Skrevet av Emne: Ex-spiller: Lee Peltier  (Lest 64006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #240 på: Mai 06, 2014, 19:28:19 »
Peltier usikker på fremtiden. Forest ikke så hypp allikevel?
http://www.teamtalk.com/nottingham-forest/9299902/-

Etter de positive uttalelsene om den store og veldrevne klubben N Forest i mars står han kanskje ikke så høyt i kurs hos Leeds-fansen lenger? Og ettersom som fremtiden er "usikker" kan vi vel konkludere med at Leeds har fortalt han at fremtiden hans er å finne på andre steder enn ER? Kan ikke si at jeg savner han det minste.
han har inte levererat ens i närheten av vad han kostar
 

Gufrias

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #241 på: Mai 06, 2014, 20:02:00 »
Noen som har glemt at vi måtte bruke midtstoppere på høyrebacken etter at han dro?
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #242 på: Mai 06, 2014, 21:12:32 »
Noen som har glemt at vi måtte bruke midtstoppere på høyrebacken etter at han dro?
Tydeligvis.

Xern

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #243 på: Mai 07, 2014, 09:51:18 »
Er bare å kvitte seg med Peltier, altfor varierende kvalitet på spillet hans. Kunne også trengt noen som er hakket yngre med en kontrakt på 2-3 år.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #244 på: Mai 07, 2014, 13:03:18 »
YEP:

Former Leeds captain Lee Peltier is also awaiting developments after a shorter spell with Nottingham Forest. The full-back – Neil Warnock’s most expensive signing as Leeds boss – has 12 months of his three-year deal to run but seems interested in moving to the City Ground once former England Under-21 boss Stuart Pearce takes charge as manager of Forest on July 1.

“I don’t know what my future holds,” Peltier said.

“I’ll sit down with my agent and discuss what happens.

“I’ve been focused on playing (for Forest) and I’ve not spoken to anyone about anything beyond this season. I’ll have a good chat with my agent and go from there.

“Forest have a strong team and will be right up there next season.

“They have a good chairman (Fawaz Al-Hasawi) who’s backing them. It’s a good club and I’ve really enjoyed my time here.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #245 på: Mai 07, 2014, 21:54:09 »
Mer tro på Forest enn de han har kontrakt med. Få bort det illojale subbet ASAP >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #246 på: Mai 08, 2014, 05:06:33 »
Synes Peltier gjør en god nok jobb som høyre back. Vi har langt større hull i laget å tette en det. Så min dom er, behold Peltier på høyre back, bruk pengene på 1 midtstopper (kvalitet) og minst 2 midtbanespillere og gjerne en god spiss. Keeper bør vi vel og se oss om etter

                     Ny keeper (Butland)
   Peltier, Pearce, NY, Warnock

                         Austin (NY)

    Byram        NY (Murphy)         NY (White))

             Smith(NY),   McCormack

Subs; Poleon. Wooton,Brown, Dawson, Walters

med nye spillere vil jo dette laget og resevene endre seg litt



RoarG

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #247 på: Mai 08, 2014, 08:23:28 »
Hvorfor skal vi beholde en spiller som skryter uhemmet av en konkurrent? Uttalesene hans tyder på at han vil spille for Forest enda han har kontrakt med Leeds. Vekk med han >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv:
« Svar #248 på: Mai 08, 2014, 08:33:17 »
Skryter uhemmet? Er du helt på jordet? Uttalelsene er helt på linje med hva lånespillere som kommer til oss pleier å si.

Jon R

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #249 på: Mai 08, 2014, 10:21:22 »
Hvorfor skal vi beholde en spiller som skryter uhemmet av en konkurrent? Uttalesene hans tyder på at han vil spille for Forest enda han har kontrakt med Leeds. Vekk med han >:(.

Leeds signaliserte tydelig at de anser han som "overtallig" da de lånte han ut til Forest, til tross for at vi på det tidspunktet kun hadde en høyre back tilbake i klubben.

Peltier er nå på "frierferd" hos en potensiell ny arbeidsgiver. Ikke noe illojalt ved det i mine øyne.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #250 på: Juni 23, 2014, 13:21:28 »
Der forsvant Lee Peltier, til et eller annet. Da har vi Byram som høyreback, kommer det flere inn eller må vi stole på en "ukjent" unggutt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #251 på: Juni 23, 2014, 17:31:39 »
Vet ikke hva som ligger bak, Peltier va god nok på høyre back. Byram vil æ ha på høyre midtbane, pga av kapasiteten hans.

MOT

Xern

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #252 på: Juni 23, 2014, 18:24:55 »
Hadde nok en altfor dyr kontrakt. Legger meg nok ikke ned for å grine av at denne karen stikker.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #253 på: Juni 23, 2014, 22:19:12 »
Huddersfield kjøpte ut det det vi skyldte Peltier i lønn eller noe sånt.. Good riddance!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #254 på: Juni 23, 2014, 22:35:01 »
Kommer inte sakna honom, alltför ojämn och dålig inställning
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #255 på: Juni 24, 2014, 03:24:25 »
3års kontrakt med Huddersfield.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Lee Peltier
« Svar #256 på: Juni 24, 2014, 05:45:24 »
Jeg skjønner at han drar, for han har ikke spilt seg inn i hjertene våre, og han var åpenbart backup. Men samtidig har han gjort en stort sett grei innsats (unntatt da han spilte venstreback), og savnet var åpenbart da Byram ble skadet mens Peltier var utlånt. Sånn sett er det flere som etter mitt skjønn sto foran ham i køen ved utgangsdøra.

Men men, det ble som det ble. Jeg ønsker ham lykke til i Huddersfield. Han bør være god nok for et lag som prøver å unngå nedrykksstriden.

Og for å se det fra den lyse siden: Dette betyr trolig at Byram ikke er til salgs.  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Ex-spiller: Lee Peltier
« Svar #257 på: Juni 24, 2014, 12:17:21 »
Nedgraderer Peltier til Ex-spiller!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Lee Peltier
« Svar #258 på: Juni 24, 2014, 13:12:17 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Sv: Ex-spiller: Lee Peltier
« Svar #259 på: Juni 24, 2014, 13:21:30 »
Nok en parantes i Leeds-historien. Bomkjøp fra deg én.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Lee Peltier
« Svar #260 på: Juni 26, 2014, 23:25:49 »
Nok en parantes i Leeds-historien. Bomkjøp fra deg én.

Absolutt, a waste of money and a  waste of space.