Beckford tilbake?

Started by Leedsfan, July 30, 2012, 18:59:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ønsker du Beckford tilbake?

Ja!
40 (62.5%)
Nei!
7 (10.9%)
Usikker!
17 (26.6%)

Total Members Voted: 64

Leedsfan

Beckford er visst blitt fortalt at han ikke er ønsket i Leicester. Har en følelse på at han kommer tilbake til oss, I can feel it..

Spørsmålet er om han er ønsket?

Beckford - Becchio
Ross - Beckford

Jeg synes det lukter mål av de komboene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on July 30, 2012, 18:59:41
Beckford er visst blitt fortalt at han ikke er ønsket i Leicester. Har en følelse på at han kommer tilbake til oss, I can feel it..

Spørsmålet er om han er ønsket?

Beckford - Becchio
Ross - Beckford

Jeg synes det lukter mål av de komboene...
ikke ønsket av meg ihvertfall....

Sleivind

Beklager, men jeg kunne ikke dy meg.

"Legger vi moderatorenes føringer til grunn, skal det lages egen tråd for spillere bare når overgangen er bekreftet på LUFC's off. side. "

Sydhagen

i mine øyne er mannen en legende.
han skjøt oss til opprykk som kaptein i siste kamp + målet mot old trafford i cupen.
og han er vel mestscorende for klubben i løpet av en sesong i moderne tid...?

han er helt klart velkommen tilbake!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

hører hjemme i ryktetråden. eller kanskje til og med i ønsketråden.

Har høyere lønn enn hva han er verdt å betales. Nei takk. finnes bedre alternativ. Maynard kanskje ?

Hobben

JERMAINE BECKFORD!! Hent hjem! Er helt på Elland Road, og han vil bli det igjen når han skyter oss opp til PL!
Rogaland Whites

David Harle

Bring him back! Signing of intent.

Joe Jordan

Quote from: Hobben on July 30, 2012, 19:25:04
JERMAINE BECKFORD!! Hent hjem! Er helt på Elland Road, og han vil bli det igjen når han skyter oss opp til PL!

Amen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: Sleivind on July 30, 2012, 19:10:35

"Legger vi moderatorenes føringer til grunn, skal det lages egen tråd for spillere bare når overgangen er bekreftet på LUFC's off. side. "

uff uff.

Kan være at dette er en unødvendig tråd, men hvis han kommer så er det jo litt artig å ha meningene om hans tilbakekomst samlet i en tråd. Da slipper "etterpåklokskapsgutta" å lete overalt for å underbygge "I told you so".
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

Beckford har gjort sitt i Leeds.

asLeeds

Meget usikker på hva jeg mener om Beckford retur...mistenker at han var på topp av sin karriere sist han var hos oss!!

MOT
DALHEIM WHITES

voldball

om muligheten er der,skal han helt klart tilbake igjen...
noen bedre?
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Leedsfan

Fra glorygloryleedsunited.

Monday, 30 July 2012
Jermaine Beckford Set For Leeds Return?

Reports coming out of the Midlands suggest that former Leeds United striker has been told by current club Leicester City that he is free to look for another club.The news, if true, is bound to fuel rumours of a return to Leeds United.Beckford left Leeds two years ago to join Everton on a free transfer. Having scored ten goals in all competitions he subsequently joined Leicester in August 2011 in deal reported to be £4m.Beckford was a key figure in Leeds' promotion from League One, scoring 31 goals for the Elland Road outfit in the 2009/10 campaign - the most memorable of which was probably an FA Cup winner against Manchester United at Old Trafford.With Leeds United manager Neil Warnock confirming that a striker is next on his hit list of incoming players and with the future of current striker Ross McCormack still unresolved,expect the speculation linking Beckford with a return to mount.

Hva med Becchio og Beckford foran med Ross liggende bak?

David Harle

Tror nok den offensive MB-Rollen er tiltenkt Varney. Tror McCormack forsvinner dersom Beckford kommer tilbake.

Asbjørn

Quote from: Sleivind on July 30, 2012, 19:10:35

Du er inne på noe her, Eivind, men dette er vel ikke direkte en spillertråd, og jeg velger å se stort på det...

Kalle
Quotehører hjemme i ryktetråden. eller kanskje til og med i ønsketråden.
Du er også inne på noe, Kalle, men det finnes Warnock-sitat på at Beckford vurderes om spillere går ut (og det kan like gjerne være tenkt på Paynter som McCormack). Dessuten ser jeg på Beckford som i litt samme gata som Smith (i sin tid), han engasjerer en smuule mer enn den jevne spiller vi er linket med  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

Så sant, så sant, Asbjørn  :P

Ser fortsatt på det som relativt utopisk. 40 000 i uka?! Og vi tilbydde Snoddy 15 000 som høyeste kontraktsforslag på år?

newsome

NW kommer heldigvis ikke til å vurdere denne middelmådige spissen.

Benkevarmer i Everton og ikke god nok i Championship.

Vil aldri se han i Leeds igjen!!!

Kickthemdown

Quote from: asLeeds on July 30, 2012, 20:33:45
Meget usikker på hva jeg mener om Beckford retur...mistenker at han var på topp av sin karriere sist han var hos oss!!

MOT
Han var på toppen av karrieren sin i league one ? Altså før han ble toppscorer for Everton i Premier League.. ? Ja man skal høre mye.

Hjertelig velkommen tilbake Jermaine.

Tobbe9210

Quote from: Alta-White on July 30, 2012, 23:26:22

MOT
Han var på toppen av karrieren sin i league one ? Altså før han ble toppscorer for Everton i Premier League.. ? Ja man skal høre mye.

+1

Han må godta lavere lønn dersom ingen PL-klubber vil ha han.
Leksvik whites

SindreWikre

Quote from: newsome on July 30, 2012, 23:20:57

Viss du er Leeds supporter KAN du ikke ha noe smart å si hvorfor vi ikke skal signere han...

86 mål = LEGENDE! han er en kjempe god spiller , var god i Everton , slet i Leicster som ALLE gjorde der denne sesongen. okei han klarte ikke og danke ut Louis Saha og Landon Donovan men FAEN heller er han ikke god?

Hva er svakheten hans?
Rask  og et øye for mål , enkelt og greit en spiller vi trenger !

Beckford , velkommen !
Pontus ❤

Per-Stian

Målgarantist = Ja!
Lagspelar = Nei!
Nostalgi = Njaei
Høg lønn = Ja, mest sannsynleg

Alt i alt er eg veldig usikker på om eg vil ha Beckford tilbake. Ser heller at Maynard eller Cox kjem inn.

B_Ød

Uønsket i Leicester, hvorfor? Er han ikke god nok? Og hvorfor er han da bra nok for oss? Må vel finnes bedre og billigere alternativer på markedet?
Så...til spørsmål i tråd..håper virkelig ikke det.
Ups & Ups!!

lojosang

En Beckford som kjemper som han gjorde i opprykkskampen og tar lønna Snodgrass ble tilbudt, hvorfor ikke?
Han har fart, noe vi ikke er bortskjemt med framover på banen, og han var effektiv sammen med Becchio.
- Leif Olav

Frode

Quote from: newsome on July 30, 2012, 23:20:57

Det var da voldsomt. Selv er jeg i tvil om Beckford "har det" lenger, og er usikker på om han er rett mann i dagens situasjon, men du verden så viktig han var for oss i en periode. Han har (som målgarantist) min respekt.

sveifors

Come home, Jermaine

Supert om vi kunne hatt Beckford på topp. 
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Borge

Borge

asLeeds

Quote from: Alta-White on July 30, 2012, 23:26:22

MOT

Det var da voldsomt... Jeg skriver for det første at jeg er usikker... toppscorer for Everton, var det så vanskeligt å bli det den sesongen? ;)
DALHEIM WHITES

jackbauer68

Beckford ville vært konge!! <3

bmoen

Hvis Beckford var tilgjengelig  med et akseptabelt lønnskrav, klart han ville vært vekommen!  Hvilken klubb tror man at vi egentlig er?  En som kan velge og vrake blant spisser, eller en som må ta til takke med spillere andre ikke vil ha?  Sanheten er vel nærmere det siste!  Bosmann-spillere er mest aktuelle for Leeds, og hvis man fikk muligheten til å signere Beckford på det grunnlaget; så gjør det! Ikke noe å lure på!  :)
BMo - Leeds-fan siden 1964

SindreWikre

Hvorfor er ikke Beckford en lagspiller?
Pontus ❤