Når selger vi Snodgrass?

Started by Kato, May 14, 2012, 22:00:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

For hver dag stillheten råder, er Snodgrass nærmere porten.

Neil Warnock trenger midler for å bygge sitt eget Leeds United.

1. Vi har ikke blitt kvitt EN av de som er plassert på transferlista. Ingen lønnsmidler frigjort der.

2. Kontraktsforhandlingene til Snoddy og McCormack står tydeligvis i stampe. Signalene ved å få dette tidlig på plass er svært viktige. Hvor lenge kan Warnock vente? Tipper millionene inn blir viktigere enn å ha to spillere på oppsigelse.

3. Det er tydeligvis klare begrensninger i forhold til hva han har å rutte med. Sier seg jo selv med en sjef som Bates, men spekulasjoner i media forsterker inntrykket av meget stramme tøyler.

4. Med tanke på de som er uønsket, og forventet stall, må man forvente 7-10 spillere inn. Sålangt er en spiller signert.

5. Ryktene om et par mann inn denne uka, gir vel også behov for friske midler i lønnspotten.

Hvor vil jeg med dette?

Jo, jeg tror Snodgrass selges i løpet av relativt kort tid. Behovet for lønnsmidler, kombinert med at han neppe signerer, gjør at tipset mitt er at Snodgrass er borte før pinse.

JacobScreek

Mottips: Snoddy signerer ny kontrakt for Leeds før pinse...

We are Leeds...MOT! 8)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Ian Baird

Quote from: Kato on May 14, 2012, 22:00:17

Neil Warnock trenger midler for å bygge sitt eget Leeds United.

1. Vi har ikke blitt kvitt EN av de som er plassert på transferlista. Ingen lønnsmidler frigjort der.

2. Kontraktsforhandlingene til Snoddy og McCormack står tydeligvis i stampe. Signalene ved å få dette tidlig på plass er svært viktige. Hvor lenge kan Warnock vente? Tipper millionene inn blir viktigere enn å ha to spillere på oppsigelse.

3. Det er tydeligvis klare begrensninger i forhold til hva han har å rutte med. Sier seg jo selv med en sjef som Bates, men spekulasjoner i media forsterker inntrykket av meget stramme tøyler.

4. Med tanke på de som er uønsket, og forventet stall, må man forvente 7-10 spillere inn. Sålangt er en spiller signert.

5. Ryktene om et par mann inn denne uka, gir vel også behov for friske midler i lønnspotten.

Hvor vil jeg med dette?

Jo, jeg tror Snodgrass selges i løpet av relativt kort tid. Behovet for lønnsmidler, kombinert med at han neppe signerer, gjør at tipset mitt er at Snodgrass er borte før pinse.

Støttes.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sesongen et nettopp ferdig. Ytterst få som har gjort noe som helst business.. Snodgrass blir..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

cameron leeds:

Smart money on Snodgrass NOT signing unfortunately... #lufc

Fra en som vet hva som skjer i klubben vår...

Kato

Hvis man tar av seg Leeds-brillene et øyeblikk....

Jeg hadde ALDRI signert hvis jeg var Robert Snodgrass.

Asbjørn

...ikke at jeg tror fullt og fast på noen rykter når vinduene er åpne, men du kjenner til det som sies om at NW i tilfelle Snoddy ikke signer vil gamble på å 'ta en Beckford' og håpe på at tabellsituasjonen gjør at han signer på et senere tidspunkt...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Quote from: Kato on May 14, 2012, 22:35:52

Enig, skulle i såfall vært snakk om stooore penger!

Leedsfan

Hadde storklubber vært ute etter han så JA, men vi snakker om Reading, Southampton eller Norwich...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: Asbjørn on May 14, 2012, 22:38:24
...ikke at jeg tror fullt og fast på noen rykter når vinduene er åpne, men du kjenner til det som sies om at NW i tilfelle Snoddy ikke signer vil gamble på å 'ta en Beckford' og håpe på at tabellsituasjonen gjør at han signer på et senere tidspunkt...

Og det er her jeg tror Warnock til syvende og sist velger penga.... I tillegg til at han slipper å ha uroen med "kapteinen" gående på oppsigelse. Presset på å ha nok midler til å signere de spillerne han ønsker, fører til et raskt salg.  En helt annen historie er jo om pengene fra et evt salg går rett i potten.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on May 14, 2012, 22:43:15

Hadde storklubber vært ute etter han så JA, men vi snakker om Reading, Southampton eller Norwich...

Som alle pr. nå er større klubber en LU tar man av seg de nevnte brillene!

Kato

Nå tror jeg ikke du skal tøffe deg :). Alle de tre ovennevnte spiller i en liga vi bare har drømt om de siste årene.

Ferre

Premier League-klubber alle sammen som sikkert kan doble eller tredoble lønnen hans, mot å bli værende i en middelmådig Championship-klubb.

Har ingen problemer med å forstå avgjørelsen hans hvis han velger å forlate Leeds.

Bites Yer Legs

Om du velger PL-fotball med Norwich foran mulig opprykk med Leeds, prioriterer du f*** med rævva eller en annen hjerneløs kroppsdel. Jeg etterlyser spillere som evner å tenke lenger enn én sesong fremover, gjør han ikke det, så good riddance.

Paul Lambert plukkes opp av en større klubb, vips! der faller det korthuset.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on May 14, 2012, 22:50:22

Som alle pr. nå er større klubber en LU tar man av seg de nevnte brillene!

I beg to differ...

Leedsfan

Snodgrass får jo en garanti på at han blir solgt etter sesongen, et år til kan han gamble på Leeds..

Han blir jo tilbudt 7-10 millioner for jobben t.o.m...:)

Tom S

Deler dine bekymringer vedrørende Bates sin satsing, og om Snoddy og McC vert med neste sesong. Og sett i lys av siste sesongers mangel av satsing er det vanskelig å tru at denne sommeren vert annerledes.

Men, samtidig er det viktig å gløtte bort på kalenderen og sjå at vi er medio mai, sesongen er knapt nok slutt. Eg vel å ha litt meir tålmodighet.
COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Bites Yer Legs on May 14, 2012, 23:15:50
Om du velger PL-fotball med Norwich foran mulig opprykk med Leeds, prioriterer du f*** med rævva eller en annen hjerneløs kroppsdel. Jeg etterlyser spillere som evner å tenke lenger enn én sesong fremover, gjør han ikke det, så good riddance.

Da tenker du faktisk med hue. For det er ingenting som plutselig skal tilsi at Leeds er favoritter til å rykke opp fra denne divisjonen

Leedsfan

Etter forrige sesong så føler jeg på ingen måte at Snodgrass eller noen andre spillere i stallen er uerstattelige, klart det er ingen fordel i det å prøve å erstatte de alle sammen samtidig.

Hvis ingen av de som er tilbudt ny kontrakt signerer så betyr det vel enten to ting, enten er det dårlig stemning i klubben eller at de kan få bedre betingelser en annen plass (eller en kombinasjon av de). Derfor håper jeg Warnock har 4-5 klare forsterkninger på plass før de møter til pre-season. Nå har vi signert Pearce og kommer Ward/Green i løpet av et par uker så har vi fått en god start. Dessuten så er det flere spillere i QPR vi sikkert kan få.

Det største problemet tror jeg er å bli kvitt de som er transferlista, blir vi kvitt de så blir Snoddy..

Kato

Quote from: Bites Yer Legs on May 14, 2012, 23:15:50

De har iallefall et korthus  ;)

Annesj

Spørsmålet er om noen vil ha det rasket vi har lista. Bortsett fra Clayton. Men han kan jo ha skremt vekk alt av intr om lønnskravet er for høyt. Blir vi ikke kvitt noen så kommer heller ikke så mange inn siden midlene da blir vesentlige mindre på lønnssiden. Håper inderlig på Ward/Green/Halford. Da beg det å lukte svidd  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fmtj

Jeg ser at enkelte fremstiller de tilbudene som Snoddy har fått som langt mer forlokkende enn å bli i Leeds United.... ??? Da må det i så fall følge meget god lønn med! Reading, Soton, Norwich klinger faktisk ikke så fantastisk vil jeg tro og det å kalle det større klubber er merkelig. De ligger i en divisjon høyere, ja helt klart med Leeds United er tross alt Leeds United folkens!! Og det sier jeg med brillene på selvsagt, men de tar jeg heller aldri av!!!  ;D

Snoddy blir han.......trur eg!!!
Yeboahs vitne

Håvard

Quote from: fmtj on May 15, 2012, 10:56:37
Jeg ser at enkelte fremstiller de tilbudene som Snoddy har fått som langt mer forlokkende enn å bli i Leeds United.... ??? Da må det i så fall følge meget god lønn med! Reading, Soton, Norwich klinger faktisk ikke så fantastisk vil jeg tro og det å kalle det større klubber er merkelig. De ligger i en divisjon høyere, ja helt klart med Leeds United er tross alt Leeds United folkens!! Og det sier jeg med brillene på selvsagt, men de tar jeg heller aldri av!!!  ;D

Større klubb betyr nødvendigvis ikke bare dagens tabellsituasjon, men også historie. Lyn er vel strengt tatt en større klubb enn feks ulf

h.b

Quote from: Håvard on May 15, 2012, 11:08:07

Større klubb betyr nødvendigvis ikke bare dagens tabellsituasjon, men også historie. Lyn er vel strengt tatt en større klubb enn feks ulf

Ser man på historie. Ja da er vel Hudders og Blackpool større klubber enn Leeds

B_Ød

men ser vi på "nesten"..da er vi vel størst  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: h.b on May 15, 2012, 11:20:16
Quote from: Håvard on May 15, 2012, 11:08:07

Ser man på historie. Ja da er vel Hudders og Blackpool større klubber enn Leeds

wtf?

Markus

Tror Snodgrass blir, MOT !

B_Ød

Quote from: Markus on May 15, 2012, 13:11:41
Hei Markus  :D...og velkommen på forum  ;)
Håper du får rett i dine spådommer!
Ups & Ups!!

Cherry

Quote from: Markus on May 15, 2012, 13:11:41
,

Støttes Markus! 
Han har fått ett bra tilbud, og kan gå etter sesongen - hvis vi /Warnock mot formodning
ikke lykkes.......blir en bra sesong denne 2012/13. ;)

Ian Baird

Fra den dagen Leeds engang solgte MacAllister til "selveste" Coventry - som da lå lenger nede enn oss på tabellen, så gikk det opp for meg at "Leeds United er tross alt ikke Leeds United". Mitt glorifiserte syn på Leeds United fikk seg et realt skudd i bauen den gang. I disse dager er Leeds United svakere stillt enn den gang, så allverdens mektige er vi dessverre ikke lenger. Skulle ønske vi kunne utkonkurrert ovennevnte lag på spillermarkedet, men vi sliter.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.