCD
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gudme

Ja her må vi stille opp!  ;D Er jo fantastisk tiltak å få Leeds til Norge.  :D
LEEDS 4 EVER

Tom S

Er det bekreftet at Leeds trener på stadion tirsdag kl.19:00 ?
COME ON LEEDS !!

Jon R

Noen som vet om det skjer noe morsomt i byen etter kampen? Samlingsted? Synger og speller du noe sted ØBS?  :o
Jon R.

kongsmo

Quote from: Jon R on July 29, 2012, 21:32:53
Noen som vet om det skjer noe morsomt i byen etter kampen? Samlingsted? Synger og speller du noe sted ØBS?  :o
ØBS spiller vel rundt 16.30 tia på murpy's (http://www.leedsunited.no/no/hovednyheter/Alt+om+Sandefjord-bes%C3%B8ket.9UFRjKYq.ips)

hadde vært morsomt med litt info om etter kampen, hvor vi møtes etc ja  :)
"SNIFFER"