Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paddy Kenny  (Lest 49340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #90 på: August 23, 2012, 10:23:09 »
Alle kan ikke være politisk korrekte og takk gud for det...
Har ei på 12 hjemme, som jeg oppfordrer til å avstå fra denne typen oppførsel, det bør en professjonell voksen mann skjønne selv...
 
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #91 på: August 23, 2012, 10:25:47 »
Alle kan ikke være politisk korrekte og takk gud for det...
Har ei på 12 hjemme, som jeg oppfordrer til å avstå fra denne typen oppførsel, det bør en professjonell voksen mann skjønne selv...
 

Kan jo ikke være uenig i det, men det er allikevel ikke så lett når man har noe på hjertet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DW

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #92 på: August 23, 2012, 10:33:15 »
Alle kan ikke være politisk korrekte og takk gud for det...
Har ei på 12 hjemme, som jeg oppfordrer til å avstå fra denne typen oppførsel, det bør en professjonell voksen mann skjønne selv...
 

Uffameg! Har du ei på 12 som fester til de tidlige morgentimer? Ja da er det best å oppfordre til å avstå fra slik oppførsel. ;)

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #93 på: August 23, 2012, 10:53:10 »
Uffameg! Har du ei på 12 som fester til de tidlige morgentimer? Ja da er det best å oppfordre til å avstå fra slik oppførsel. ;)
Ja, vet ikke hva jeg skal gjøre snart jeg  :o
Ups & Ups!!

DW

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #94 på: August 23, 2012, 10:59:41 »
Uffameg! Har du ei på 12 som fester til de tidlige morgentimer? Ja da er det best å oppfordre til å avstå fra slik oppførsel. ;)
Ja, vet ikke hva jeg skal gjøre snart jeg  :o
Greit at minstejenta mi er bare 8. Ikke interessert i sms er ennå.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #95 på: August 23, 2012, 11:02:48 »
Uffameg! Har du ei på 12 som fester til de tidlige morgentimer? Ja da er det best å oppfordre til å avstå fra slik oppførsel. ;)
Ja, vet ikke hva jeg skal gjøre snart jeg  :o
Greit at minstejenta mi er bare 8. Ikke interessert i sms er ennå.
Just you wait  ;)
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #96 på: August 23, 2012, 11:07:29 »
EXCLUSIVE: QPR fury at Kenny's 'abusive' phone rant after Swansea drubbing
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2192235/QPR-furious-Paddy-Kennys-abusive-texts.html
Forkastelig oppførsel..

Alle kan ikke være politisk korrekte og takk gud for det...
Politisk korrekthet? Syns det heller er smålig av Kenny. Unødvendig.
Hallo! Feiret vel seieren utover kvelden og natta (og tidlig morgen..), og hvem har vel ikke i en sådan sturnd sendt noen meldinger som man i etterpåklokskapens klare lys ser at man kanskje burde avstått fra ;)
Så må han da også ta det fulle ansvar om det skulle komme "represalier" i form av bøter etc.

Tarald72

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #97 på: August 23, 2012, 12:28:23 »
Kjenner ikke så godt til Kenny, men har god tro på ham etter innsatsen han har vist i åpningskampene denne sesongen!  ::)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #98 på: August 23, 2012, 14:20:11 »
Sorry for "tekstbilder", men det hadde ikke hatt samme effekt om jeg hadde skrevet alle tweetsa ned.

Skjønner at Paddy er grinete, men jeg tror jeg hadde terminert kontoen min med alt det drittet som folk skriver.

Kan jo være at Paddy ler av det hele, han vet at han har tykkere lommebok enn alle de som skriver dritt tilsammen og at han har sex med en finere dame enn de kan få?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #99 på: August 23, 2012, 14:26:53 »
jeg finner det hvertfall ikke det spor festlig at en som finner det for godt å drive på denne måten på en www-fora skal representere LeedsU..men det er meg og min mening.
Ups & Ups!!

martind

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #100 på: August 23, 2012, 15:06:34 »
jeg finner det hvertfall ikke det spor festlig at en som finner det for godt å drive på denne måten på en www-fora skal representere LeedsU..men det er meg og min mening.

Det er ikke Paddy som har skrevet alt dette da. Han har lagt ut ("retweeted") ting andre skriver om han på Twitter... Teknologiens veier er uransaklige Ød :)
MOT!! We are Leeds!

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #101 på: August 23, 2012, 15:29:50 »
jeg finner det hvertfall ikke det spor festlig at en som finner det for godt å drive på denne måten på en www-fora skal representere LeedsU..men det er meg og min mening.

Det er ikke Paddy som har skrevet alt dette da. Han har lagt ut ("retweeted") ting andre skriver om han på Twitter... Teknologiens veier er uransaklige Ød :)
Skjønner meg ikke på twitter og denslags jeg..hva er alt bråket om da??
Ups & Ups!!

martind

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #102 på: August 23, 2012, 15:32:40 »
jeg finner det hvertfall ikke det spor festlig at en som finner det for godt å drive på denne måten på en www-fora skal representere LeedsU..men det er meg og min mening.

Det er ikke Paddy som har skrevet alt dette da. Han har lagt ut ("retweeted") ting andre skriver om han på Twitter... Teknologiens veier er uransaklige Ød :)
Skjønner meg ikke på twitter og denslags jeg..hva er alt bråket om da??

Bråket er jo om at han innimellom blir fed up av QPR fansen og svarer tilbake.... derfor har det nå blitt litt skriverier om det.
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #103 på: August 23, 2012, 15:38:05 »
jeg finner det hvertfall ikke det spor festlig at en som finner det for godt å drive på denne måten på en www-fora skal representere LeedsU..men det er meg og min mening.

Det er ikke Paddy som har skrevet alt dette da. Han har lagt ut ("retweeted") ting andre skriver om han på Twitter... Teknologiens veier er uransaklige Ød :)
Skjønner meg ikke på twitter og denslags jeg..hva er alt bråket om da??

Alltid morsomt å uttale seg om ting en ikke har peiling på...:) Sorry, klarte ikke å la være Ød!! :P
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #104 på: August 23, 2012, 16:42:44 »
Alltid morsomt å uttale seg om ting en ikke har peiling på...:) Sorry, klarte ikke å la være Ød!! :P
Klem på du gamle bardun..tar ikke det så tungt  ;)

Og hvis ikke Paddy har gjort/sagt/skrevet/ytret noe galt, er jo det helt supert!
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #105 på: August 23, 2012, 17:53:26 »
Men så leser jeg dette om dusten da, og dette skjønner til og med jeg...for en gjøk Kenny er!!

http://www.dagbladet.no/2012/08/23/sport/fotball/premier_league/paddy_kenny/leeds/23087619/
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #106 på: August 23, 2012, 17:56:26 »
Men så leser jeg dette om dusten da, og dette skjønner til og med jeg...for en gjøk Kenny er!!

http://www.dagbladet.no/2012/08/23/sport/fotball/premier_league/paddy_kenny/leeds/23087619/

Og kanskje sier noe om hvor hårsår disse QPR-lederne er.
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #107 på: August 23, 2012, 18:15:34 »
De som kaller dette mobbing vet ikke hva de snakker om.
Mobbing er gjentatt trakassering over tid.

Dette er bare litt uskyldig erting på en lørdagskveld etter noen seierspils.

QPR-ledelsen: Dere er noen forbanna pyser som tar dette videre!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #108 på: August 23, 2012, 18:17:51 »
Men så leser jeg dette om dusten da, og dette skjønner til og med jeg...for en gjøk Kenny er!!

http://www.dagbladet.no/2012/08/23/sport/fotball/premier_league/paddy_kenny/leeds/23087619/

Vi er vel alle gjøker fra tid til annen?
COME ON LEEDS !!

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #109 på: August 23, 2012, 18:21:37 »
Ja alt som står på nettet og aviser er sant, aldri noen overdrivelser. Dette tar jeg med knusende ro gitt!

Rasmussen7

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #110 på: August 23, 2012, 18:45:29 »
Men så leser jeg dette om dusten da, og dette skjønner til og med jeg...for en gjøk Kenny er!!

http://www.dagbladet.no/2012/08/23/sport/fotball/premier_league/paddy_kenny/leeds/23087619/
Og at alt Dagbladet skriver er helt sant... ::) Så leng jeg har vært Leedssupporter har Dagbladet drevet med svertekampanjer mot Leeds. Så da beklager jeg at jeg ikke hopper i takke av d de skriver...

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #111 på: August 23, 2012, 18:56:05 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #112 på: August 23, 2012, 19:17:29 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #113 på: August 23, 2012, 20:05:47 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..
hvordan du vurderer det dithen skjønner jeg ikke, men vi hadde hvertfall sluppet negativ omtale i media.
Ups & Ups!!

euphor9

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #114 på: August 23, 2012, 20:34:51 »
Skjønner at dette er forferdelige greier for deg ød ;)  Dette har Paddy  gjort etter noen øl sikkert.
Så hva mener du da ød at straffen skal være ?  Utestengelse?  bøter?

Siden du mener Paddy må vise seg å være en voksen person og ikke gjøre slike ting,  så kan du godt komme med forslag på hvordan man får litt folkeskikk i Paddy. ;)

Sleivind

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #115 på: August 23, 2012, 20:56:34 »
Litt morsomt er det jo, siden QPR er et skittent lag.

Men det er feil på alle mulige måter. Tåpelig av Kenny. Og hvis han har gjort det etter noen øl, så er det enda mer tåpelig. Spesielt siden vi hadde ny kamp allerede på tirsdag.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #116 på: August 23, 2012, 21:08:05 »
Skjønner at dette er forferdelige greier for deg ød ;)  Dette har Paddy  gjort etter noen øl sikkert.
Så hva mener du da ød at straffen skal være ?  Utestengelse?  bøter?

Siden du mener Paddy må vise seg å være en voksen person og ikke gjøre slike ting,  så kan du godt komme med forslag på hvordan man får litt folkeskikk i Paddy. ;)
benkes naken frem til jul.
Ups & Ups!!

euphor9

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #117 på: August 23, 2012, 21:27:22 »
Skjønner at dette er forferdelige greier for deg ød ;)  Dette har Paddy  gjort etter noen øl sikkert.
Så hva mener du da ød at straffen skal være ?  Utestengelse?  bøter?

Siden du mener Paddy må vise seg å være en voksen person og ikke gjøre slike ting,  så kan du godt komme med forslag på hvordan man får litt folkeskikk i Paddy. ;)
benkes naken frem til jul.



Skal være enig i at det er uheldige uttalelser av Paddy, men ser sjøl ikke så alvorlig på det.  Vet jo ikke hva det sto i de smsene.    Kan vel hende han får en disiplinærstraff(fra FA?)  eller at Leeds ledelsen sier: Vi har snakket med spilleren og ordnet opp internt osv.  Og så glemmer vi hele greia.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #118 på: August 23, 2012, 23:34:48 »
Nå skal Kenny slette kontoen sin på twitter:

Paddy kenny @p20ddy
Deleting my account won't be on twitter nothing but trouble and not happy about stuff been said about my kids, LUFC have been amazing cheers

Jon R

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #119 på: August 23, 2012, 23:49:32 »
For all del gutter, dette i media, på toppen av div uttalelser fra vår eminente chairman, er jo akkurat det klubben trenger! Spot on Paddy..keep it up!

Alle skulle vært søndagskolegutter, da hadde vi garantert rykket opp..
hvordan du vurderer det dithen skjønner jeg ikke, men vi hadde hvertfall sluppet negativ omtale i media.

Jeg er helt enig med deg, Ød.

Paddy Kenny og andre profesjonelle fotballspillere bør forstå at de også er ambassadører for klubben, noe som krever et minimum av bevissthet og refleksjon rundt bruken av sosiale medier. Når det er sagt: Det er antagelig vanskelig å kreve at spillerne skal ta ansvar for klubbens omdømme så lenge eieren er en løs kanon på dekk hver gang han får en mikrofon eller diktafon stukket opp i nesen .

En ting er sikkert: Denne klubben klarer seg best uten denne type overskrifter.

Ã… bruke "at han sikkert hadde tatt seg noen øl" som en unnskyldning for dumskapen blir litt...... ;)
Jon R.