Ex-spiller: Lee Peltier

Started by sveifors, August 04, 2012, 16:30:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Overgang klar i ettermiddag. Undisclosed fee, 3 års kontrakt

Leeds United have completed the signing of Leicester City defender Lee Peltier.

The 25-year-old former Liverpool trainee joins for an undisclosed fee and has signed a three-year contract with the club.

The highly rated right-back is a long-time target of manager Neil Warnock and he opted for a move to Leeds despite interest from a number of clubs.

Lee, who started his career with Liverpool, making four appearances for the club, has made over 200 career appearances during spells with Yeovil and Huddersfield before his move to Leicester in the summer of 2011.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sportcarl1

Quote from: sveifors on August 04, 2012, 16:30:28
Overgang klar i ettermiddag. Undisclosed fee, 3 års kontrakt
Ã,,ntligen! Välkommen

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Kato

Spent på denne. Vrakgods i Leicester, håper det blir noe annet hos oss.

RoarG

Velkommen til Leeds, Lee. Du får nok til et bra samspill med Lees skal du se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Jaja, det var vel den åttehundreogtrettfemte backen vi prøver i løpet av de siste årene. Får håpe han er bedre enn Connolly hvertfall.

Når hadde vi en god og stabil back sist? Kelly? Michael Gray var jo god, men han var jo bare på lån.

sportcarl1

Quote from: Kato on August 04, 2012, 18:28:09
vrakgods? ja han spelade ju (bara) 40 seriematcher för leicester förra säsongen

Ian Baird

Quote from: Sleivind on August 04, 2012, 18:36:49

Når hadde vi en god og stabil back sist? Kelly? Michael Gray var jo god, men han var jo bare på lån.

Eric Joseph Bradley Lichaj var brukanes.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sleivind

Quote from: Ian Baird on August 04, 2012, 18:42:06
Quote from: Sleivind on August 04, 2012, 18:36:49

Eric Joseph Bradley Lichaj var brukanes.

Var vel strengt tatt bare på lån han og..

p0ndus

Velcome Mr Peltier. Please impress me.

Tom S

Spennende forsvar;

Kenny,
Peltier-Lees-Pearce-Drury
COME ON LEEDS !!

Annesj

Har for lite fart i forsvaret etter min mening. Bortsett fra peltier. Men det kan da fungere bra for det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Rudi G.

Quote from: Annesj on August 04, 2012, 19:20:48
Har for lite fart i forsvaret etter min mening. Bortsett fra peltier. Men det kan da fungere bra for det.

Enig, men kan utlignes med "smartnes" og deffensiv trygghet på midtbanen.

Leedsfan

Quote from: Tom S on August 04, 2012, 18:55:44
Spennende forsvar;

Kenny,

Ser bra ut..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Quote from: Leedsfan on August 04, 2012, 19:29:29
Quote from: Tom S on August 04, 2012, 18:55:44
Spennende forsvar;

Kenny,

Ser bra ut..

Enig. Ser dritbra ut  ;D Syns vi er bra dekka bak der nå. Sleng på en spiss så blir det svært spennende.
Pride of Yorkshire

Gufrias

Litt skeptisk. Hadde foretrukket vrakgods fra en bedre klubb, eller en fast spiller fra en svakere klubb. Men for all del, jeg skal heie ham fram jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Quote from: sportcarl1 on August 04, 2012, 18:39:10

Uønsket i klubben

sportcarl1

Quote from: Gufrias on August 04, 2012, 21:47:46
Litt skeptisk. Hadde foretrukket vrakgods fra en bedre klubb, eller en fast spiller fra en svakere klubb. Men for all del, jeg skal heie ham fram jeg.
fast spelare från en sämre klubb?

Dennis

Max Gradel, anyone? Og det var pre shopping-spree.
Marching on together!

kalle_92

Vinnie Jones @therealvinniej
Great signing by warnock this lad is a solid right back welcolm to the field of dreams bro vj

RoarG

Quote from: Kato on August 04, 2012, 22:02:04

Uønsket i klubben
I hvilken? Leicester?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Med White og Peltier på banen kan Warnock spille med 3 offensive mer sentrale midtbanespillere, da snakker vi tempo på kampene. White på backen i hjemmekampene og Drury i bortekampene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: RoarG on August 04, 2012, 23:06:11
Quote from: Kato on August 04, 2012, 22:02:04

Uønsket i klubben
I hvilken? Leicester?

Ja. Litt tidlig at han skulle være uønsket hos oss vel.

sveifors

Voldsomt hvor negativt her inne. Vrakgods, hva betyr det. Peltier var Sven Gøran Erriksson kjøp. Da han fikk sparken falt Peltier ut med den nye manageren N Pearson. Etter det jeg har forstått er det ikke den første som faller i unåde. Hna har allikevel startet 40 kamper. Hva om vi kjøper Beckford fra Leicester, blir det også vrakgods. Snodgrass ble solgt til Norwich av Leeds , er han vrakgods.

Sist vi kjøpte "vrakgods" fra Leicester het han Max Gradel(og han spilte knapt for Leicester).

Peltier var ønsket av en rekke championshipklubber, vi fikk ham.  Positivt.

"For å være ærlig så trodde jeg ikke vi hadde råd til ham", svarte Warnock i går, henrykt over å ha signet Peltier.

Gi gutten en sjanse .
Sveifors

Woody

Hadde vel 40 kampar i fjor,så heil håpluas kan han vel ikkje være ;)Velkommen
LIFE IS LEEDS

Kato

Joda, klart vi gir han en sjanse. Bare litt skeptisk til hvor god han kan være når han ikke var ønsket med videre i Leicester. Og fansen der jubler over at han forlater.

sportcarl1

ren skär lögn att fansen i leicester jublar att han lämnar, är bara att gå in på peltiers twitter och se vad fansen skriver, leeds har dessutom fått slita flera månader för att få honom och leicester har tackat nej till tidigare bud från bl a huddersfield

sveifors

Quote from: Kato on August 05, 2012, 12:27:17
Joda, klart vi gir han en sjanse. Bare litt skeptisk til hvor god han kan være når han ikke var ønsket med videre i Leicester. Og fansen der jubler over at han forlater.

Nigel Pearson ønsker han ikke videre. Samme manager som bruker Beckford som ving. Mange championshipmanagere vurderer Peltier høyt og mener han har fortsatt utviklingspotensiale.

Det at vi kaprer spillere andre klubber også vil ha er positivt, ja jævli positivt. Det gjorde vi ikke ifjor. Mye faller nok på at mange vil spille for Warnock og han er flink å snakke spillere til klubben.  Vi har også begynt å betale for spillere som også er positivt.
Sveifors

Leedsfan

Quote from: sveifors on August 05, 2012, 13:54:30
Quote from: Kato on August 05, 2012, 12:27:17

Nigel Pearson ønsker han ikke videre. Samme manager som bruker Beckford som ving. Mange championshipmanagere vurderer Peltier høyt og mener han har fortsatt utviklingspotensiale.

Det at vi kaprer spillere andre klubber også vil ha er positivt, ja jævli positivt. Det gjorde vi ikke ifjor. Mye faller nok på at mange vil spille for Warnock og han er flink å snakke spillere til klubben.  Vi har også begynt å betale for spillere som også er positivt.

Tror nok Warnock får endel spillere Grayson ikke hadde lurt. Det virker også som Warnock har en plan med de spillerne han henter inn, i motsetning til Grayson som ikke evnet å hente inn de rette typene. Jeg vet ikke mye om Peltier, men er han en hurtig back som kan angripe og fosvare så høres det ut som Gary Kelly for meg.