Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paddy Kenny  (Lest 49244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

EX-SPILLER: Paddy Kenny
« på: Juli 10, 2012, 11:15:18 »
Uten å forsøke å irritere de som mener at tråder om nye spiller skal bekreftes på den offisielle siden først:

Kenny til Leeds United!

http://www.westlondonsport.com/qpr/qpr-and-leeds-in-deal-for-kenny/

QPR og Leeds er enige!  :)
« Siste redigering: August 18, 2014, 20:07:52 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #1 på: Juli 10, 2012, 11:22:33 »
Uten å forsøke å irritere de som mener at tråder om nye spiller skal bekreftes på den offisielle siden først:

Kenny til Leeds United!

http://www.westlondonsport.com/qpr/qpr-and-leeds-in-deal-for-kenny/

QPR og Leeds er enige!  :)

Trur denne er bankers ja! om to og en halv time er det bekreftet der og  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #2 på: Juli 10, 2012, 12:10:20 »
Keeper to sign three-year deal after medical on Wednesday

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7887028/

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #3 på: Juli 10, 2012, 12:16:35 »
Blir spennende og se hva som skjer med Lonergan nå. For meg er Paddy Kenny et nokså ubeskrevet blad, men har sett bra ut de kampene jeg så han i sesongen som gikk.

Sleivind

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #4 på: Juli 10, 2012, 12:24:12 »
Blir Lonergan solgt?

Eller kommer vi til å ha to brukbare keepere i stallen?  :o

Kato

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #5 på: Juli 10, 2012, 12:36:55 »
Betyr vel Lonergan ut. Vi er ikke styrket på keeperplassen, i beste fall status quo.
 

nord

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #6 på: Juli 10, 2012, 12:51:49 »
Vi har brug for begge, men kan undvære Lonergran
 

DW

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #7 på: Juli 10, 2012, 13:21:07 »
Skjønner ikke den switchen der hvis Lonergan bytter klubb..

Tjalla

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #8 på: Juli 10, 2012, 13:30:12 »
For meg en keeper som kan gå fra det helt utrolig til det helt ubrukelige. Mulig han har stabilisert seg på sine eldre år, men ikke noen jubelsignering dette. Heller ikke noen ubrukelig signering. Får de pluss på kontoen etter salg av Lonergan er det helt greit!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #9 på: Juli 10, 2012, 14:22:49 »
Tror Kenny er en god signering , og at han har litt mer rutine og kontroll på hva som skjer rundt seg enn lonergan ! Håper vi får litt for andy !
Pontus ❤

Stifler

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #10 på: Juli 10, 2012, 14:28:24 »
Lonergan går mest sannsynlig vil jeg tro.
Warnock har jo aldri med en keeper på benk og jeg vet han ikke er fan av å ha flere keepere enn det han trenger, så jeg finner det vanskelig å tro Lonergan vil bli værende på et reservelag.
-Nr 2 er den første taperen-

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #11 på: Juli 10, 2012, 16:00:03 »
Lonergan går mest sannsynlig vil jeg tro.
Warnock har jo aldri med en keeper på benk og jeg vet han ikke er fan av å ha flere keepere enn det han trenger, så jeg finner det vanskelig å tro Lonergan vil bli værende på et reservelag.

Blir plass til 7 igjen fra denne sesongen, plass til Lonergan da..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #12 på: Juli 10, 2012, 17:56:36 »
Kenny el Longeran... Samme faen.. Vi må ha noe skikkelig kvalitet dersom vi skal snakke om opprykk.
"Who needs Cantona??"

kolstad

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #13 på: Juli 10, 2012, 18:26:49 »
Dette lå vel litt i kortene. Kenny har fulgt Warnock i store deler av karrieren. Lonergan er vel bortimot 6 år yngre enn 34 år gamle Kenny. Mulig Kenny er litt mere stabil en Lonergan, men Lonergan har utvilsomt et stort potensiale. Skal bli spennenede å høre hva vi får for Lonergan. Ligger i kortene at han nå drar.

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #14 på: Juli 10, 2012, 18:55:08 »
Synes Lonergan har vært en bra erstatning for Kaspar da vi mistet han, og usikker om Kenny er spesielt mye bedre enn Lonergan.

Paddy Kenny spilte vanvittig bra i sin siste kamp for QPR mot Man City.
Forsetter han i samme stil for Leeds, så lover det godt!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

berlin

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #15 på: Juli 10, 2012, 22:43:27 »
Paddy Kenny ER Neil Warnocks keeper, så ikke veldig overraskende. Vurderingen min er som flere andres, at han er en dugandes keeper, men ingen reell forsterkning over Lonergan. Bryr meg ikke veldig,
men det er jo en Yorkshire-lad i det minste.

Ad alder, så er det OK, forutsatt at han er typen som holder seg fit. Gode keepere holder nivået til nærmere 40 år da, og man ser jo at toppklubber i Engand/Europa gjerne har erfarne keepere som sitt førstevalg.


Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #16 på: Juli 11, 2012, 09:25:31 »
400000£ på Paddy Kenny er for meg et lite mysterium. Warnock mener vel at dette er en god keeper og en spiller med de rette holdningene, kanskje en som er god for moralen i laget!

Sitat
Retten viste også fram andre videoklipp fra kampen mellom QPR og Chelsea 23. oktober, som viser hvordan Terry blåste opp kinnene sine etter en feide med keeper Paddy Kenny - trolig som et stikk mot keeperens kroppsfasong.

- Du er vel ikke feit du? Du er en topptrent atlet?

- Jeg pleide å være det, sa Terry.

- Hva sa du til ham (Kenny)?

- Det husker jeg ikke.

- Du må ha sjikanert ham, fordi du gjorde den tjukkas-gesten, sa aktor.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jaho

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #17 på: Juli 11, 2012, 12:03:03 »
400000£ på Paddy Kenny er for meg et lite mysterium. Warnock mener vel at dette er en god keeper og en spiller med de rette holdningene, kanskje en som er god for moralen i laget!

Sitat
Retten viste også fram andre videoklipp fra kampen mellom QPR og Chelsea 23. oktober, som viser hvordan Terry blåste opp kinnene sine etter en feide med keeper Paddy Kenny - trolig som et stikk mot keeperens kroppsfasong.

- Du er vel ikke feit du? Du er en topptrent atlet?

- Jeg pleide å være det, sa Terry.

- Hva sa du til ham (Kenny)?

- Det husker jeg ikke.

- Du må ha sjikanert ham, fordi du gjorde den tjukkas-gesten, sa aktor.


Tja... Husker vi kritiserte at vi hentet Lonergan som tidvis slet benken hos nedrykkede Preston. Samme året rykket Q.P.R: opp med..ja, nettopp Kenny i mål.. Slik sett bør vel dette være ett steg frem.. Vi bør vel gi mannen en sjanse..?

Frode

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #18 på: Juli 11, 2012, 12:07:24 »
For meg virker Lonergan som en keeper på det jevne. Han reddet en ikke altfor godt plassert straffe sist sesong, ellers kan jeg ikke huske de store klasseredningene. Vi trenger en keeper som kan hente frem det lille ekstra, og sånn sett være en poengplukker. I så måte tror jeg Kenny er et steg i riktig retning.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #19 på: Juli 11, 2012, 12:31:43 »
400000£ på Paddy Kenny er for meg et lite mysterium. Warnock mener vel at dette er en god keeper og en spiller med de rette holdningene, kanskje en som er god for moralen i laget!

Sitat
Retten viste også fram andre videoklipp fra kampen mellom QPR og Chelsea 23. oktober, som viser hvordan Terry blåste opp kinnene sine etter en feide med keeper Paddy Kenny - trolig som et stikk mot keeperens kroppsfasong.

- Du er vel ikke feit du? Du er en topptrent atlet?

- Jeg pleide å være det, sa Terry.

- Hva sa du til ham (Kenny)?

- Det husker jeg ikke.

- Du må ha sjikanert ham, fordi du gjorde den tjukkas-gesten, sa aktor.


Tja... Husker vi kritiserte at vi hentet Lonergan som tidvis slet benken hos nedrykkede Preston. Samme året rykket Q.P.R: opp med..ja, nettopp Kenny i mål.. Slik sett bør vel dette være ett steg frem.. Vi bør vel gi mannen en sjanse..?

Enkel logikk funker ikke når man skal være positiv, den funker kun når man skal spre negativitet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #20 på: Juli 11, 2012, 12:54:20 »
Tja... Husker vi kritiserte at vi hentet Lonergan som tidvis slet benken hos nedrykkede Preston. Samme året rykket Q.P.R: opp med..ja, nettopp Kenny i mål.. Slik sett bør vel dette være ett steg frem.. Vi bør vel gi mannen en sjanse..?
Kritiserte aldri at AL ble hentet, ønsket ham hjertelig velkommen, ikke minst mtp hvem han tok over for.
Skjønner ikke dette "byttet" her....
Ups & Ups!!

SveinArve

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #21 på: Juli 11, 2012, 15:29:38 »
http://www.leedsunited.com/news/20120711/kenny-signs-up-for-united_2247585_2840722

Paul Dews @dewsyleeds
The best keep secret in football... @p20ddy joins Leeds United on a 3 year contract #lufc
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Gufrias

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #22 på: Juli 11, 2012, 15:43:40 »
http://www.qprdot.org/viewtopic.php?t=62771&postdays=0&postorder=asc&start=0

Gode referanser, denne Kenny. Mulig at han faktisk er bedre enn Loner?
Hekta på Leeds siden 1974

SveinArve

« Siste redigering: Juli 11, 2012, 15:54:52 av SveinArve »
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #24 på: Juli 11, 2012, 15:54:09 »
Warnock sier at denne kanskje er den viktigste signeringen han kommer til å gjøre som Leeds manager, han rankes høyt av Warnock.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #25 på: Juli 11, 2012, 16:04:44 »
http://www.leedsunited.com/news/20120711/gaffer-gets-his-main-man_2247585_2840745

Ifølge Warnock har vi signert en av Englands beste keepere!

berlin

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #26 på: Juli 11, 2012, 16:35:29 »
http://www.leedsunited.com/news/20120711/gaffer-gets-his-main-man_2247585_2840745

Ifølge Warnock har vi signert en av Englands beste keepere!

Warnock har jo nærmest vært gift med Paddy-boy siden 1998, d.v.s i 14 år,
så det kommer ikke som noen overraskelse at han (Warnock) skryter av ham.

Lykke til i trøye nr 1, Paddy!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #27 på: Juli 11, 2012, 16:39:04 »
Da har vi signert 2 PL-spillere på permanente kontrakter... Bedre enn Grayson?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #28 på: Juli 11, 2012, 17:10:37 »
Da har vi signert 2 PL-spillere på permanente kontrakter... Bedre enn Grayson?
Nei !

Det å hente spillere ifra PL som er 33/34 år og ikke ønsket/får fornyet tillit i sin gamle klubb, er ikke noe å juble over mener jeg.

Har faktisk mer sans for Grayson sin filosofi i Hudderfield, Henter inn "talentene" Norwood og Clayton og nå nylig hentet inn 24 årige Lynch.

Det lukter det langsiktig satsing av, vil ikke si at det lukter mer enn 1.år av gangen satsing når det gjelder PL spillerne vi har skaffet oss, Begge disse PL spillerne tror jeg ibestefall blir stallfyll ifra neste år.

Lord-Meta

Sv: Ny spiller: Paddy Kenny
« Svar #29 på: Juli 11, 2012, 17:27:23 »
Da har vi signert 2 PL-spillere på permanente kontrakter... Bedre enn Grayson?
Nei !

Det å hente spillere ifra PL som er 33/34 år og ikke ønsket/får fornyet tillit i sin gamle klubb, er ikke noe å juble over mener jeg.

Har faktisk mer sans for Grayson sin filosofi i Hudderfield, Henter inn "talentene" Norwood og Clayton og nå nylig hentet inn 24 årige Lynch.

Det lukter det langsiktig satsing av, vil ikke si at det lukter mer enn 1.år av gangen satsing når det gjelder PL spillerne vi har skaffet oss, Begge disse PL spillerne tror jeg ibestefall blir stallfyll ifra neste år.

 
Hvis målet til Leeds denne sesongen er opprykk så nytter det ikke å satse på 24 - 25 åringer på langtidskontrakter som ved opprykk må byttes ut ettersom de ikke vil være gode nok for PL.  Da er det bedre å satse 1-2 år på etablerte spillere som man til en viss grad vet vil kunne prestere. Ved et eventuelt opprykk så må uansett mye stallen kastes på dør.