Capital One Cup 2012/13

Started by Rudi G., June 14, 2012, 16:27:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Grei trekning dette!! Everton er en vanskelig motstander og hvis Fellaini spiller der det manns jobb for stopperne våre!

Ellers er det duket for scum/Newcastle- hadde vært fantastisk med borteseier og Ferguson med sitt sinte blåe ansikt brettet utover TV skjermene indignert over de vanlige dommertabbene som er bankers hver gang de taper.
Yeboahs vitne

sportcarl1

Quote from: fmtj on August 31, 2012, 12:54:25
Grei trekning dette!! Everton er en vanskelig motstander og hvis Fellaini spiller der det manns jobb for stopperne våre!

Ellers er det duket for scum/Newcastle- hadde vært fantastisk med borteseier og Ferguson med sitt sinte blåe ansikt brettet utover TV skjermene indignert over de vanlige dommertabbene som er bankers hver gang de taper.
ingen fara vi sätter pearce på felliani :D

Tom S

Leeds United A.F.C
Leeds United A.F.C vs Everton Football Club in the League Cup will be on Tuesday 25th September 7:45pm Live on Sky Sports and Yorkshire Radio.

sakset frå FB
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on August 31, 2012, 17:21:24
Bekreftet TV kamp mot Everton
http://www.leedsunited.com/news/20120831/tuesday-screen-test-for-everton_2247585_2906377

Kjempe :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
#lufc will earn a broadcast fee of £125,000 from their televised League Cup tie against Everton.

marve

Quote from: Rudi G. on August 31, 2012, 18:10:30
Quote from: Tom S on August 31, 2012, 17:21:24
Bekreftet TV kamp mot Everton
http://www.leedsunited.com/news/20120831/tuesday-screen-test-for-everton_2247585_2906377

Kjempe :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
#lufc will earn a broadcast fee of £125,000 from their televised League Cup tie against Everton.

LUFC?? bates er vell mer rett

Gufrias

Da var den dagen behørig reservert i kalenderen  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

Leeds United hjemme mot Southampton!

Rudi G.

4. runde;

Sunderland v Middlesbrough
Swindon v Aston Villa
Leeds United v Southampton
Wigan v Bradford
Norwich v Spurs
Liverpool v Swansea
Reading v Arsenal
Chelsea v scum

Rudi G.

Southampton spiller kamp søndag 28. oktober og Leeds United fredag 2. november. Cupkampen skal innimellom der!

Kickthemdown

Quote from: Rudi G. on September 26, 2012, 23:26:28
Southamton spiller kamp søndag 30. oktober og Leeds United fredag 2. november. Cupkampen skal innimellom der!
50/50 på hvem som går videre.. Så er vi i kvarten.

.. Men gud bedre for en kjedelig trekning.

martind

Southamton spiller kamp søndag 30. oktober og Leeds United fredag 2. november. Cupkampen skal innimellom der!

Søndag 30 okt. Fredag 2. Nov? Ã...rets korteste uke?
MOT!! We are Leeds!

Rudi G.

Quote from: martind on September 26, 2012, 23:43:03

Søndag 30 okt. Fredag 2. Nov? Ã...rets korteste uke?

Ja, den var litt i korteste laget, 28. skulle det være, rettet nå  :)

Cherry

Ligger vel an til tirsdag 30/10 - pga seriekamp fredagen 2/11.
For en kamp plan fremover - dette blir tøft!

Joe Jordan

ZZzzzzouthampton. En lite inspirerende motstander å bryne seg på og da taper vi. Like greit, jeg vil ha 100% fokus på å holde seg innenfor topp 6 i serien.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Med min største fantasi skjønner jeg ikke hva som er så kjedelig med Southampton. Er det bare Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum som kvalifiserer som interessant motstander.  ???
Super Leeds since 1968

gill

Quote from: Hallgeir * on September 27, 2012, 16:24:28
Med min største fantasi skjønner jeg ikke hva som er så kjedelig med Southampton. Er det bare Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum som kvalifiserer som interessant motstander.  ???
Hvor er Liker- knappen?

Henning

Quote from: gill on September 27, 2012, 16:30:08
Hvor er Liker- knappen?

Slenger meg på den. Ser på Southampton som eit morosamt lag å møte. Eg gledar meg :)

berlin

Liker

Woody

Jepp,i denne køppen er det det.
LIFE IS LEEDS

fmtj

Southampton er PL lag og vi har virkelig noe å hevne etter fjoråret. Dette kan bli artig!! Kanskje kan vi nå rekordlangt i år..... :o! Hadde vært gøy det da. Innen denne kampen er vi sikkert i arabiske hender.... ;) ...og har hentet inn noen lånespillere....
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Quote from: Woody on September 27, 2012, 22:28:32

Jeg skulle tro at poenget med å delta er å komme lengst mulig. Hvis intensjonen skulle være å bli utslått raskest mulig, burde vi ha stilt med reservelaget mot Everton. Det eneste jeg kan følge deg på, er dersom du ikke ønsker at cupkamper skal påvirke ligaformen, som vi har sett at det av og til kan.

Men vi er så tidlig i sesongen at jeg synes vi bør satse på å være med på dette stadiet.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

....og Norwich:)

Poenget med at Southampton er en litt trist motstander er at sjansen for at vi taper er stor, det hadde da vært artigere å spille mot en av de store eller mot et lag hvor sjansen for seier er stor. Skjønner at det er flere som ikke deler den oppfatningen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Quote from: Hallgeir * on September 28, 2012, 20:12:26
Quote from: Woody on September 27, 2012, 22:28:32
Med min største fantasi skjønner jeg ikke hva som er så kjedelig med Southampton. Er det bare Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum som kvalifiserer som interessant motstander.  ???

Jeg skulle tro at poenget med å delta er å komme lengst mulig. Hvis intensjonen skulle være å bli utslått raskest mulig, burde vi ha stilt med reservelaget mot Everton. Det eneste jeg kan følge deg på, er dersom du ikke ønsker at cupkamper skal påvirke ligaformen, som vi har sett at det av og til kan.

Men vi er så tidlig i sesongen at jeg synes vi bør satse på å være med på dette stadiet.

Det er jo bare vissvass det vi/noen supportere sier om at ligacupen er nedprioritert i klubbene.
Spør spillerne, sier jeg da. Jeg tror definitivt ikke at Everton dreit i om de ble slått ut,
så hvorfor skulle vi gjøre det. Tøft kampprogram holder ikke som forklaring.

For meg virker det som at ligacupen har økt i "anseelse" opp gjennom 2000-tallett,
etter at det var hetere debatt før om at storklubbene nesten hadde lyst til trekke seg fra cupen.

Skulle vi slå Soton, spår jeg sitrende spenning her på forumet, før, under og kanskje også etter
kvartfinalen. Mark my words!  :)

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on September 28, 2012, 20:27:51

Poenget med at Southampton er en litt trist motstander er at sjansen for at vi taper er stor, det hadde da vært artigere å spille mot en av de store eller mot et lag hvor sjansen for seier er stor. Skjønner at det er flere som ikke deler den oppfatningen..

Så det er større sjanse for at vi taper for Southampton enn for Man. Utd? Javel, det får være din mening, men jeg tror du er på "feilt villspor".
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on September 28, 2012, 20:35:18
Quote from: Hallgeir * on September 27, 2012, 16:24:28Med min største fantasi skjønner jeg ikke hva som er så kjedelig med Southampton. Er det bare Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum som kvalifiserer som interessant motstander.  ???

Så det er større sjanse for at vi taper for Southampton enn for Man. Utd? Javel, det får være din mening, men jeg tror du er på "feilt villspor".

Skjønner at jeg må ordlegge meg meget mer nøyaktig..

Sjansen for at vi taper mot Soton er stor, men jeg mener at de er en middels attraktiv motstander.

Sjansen for at vi taper for Man Utd er meget stor, men jeg mener at de er en meget attraktiv motstander.

Norwich hadde vært en middels attraktiv motstander å møte, men pga Snoddy, Bradley og Howson så rykker de opp fra å være middels til en meget attraktiv motstander.

Skjønner du nå hva jeg prøver å si???? At ikke alle er enig med meg aksepterer jeg fullt ut..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on September 28, 2012, 20:57:21
Quote from: Hallgeir * on September 28, 2012, 20:35:18
Med min største fantasi skjønner jeg ikke hva som er så kjedelig med Southampton. Er det bare Chelsea, Arsenal, Liverpool eller Scum som kvalifiserer som interessant motstander.  ???

Skjønner at jeg må ordlegge meg meget mer nøyaktig..

Sjansen for at vi taper mot Soton er stor, men jeg mener at de er en middels attraktiv motstander.

Sjansen for at vi taper for Man Utd er meget stor, men jeg mener at de er en meget attraktiv motstander.

Norwich hadde vært en middels attraktiv motstander å møte, men pga Snoddy, Bradley og Howson så rykker de opp fra å være middels til en meget attraktiv motstander.

Skjønner du nå hva jeg prøver å si???? At ikke alle er enig med meg aksepterer jeg fullt ut..

Skjønner, men helt enige blir vi ikke. Greit nok.
Super Leeds since 1968

Gambi

Soton er da ikke kjedelig på noen måte. Et lag litt over deres nivå, som dere har god sjanse til å slå. Masse flotte spillere har de også. Lambert og Gaston Ramirez er jo worldclass  ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

J-R