Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

EX-SPILLER: Rodolph Austin
« på: Juli 23, 2012, 12:25:41 »
Mangler bare en legesjekk og personlige betingelser, som nok går i orden.

Dette er akkurat en type spiller vi har savnet i Leeds i MANGE år nå, en som jobber utrettelig på sentral midtbane og kan takle så det ryker. Fremover på banen så vet han jo hvor målet står også og er flink med pasningene.

« Siste redigering: Mai 14, 2015, 12:29:15 av Promotion 2010 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

dansale

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #1 på: Juli 23, 2012, 12:29:41 »
LIKE THIS!
Forza Leeds!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #2 på: Juli 23, 2012, 13:19:21 »
AUSTINATOR!!!!!!!!  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #3 på: Juli 23, 2012, 13:29:16 »
Rudolpho!!!

Blir sikkert fine julevers i fra South Stand! 
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #4 på: Juli 23, 2012, 13:39:07 »
Svært spennende signing, men det gjenstår fortsatt å se hvordan han mestrer Championsship nivået! Austin er en god spiller med gode basisferdigheter men han svært ofte farlig sent inn i taklingene og ikke alltid like klok i det defensive spillet.  Det kan derfor bli en flora av gule og røde i en liga hvor tempoet er betydelig høyere enn i Tippeligaen!
Jon R.

samadhi

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #5 på: Juli 23, 2012, 14:12:42 »
En veldig spennende signering, og en spiller som kan bli en skikkelig hit i Leeds. Som andre skriver så har han de krigeregeskapene som trengs, så får man se om det er godt nok til Chamiponship.

Skulle han mislykkes er det uansett ikke all verdens med gambling vi gjør.

Blir også veldig spennende å se Austin og Sigurdarson i CCC. Dersom kanskje de to største profilene i tippeligaen ikke klarer seg på nest øverste nivå i England så er det ikke mye håp for norsk fotball...
« Siste redigering: Juli 23, 2012, 14:29:39 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Mr. Leeds

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #6 på: Juli 23, 2012, 14:17:30 »
Svært spennende signing, men det gjenstår fortsatt å se hvordan han mestrer Championsship nivået! Austin er en god spiller med gode basisferdigheter men han svært ofte farlig sent inn i taklingene og ikke alltid like klok i det defensive spillet.  Det kan derfor bli en flora av gule og røde i en liga hvor tempoet er betydelig høyere enn i Tippeligaen!
Austin er neppe værre kortsamler enn de vi allerede har på midtbanen - f.eks Brown. Klart - om de to spiller samtidig for Leeds så er oddsen på kort ganske så lav! For min del tror jeg at Austin blir en god spiller i championship.

Er mer urolig for om Warnock rekker å samspille et lag før midten av august. Når klarte vi sist å ha en samspilt 11'er ved sesongstart? Må vi tilbake til Graysons andre sesong, dvs opprykkssesongen?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Drentz

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #7 på: Juli 23, 2012, 14:38:10 »
En veldig spennende signering, og en spiller som kan bli en skikkelig hit i Leeds. Som andre skriver så har han de krigeregeskapene som trengs, så får man se om det er godt nok til Chamiponship.

Skulle han mislykkes er det uansett ikke all verdens med gambling vi gjør.

Blir også veldig spennende å se Austin og Sigurdarson i CCC. Dersom kanskje de to største profilene i tippeligaen ikke klarer seg på nest øverste nivå i England så er det ikke mye håp for norsk fotball...

Tenkte egentlig å skrive noe, men du skrev for meg  ;)
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

nord

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #8 på: Juli 23, 2012, 15:29:56 »
Yes!
Jeg føler a det bliver et godt år for Leeds  ;D
 

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #10 på: Juli 23, 2012, 17:18:42 »
En veldig spennende signering, og en spiller som kan bli en skikkelig hit i Leeds. Som andre skriver så har han de krigeregeskapene som trengs, så får man se om det er godt nok til Chamiponship.

Skulle han mislykkes er det uansett ikke all verdens med gambling vi gjør.

Blir også veldig spennende å se Austin og Sigurdarson i CCC. Dersom kanskje de to største profilene i tippeligaen ikke klarer seg på nest øverste nivå i England så er det ikke mye håp for norsk fotball...

Nå er ikke dette myntet spesielt mot deg, men hva er det egentlig med denne forherligheten av Sigurdason? Er det bare jeg som synes han er en av de mest oppskrytte spillerne som noensinne har vært i tippeligaen?

Austin kommer til å greie seg godt i NpC! Men jeg tror ikke han kommer til å bli noen instant hit, gi han noen kamper og han kommer til å stabilisere midtbanen vår!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #11 på: Juli 23, 2012, 17:25:44 »
Flott kar....

http://www.youtube.com/watch?v=z6Xp7gGr5pA&feature=player_embedded#!
Enig. Ikke noe spesielt karismatisk når han snakker. Hadde han rappet intervjuet, hadde det kanskje vært bedre  ;)

Tjalla

Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #12 på: Juli 24, 2012, 12:14:49 »
En veldig spennende signering, og en spiller som kan bli en skikkelig hit i Leeds. Som andre skriver så har han de krigeregeskapene som trengs, så får man se om det er godt nok til Chamiponship.

Skulle han mislykkes er det uansett ikke all verdens med gambling vi gjør.

Blir også veldig spennende å se Austin og Sigurdarson i CCC. Dersom kanskje de to største profilene i tippeligaen ikke klarer seg på nest øverste nivå i England så er det ikke mye håp for norsk fotball...

Nå er ikke dette myntet spesielt mot deg, men hva er det egentlig med denne forherligheten av Sigurdason? Er det bare jeg som synes han er en av de mest oppskrytte spillerne som noensinne har vært i tippeligaen?

Austin kommer til å greie seg godt i NpC! Men jeg tror ikke han kommer til å bli noen instant hit, gi han noen kamper og han kommer til å stabilisere midtbanen vår!

Sigurdason er for meg bedre enn alle de andre norske "talentene". Men det sier kanskje mer om de norske talentene. Snart er vel Island bedre enn oss i fotball...
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Rodolph "Stone Cold" Austin
« Svar #13 på: Juli 24, 2012, 15:18:16 »
Bare lurer på hvor dette "Stone Cold" kommer i fra?

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #14 på: Juli 24, 2012, 15:20:02 »
Bare lurer på hvor dette "Stone Cold" kommer i fra?

Ser du ikke på WWE og actionfilmer med et B-budsjett? Hvis det er plagsomt for deg Rudi så kan jeg godt fjerne det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #15 på: Juli 24, 2012, 15:23:39 »
Bare lurer på hvor dette "Stone Cold" kommer i fra?

Ser du ikke på WWE og actionfilmer med et B-budsjett? Hvis det er plagsomt for deg Rudi så kan jeg godt fjerne det..:)

Neida, går greit for meg, lurte bare på om det var noe jeg hadde gått glipp av, det var det ikke.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #16 på: Juli 24, 2012, 15:27:08 »
Bare lurer på hvor dette "Stone Cold" kommer i fra?

Ser du ikke på WWE og actionfilmer med et B-budsjett? Hvis det er plagsomt for deg Rudi så kan jeg godt fjerne det..:)

Neida, går greit for meg, lurte bare på om det var noe jeg hadde gått glipp av, det var det ikke.

Ikke jeg som har funnet på det, har blitt skrevet ofte de siste ukene på diverse fora. Nå er det fjernet og det er vel like greit..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #17 på: Juli 24, 2012, 15:27:49 »
Ser bedre ut nå :) Håper på å få hilse på han i løpet av uken, kanskje allerede i kveld.

ollan

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #18 på: Juli 24, 2012, 15:57:12 »
Ser bedre ut nå :) Håper på å få hilse på han i løpet av uken, kanskje allerede i kveld.
# AustinTheBeast ;D
Hils fra meg
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Joensen

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #19 på: Juli 24, 2012, 16:07:03 »
Han skulle vel ha den medisinske testen i dag. Noen som vet om han har skrevet under på noen kontrakt?

jacob burns

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #20 på: Juli 24, 2012, 19:42:53 »
Satser på at han feilet der gitt....

Erik_

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #21 på: Juli 24, 2012, 20:25:12 »
Satser på at han feilet der gitt....
Hei på deg, Kjetil Rekdal. ;)

Dennis

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #22 på: Juli 24, 2012, 22:12:25 »
Han skulle vel ha den medisinske testen i dag. Noen som vet om han har skrevet under på noen kontrakt?

Han må også få i orden arbeidstillatelse, vel?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #23 på: Juli 24, 2012, 22:17:24 »
Han skulle vel ha den medisinske testen i dag. Noen som vet om han har skrevet under på noen kontrakt?

Han må også få i orden arbeidstillatelse, vel?

Burde ikke være noe problem, Morrison og han som styrer den Jamaicanske midtbanen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #24 på: Juli 24, 2012, 23:25:53 »
Han skulle vel ha den medisinske testen i dag. Noen som vet om han har skrevet under på noen kontrakt?

Han må også få i orden arbeidstillatelse, vel?

Burde ikke være noe problem, Morrison og han som styrer den Jamaicanske midtbanen!

Morrison ja. Ble ikke han nektet arbeidstillatelse i England for noen  sesonger siden?
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #25 på: Juli 24, 2012, 23:32:53 »
Han skulle vel ha den medisinske testen i dag. Noen som vet om han har skrevet under på noen kontrakt?

Han må også få i orden arbeidstillatelse, vel?

Burde ikke være noe problem, Morrison og han som styrer den Jamaicanske midtbanen!

Morrison ja. Ble ikke han nektet arbeidstillatelse i England for noen  sesonger siden?

Ble han? Hadde vel ikke spilt mange landskamper da, eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

The Magnificents

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #26 på: Juli 25, 2012, 11:26:30 »
Er ikkje redd for at han ikkje godtar personlege betingelsar og medisinsk test, han har jo eit stort ynskje om å spela i England
men dog verre med arbeidstillatelse , den har han blitt nekta i England før så vidt eg har fått med meg ?

 I Ã…R RYKKE ME FAEN OPP! :)
Leeds Leeds Leeds!!

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #27 på: Juli 25, 2012, 11:37:16 »
Er ikkje redd for at han ikkje godtar personlege betingelsar og medisinsk test, han har jo eit stort ynskje om å spela i England
men dog verre med arbeidstillatelse , den har han blitt nekta i England før så vidt eg har fått med meg ?

 I Ã…R RYKKE ME FAEN OPP! :)

Problemet tidligere var vel at han for det første ikke var fast på landslaget, og for det andre at Jamaica ikke var på topp 75 på FIFA-rankingen. Mener å huske at det ikke spiller noen rolle hvor fast du er på landslaget om det ikke er innenfor topp 75. Det er Jamaica nå med ok margin.

Tror ikke dette blir noe problem, ei heller lønn.

SA

ibster

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #28 på: Juli 25, 2012, 22:56:04 »
Noen som har hørt noe angående kontraktslengden?

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #29 på: Juli 25, 2012, 23:01:08 »
Noen som har hørt noe angående kontraktslengden?
2 år i Leeds , så skal han spille for Norwich de neste 3 årene.