avstemning

Er Warnock den rette for Leeds United per dags dato?

Ja!
Nei!
Usikker!
Grayson skulle aldri vært sparket!

Skrevet av Emne: In Warnock we trust?  (Lest 25663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

In Warnock we trust?
« på: Juli 23, 2012, 21:53:14 »
Warnock hadde vel ikke den beste starten som manager for vårt kjære Leeds United, men det virker nå som han gjør alt han kan for å sette sammen en slagkraftig stall.

Signeringer så langt:


« Siste redigering: Juli 23, 2012, 22:07:19 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #1 på: Juli 23, 2012, 22:31:48 »
Warnock: The Crucial Signings Are Still To Come!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: In Warnock we trust?
« Svar #2 på: Juli 23, 2012, 22:34:10 »
En gjennomsnittsalder på over 30 år per spiller i snitt, synes jeg er litt høyt. Ã… bygge for fremtiden er noe jeg er en fan av.

Eller kanskje det ikke er noen takeover på gang? Kanskje Bates planlegger å bygge gamlehjem ved Elland Road, så han kan tjene litt gryn, og samtidig falle tilbake her  ;)

Fra spøk til alvor: Håper vi får se mange av unggutta blomstre i årene som kommer. Jeg har troen på spillere som Killock, Poleon, Turner-brødrene, Thompson. Dog skulle jeg ønske jeg hadde mer inngående kjennskap til de nye ungguttene. Vet svært lite om Byram, Payne, Gimpel (ja, hvor er nå du da?). Sistnevnte ble jo til og med spådd å kunne kjempe om plass i laguttakene i fjorårssesongen da han ble signert.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #3 på: Juli 23, 2012, 22:37:50 »
En gjennomsnittsalder på over 30 år per spiller i snitt, synes jeg er litt høyt. Ã… bygge for fremtiden er noe jeg er en fan av.

Eller kanskje det ikke er noen takeover på gang? Kanskje Bates planlegger å bygge gamlehjem ved Elland Road, så han kan tjene litt gryn, og samtidig falle tilbake her  ;)

Fra spøk til alvor: Håper vi får se mange av unggutta blomstre i årene som kommer. Jeg har troen på spillere som Killock, Poleon, Turner-brødrene, Thompson. Dog skulle jeg ønske jeg hadde mer inngående kjennskap til de nye ungguttene. Vet svært lite om Byram, Payne, Gimpel (ja, hvor er nå du da?). Sistnevnte ble jo til og med spådd å kunne kjempe om plass i laguttakene i fjorårssesongen da han ble signert.

Jeg støtter Warnock i å hente spillere han tror vil tåle trykket det er i å spille for Leeds United. Alt for mange spillere har falt igjennom de siste årene. Nå gjenstår det å se om han henter riktige spillere.

Jeg støtter deg i det å hente yngre lovende spillere, men det er kun opprykk som gjelder nå. Kan være at det blir kjøpt et par-tre spillere av den typen du etterlyser de neste ukene..
« Siste redigering: Juli 23, 2012, 22:41:09 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #4 på: Juli 23, 2012, 22:39:00 »
Synes dette har vært en kjempedag. To av de spillerne som har signert har jeg meget lyst på. Særlig Austin. Han blir en hit på dette nivået. Men Leedsfan, hvor har du fått vite at "The Crucial Signings Are Still To Come!"? For det er jo ingen tvil om at Taarabt signeringen(e) mangler enda!

Er kanskje bittelitt bekymra for om dette er rette veien å gå for å holde seg i PL om vi skulle rykke opp? Håper vi kan rykke opp i år, så holde oss noen sesonger samtidig som vi begynner å tenke langsiktig. Er så utrolig mye enklere å sanke ung kvalitet når man spiller i PL.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #5 på: Juli 23, 2012, 22:41:57 »
Synes dette har vært en kjempedag. To av de spillerne som har signert har jeg meget lyst på. Særlig Austin. Han blir en hit på dette nivået. Men Leedsfan, hvor har du fått vite at "The Crucial Signings Are Still To Come!"? For det er jo ingen tvil om at Taarabt signeringen(e) mangler enda!

Er kanskje bittelitt bekymra for om dette er rette veien å gå for å holde seg i PL om vi skulle rykke opp? Håper vi kan rykke opp i år, så holde oss noen sesonger samtidig som vi begynner å tenke langsiktig. Er så utrolig mye enklere å sanke ung kvalitet når man spiller i PL.

Warnock har visst sagt det etter kampen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ozzy96

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #6 på: Juli 23, 2012, 22:56:47 »
Payne fekk vell ein veldig tidlig proffkontrakt med leeds :D håpa han kan spela seg inn i troppen

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: In Warnock we trust?
« Svar #7 på: Juli 23, 2012, 23:10:46 »
Mye enklere og bygge et lag når vi først har stabilisert oss i PL :)
Pontus ❤

Kato

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #8 på: Juli 23, 2012, 23:16:53 »
Listen over kjøpte spillere gir meg ikke all verdens tro på dette prosjektet...
 

Joe Jordan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #9 på: Juli 24, 2012, 01:54:04 »
Nja, stabilisere oss i PL med gamlinger og så tenke langsiktig med unge spillere høres hårreisene enkelt ut. Men måtte det for all del skje!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #10 på: Juli 24, 2012, 02:11:02 »
Så langt jeg kan bedømme er NW i ferd med å erstatte nokså middelmådige squadplayeres med nye middelmådige squadplayers. Clayton vs Austin mener jeg også er et steg ned på kvalitetsstigen. Er også uroet over ryktene om at at han planlegge å ofre Ross Mc Cormack for en spiller som jeg mener alt i alt holder et dårligere nivå. 

Warnock må snart begynne å hente inn spillere i alle ledd som oser av virkelig kvalitet hvis dette skal gå bra . Jeg mener også at han gjennomgående brukte sentrale  spillere feil i vårsesongen (Snoddy, White, Becchio..) uten at han så ut til å justere valgene sine når de samme spillerne underpresterte. De han  hentet inn på lån (Robinson, Webber) oste vel heller ikke av kvalitet, for å si det mildt...
 
Finner pr idag få grunner til å stole på mannen, hans glitrende CV til tross... :(

Jon R, med  3-7 traumet live på ER  fortsatt i kroppen...
Jon R.

Kato

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #11 på: Juli 24, 2012, 08:21:03 »
Spørs om taktikken med å kjøpe halve Portsmouth, som rykket ned, slår til.
 

Tjalla

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #12 på: Juli 24, 2012, 08:25:43 »
Har så langt sett lite av Warnock som gjør meg rolig i sjelen. Listen med +/- 30-åringer som han har hentet hjelper lite. Måtte jeg ta grundig feil, men tror vi legger oss rundt der vi har havnet de siste årene, om ikke det hentes inn noe gull de par-tre neste ukene.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

lojosang

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #13 på: Juli 24, 2012, 08:35:46 »
Spørs om taktikken med å kjøpe halve Portsmouth, som rykket ned, slår til.

Kanskje ikke bare dumt å hente spillere som kjenner hverandre og allerede er samspilte når en først får det for seg å stille med så godt som helt ny førsteellver? For å lete etter tog i tunellen?  :)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #14 på: Juli 24, 2012, 08:49:39 »
Spørs om taktikken med å kjøpe halve Portsmouth, som rykket ned, slår til.

De hadde et alt for bra lag til å rykke ned, måtte ha vært mye utenomsportslig tullball der...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tjalla

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #15 på: Juli 24, 2012, 09:10:21 »
Spørs om taktikken med å kjøpe halve Portsmouth, som rykket ned, slår til.

De hadde et alt for bra lag til å rykke ned, måtte ha vært mye utenomsportslig tullball der...

Akkurat som et annet lag vi kjenner godt til, som rykket ned i 2003 og 2007...
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Cherry

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #16 på: Juli 24, 2012, 09:15:20 »
Så langt jeg kan bedømme er NW i ferd med å erstatte nokså middelmådige squadplayeres med nye middelmådige squadplayers. Clayton vs Austin mener jeg også er et steg ned på kvalitetsstigen. Er også uroet over ryktene om at at han planlegge å ofre Ross Mc Cormack for en spiller som jeg mener alt i alt holder et dårligere nivå. 

Warnock må snart begynne å hente inn spillere i alle ledd som oser av virkelig kvalitet hvis dette skal gå bra . Jeg mener også at han gjennomgående brukte sentrale  spillere feil i vårsesongen (Snoddy, White, Becchio..) uten at han så ut til å justere valgene sine når de samme spillerne underpresterte. De han  hentet inn på lån (Robinson, Webber) oste vel heller ikke av kvalitet, for å si det mildt...
 
Finner pr idag få grunner til å stole på mannen, hans glitrende CV til tross... :(

Jon R, med  3-7 traumet live på ER  fortsatt i kroppen...

Neida Jon R...dette går bra!  Syns NW har hentet gode, robuste forsterkninger hittil - og når nå det
kommer litt krydder til "sist" , så blir laget meget stabilt & bra!
Først grunnmuren, så vegger & tak vettdu`... ;)

Cherry, med trua`....
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: In Warnock we trust?
« Svar #17 på: Juli 24, 2012, 09:37:59 »
Finner det litt underlig å snakke om å stabilisere seg i PL uten at vi har rykket opp. Det er en lang og hard sesong som ligger foran oss og vi skal konkurrere med flere store klubber om et eventuelt opprykk. Leeds har så langt muligenbs styrket laget en del, men det har antagelig flere andre lag også.

Ã… stabilisere seg i PL er noe en kan gjøre når en er der, ikke før- nå trenger vi et mannskap som kan bringe oss dit!!  Kom igjen Neil, du vet hva som skal til!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #18 på: Juli 24, 2012, 10:07:58 »
Finner det litt underlig å snakke om å stabilisere seg i PL uten at vi har rykket opp. Det er en lang og hard sesong som ligger foran oss og vi skal konkurrere med flere store klubber om et eventuelt opprykk. Leeds har så langt muligenbs styrket laget en del, men det har antagelig flere andre lag også.

Ã… stabilisere seg i PL er noe en kan gjøre når en er der, ikke før- nå trenger vi et mannskap som kan bringe oss dit!!  Kom igjen Neil, du vet hva som skal til!!

Enig!  Det er endel "murstein" som trengs i NPC - for å komme seg opp i PL. Helt annen type fotball-
og ikke minst 46 seriekamper...+ cup!! Derfor tyrenger vi både squadplayers & krydder.
Spent på om Snodgrass blir nå !  Hadde vært en ren bonus!
 

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #19 på: August 03, 2012, 18:33:09 »
In Warnock I trust...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #20 på: August 03, 2012, 18:47:47 »
In Warnock I trust  8)

Kato

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #21 på: August 03, 2012, 19:46:32 »
Ikke i nærheten...
 

Rasmussen7

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #22 på: August 03, 2012, 20:37:24 »
Finnes d noen tall på hvor mange nedrykk Warnock har?? Vet han har en del opprykk men ikke hvor mange nedrykk...

kalle_92

  • Gjest
Sv: In Warnock we trust?
« Svar #23 på: August 03, 2012, 22:20:15 »
Jeg aner ikke om han klarer det. Per dags dato, er vi ikke et lag som kan kjempe i toppen. Men med noen få signeringer til, tror jeg Warnock vil få oss opp i PL. Men disse signeringene må være av klasse. Tror vi vil slite i begynnelsen av sesongen, og få en formstigning. Vi har et relativt lite samspilt lag, og har enda ikke spilt sammen den endelige startelleveren.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #24 på: August 05, 2012, 09:55:15 »
Jeg er meget imponert over det Warnock har fått til med spillerstallen med tanke på rammebetingelsene han har til rådighet. Hadde vi hatt Snodgrass fortsatt og fått inn en klassespiss så hadde jeg hatt tro på opprykk. Nå må Warnock vise sin dyktighet på transfermarkedet og skaffe oss de to siste brikkene i puslespillet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #25 på: August 09, 2012, 15:51:06 »
Warnock viser igjen at han er en handlingens mann, denne karen står aldri med lua i handa.

In Warnock we trust even more!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #26 på: August 11, 2012, 15:03:37 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #27 på: August 11, 2012, 15:05:13 »
Grayson skulle aldri vært sparket
Rogaland Whites

marve

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #28 på: August 11, 2012, 15:06:25 »
Warnock: The Crucial Signings Are Still To Come!
Og det ble diouf hehehehehehehehe.
 

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #29 på: August 11, 2012, 15:08:06 »
Warnock: The Crucial Signings Are Still To Come!
Og det ble diouf hehehehehehehehe.

Han gjør jo det beste ut av situasjonen, Warnock hadde nok satset og håpet på bedre. Det er jo ikke Warnock som er problemet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.