Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147037 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #360 på: November 21, 2014, 12:47:09 »
Tilbake i England etter en glimrende turnering med flagget på brystet og kapteinsbindet på armen:

http://www.leedsunited.com/news/article/tuhloqezbf8u1e9nq4lqnxua7/title/austin-captains-jamaica-to-glory     :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #361 på: Desember 13, 2014, 19:51:16 »
@PhilHayYEP: Redfearn was annoyed that Austin picked up a knock on Friday and then broke down in the warm-up. "We need to be more professional."

@PhilHayYEP: Redfearn's point seemed to be that Austin should have known and accepted that he wasn't fit. #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #362 på: Januar 01, 2015, 11:09:45 »
Da jeg så hvor mange meter denne karen la ned i 2. omgang på tirsdag, eller rettere sagt mangel på meter, kan jeg ikke skjønne annet enn at han skal ta penna i bruk nå i januar.

Ryktes om Millwall eller Brighton.
 

HåvardK

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #363 på: Januar 01, 2015, 12:34:58 »
Ser ikke bort fra at Austin kan bli en suksess i en annen klubb på dette nivået, bare han blir brukt riktig. For vår del mister vi i tilfelle den eneste midtbanespilleren med muskler og duellstyrke.

Men det finnes vel alltids en italiener.

Cherry

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #364 på: Januar 01, 2015, 12:40:58 »
Muskler har han, guts også - men Roldolph skal ikke beskyldes for å være en intelligent fotballspiller ::)
Han er svært ustabil på dette nivået, blir ikke noe savn tror jeg...MEN d kommer jo an på hva som kommer inn i hans' sted da!
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #365 på: Januar 01, 2015, 13:09:54 »
Hvorfor ikke begrense en begrenset fotballspiller? Si til han at han skal vokte rommet foran midstopperne sammen med Cook, sjelden frihet til å roame eller plutselig løpe fremover. Jeg er sikker på at han kan gjøre ankerrollen på midtbanen.

Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Warnock
                 Cook   Austin
        Byram  Adryan  Mowatt
                  Antenucci
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #366 på: Januar 01, 2015, 13:15:59 »
Hvorfor ikke begrense en begrenset fotballspiller? Si til han at han skal vokte rommet foran midstopperne sammen med Cook, sjelden frihet til å roame eller plutselig løpe fremover. Jeg er sikker på at han kan gjøre ankerrollen på midtbanen.

Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Warnock
                 Cook   Austin
        Byram  Adryan  Mowatt
                  Antenucci


Nå er det jo sånn at man-management ikke har vært Leeds' forse siden Revie og tildels Wilkinson.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #367 på: Januar 01, 2015, 13:18:00 »
Hvorfor ikke begrense en begrenset fotballspiller? Si til han at han skal vokte rommet foran midstopperne sammen med Cook, sjelden frihet til å roame eller plutselig løpe fremover. Jeg er sikker på at han kan gjøre ankerrollen på midtbanen.

Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Warnock
                 Cook   Austin
        Byram  Adryan  Mowatt
                  Antenucci

Ingen i Leeds United som forstår dette, her er det kun diamant som teller, en diamant som burde vært død og begravet etter utprøvingen sommeren 13!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #368 på: Januar 01, 2015, 14:07:10 »

Hvorfor ikke begrense en begrenset fotballspiller? Si til han at han skal vokte rommet foran midstopperne sammen med Cook, sjelden frihet til å roame eller plutselig løpe fremover. Jeg er sikker på at han kan gjøre ankerrollen på midtbanen.

Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Warnock
                 Cook   Austin
        Byram  Adryan  Mowatt
                  Antenucci

Ingen i Leeds United som forstår dette, her er det kun diamant som teller, en diamant som burde vært død og begravet etter utprøvingen sommeren 13!

Diamanten funker når du er bedre og mer aggressiv enn motstanderen, slik Liverpool spilte forrige sesong. Slik spillerne våre spiller om dagen så må den begraves ASAP ZULU!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #369 på: Januar 01, 2015, 14:46:01 »
Jag har varit hyfsad nöjd med Austin under dessa 3 åren och han fått göra grovjobbet och gjort det bra, han har hela tiden varit bland de i ccc som vunnit mest bolldueller och närkamper, jag har gillat hans förmåga att satsa 100 % och kunna ta smällar utan att gnälla, hans älgakliv när han driver bollen från försvar till anfallszon har jag uppskattat, sedan är man väl medveten om hans bristande teknik,men känns som han kommit till vägs ände i Leeds och matchen i förgår var han en av spelarna som jag var mest besviken på, kändes som han i spelet och tankarna var någon annanstans,hoppas han liksom tex tom lees med klubbyte kan utvecklas framåt som spelare
 

Kato

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #370 på: Januar 01, 2015, 14:56:53 »
Hvorfor ikke begrense en begrenset fotballspiller? Si til han at han skal vokte rommet foran midstopperne sammen med Cook, sjelden frihet til å roame eller plutselig løpe fremover. Jeg er sikker på at han kan gjøre ankerrollen på midtbanen.

Silvestri
Berardi  Bellusci  Cooper  Warnock
                 Cook   Austin
        Byram  Adryan  Mowatt
                  Antenucci

Jeg er helt enig. Tror Austin passer best i en ballvinner-rolle som anker. Vinne ballen, og slippe den videre til nærmeste mann.
 

Josch

Sv: Ny spiller: Rodolph Austin
« Svar #371 på: Januar 01, 2015, 15:17:53 »
Noen som har hørt noe angående kontraktslengden?
2 år i Leeds , så skal han spille for Norwich de neste 3 årene.
Det sto vel i YEP idag at kontrakten går ut til sommeren og at det ikke er tilbudt fornyelse.  Han innehar en av de viktigste plassene på Leeds Utd når han spiller, og får det bare ikke til. Ikke god nok. :(

Annesj

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #372 på: Januar 01, 2015, 15:30:11 »
Bare å kvitte seg med.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #373 på: Januar 01, 2015, 16:40:56 »
Jeg er helt enig. Tror Austin passer best i en ballvinner-rolle som anker. Vinne ballen, og slippe den videre spille den i støtte og få den igjen og spille den i støtte og miste den og spille den i støtte til nærmeste mann.

 :o :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #374 på: Januar 01, 2015, 16:45:36 »
Ønsker lykke til med og finn en ny klubb, kanskje Brann kunne vært noe. : ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #375 på: Januar 05, 2015, 14:15:49 »
Viktig at Doukara blir benket etter den elendige innsatsen mot Derby, hvorfor han blir benket må fortelles med klar tale. Redders må vise hvor skapet står og vise at spillerne som ikke yter maks ikke  får spille.
Må innrømme at jeg ble rimelig irritert når jeg så Doukare kom på banen i 2. omgang, nesten ikke til å tru...


Jeg klikka i vinkel når jeg så han komme ut på banen i 2.omgang. Det kan jo hende at han fikk beskjed hør her dette lignet ikke noe i det hele tatt, elendig innsats av deg. Nå må du vise hva som bor i deg og gi full gass i 2.omgang, ellers så får du ikke spille mer. Håper det var beskjeden han fikk så vi slipper å se han på en stund. Som sagt jeg tror det kunne være en god løsning å låne han ut.
var ganska hård mot doukara efter sista matchen  och skrev i stundens hetta att han spelat ut sig för alltid, men med eftertankeså har han varit godkänd om man tar hela hösten och vore fel att bara döma honom efter denna matchen, man har ju sett matcher där han spelat riktigt bra och visat kvaliteer och bra teknik, men mot derby var han inte bra,däremot så finns det ingen anledning att förlänga austins kontrakt när det går ut i sommar, sälj honom i januarifönstret och in med nytt friskt och bättre blod på mittfältet


Jeg er veldig enig når det gjelder Austin som snart har spilt elendig i ett år, og så glimter han tydeligvis til mot Sunderland, tross tap. Jeg synes likevel ikke det bør gi ham ny kontrakt i Leeds United. Han har vært zombie lenge nok nå og har ikke dette nivået lenger, hvis han noen gang har hatt det. Han er en eneste stor skuffelse synes jeg.
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #376 på: Januar 05, 2015, 16:57:37 »
austin har väl levererat efter vad vi betalat för honom, har för mig det var 250 000-300 000, däremot murphy kan vi tala om flopp,   var väl ca miljonen pund för honom, men liksom austin så räcker det inte med att vara godkänd mot Sunderland, ett sunderland som likt leeds luftade ett antal spelare
 

Kato

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #377 på: Januar 05, 2015, 17:45:36 »
austin har väl levererat efter vad vi betalat för honom, har för mig det var 250 000-300 000, däremot murphy kan vi tala om flopp,   var väl ca miljonen pund för honom, men liksom austin så räcker det inte med att vara godkänd mot Sunderland, ett sunderland som likt leeds luftade ett antal spelare

Og hva har så Murphy i lønn?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #378 på: Januar 05, 2015, 18:35:35 »
austin har väl levererat efter vad vi betalat för honom, har för mig det var 250 000-300 000, däremot murphy kan vi tala om flopp,   var väl ca miljonen pund för honom, men liksom austin så räcker det inte med att vara godkänd mot Sunderland, ett sunderland som likt leeds luftade ett antal spelare

Og hva har så Murphy i lønn?

Murphy har vel ca det dobbelte av hva Austin har som er rundt £9k i uken.

AndyMathie

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #379 på: Januar 06, 2015, 10:37:00 »
austin har väl levererat efter vad vi betalat för honom, har för mig det var 250 000-300 000, däremot murphy kan vi tala om flopp,   var väl ca miljonen pund för honom, men liksom austin så räcker det inte med att vara godkänd mot Sunderland, ett sunderland som likt leeds luftade ett antal spelare

Og hva har så Murphy i lønn?

Murphy har vel ca det dobbelte av hva Austin har som er rundt £9k i uken.

Dobbel så dyr og dobbel så dårlig, nei eller kanskje ikke?! ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #380 på: Januar 08, 2015, 21:27:15 »
Redders vil beholde Austin....

Redfearn - Mistake if Leeds let midfielder leave
  
Leeds United head coach Neil Redfearn believes it will be a mistake if the club allow Rodolph Austin to leave during the January window.

The Jamaican international midfielder, who is in the final six months of his current deal with Leeds, has been linked with championship rivals Brighton Hove Albion and Millwall, who like Leeds, are fighting relegation, and Redfearn feels the club shouldn`t make any hasty decisions.

"On his day, Rudy`s a big asset. He was on it at Sunderland and the way he played showed what he can offer," Redfearn told the  Yorkshire Evening Post.
"He`s probably suffered from inconsistency at times but that`s something for us to keep working on. We`re talking about needing Championship experience and to be fair to Rudy, he`s got that experience. Other clubs in the Championship want it. They see something in Rudy they like. Perhaps we shouldn`t be too hasty in letting him go."

Austin has returned to the starting line-up in Leeds last two games after a frustrating few months that has seen him on the bench, his previous start being in the trip to Norwich City in October.

The 29-year-old was back to his best form at Sunderland last weekend and Redfearn believes his confidence should be boosted after that display. "If he wants to stay then that suits me fine. I think it would be a mistake to lose him. He`s a real handful when he plays like he did at Sunderland and that performance should do his confidence good," continued Redfearn.

Austin, who arrived at Elland Road in the summer of 2012 from Norwegian side SK Brann, will make his 100th appearance for the club if he retains his place in the side at Bolton Wanderers on Saturday.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383493#ixzz3OGPXqzmt


Ser for øvrig at tråden til Doukara har dukket opp i samme tråd som denne som handler om Austin....  ???
« Siste redigering: Januar 08, 2015, 21:30:01 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #381 på: Januar 09, 2015, 00:21:14 »
austin har varit här några år nu och gjort ett godkänt jobb men inte mer, kanske det behövs något annat på mittfältet för att ta oss ett steg framåt
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #382 på: Januar 09, 2015, 17:14:39 »
Han har vært fabelaktig i noen kamper, og katastrofal i andre. Hvis Redders kan lære ham "consistency", er han en spiller som kan ta oss et steg framover.

Akkurat nå er jeg mer opptatt av ikke å gå bakover / nedover.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #383 på: Januar 09, 2015, 18:28:30 »
Jeg tror ikke det er riktig tidspunkt å selge en av våre få krigere
 

baste

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #384 på: Januar 10, 2015, 03:53:37 »
Etter innsatsen sist, så får Redders heller motivere han til å bli. På sitt beste er han jo god nok.  ;)

nord

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #385 på: Januar 10, 2015, 14:34:15 »
Hvis ikke vi beholder Austin,  er vi lige så dumme,  som da vi solgte Bradley Johnson  >:(
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #386 på: Januar 10, 2015, 14:50:11 »
Hvis ikke vi beholder Austin,  er vi lige så dumme,  som da vi solgte Bradley Johnson  >:(
han är inte oersättlig, tycker han måste bevisa hela vårsäsongen att han är värd att satsa på, han var urusel i sista matchen mot derby
 

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #387 på: Januar 10, 2015, 15:28:37 »
Hvis ikke vi beholder Austin,  er vi lige så dumme,  som da vi solgte Bradley Johnson  >:(

Som Baste skriver så er Austin god nok på sitt beste,berre synd at han visar det i 2 av 10 kampar.
Bradley J var ein ok spelar,syns det var langt dummare å selge Howsen...
LIFE IS LEEDS

Runar

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #388 på: Januar 10, 2015, 16:24:57 »
Hvis ikke vi beholder Austin,  er vi lige så dumme,  som da vi solgte Bradley Johnson  >:(


Vi solgte ikke Bradley Johnson, han signerte ikke ny kontrakt
 

Erik M

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #389 på: Januar 10, 2015, 16:51:59 »
Behold