Ex-spiller: Lee Peltier

Started by sveifors, August 04, 2012, 16:30:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on March 24, 2014, 18:20:43
Quote from: Sydhagen on March 24, 2014, 17:49:12
Quote from: Jon R on March 24, 2014, 15:44:13
Quote from: Sydhagen on March 24, 2014, 15:42:55
Quote from: Jon R on March 24, 2014, 15:41:55
Quote from: Sydhagen on March 24, 2014, 15:16:44
Bare vent.
Warnock og Peltier kommer til å fremstå som guder i Forest og rykke opp til PL.

Hva  er dette med Warnock?

Sterke rykter om at Neil Warnock tar over Forest.

Fra og med 1 april?

http://www.nottinghampost.com/Nottingham-Forest-owner-Fawaz-Al-Hasawi-meets/story-20843507-detail/story.html

og deres manager ble sparket idag.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/neil-warnock-confirmed-billy-davies-3278237?    :o.  Og så vår pensjonist da....
Da kommer han tilbake, får tyn av supporterne og Forest slår oss >:( herregud så drit lei jeg er dette >:(

Promotion 2010

Peltier deal off!!!
24/03/20140 Comments

As if today couldn't get any weirder, it now appears that Lee Peltiers loan deal to Nottingham Forest is OFF, despite both clubs officially announcing it!!
It appears that Neil Warnock is no longer going to be their new manager, hence the collapse of the deal.. No idea if it will be back on tomorrow, but nothing would surprise me.
Two great clubs like Forest and Leeds are turning into circus acts with shambolic overseas owners. Whilst the FL have scrutinised the Cellino deal and rejected it today, it does make you wonder how some of the other owners have passert their  test....

http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/03/peltier-deal-off.html?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Asbjørn

Hehe, dette er vel strengt tatt bare en understreking av det vi allerede vet: "Leeds United - expect the unexpected!"

...hvem var det som ble overrasket? ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Jon R.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Asbjørn on March 24, 2014, 20:10:19
Hehe, dette er vel strengt tatt bare en understreking av det vi allerede vet: "Leeds United - expect the unexpected!"

Jeg ble overrasket, snakk om flaut opplegg.

Dette blir man psykisk og fysisk sliten av..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on March 24, 2014, 20:36:21

Dette må vel være Forest sin skyld..?

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on March 24, 2014, 20:46:18
Quote from: Leedsfan on March 24, 2014, 20:36:21

Dette må vel være Forest sin skyld..?

Warnock har takket nei, fått nei. For et opplegg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Dette ser jeg på som forsøk på å kvitte seg med High earners i klubben... Kjapt!!!
Vi har ikke penger å bruke, går i minus hver mnd ( uvisst av hvilken grunn) og har ikke penger til lønn!

Desperat trekk , som nå også gikk i lås...
Tragisk tid.

lojosang

- Leif Olav

lowfields

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

lojosang

- Leif Olav

lowfields

Eller var det captain fantastic  >:(, Kevin Nicholls...? Husker ikke helt....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Quote from: Promotion 2010 on March 24, 2014, 19:57:57
Peltier deal off!!!
24/03/20140 Comments

As if today couldn't get any weirder, it now appears that Lee Peltiers loan deal to Nottingham Forest is OFF, despite both clubs officially announcing it!!
It appears that Neil Warnock is no longer going to be their new manager, hence the collapse of the deal.. No idea if it will be back on tomorrow, but nothing would surprise me.
Two great clubs like Forest and Leeds are turning into circus acts with shambolic overseas owners. Whilst the FL have scrutinised the Cellino deal and rejected it today, it does make you wonder how some of the other owners have passert their  test....

http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/03/peltier-deal-off.html?

Ikke bare i Leeds det rotes for tida, altså ???
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Retweetet av Phil Hay
leon wobschall ‏@LeonWobYP 19 min

Peltier agent now confirmed he is going to Bolton. What a thoroughly bizarre 24 hours.. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: Sydhagen on March 25, 2014, 11:27:18
Retweetet av Phil Hay

Peltier agent now confirmed he is going to Bolton. What a thoroughly bizarre 24 hours.. #lufc

Bisarre u svinger i karrieren til Peltier. Ikke akkurat sjokkert over at dette skjer med nettopp en av våre spillere...

Jeg tror dette kan stå som nok en en indikasjon på at denne TOMA sagaen påvirker spillergruppen og trenerapparatet mer enn noen kan ane...
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Peltier så faktisk ut som en Bolton spiller allerede lørdag 9 mars.  ;)
Jon R.

sportcarl1

Quote from: Jon R on March 25, 2014, 11:39:17
Retweetet av Phil Hay

Bisarre u svinger i karrieren til Peltier. Ikke akkurat sjokkert over at dette skjer med nettopp en av våre spillere...

Jeg tror dette kan stå som nok en en indikasjon på at denne TOMA sagaen påvirker spillergruppen og trenerapparatet mer enn noen kan ane...
utan cessino som garant för lönerutb får LU med gfh i spetsen dra ner på sina kostnader

DenHviteYeboah

Quote from: Jon R on March 25, 2014, 16:33:16
Peltier så faktisk ut som en Bolton spiller allerede lørdag 9 mars.  ;)
eller 11. oktober...

Cherry

Quote from: sportcarl1 on March 25, 2014, 16:43:19
Quote from: Jon R on March 25, 2014, 11:39:17
Retweetet av Phil Hay

utan cessino som garant för lönerutb får LU med gfh i spetsen dra ner på sina kostnader

Enig, nå tenkes det KUTT kostnader asap..... Husk d er GFH som igjen sitter på pengesekken nå!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

RoarG

Ehemm....Nå har Peltier allikevel gått til Forest på lån, skal vi tro The Bolton News.
http://www.theboltonnews.co.uk/sport/wanderers/wanderersnews/11106907._/?ref=mac

Tydeligvis mer moro å jage PO med Forest enn ???? med Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

McDermott:

"On football, the winners of the guess which club Lee Peltier will sign for is Nottingham Forest after all-confirmed on loan til the end of the season."

http://www.clubcall.com/nottingham-forest/peltier-links-up-with-forest-1719148.html
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Kanskje en ide og få ham tilbake fordi Byram er skadet!  ::)

Nå som vi har penger lissom!
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

Spiller sentral/defensiv midtbane for Nottingham i dag.. Involvert i baklengs etter 5. minutter!

Jon R

Quote from: Leedsfan on April 12, 2014, 13:31:07
Spiller sentral/defensiv midtbane for Nottingham i dag.. Involvert i baklengs etter 5. minutter!

Den var ny!  :o

Ikke rart Forest sliter....
Jon R.

RoarG

Peltier usikker på fremtiden. Forest ikke så hypp allikevel?
http://www.teamtalk.com/nottingham-forest/9299902/-

Etter de positive uttalelsene om den store og veldrevne klubben N Forest i mars står han kanskje ikke så høyt i kurs hos Leeds-fansen lenger? Og ettersom som fremtiden er "usikker" kan vi vel konkludere med at Leeds har fortalt han at fremtiden hans er å finne på andre steder enn ER? Kan ikke si at jeg savner han det minste.