Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paddy Kenny  (Lest 49286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #120 på: August 24, 2012, 03:32:52 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..

Ja, opprykk vinnes som kjent ved SMSfyllesending.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #121 på: August 24, 2012, 08:05:39 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..

Ja, opprykk vinnes som kjent ved SMSfyllesending.

I England har det vært mange vinnere som har vært påvirket av alkohol, forstå det den som vil. Hørte forresten rykter om at Paddy spilte helt ok i sist kamp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #122 på: August 24, 2012, 08:52:08 »
Såkalt voksne folk, helt håpløst.
 

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #123 på: August 24, 2012, 08:56:10 »
I England har det vært mange vinnere som har vært påvirket av alkohol, forstå det den som vil. Hørte forresten rykter om at Paddy spilte helt ok i sist kamp..
Heisann  :)
Skjønner ikke hva som menes her jeg?
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #124 på: August 24, 2012, 09:08:35 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..

Ja, opprykk vinnes som kjent ved SMSfyllesending.

I England har det vært mange vinnere som har vært påvirket av alkohol, forstå det den som vil. Hørte forresten rykter om at Paddy spilte helt ok i sist kamp..

Og mange kjører i fylla uten å ende i grøfta. Det er allikevel ikke greit av den grunn.

Fyllerør eller ikke fyllerør: PK har forsåvidt tatt ansvar og slettet twitterkontoen sin, først og fremst fordi tøyset begynte å gå utover ungene hans.
Jon R.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #125 på: August 24, 2012, 09:21:33 »
PK har forsåvidt tatt ansvar og slettet twitterkontoen sin, først og fremst fordi tøyset begynte å gå utover ungene hans.
..synd det måtte komme til det da (med ungene)..PK burde kanskje sett rekkevidde før, men men..nå viser han hvertfall en litt mer ansvarlig side. Bra!
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #126 på: August 25, 2012, 08:09:53 »
PK har forsåvidt tatt ansvar og slettet twitterkontoen sin, først og fremst fordi tøyset begynte å gå utover ungene hans.
..synd det måtte komme til det da (med ungene)..PK burde kanskje sett rekkevidde før, men men..nå viser han hvertfall en litt mer ansvarlig side. Bra!

Han hadde ikke valg, LU ga han bot og ba han slette twitterkontoen, bra reaksjon på patetisk oppførsel!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #127 på: August 25, 2012, 09:16:43 »
Warnock Independent i dag.

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/neil-warnock-ive-fined-kenny-and-hes-said-sorry-to-qpr-for-text-excesses-8079492.html?origin=internalSearch

Sitat

As I'm sure you are aware, my goalkeeper has been in the news in relation to some text messages he exchanged with people at QPR. I have to say I was disappointed that something that began in good humour got out of hand.

I've spoken to Paddy Kenny and he was full of remorse and couldn't apologise to me quickly enough. I told him there is no problem with having a drink to celebrate a win like last Saturday's over Wolves but he must be aware of his responsibilities to the club and be careful where he is and what he does. I've obviously fined him and he has agreed to finish on Twitter with immediate effect. He has also apologised to Tony Fernandes, QPR's chairman.

I've also spoken to Tony and told him I honestly believe there will not be a repeat. We ended the call on good terms.

It is disappointing when something which is essentially a private conversation becomes public the way this has but, as I've told players before, they need to be very careful about texting and Tweeting. You'll know if you've read this column over the years that I'm not a fan of social networking, and incidents like this only strengthen my belief that people are better off talking to each other.

As I pointed out to Paddy, another reason why he should have left well alone is that certain tabloids will always rake up dirt from his past, so why give them more ammunition? The other aspect which disappointed me about the newspaper coverage is that everyone keeps comparing QPR's 5-0 home defeat on Saturday to their 4-0 home defeat in the opening game of last season, when I was manager. There is a difference – they've spent about £30m since. We had the same team that played in the Championship as I hadn't been allowed to sign any players up to then. The same team then responded, winning at Everton the following week, which augurs well for Rangers at Norwich today. QPR are also due some luck against Norwich, as they didn't get any when I was there.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #128 på: November 11, 2012, 19:57:38 »
På tide å prøve Asdown! I går burde han tatt to stk som ble mål.. for tykk og treg til å være fotballspiller.
Rogaland Whites

Oggy

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #129 på: November 11, 2012, 21:51:41 »
På tide å prøve Asdown! I går burde han tatt to stk som ble mål.. for tykk og treg til å være fotballspiller.

Ifølge NW er han en av Englands beste keepere,
blir overrasket om vår manager bytter nå.
Oggy

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #130 på: November 11, 2012, 21:56:05 »
På tide å prøve Asdown! I går burde han tatt to stk som ble mål.. for tykk og treg til å være fotballspiller.

Ifølge NW er han en av Englands beste keepere,
blir overrasket om vår manager bytter nå.


Reaksjonen er der, men feltarbeid og rekkevidde er fraværende!

Jon R

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #131 på: November 11, 2012, 22:17:18 »
På tide å prøve Asdown! I går burde han tatt to stk som ble mål.. for tykk og treg til å være fotballspiller.

Ifølge NW er han en av Englands beste keepere,
blir overrasket om vår manager bytter nå.


Reaksjonen er der, men feltarbeid og rekkevidde er fraværende!

Lonergan var bedre på høsten ifjor ( før skaden) enn hva Paddy har vært denne høsten. 
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #132 på: November 11, 2012, 23:28:41 »
Det er soleklart IKKE keeper som er problemet i dagens Leeds-tropp.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #133 på: November 12, 2012, 00:04:14 »
Det er soleklart IKKE keeper som er problemet i dagens Leeds-tropp.

Kenny har redda oss flere ganger, av den grunn skjønner jeg ikke tanken om å benke han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #134 på: November 12, 2012, 00:23:18 »
Det er soleklart IKKE keeper som er problemet i dagens Leeds-tropp.

Kenny har redda oss flere ganger, av den grunn skjønner jeg ikke tanken om å benke han.

Kenny har ikke gjort bort seg. Det gjorde heller ikke Lonergan eller Kasper. Det vil nok alltid være slik at hos lag som slipper inn mange mål vil keeperen fort bli kua (eller grisen) man henger halen på. Jeg mener vi trenger kontinuitet på keeperplass, ikke nye runder med prøving og feiling.
Jon R.

Blank_File

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #135 på: November 12, 2012, 00:51:33 »
Jeg trodde ikke det jeg hørte i går på LUTV når innringerne ikke ville ha Kenny i mål mer. Han reddet jo egenhendig et poeng for oss på Sørkysten og har gjort flere meget gode kamper i høst.

Sludder og vås at han bør benkes.

Når det er sagt så er jeg enig i at det må være pinlig med bilring når man spiller profesjonell fotball...

sportcarl1

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #136 på: November 12, 2012, 11:09:16 »
Det er soleklart IKKE keeper som er problemet i dagens Leeds-tropp.

Kenny har redda oss flere ganger, av den grunn skjønner jeg ikke tanken om å benke han.

Kenny har ikke gjort bort seg. Det gjorde heller ikke Lonergan eller Kasper. Det vil nok alltid være slik at hos lag som slipper inn mange mål vil keeperen fort bli kua (eller grisen) man henger halen på. Jeg mener vi trenger kontinuitet på keeperplass, ikke nye runder med prøving og feiling.
kenny har gjort ett bra jobb liksom de flesta målvakter vi haft innan, det blir väl så efter en storförlust att till slut ingen kommer undan galgen,
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #137 på: Desember 02, 2012, 14:29:07 »
Da kan vi gratulere med et nytt tilskudd på stammen :)

sandra downer‏@downersandra
 Congratulations to Paddy Kenny and his Mrs on the birth of their daughter today.
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #138 på: Juli 07, 2013, 10:44:12 »
Sett flere bilder og filmsnutter og det ser ut som Paddy har gått ned 6-7 kilo, gjenstår å se om det stemmer og om det gjør han til en bedre keeper.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #140 på: November 12, 2013, 12:22:43 »
Takk

http://www.thesquareball.net/2013/11/11/unheralded-paddy-kenny-needs-to-be-recognised-for-quality/

Dette er han god på...


(Kjemperedning mot Charlton foran sine egne!)

...men mye annet er han direkte svak på!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #141 på: November 12, 2013, 18:05:38 »
Takk

http://www.thesquareball.net/2013/11/11/unheralded-paddy-kenny-needs-to-be-recognised-for-quality/

Dette er han god på...


(Kjemperedning mot Charlton foran sine egne!)

...men mye annet er han direkte svak på!
Synes han er for ujevn ;) men når det er sagt, så synes jeg han er en av de bedre i stallen  :)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #143 på: April 14, 2014, 14:21:17 »
Det er visst ikke snakk om drugs, men matchfiksing! Bare rykter?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #144 på: April 14, 2014, 20:56:52 »
Merkelig at han ble borte så plutselig....
Så han som tilskuer på kamp i Halifax, dagen før Bournemouth borte
Skadet?

Xern

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #145 på: April 25, 2014, 16:20:11 »
Snakkes om at han blir fryst ut.. Merkelig synes jeg, han er jo langt ifra ankepunktet til Leeds.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #146 på: April 25, 2014, 16:46:23 »
Snakkes om at han blir fryst ut.. Merkelig synes jeg, han er jo langt ifra ankepunktet til Leeds.

Han hadde visst blitt spurt av en Leedsfan om hvorfor og han hadde da svart at han syntes Kebe var en merkelig fyr og kalt han "weirdo". Det likte vel ikke McD og fryser han sakte, men sikkert ut.

Jeg var jo en av de som ikke ble lei seg over Kenny's skade og trodde at Butland skulle bli en matchvinner for oss, noe han ikke ble. Jeg tok feil, er sikker på at vi ikke hadde sluppet inn så mange med Paddy i mål.

Han ser liten og smålubben ut, men han er vel 185cm og er en dyktig keeper.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #147 på: April 27, 2014, 00:44:32 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #148 på: April 27, 2014, 02:14:22 »
Rus, matchfixing, "mobbing" av lagkamerater, fryst ut av manageren etc...

Her er det bare fantasien og moralen som setter grenser....

Sladder på sosiale medier er en farlig ting!

Håper Kenny kommer tilbake!  :)

Jon R.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Paddy Kenny
« Svar #149 på: April 27, 2014, 10:22:12 »
Rus, matchfixing, "mobbing" av lagkamerater, fryst ut av manageren etc...

Her er det bare fantasien og moralen som setter grenser....

Sladder på sosiale medier er en farlig ting!

Håper Kenny kommer tilbake!  :)




Sladder uten noe fra virkeligheten? Han er mobbet av mobben uten rettferdighet.....

Paddy kommer tilbake han...............for en annen klubb!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973