Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13

Started by ollan, June 26, 2012, 17:31:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vidarlufc

Folkens! Sumo er løsningen uansett ka ein har muligheter til via ulike pakker på TV. Eg bruker HDMI-kabel frå laptopen og det fungerer utmerket, har "testa" det i fleire hundre kamper siste årene. Med Sumo er ein sikra eit langt større utvalg av kamper også. Enormt med kamper som ligger ute som det ikkje er plass til på TV2 sine kanaler (er vel begrenset til 3, kanskje 4-5 om man "fyller" på med Zebra, TV2, Sport etc.). Og sjølv om vi liker å tru det so vil ikkje Leeds sine kampar bli prioritert foran Premier League!

LØP OG KJØP OG HYLL TV2! DEI FORTJENER KVAR EI KRONE I KASSEN!

ps. Lurer meg på om dette vil bety økte priser..? Eit tilbud som addes eit eksisterende uten at det koster meir høyres for godt ut til å vere sant.. Og kva seier då Scum fansen etc. om å måtte betale for Championship som dei ikkje bryr seg om. Her vil det nok skje forandringer framover trur eg..
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

Jon R

Quote from: Sleivind on August 17, 2012, 17:58:15
Quote from: Jon R on August 17, 2012, 13:57:31

Bør vel også nevnes at med TV2 SUMO er et svært godt alternativ til kabeltv. Her kan du se kampene hvor du vil, så lenge du har en PC/nettbrett/smarttelefon og internetttilgang med tilfredstillende kvalitet.

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Fungerer bare på de hel.... øh, jæ.... jeg mener, eplegreiene av noen nettbrett. Sumo på nettbrett med android fungerer hvertfall ikke hos meg.

Det har kommet nye apper. Har du prøvd de ?   :)

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=128
Jon R.

Sleivind

Quote from: Jon R on August 17, 2012, 18:59:35

Bør vel også nevnes at med TV2 SUMO er et svært godt alternativ til kabeltv. Her kan du se kampene hvor du vil, så lenge du har en PC/nettbrett/smarttelefon og internetttilgang med tilfredstillende kvalitet.

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Fungerer bare på de hel.... øh, jæ.... jeg mener, eplegreiene av noen nettbrett. Sumo på nettbrett med android fungerer hvertfall ikke hos meg.

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=128

Enheten er ikke kompitabel med denne versjonen.

Dette er det jeg får beskjed om på google play. Jeg har Samsung Galaxy tab 2. Er dette noe som er den o store Jon Rs store datasupporttråd verdig kanskje?

Leedsgutt

Til alle som IKKE har Tv2zebra

Jeg spurte Vegard Jansen Hagen, han skrev at den går også på Tv2sport.

Her er en gratislink til tv2sport    http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=9990&progId=115210

sportcarl1

Quote from: Leeds1996 on August 17, 2012, 20:57:45

Her er en gratislink til tv2sport    http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=9990&progId=115210
tyvärr gäller den inte i sverige >:(

bjoggis

Regner med kampen går på TV2 Sport1, altså den du må betale for, og ikke nyhetskanalen.

Sleivind

Quote from: bjoggis on August 17, 2012, 21:04:36

Regner med kampen går på TV2 Sport1, altså den du må betale for, og ikke nyhetskanalen.

Nei, den går på tv2 sport. Altså gratiskanalen.

DagSigg

Quote from: Sleivind on August 17, 2012, 21:07:56

Ja den går på gratiskanalene, men har du ikke Zebra så har du neppe Tv2 Sport...  :'(

bjoggis

Quote from: Sleivind on August 17, 2012, 21:07:56

Hvis du går på TV2 sin TV-guide så står det at den går på den "gamle"  TV2 sport, mener jeg.

sveifors

TV2 har fått championship. starter med Leeds imorra på TV2 Zebra. Endelig kan jeg se Leeds på 60 tommeren, istedet for et knøtt av et streambilde
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Quote from: Sleivind on August 17, 2012, 20:52:50
Quote from: Jon R on August 17, 2012, 18:59:35

Enheten er ikke kompitabel med denne versjonen.

Dette er det jeg får beskjed om på google play. Jeg har Samsung Galaxy tab 2. Er dette noe som er den o store Jon Rs store datasupporttråd verdig kanskje?

Og der fikk jeg svaret fra tv2. Appen er ikke ferdig utviklet for nettbrett med android, og ikke visste de når den var klar heller.

Leedsgutt

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=9990&progId=115210

bare trykk på denne linken når Leeds starter, ALLE SAMMEN .

så får vi se ;)

de som sier dt er forskjellige tv2sport, nei dt er dt ikke.
http://www.tv2.no/sport/tv-2-lanserer-doegnaapen-sportskanal-3798550.html

dt er samme kanal :)

bjoggis

Quote from: Leeds1996 on August 17, 2012, 22:15:49
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=9990&progId=115210

bare trykk på denne linken når Leeds starter, ALLE SAMMEN .

så får vi se ;)

de som sier dt er forskjellige tv2sport, nei dt er dt ikke.
http://www.tv2.no/sport/tv-2-lanserer-doegnaapen-sportskanal-3798550.html

dt er samme kanal :)

Ok, beklager. Trodde det var slik pga logoen som var annerledes.

Cbas10an

Dette er helt utrolig, men den første TV-sendte kampen med Leeds på en  norsk kanal på sikkert 10 år er på den samme dagen jeg skal gifte meg.

For første gang skal jeg faktisk ta opp en kamp, og se den i reprise dagen etter!

MOT
MOT

Joachim

B-m

Et annet spm, jeg bor i et 3-mannskollektiv også tenker vi å ha to fjernsyn - hvordan kjører man kabel tv på to tver? Skjønner at man må ha to dekodere, men må man ha to uttak eller funker det med en splitter av noe slag? (Canal digital) Takker for svar:-)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DagSigg

Quote from: B-m on August 17, 2012, 23:28:36
Et annet spm, jeg bor i et 3-mannskollektiv også tenker vi å ha to fjernsyn - hvordan kjører man kabel tv på to tver? Skjønner at man må ha to dekodere, men må man ha to uttak eller funker det med en splitter av noe slag? (Canal digital) Takker for svar:-)

Det går helt fint med splitter, kommer ann på styrken på signalet dere har. Dere kan eventuelt kjøpe en signalforsterker. Problemet er vel at Canal D er i krig med Tv2 og sender ingen av de ekstra kanalene. Tror ikke du får kjøpt fotballpakka en gang...

Sleivind

Quote from: DagSigg on August 17, 2012, 23:45:57
Quote from: B-m on August 17, 2012, 23:28:36

Det går helt fint med splitter, kommer ann på styrken på signalet dere har. Dere kan eventuelt kjøpe en signalforsterker. Problemet er vel at Canal D er i krig med Tv2 og sender ingen av de ekstra kanalene. Tror ikke du får kjøpt fotballpakka en gang...

Joda. Tv2 PL får man kjøpt. Men CD har hverken tv2 sport eller Zebra per dags dato.

clarke

Med parabol og canal digital så måtte dette sjekkes. TV2 Sport virka i 10 min før skjermen ble svart :(
TV2 Zebra virka.....HELE Criminal Minds  :D Da blir det kamp i stua i morra! Sist Leeds var der var da Snoddy storspilte mot Liverp i ligacupen...I morra må jeg finne meg en ny helt :)
SuperLeeds

Glenn K

Jeg bladde gjennom kanalene mine tidligere i kveld, og merker at tv2sport er tilgjengelig, og har vært det i et par timer nå. Jeg har canal digital kabel-tv, og i det siste har jeg mistet både zebra og tv2sport, men nå får jeg altså inn sistnevnte. Flere med samme abonnement som opplever det?

B_Ød

Quote from: Glenn K on August 18, 2012, 01:01:15
Jeg bladde gjennom kanalene mine tidligere i kveld, og merker at tv2sport er tilgjengelig, og har vært det i et par timer nå. Jeg har canal digital kabel-tv, og i det siste har jeg mistet både zebra og tv2sport, men nå får jeg altså inn sistnevnte. Flere med samme abonnement som opplever det?
Testet dette nå, men nei...kan ikke si det nei, skal teste oppe i 2dre etg nå..der barna regjerer..litt annet abbonement der..bla PL kanalene.. 
Ups & Ups!!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Bor slik til at jeg ikke får inn noen av viasatkanalene på parabol. Endelig holder det med Rikstv.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Glenn K

Quote from: Ød on August 18, 2012, 09:50:47
Quote from: Glenn K on August 18, 2012, 01:01:15
Testet dette nå, men nei...kan ikke si det nei, skal teste oppe i 2dre etg nå..der barna regjerer..litt annet abbonement der..bla PL kanalene.. 

Hmm, jeg har den enda, skjønner ikke helt hva som skjer..

Tobbe9210

Noen som vet om kampen på tirsdag går på tv? Eventuelt hvilke kamper fra Championship som går på tv fremover, finner ingen oversikt fra TV2.
Leksvik whites

vidarlufc

Quote from: Tobbe9210 on August 18, 2012, 20:10:48
Noen som vet om kampen på tirsdag går på tv? Eventuelt hvilke kamper fra Championship som går på tv fremover, finner ingen oversikt fra TV2.
Lurer på det samme. Sjekket på Twitter også. Burde vere bra håp siden det er 21-kamp og dei andre starter 2045. Også er det jo ein ny storkamp.. TV2 burde smi, men kanskje gjelder det berre helgekamper??
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

ollan

Tv2 har absolutt ingen påvirkningskraft når det kommer til valg av kamper,de sitter på akurat de samme rettighetene som Viasat har gjort de siste årene. Så de er prisgitt de valg som Sky og BBC gjør.... Kilde: Vegard Jansen Hagen ,sportsredaktør TV2

Ollan
Ollan

sportcarl1

Quote from: Tobbe9210 on August 18, 2012, 20:10:48
du kan ju gå in på skysports sida och se vilka matcher de sänder, stora möjligheter att deras matcher visas på tv2, bbc sänder väl en del med

Leedsgutt

sheff wed B 19oktober, birghton b 2 nov og millwall borte 18nov

dette er kampene vi har fått bekreftet som blir sendt på nettet.

Vi vet ikke enda i Desember osv

Bore

Quote from: ollan on August 19, 2012, 12:49:58
Tv2 har absolutt ingen påvirkningskraft når det kommer til valg av kamper,de sitter på akurat de samme rettighetene som Viasat har gjort de siste årene. Så de er prisgitt de valg som Sky og BBC gjør.... Kilde: Vegard Jansen Hagen ,sportsredaktør TV2

Ollan

Det vil si at hvis jeg kjøper SUMO, så vil bare de kampene som går på Sky og BBC bli vist der?

ollan

Quote from: Bore on August 19, 2012, 13:49:15
Quote from: ollan on August 19, 2012, 12:49:58

Ollan

Det vil si at hvis jeg kjøper SUMO, så vil bare de kampene som går på Sky og BBC bli vist der?
jepp

Ollan
Ollan