Skrevet av Emne: EX-Spiller: Paul Green  (Lest 28315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #60 på: November 30, 2013, 19:34:10 »
Hvor pokker har det blitt av Green??

Landslagssamling??:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Green
« Svar #61 på: Desember 13, 2013, 09:44:02 »
Hvor pokker har det blitt av Green??

Fortsatt skadet:

“Paul Green isn’t fit but the rest are looking alright. There are a lot of games coming up in a short space of time and we need to be ready. Each and every player needs to be ready to play."

http://www.leedsunited.com/news/article/1d4o5iehkw4l01uj3qzewwsytp/title/defensive-duo-to-return

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #62 på: Desember 13, 2013, 20:30:34 »
Hvor pokker har det blitt av Green??

Landslagssamling??:)

Mr Green, hm nettpoker kanskje:)

Ian Baird

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #63 på: Desember 27, 2013, 19:11:52 »
Noen som vet når Green er tilbake fully fit? Skulle ønske Wootton og Byram plutselig er tilbake i godt gammalt slag med kampene vi nå har foran oss...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #64 på: Desember 27, 2013, 19:13:50 »
Noen som vet når Green er tilbake fully fit? Skulle ønske Wootton og Byram plutselig er tilbake i godt gammalt slag med kampene vi nå har foran oss...

Midtbanen igår var skrall. Det hjelper nok litt med Murphy og Mowatt tilbake... savner Green...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sander

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #65 på: Desember 28, 2013, 21:57:53 »
Noen som vet når Green er tilbake fully fit? Skulle ønske Wootton og Byram plutselig er tilbake i godt gammalt slag med kampene vi nå har foran oss...

Midtbanen igår var skrall. Det hjelper nok litt med Murphy og Mowatt tilbake... savner Green...

Lurer jeg på også, ikke nødvendigvis fordi midtbanen er så dårlig om dagen, men fordi han plutselig ble borte fra laget etter skryt fra pre-season.
 

Blank_File

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #66 på: Desember 28, 2013, 22:04:10 »
Noe estimat på når Paul er tilbake?


Sent from my iPhone using Tapatalk

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #67 på: Desember 30, 2013, 20:36:25 »
Noen som vet hvorfor Green er helt ute i kulden? Har`n liggi med kjærringa til McDermot, eller...?
Synes faktisk Green har vært av de bedre midtbanespillerene, og noe må det vel være med fyren når han er fast på Irland?

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #68 på: Desember 30, 2013, 21:08:34 »
Noen som vet hvorfor Green er helt ute i kulden? Har`n liggi med kjærringa til McDermot, eller...?
Synes faktisk Green har vært av de bedre midtbanespillerene, og noe må det vel være med fyren når han er fast på Irland?

Vet ikke, jeg er helt grønn..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #69 på: Desember 30, 2013, 21:48:50 »
Anyone?

Ian Baird

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #70 på: Desember 30, 2013, 22:22:47 »
Noen som vet hvorfor Green er helt ute i kulden? Har`n liggi med kjærringa til McDermot, eller...?
Synes faktisk Green har vært av de bedre midtbanespillerene, og noe må det vel være med fyren når han er fast på Irland?

Vet ikke, jeg er helt grønn..
Kos deg med en brun en i mellomtiden..
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #71 på: Desember 30, 2013, 22:29:47 »
Noen som vet hvorfor Green er helt ute i kulden? Har`n liggi med kjærringa til McDermot, eller...?
Synes faktisk Green har vært av de bedre midtbanespillerene, og noe må det vel være med fyren når han er fast på Irland?

Vet ikke, jeg er helt grønn..
Kos deg med en brun en i mellomtiden..

Jeg drømte om en hvit jul, men den kom hjem skadet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #72 på: Desember 31, 2013, 00:00:41 »
Jeg leste meg tilbake på waccoe, og det siste konkrete jeg finner er at BMD uttaler at han "isn't fit" rundt den 13.desember - like før hadde han dog spilt for Nord Irland...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #73 på: Desember 31, 2013, 00:05:34 »
en skadefri green borde lätt ta en plats på ett 5mannamittfält
 

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #74 på: Desember 31, 2013, 00:29:15 »
Forstår det ikke? Hvorfor er det ingen som har opplysninger om Green? Hvorfor så tyst?
Han figurerer jo heller ikke under "skadede spillere"..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #75 på: Desember 31, 2013, 00:34:10 »
Forstår det ikke? Hvorfor er det ingen som har opplysninger om Green? Hvorfor så tyst?
Han figurerer jo heller ikke under "skadede spillere"..
...spekulasjonen er at det f.eks. kanskje er noe rundt kontrakten som gjør det?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #76 på: Desember 31, 2013, 01:18:47 »
Jeg leste meg tilbake på waccoe, og det siste konkrete jeg finner er at BMD uttaler at han "isn't fit" rundt den 13.desember - like før hadde han dog spilt for Nord Irland...

Gjorde han? Det er jo sensasjonelt!! Her må FIFA ta affære!!  :o
Jon R.

Ian Baird

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #77 på: Desember 31, 2013, 08:40:37 »
Forstår det ikke? Hvorfor er det ingen som har opplysninger om Green? Hvorfor så tyst?
Han figurerer jo heller ikke under "skadede spillere"..
...spekulasjonen er at det f.eks. kanskje er noe rundt kontrakten som gjør det?

Kontrakten til Green går ut til sommeren, tror jeg.
Merkelig at han er "tilintetgjort".

Green har kvaliteter ala Bowyer.
Glad å gå på gjennomløp.
I Derby scoret han i ca. 1 av 4 kamper.
Ok spiller.
Rødt hår.
Har tidligere benyttet drakt nr. 4.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

HåvardK

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #78 på: Desember 31, 2013, 14:47:14 »
Milevis bedre enn både Tonge og Brown, for ikke å snakke om Norris.

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #79 på: Desember 31, 2013, 15:20:25 »
Merkelig oppførsel av McDermot/Leeds? Green er vel strengt tatt bedre enn alle de som har prøvd seg på midtbanen hittil? Murphy har skuffet meg i hvert fall.

sportcarl1

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #80 på: Desember 31, 2013, 15:23:15 »
tror han är skadad, eller kan det vara kontraktsbråk? att han har utgående?
 

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #81 på: Desember 31, 2013, 15:27:00 »
Hvis det er noe med kontrakten, så må jo det løses. Vi har jo potensielt en meget habil championship spiller i Green. Hva er evt poenget med å bytte han ut med noe billig rask?

Jon R

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #82 på: Desember 31, 2013, 15:57:03 »
Typisk denne klubben å holde tilbake informasjon om spillere som er skadet, nå sist om Mowatt. Mangel på informasjon fører erfaringsmessig til spekulasjoner om disiplinærproblemer, feide med manageren, klausuler om penger etter et visst antall kamper etc.

 Tror ikke BMD farer med løgn når han sier spilleren er "unfit", og at det dermed er rent medisinske årsaker til Greens fravær. At den offisielle skadelisten ikke er oppdatert er ihvertfall ikke noe nytt. Finnes forresten en slik liste på den offisielle siden fortsatt? Finner den ikke i det nye oppsettet....
Jon R.

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #83 på: Desember 31, 2013, 16:01:11 »
Får håpe han "bare" er skadet, da. For dumt hvis det er noe annet, synes jeg!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #84 på: Desember 31, 2013, 16:43:13 »
Typisk denne klubben å holde tilbake informasjon om spillere som er skadet, nå sist om Mowatt. Mangel på informasjon fører erfaringsmessig til spekulasjoner om disiplinærproblemer, feide med manageren, klausuler om penger etter et visst antall kamper etc.

 Tror ikke BMD farer med løgn når han sier spilleren er "unfit", og at det dermed er rent medisinske årsaker til Greens fravær. At den offisielle skadelisten ikke er oppdatert er ihvertfall ikke noe nytt. Finnes forresten en slik liste på den offisielle siden fortsatt? Finner den ikke i det nye oppsettet....

Ã…h jeg blir så glad for sånne spekulasjoner. Hvis Kenny er skadet og ikke kan spille 1.nyttårsdag, venter du at det skal frontes på hjemmesiden at vi spiller med uprøvde Cairns?  ::)

Mowatt er vel ikke skadet, han er bare sliten! Det hadde du sett selv om du hadde sett ansiktet hans etter et boks til boks løp!  ;)  Han ser konstant aldeles utkjørt ut!!!

Unfit kan betyr for Dioufs del at han har vært mer opptatt av private ting! Unfit for Norris sin del er at han er en forferdelig fotballspiller uten noe form for talent! Unfit kan for Green sin del være at han faktisk ble skadet på landslagssamling i november!


Synes det er helt greit jeg at vi ikke alltid vet hvem som er småskadet! Når det gjelder ryktene om Greens kontrakt så går den ut sommeren 2015, neppe noe å bry seg om for oss.....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #85 på: Desember 31, 2013, 16:52:39 »
Typisk denne klubben å holde tilbake informasjon om spillere som er skadet, nå sist om Mowatt. Mangel på informasjon fører erfaringsmessig til spekulasjoner om disiplinærproblemer, feide med manageren, klausuler om penger etter et visst antall kamper etc.

 Tror ikke BMD farer med løgn når han sier spilleren er "unfit", og at det dermed er rent medisinske årsaker til Greens fravær. At den offisielle skadelisten ikke er oppdatert er ihvertfall ikke noe nytt. Finnes forresten en slik liste på den offisielle siden fortsatt? Finner den ikke i det nye oppsettet....

Ã…h jeg blir så glad for sånne spekulasjoner. Hvis Kenny er skadet og ikke kan spille 1.nyttårsdag, venter du at det skal frontes på hjemmesiden at vi spiller med uprøvde Cairns?  ::)

Mowatt er vel ikke skadet, han er bare sliten! Det hadde du sett selv om du hadde sett ansiktet hans etter et boks til boks løp!  ;)  Han ser konstant aldeles utkjørt ut!!!

Unfit kan betyr for Dioufs del at han har vært mer opptatt av private ting! Unfit for Norris sin del er at han er en forferdelig fotballspiller uten noe form for talent! Unfit kan for Green sin del være at han faktisk ble skadet på landslagssamling i november!


Synes det er helt greit jeg at vi ikke alltid vet hvem som er småskadet! Når det gjelder ryktene om Greens kontrakt så går den ut sommeren 2015, neppe noe å bry seg om for oss.....  ;)

Oh my god. Snakker om å lese en tekst i verste mening. Tror du virkelig det var dette jeg mente, promo?  ::)

Jeg snakker om spillere som av ulike grunner er ute av troppen over flere kamper, ikke namedropping av hvem som skal starte eller ikke starte i neste seriekamp!

Poenget mitt var jo at informasjon kan forebygge unødige spekulasjoner og ryktemakeri om at spillere holdes utenfor av ikke sportslige eller medisinske årsaker!
Jon R.

SOL

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #86 på: Desember 31, 2013, 17:54:09 »
Green er eg usikker på, men Mowatt har visstnok ryggproblemer ifølge McD.
Enig i at Green burde vere aktuell på midten, og i alle fall nå når Austin er ute av form.
Blir spennande dagar framover :-)
 

Ove

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #87 på: Desember 31, 2013, 18:35:38 »
Manageren lever av resultatene, så jeg tror nok han i utgangspunkt bruker de beste spillerne han har tilgjengelig, også om kontrakten går ut til sommeren.
 

Ian Baird

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #88 på: Januar 02, 2014, 10:50:37 »
Manageren lever av resultatene, så jeg tror nok han i utgangspunkt bruker de beste spillerne han har tilgjengelig, også om kontrakten går ut til sommeren.

Nettopp. Kan han vurdere Green som en spiller som ikke er god nok eller passer inn i spillestilen sin ?
Grønn ER bedre enn Brun. Punktum.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

J.Hawley

Sv: Spiller: Paul Green
« Svar #89 på: Januar 02, 2014, 23:25:25 »
Svend- Anders, vet du hvorfor Green er ute i kulden?
« Siste redigering: Januar 02, 2014, 23:27:05 av J.Hawley »