Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #150 på: November 11, 2012, 14:59:35 »

Ikkje lett å bli klok av dette nei.Med fører det riktighet som det står eit par plassar,at det var på trening??.
Kansje Ollan eller Rudi har tlf til Austin? i såfall call him ;)

På trening? Hvilken planet befant de seg på mellom kl 16 og 18 igår?  ???  ??? ???
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28933
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #151 på: November 11, 2012, 16:36:27 »
Her er bilder fra skaden, TV2s artikkel fra i går, med oppdatering i dag...
(jeg kan ikke se den er postet fra før...)

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/denne-austinskaden-bekymret-leedsmanageren-mer-enn-16tap-3921473.html

Denne Austin-skaden bekymret Leeds-manageren mer enn 1-6-tap
Jamaicaneren skal til røntgenundersøkelse mandag

Leeds gikk på skikkelig hjemmesmell med 1-6-tap for Watford lørdag.

Men manager Neil Warnock var ikke først og fremst opptatt av nederlaget etter kampslutt. Klubbens store stjerne, Rodolph Austin, ble nemlig båret av banen med en stygg skade i 2. omgang.

Den tidligere Brann-profilen gikk i bakken etter et sammenstøt med en Watford-spiller og måtte bæres av banen på båre. Det ble lenge fryktet at midtbaneterrieren hadde pådratt seg dobbelt beinbrudd.

– Jeg er ikke knust av tapet, men derimot på vegne av Rudy som har brukket beinet på to steder. Vi hadde foretatt alle våre bytter, men jeg brydde meg ikke. Fotballen betydde ingenting i dag, sa Warnock.

Seint lørdag kveld meldte det jamaicanske fotballforbundet på Twitter at Austin derimot ikke har brukket beinet. Det er likevel ikke sikkert hvor alvorlig skaden er og hvor lenge Austin blir borte fra fotballbanen.

Etter det TV 2 Sporten vet går Austin på krykker og skal på ny røntgenundersøkelse mandag. Den første viste ingen tegn til brudd for jamicaneren.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #152 på: November 11, 2012, 18:59:01 »
Her er bilder fra skaden, TV2s artikkel fra i går, med oppdatering i dag...
(jeg kan ikke se den er postet fra før...)

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/denne-austinskaden-bekymret-leedsmanageren-mer-enn-16tap-3921473.html

Denne Austin-skaden bekymret Leeds-manageren mer enn 1-6-tap
Jamaicaneren skal til røntgenundersøkelse mandag

Leeds gikk på skikkelig hjemmesmell med 1-6-tap for Watford lørdag.

Men manager Neil Warnock var ikke først og fremst opptatt av nederlaget etter kampslutt. Klubbens store stjerne, Rodolph Austin, ble nemlig båret av banen med en stygg skade i 2. omgang.

Den tidligere Brann-profilen gikk i bakken etter et sammenstøt med en Watford-spiller og måtte bæres av banen på båre. Det ble lenge fryktet at midtbaneterrieren hadde pådratt seg dobbelt beinbrudd.

– Jeg er ikke knust av tapet, men derimot på vegne av Rudy som har brukket beinet på to steder. Vi hadde foretatt alle våre bytter, men jeg brydde meg ikke. Fotballen betydde ingenting i dag, sa Warnock.

Seint lørdag kveld meldte det jamaicanske fotballforbundet på Twitter at Austin derimot ikke har brukket beinet. Det er likevel ikke sikkert hvor alvorlig skaden er og hvor lenge Austin blir borte fra fotballbanen.

Etter det TV 2 Sporten vet går Austin på krykker og skal på ny røntgenundersøkelse mandag. Den første viste ingen tegn til brudd for jamicaneren.



På krykker søndag, går på mandag og i trening på tirsdag. That's our beast!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #153 på: November 11, 2012, 19:05:19 »

Ikkje lett å bli klok av dette nei.Med fører det riktighet som det står eit par plassar,at det var på trening??.
Kansje Ollan eller Rudi har tlf til Austin? i såfall call him ;)

På trening? Hvilken planet befant de seg på mellom kl 16 og 18 igår?  ???  ??? ???

Kansje eg som har oversatt feil,og at det såg ut som Leeds spelarane var på trenig og ikkje på kamp....å det medfører vel ein viss grad av riktighet.. :(
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #154 på: November 11, 2012, 20:07:35 »

Ikkje lett å bli klok av dette nei.Med fører det riktighet som det står eit par plassar,at det var på trening??.
Kansje Ollan eller Rudi har tlf til Austin? i såfall call him ;)

På trening? Hvilken planet befant de seg på mellom kl 16 og 18 igår?  ???  ??? ???

Kansje eg som har oversatt feil,og at det såg ut som Leeds spelarane var på trenig og ikkje på kamp....å det medfører vel ein viss grad av riktighet.. :(

Ut fra TV bildene fra annen omgang har du et poeng.  Ugreit å tilsynelatende gi opp på den måten, selv med 10 mann. :(
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #155 på: November 11, 2012, 21:20:44 »
9.
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #156 på: November 11, 2012, 21:23:09 »
Jon R.

Cherry

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #157 på: November 11, 2012, 21:48:31 »

Ikkje lett å bli klok av dette nei.Med fører det riktighet som det står eit par plassar,at det var på trening??.
Kansje Ollan eller Rudi har tlf til Austin? i såfall call him ;)

På trening? Hvilken planet befant de seg på mellom kl 16 og 18 igår?  ???  ??? ???

De har i hvertfall garantert blitt beordret på treningsfeltet i dag....
Bedre nyheter om Austin nå da....kanskje ikke brudd allikevel.


Kansje eg som har oversatt feil,og at det såg ut som Leeds spelarane var på trenig og ikkje på kamp....å det medfører vel ein viss grad av riktighet.. :(
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #158 på: November 11, 2012, 22:43:59 »

Ikkje lett å bli klok av dette nei.Med fører det riktighet som det står eit par plassar,at det var på trening??.
Kansje Ollan eller Rudi har tlf til Austin? i såfall call him ;)

På trening? Hvilken planet befant de seg på mellom kl 16 og 18 igår?  ???  ??? ???

Kansje eg som har oversatt feil,og at det såg ut som Leeds spelarane var på trenig og ikkje på kamp....å det medfører vel ein viss grad av riktighet.. :(

Ut fra TV bildene fra annen omgang har du et poeng.  Ugreit å tilsynelatende gi opp på den måten, selv med 10 9 mann. :(

Good point! Syns vi skulle vunnet den jeg! Det var jo akkurat det manageren sa etter kampen: "Vi gikk for seier med 10 mann!"  Kast Warnock til løvene!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #159 på: November 12, 2012, 14:26:13 »
Lurer litt på hvordan det står til med kompetansen til physiostaben til Leeds/sykehus når de ikke klarer å påvise et brudd (eller å avkrefte det) når det er snart 48 timer siden skaden skjedde.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Bites Yer Legs

« Siste redigering: November 12, 2012, 14:35:50 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #161 på: November 12, 2012, 14:42:13 »
http://www.leedsunited.com/news/20121112/rudy-injury-update_2247585_2978138
Jepp - har sett den og er like klok som da han ble byttet ut! Syns det er merkelig at det skal gå så lang tid før det er påvist/avvist brudd (og jeg har sett dette at de venter til hevelsen har gitt seg - selv om jeg ikke fatter hvorfor det ikke er mulig å ta et røntgenbilde selv om beinet er hovent)
« Siste redigering: November 12, 2012, 14:48:55 av Mr. Leeds »
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #162 på: November 12, 2012, 14:59:46 »
Lurer litt på hvordan det står til med kompetansen til physiostaben til Leeds/sykehus når de ikke klarer å påvise et brudd (eller å avkrefte det) når det er snart 48 timer siden skaden skjedde.
Skjønner undringen ja...
Ups & Ups!!

Erik M

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #163 på: November 12, 2012, 15:09:23 »
Det ryktes på twitter at skaden er lettere enn fryktet og muligens ikke brudd.  Klubben vil nok ha dette 100% på det rene før det annonseres.
 

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #164 på: November 12, 2012, 20:09:49 »
Det ryktes på twitter at skaden er lettere enn fryktet og muligens ikke brudd.  Klubben vil nok ha dette 100% på det rene før det annonseres.

Håpar skaden er mindre enn frykta ja,men meinar uansett at Austin bør kvilast mot millwall for å ungå nye smellar så tett etter skaden.
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #165 på: November 12, 2012, 21:27:36 »
Det ryktes på twitter at skaden er lettere enn fryktet og muligens ikke brudd.  Klubben vil nok ha dette 100% på det rene før det annonseres.

Det er ganske langt fra "DOUBLE FRACTURE" til "BADLY BRUISED"!


Var det Warnock som slapp nyheten om brudd og at spillerne var "devastated" da de hørte om det!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #166 på: November 12, 2012, 22:14:18 »
Det ryktes på twitter at skaden er lettere enn fryktet og muligens ikke brudd.  Klubben vil nok ha dette 100% på det rene før det annonseres.

Det er ganske langt fra "DOUBLE FRACTURE" til "BADLY BRUISED"!


Var det Warnock som slapp nyheten om brudd og at spillerne var "devastated" da de hørte om det!

 ::)

Svært gode  nyheter hvis dette virkelig stemmer.  :)

Hvor Warnock tok dette fra vil ganske sikkert bli belyst hvis beinbrudd avkreftes. En ting er sikkert: Meldingen om dobbelt beinbrudd tok utvilsomt fokuset vekk fra resultatet og Warnocks disposisjoner i denne kampen.  
« Siste redigering: November 12, 2012, 22:16:39 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #167 på: November 12, 2012, 22:27:29 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #168 på: November 12, 2012, 22:37:56 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.
Jon R.

B_Ød

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #169 på: November 13, 2012, 07:53:57 »
Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

var hvert fall det første jeg hørte..
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #170 på: November 13, 2012, 11:02:16 »
Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
Rodolph Austin has a cracked Ankle bone. Probably won't be back in contention until after Xmas at least. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #171 på: November 13, 2012, 11:39:07 »
http://www.leedsunited.com/news/20121113/rudy-the-diagnosis_2247585_2979110

Cracked ankle bone - er det en brist i ankelen?

Ankelskader er alltid vanskelige - først skal det gro, og så skal bevegeligheten komme tilbake....

Warnock sier at det er bedre enn det de først trodde, og håper å ha han tilbake "sooner rather than later", men sier ingenting om tidsrammen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #172 på: November 13, 2012, 13:46:59 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

Når benet er så hovent at røntgen bildene blir vanskelig å tyde så er det ikke rart at man tror det værste....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #173 på: November 13, 2012, 18:26:50 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

Når benet er så hovent at røntgen bildene blir vanskelig å tyde så er det ikke rart at man tror det værste....

Jo det er rart. Hevelsen er irrelevant her. Beinet "hever" seg over tid og ikke i løpet av 5 min. Dette er helt normalt ved både brudd og kraftige forstuvninger, noe Warnock sikkert har sett mange ganger før.
Nok om det. Det viktigste er at Austin kommer raskest mulig tilbake.  :)
« Siste redigering: November 13, 2012, 18:29:21 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #174 på: November 13, 2012, 19:23:06 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

Når benet er så hovent at røntgen bildene blir vanskelig å tyde så er det ikke rart at man tror det værste....

Jo det er rart. Hevelsen er irrelevant her. Beinet "hever" seg over tid og ikke i løpet av 5 min. Dette er helt normalt ved både brudd og kraftige forstuvninger, noe Warnock sikkert har sett mange ganger før.
Nok om det. Det viktigste er at Austin kommer raskest mulig tilbake.  :)

Se på Warnock-cam når Neil løper ut på banen, han ser jo ikke mye av benet selv. Så han stolte nok på sine physioer og hvordan Austin lå når han ble skadet. Hevelsen gjorde jo at det tok lengre tid med å bekrefte skadens omfang.

Du spekulerte jo i at Warnock gjorde skaden verre enn den var for å slippe å stå til ansvar for kampen.. Kanskje du har rett, jeg tror du tar feil...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #175 på: November 13, 2012, 20:27:44 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

Når benet er så hovent at røntgen bildene blir vanskelig å tyde så er det ikke rart at man tror det værste....

Jo det er rart. Hevelsen er irrelevant her. Beinet "hever" seg over tid og ikke i løpet av 5 min. Dette er helt normalt ved både brudd og kraftige forstuvninger, noe Warnock sikkert har sett mange ganger før.
Nok om det. Det viktigste er at Austin kommer raskest mulig tilbake.  :)

Se på Warnock-cam når Neil løper ut på banen, han ser jo ikke mye av benet selv. Så han stolte nok på sine physioer og hvordan Austin lå når han ble skadet. Hevelsen gjorde jo at det tok lengre tid med å bekrefte skadens omfang.

Du spekulerte jo i at Warnock gjorde skaden verre enn den var for å slippe å stå til ansvar for kampen.. Kanskje du har rett, jeg tror du tar feil...
her var det høyt niva på "kranglinen" gitt ;D ;D
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28933
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #176 på: November 13, 2012, 21:38:44 »
En grei attest, detta:

Leeds United defender Jason Pearce says the loss of Rodolph Austin will be massive.

Austin suffered a cracked ankle bone in the game with Watford at the weekend and Pearce, who was sent off in the same game, believes he will be a massive loss to the side. Speaking on LUTV, Pearce said, "He has been superb. He is a player who gives 100% and he has played a full season already this year.

"He works so hard, he is such a great guy, he is a top player and he will be a massive loss and I just wish him a quick recovery."

The Jamaican international is now expected to be out until the New Year.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=299788#ixzz2C8ZH4urY
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #177 på: November 13, 2012, 22:01:45 »
TV 2 sport har ute melding om at leeds bekrefter benbrudd.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #178 på: November 13, 2012, 22:36:40 »
Warnock trodde det var alvorlig ellers hadde han vel ikke løpt utpå banen for å se hvordan det gikk med Austin, eller var kanskje det en avledningsmanøver også!?

Jeg har ikke sagt han ikke trodde det var alvorlig. Jeg spør hvor han tok dette med dobbelt beinbrudd fra. Det var en veldig dramatisk melding som gikk verden rundt etter kampen.

Når benet er så hovent at røntgen bildene blir vanskelig å tyde så er det ikke rart at man tror det værste....

Jo det er rart. Hevelsen er irrelevant her. Beinet "hever" seg over tid og ikke i løpet av 5 min. Dette er helt normalt ved både brudd og kraftige forstuvninger, noe Warnock sikkert har sett mange ganger før.
Nok om det. Det viktigste er at Austin kommer raskest mulig tilbake.  :)

Se på Warnock-cam når Neil løper ut på banen, han ser jo ikke mye av benet selv. Så han stolte nok på sine physioer og hvordan Austin lå når han ble skadet. Hevelsen gjorde jo at det tok lengre tid med å bekrefte skadens omfang.

Du spekulerte jo i at Warnock gjorde skaden verre enn den var for å slippe å stå til ansvar for kampen.. Kanskje du har rett, jeg tror du tar feil...
her var det høyt niva på "kranglinen" gitt ;D ;D

Flott bidrag fra deg Ollan...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #179 på: November 13, 2012, 22:51:47 »
TV 2 sport har ute melding om at leeds bekrefter benbrudd.

Det er i så fall på grensen til feilinformasjon.Rett termenologi er "brist".  Austin har en brist foran i ankelen. En brist er en sprekkdannelse i knokkelen som gir smerter og hevelse men som normalt behandles ved å få hevelsen ned og unngå belastning av den kroppsdelen som knokkelen sitter i. Dette er en langt mindre dramatisk tilstand enn et regulært brudd der knokkelen helt eller delvis er røket tvert av.  :)
Jon R.