Skrevet av Emne: EX-Spiller: Paul Green  (Lest 28314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #30 på: Juni 21, 2012, 09:38:01 »
Warnock said: “One or two fans may moan about the two signings being free transfers. But my first two signings at QPR were Clint Hill and Shaun Derry on frees and they didn’t do bad, did they?”

Godt svart  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #31 på: Juni 21, 2012, 17:30:28 »
Green hadde draktnummer 4 i Derby.... det er ett eller annet spesielt med det nummeret...hmmm... hva var det igjen ?

rødt hår har han og.....
Kontrastfargen til grønn ;). I fjor signerte vi hr. brun, som midtbaneanker, men han ble jo skadd med en gang. Håper at denne fargeklatten holder seg frisk og fin, slik at han kan bidra positivt på Leeds' midtbane. Vi kan ikke legge alle forventninger på unge hr. Claytons skuldre heller. Nei, det begynner å lukte av gull dette :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #32 på: Juni 24, 2012, 15:32:11 »
Liker intervjuet med Green på leedsunited.com. Joda, de gamle flosklene om 'massive club og 'great fans' er der, men jeg har litt mer følelsen av at Paul Green faktisk har valgt oss etter en viss overtalelse av Neil Warnock, ikke (kun) fordi han er i en større klubb enn nivået hans tilsier, som har vært tilfellet med mange tidligere.

Om dere skjønner hvor jeg vil. Virker som en profesjonell type.
Marching on together!

Killa

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #33 på: Juli 04, 2012, 13:33:39 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/paul-green-warnock-has-drive-to-get-leeds-united-back-where-they-belong-interview-1-4705834

Nytt intervju med Paul Green her - verdt å lese!

Merker meg at kona hans alltid har vært Leeds-fan - man skal aldri undervurdere konas betydning...
 ;D ;D ;D

Jon R

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #34 på: August 02, 2012, 14:34:26 »
Tror dette kan vise seg som en bra signering. Viste gode playmakeregenskaper i første omgang igår. Usynlig i andre omgang, men jeg så et helt klart potensiale i denne spilleren. Green og Austin kan bli en bra  kombo på sentral midt!
Jon R.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #35 på: August 19, 2012, 21:16:30 »
någon som vet hur det är med hans skada? tyckte han var grym innan han gick ut skadad, han visade verkligen vägen
 

gulle

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #36 på: August 19, 2012, 21:25:54 »
Tror dette kan vise seg som en bra signering. Viste gode playmakeregenskaper i første omgang igår. Usynlig i andre omgang, men jeg så et helt klart potensiale i denne spilleren. Green og Austin kan bli en bra  kombo på sentral midt!
han gikk ut i pausen ;)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Frode

 

Jon R

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #38 på: August 20, 2012, 16:36:08 »
Tror dette kan vise seg som en bra signering. Viste gode playmakeregenskaper i første omgang igår. Usynlig i andre omgang, men jeg så et helt klart potensiale i denne spilleren. Green og Austin kan bli en bra  kombo på sentral midt!
han gikk ut i pausen ;)

Det så kanskje sånn ut fra din posisjon, men i Sandefjord ble han flyttet fra sentral midt i første, til høyre kant etter pause.  ;)  
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #39 på: August 20, 2012, 16:39:51 »
Tror dette kan vise seg som en bra signering. Viste gode playmakeregenskaper i første omgang igår. Usynlig i andre omgang, men jeg så et helt klart potensiale i denne spilleren. Green og Austin kan bli en bra  kombo på sentral midt!
han gikk ut i pausen ;)

Det så kanskje sånn ut fra din posisjon, men i Sandefjord ble han flyttet fra sentral midt i første, til høyre kant etter pause.  ;)  


 ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SDalen

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #40 på: August 20, 2012, 16:42:39 »
Håper virkelig han kommer fort tilbake, tror han kan bli en veldig viktig spiller for oss.
Rogaland whites!

gulle

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #41 på: August 20, 2012, 22:08:43 »
Tror dette kan vise seg som en bra signering. Viste gode playmakeregenskaper i første omgang igår. Usynlig i andre omgang, men jeg så et helt klart potensiale i denne spilleren. Green og Austin kan bli en bra  kombo på sentral midt!
han gikk ut i pausen ;)

Det så kanskje sånn ut fra din posisjon, men i Sandefjord ble han flyttet fra sentral midt i første, til høyre kant etter pause.  ;)  


 ;D ;D ;D
ja visst  8) ja, så ikke på datoen på jonR s innlegg
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #42 på: August 21, 2012, 10:50:04 »
Out for weeks?

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8007162/










Kanskje sannsynlig at han stiller i kveld! Han prøvde og prøvde! Virket ikke lammet!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #43 på: August 21, 2012, 16:00:19 »
??? Klar til i kveld kanskje? Hvorfor skriver du slikt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #44 på: August 21, 2012, 18:56:54 »
??? Klar til i kveld kanskje? Hvorfor skriver du slikt?

auren

Jeg opplever vel at skadeomfanget til spillerne tåkelegges ganske kraftig innimellom.

Men hvis det dårlige kneet er berørt så går det nok en tid.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #45 på: August 23, 2012, 12:45:00 »
Warnock regner med 4-6, kanskje 8 uker før Green er tilbake....

http://www.leedsunited.com/news/20120823/green-blow-pelts-boost_2247585_2897784
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #46 på: August 23, 2012, 14:24:46 »
Warnock regner med 4-6, kanskje 8 uker før Green er tilbake....

http://www.leedsunited.com/news/20120823/green-blow-pelts-boost_2247585_2897784

Det var kjipern, tror Ross og han står for kreativiteten i laget..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #47 på: Oktober 01, 2012, 21:13:45 »
Omsider så nærmer Green seg comeback :)

LUFC Warnock - Green back after break
 
Leeds United boss Neil Warnock says Paul Green is closing in on a return but he will not be back before the international break.

Green hasn`t featured for Leeds since suffering a knee injury on the opening day of the season against Wolverhampton Wanderers.

Warnock says the Republic of Ireland international midfielder is back in training but he will not be back before the international break this weekend.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "He will not be back before the international break. He has started straight forward running, so that is a big plus for us."

The Leeds boss was boosted at the weekend by the return to the squad of midfielder David Norris, who was also expected to be out until the international break.

Norris hasn`t started for Leeds since the game with Blackburn Rovers at the start of September due to a thigh injury but he was named amongst the substitutes at Bristol City.

The game also saw the return of Paddy Kenny and Lee Peltier after the pair missed the midweek win over Everton.

Ross McCormack, Leigh Bromby, Davide Somma and Ramon Nunez are all still on the sidelines with long-term injuries.

Somma is closing in on a return after almost eighteen months on the sidelines and McCormack is hoping to be back sometime before Christmas after undergoing surgery on his ankle recently.

Bromby and Nunez look set to miss the remainder of the season with their respective injuries.




Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=295178#ixzz284nAkOV2
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #48 på: Desember 03, 2012, 08:26:17 »
Championsship sitt svar på Lee Bowyer?  Box to box spiller med bra løpskapasitet, terrier, scorer (forhåpentligvis) en del mål, ingen utpreget høyreving men bidrar såpass bra defansivt at Byram kan ta sine offansive løp.

auren
« Siste redigering: Desember 03, 2012, 11:41:05 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #49 på: Desember 03, 2012, 10:11:44 »
Blir artig å se han på lørdag mot gamleklubben.

Det høres ut som han gjør en knalljobb på høyresiden, ser ut som "the boy Sam" også kommer mer til sin rett.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #50 på: Mars 21, 2013, 18:33:24 »
Burde en uthvilt Austin parres med en god Green på sentral midtbane neste sesong?

Sitat
Republic of Ireland boss Giovanni Trapattoni has named Leeds midfielder Paul Green ahead of Wigan's James McCarthy in his side to face Sweden in Friday's World Cup qualifier.

Green, whose presence in the side has not always attracted the universal approval of fans and pundits, will partner Stoke's Glenn Whelan in the centre of the field at Stockholm's Friends Arena.

Manager Trapattoni's team was otherwise as hinted at in training sessions this week, although the Italian, in naming his line-up, admitted a doubt over Hull City winger Robbie Brady.


 "I saw his (Green's) last game in England. He he played very well. It is important we have protection in midfield. McCarthy also played very well but I couldn't ask him to stay in this position."

Brady is not injured but Trapattoni wants to make sure he is mentally ready for the Group C encounter before finalising his side.

Millwall goalkeeper David Forde will make his first competitive start while Aston Villa's Ciaran Clark will partner John O'Shea in central defence.

West Brom striker Shane Long was selected alongside captain and record goalscorer Robbie Keane up front.

Trapattoni feels 29-year-old Green will offer more balance to his side than the attack-minded McCarthy as he looks to utilise the forward threat of players such as right-back Seamus Coleman.

Trapattoni said: "The situation is - away team, away game. I wish Coleman to go (forward). When he goes, we need protection.

"This result is very important and it is important we play our game.

"I saw his (Green's) last game in England. He he played very well.

"It is important we have protection in midfield. McCarthy also played very well but I couldn't ask him to stay in this position."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #51 på: Mars 22, 2013, 12:19:13 »
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #52 på: Mars 22, 2013, 23:06:18 »
Han fick mycket beröm idag och tog bort zlatan totalt, man kan säga att han hade en derry eller battyroll det vill säga ganska spelförstörande men effektiv
 

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #53 på: Mars 25, 2013, 15:09:06 »
Han fick mycket beröm idag och tog bort zlatan totalt, man kan säga att han hade en derry eller battyroll det vill säga ganska spelförstörande men effektiv
  En rolle han kunne hatt i Leeds? Vår nye Brown?   :P
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #54 på: September 06, 2013, 22:02:55 »
Lite diskusjon om denne karen. Oppsving i form har i dag gitt ham benkeplass for Irland mot Sverige.


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #55 på: September 07, 2013, 07:43:13 »
Visste ikke at han er ny en gang
Hekta på Leeds siden 1974

amundhk

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #56 på: September 07, 2013, 12:05:13 »
Hva angår Paul Green er jeg uenig i en eventuell Bowyer sammenligning og at han skal ta andres plass i leeds-laget. Av det jeg har sett i tv-kampene er Green litt for lett på midten, og ikke god nok med ball. Han blir litt for lik de kvalitetene Austin har, men som Austin er sterkere på. Duellspill og løpekraft.

Sist kamp så vi verdien av å få inn en ballspiller i Diouf på slutten, han skapte noe. Dessverre må Green vike plassen for en mer ballspillende type. Synes Tonge kan få prøve seg. Med Diouf sentralt i diamanten blir vi kanskje for offensive. Samtidig vil jeg gjerne se Diouf, ved tanke på kvalitetene han viste sist. Hva med Austin Murphy som litt defensiv ballast på midten, med Diouf offensiv høyre, Ross bak spissen, og Poleon offensiv Venstre. Da kan vi ha target man Smith på topp som åpenbart vil få fler innlegg fra kantene?
Oppsummert:
Ut med Green                                                     Austin   Murphy
Midtbane/angrep:
                                                Diouf                      McCormack                  Poleon

                                                                                     Smith
Hva sier folket til dette?
Her synes jeg vi får mer angrepskraft.
Diouf, Ross og Dom kan skape muligheter og fore Smith i boksen. Eller de kan spille opp hverandre. Her får vi inn mer angrepsfotball ved å fjerne Paul feilpasning Green, men beholder en defensiv trygghet med Austin Murphy...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #57 på: September 09, 2013, 22:04:31 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #58 på: September 10, 2013, 23:18:08 »
Green ble kåret til banens beste!

pic.twitter.com/bcImCcpdQr
« Siste redigering: November 30, 2013, 19:15:09 av Asbjørn »
Endre

J.Hawley

Green
« Svar #59 på: November 30, 2013, 18:30:29 »
Hvor pokker har det blitt av Green??