Skrevet av Emne: Ex-spiller: Lee Peltier  (Lest 63972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #30 på: August 05, 2012, 15:20:02 »
Joda, klart vi gir han en sjanse. Bare litt skeptisk til hvor god han kan være når han ikke var ønsket med videre i Leicester. Og fansen der jubler over at han forlater.

Nigel Pearson ønsker han ikke videre. Samme manager som bruker Beckford som ving. Mange championshipmanagere vurderer Peltier høyt og mener han har fortsatt utviklingspotensiale.

Det at vi kaprer spillere andre klubber også vil ha er positivt, ja jævli positivt. Det gjorde vi ikke ifjor. Mye faller nok på at mange vil spille for Warnock og han er flink å snakke spillere til klubben.  Vi har også begynt å betale for spillere som også er positivt.

Tror nok Warnock får endel spillere Grayson ikke hadde lurt. Det virker også som Warnock har en plan med de spillerne han henter inn, i motsetning til Grayson som ikke evnet å hente inn de rette typene. Jeg vet ikke mye om Peltier, men er han en hurtig back som kan angripe og fosvare så høres det ut som Gary Kelly for meg.


Etter det jeg hører er han en back som ikke kan forsvare seg så veldig godt, men klart best framover! Det som har blitt sagt om Peltier er at han stadig ligger feil og ikke rekker å komme tilbake fordi han er så offensiv i spillemåten. Innleggfoten har vist også store forbedringspotensial. Her inne er det de som er positive til alt som blir handlet inn bare fordi det er Warnock som kjøper de og han vet alt! Jeg forbeholder meg retten til og glede meg eller være uenig i hver enkelt spiller. Dette er en spiller jeg ikke gleder meg over og dette på grunnlag av en god kamerat (en ihuga Leicesterfan) som har sett han mye og ikke verdsetter han veldig høyt. Det er tre spillere som jeg gleder meg over har kommet til klubben, så får de 7 andre forhåpentligvis vise at min skepsis er grunnløs.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #31 på: August 05, 2012, 15:34:38 »
Joda, klart vi gir han en sjanse. Bare litt skeptisk til hvor god han kan være når han ikke var ønsket med videre i Leicester. Og fansen der jubler over at han forlater.

Nigel Pearson ønsker han ikke videre. Samme manager som bruker Beckford som ving. Mange championshipmanagere vurderer Peltier høyt og mener han har fortsatt utviklingspotensiale.

Det at vi kaprer spillere andre klubber også vil ha er positivt, ja jævli positivt. Det gjorde vi ikke ifjor. Mye faller nok på at mange vil spille for Warnock og han er flink å snakke spillere til klubben.  Vi har også begynt å betale for spillere som også er positivt.

Tror nok Warnock får endel spillere Grayson ikke hadde lurt. Det virker også som Warnock har en plan med de spillerne han henter inn, i motsetning til Grayson som ikke evnet å hente inn de rette typene. Jeg vet ikke mye om Peltier, men er han en hurtig back som kan angripe og fosvare så høres det ut som Gary Kelly for meg.


Etter det jeg hører er han en back som ikke kan forsvare seg så veldig godt, men klart best framover! Det som har blitt sagt om Peltier er at han stadig ligger feil og ikke rekker å komme tilbake fordi han er så offensiv i spillemåten. Innleggfoten har vist også store forbedringspotensial. Her inne er det de som er positive til alt som blir handlet inn bare fordi det er Warnock som kjøper de og han vet alt! Jeg forbeholder meg retten til og glede meg eller være uenig i hver enkelt spiller. Dette er en spiller jeg ikke gleder meg over og dette på grunnlag av en god kamerat (en ihuga Leicesterfan) som har sett han mye og ikke verdsetter han veldig høyt. Det er tre spillere som jeg gleder meg over har kommet til klubben, så får de 7 andre forhåpentligvis vise at min skepsis er grunnløs.
Instämmer i vad du skriver nämligen att du kan glädja dig eller vara missnöjd med varje spelare som kommer in, vilka spelare som kommer bli flipp eller flopp återstår att se, själv är jag väldigt nöjd med varje spelare som vi får in och vill att de skall känna sig välkommna
 

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #32 på: August 05, 2012, 15:43:05 »

[/quote]Instämmer i vad du skriver nämligen att du kan glädja dig eller vara missnöjd med varje spelare som kommer in, vilka spelare som kommer bli flipp eller flopp återstår att se, själv är jag väldigt nöjd med varje spelare som vi får in och vill att de skall känna sig välkommna
[/quote]

Skulle virkelig ønske jeg kunne føle meg som du gjør!!  :) Det misunner jeg deg! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #33 på: August 06, 2012, 00:52:12 »
Jeg så noen Leicester kamper sist sesong uten å bite meg merke i Peltier, verken på godt eller ondt.

 Basert på beskrivelsen som en svært offensiv høyre back, vil jeg si at dette absolutt er en spillertype vi trenger, med tanke på hva vi har fra før av offensiv styrke. Med tre murbrekkere sentralt bør det være duket for utvidede fullmakter til å skape bredde, innlegg og overlaps på høyresiden for en rask og driblesterk type som Peltier sies å være.

Jeg har positive forhåpninger til denne.  :)
Jon R.

HåvardK

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #34 på: August 06, 2012, 11:28:13 »
Er også spent på Peltier. Ut fra transferbudsjettet har han jo litt å leve opp til, all den tid det nå kan se ut som om NW foretrekker å bruke 800 000 £ på ham framfor å signe Cranie - en av de som faktisk imponerte meg i Sandefjord-kampen. Men jeg ser ham jo ikke hver dag på trening osv osv  ;)

Håper uansett vi kvitter oss med Connolly og erstatter ham med Cranie. Men det er vel lettere sagt enn gjort.

arneg

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #35 på: August 06, 2012, 12:09:22 »
Steve Walsh, the former Leicester striker, told the YEP: “I’ve rated Peltier for as long as he’s been at Leicester.

“He’s good in the air, he reads the game very well and he’s a solid, reliable defender. I’m surprised he’s leaving. I’ve seen enough of him to know that he’s got Championship pedigree and he’ll do well for Leeds.

“I can only assume that Nigel (Pearson) has another plan for how his defence is going to shape up next season. But Peltier’s a good signing for any club in this league.”

Her er en som har sett han....
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #36 på: August 06, 2012, 12:13:22 »
Steve Walsh, the former Leicester striker, told the YEP: “I’ve rated Peltier for as long as he’s been at Leicester.

“He’s good in the air, he reads the game very well and he’s a solid, reliable defender. I’m surprised he’s leaving. I’ve seen enough of him to know that he’s got Championship pedigree and he’ll do well for Leeds.

“I can only assume that Nigel (Pearson) has another plan for how his defence is going to shape up next season. But Peltier’s a good signing for any club in this league.”

Her er en som har sett han....

Høres bra ut, tror dette blir vår nye Gary Kelly.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #37 på: August 06, 2012, 12:18:01 »
virker som samtlige Leicester-fans mener vi har gjort et kupp her...blir av mange regnet som forrige sesong viktigste spiller.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #38 på: August 06, 2012, 12:31:49 »
virker som samtlige Leicester-fans mener vi har gjort et kupp her...blir av mange regnet som forrige sesong viktigste spiller.

Lees blir ikke brukt som back med Peltier på laget og det er bra.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #39 på: August 06, 2012, 13:08:50 »
Jeg forbannet meg over at han gikk til L'cster i fjor, mente veien burde være kortere til oss fra Hudders. Men nå er han her!  8)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-peltier-s-a-star-of-future-warnock-1-4806789

Prisantydningen sier en del om hvor mye Warnock rater han
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #40 på: August 06, 2012, 13:37:38 »
virker som samtlige Leicester-fans mener vi har gjort et kupp her...blir av mange regnet som forrige sesong viktigste spiller.

Lees blir ikke brukt som back med Peltier på laget og det er bra.

Forhåpentligvis dyrkes Lees som midtstopper sammen med Pearce. Warnock sa tidlig i sommer at Lees var 'first name on the sheet' og ett av få lyspunkt i vårsesongen. Han er midtstopper, trives best som midtstopper og bør spille midtstopper.

Virker som en rolig og litt "skremt" fyr til tider, i alle fall fremstår han slik for meg, men potensialet er absolutt der og med en mer commandig makker, som Pearce skal være, tror jeg Lees kan vokse stort neste sesong. Martin Cranie er helt sikkert en fin fyr og en solid nPC-spiller og jeg tar gjerne han som backup.

Bromby/Kisnorbo er neppe til å stole på når det gjelder verken ferdigheter eller antall kamper utover sesongen mtp de alvorlige skadene de har/har hatt.
Marching on together!

HåvardK

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #41 på: August 06, 2012, 22:03:13 »
virker som samtlige Leicester-fans mener vi har gjort et kupp her...blir av mange regnet som forrige sesong viktigste spiller.

Lees blir ikke brukt som back med Peltier på laget og det er bra.
Enig!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #42 på: August 18, 2012, 12:53:59 »
Og altså vår nye kaptein:

Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
#lufc team Kenny, Byram, Peltier (c), Pearce, White, Green, Norris, Austin, Varney, McCormack, Becchio


Debut i kampen mot Wolves!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #43 på: September 01, 2012, 16:58:48 »
Peltier skyld i begge baklengsmåla :-(  Samme problemene han hadde i Leicester, stadig ute av posisjon ...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #44 på: September 01, 2012, 17:45:30 »
FÃ… UT PELTIER!!! :-(
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #45 på: September 01, 2012, 18:01:45 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leif Sverre

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #46 på: September 01, 2012, 18:10:11 »
Har aldri sett denne Peltier og vet ingenting om han.Men han skal visstnok være involvert i alle tre baklengs i dag.Velkommen skal han være !! ;D
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #47 på: September 01, 2012, 18:22:28 »
Har aldri sett denne Peltier og vet ingenting om han.Men han skal visstnok være involvert i alle tre baklengs i dag.Velkommen skal han være !! ;D

Vi setter han ut etter radiobølger, ta med Varney også...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #48 på: September 01, 2012, 18:32:15 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..
Litt forhastet. Så ikke kampen, og det kan godt være at andres spilleres innsats kan være en del av årsaken til baklengsmålene. Satser på at Peltier spiller seg bedre og bedre etterhvert som sesongen skrider frem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #49 på: September 01, 2012, 18:36:06 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..
Litt forhastet. Så ikke kampen, og det kan godt være at andres spilleres innsats kan være en del av årsaken til baklengsmålene. Satser på at Peltier spiller seg bedre og bedre etterhvert som sesongen skrider frem.

Det er ikke lett å spille back bak Diouf, El er overalt. Diouf passer bedre der Ross spiller..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #50 på: September 01, 2012, 18:36:20 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..
Litt forhastet. Så ikke kampen, og det kan godt være at andres spilleres innsats kan være en del av årsaken til baklengsmålene. Satser på at Peltier spiller seg bedre og bedre etterhvert som sesongen skrider frem.
De første rapportene tyder jo på at forsvarsproblemet vårt på høyresiden løste seg da Varney og Diouf byttet side... Endelig var det litt defensiv støtte å få for kapteinen vår..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #51 på: September 01, 2012, 18:42:28 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..
Litt forhastet. Så ikke kampen, og det kan godt være at andres spilleres innsats kan være en del av årsaken til baklengsmålene. Satser på at Peltier spiller seg bedre og bedre etterhvert som sesongen skrider frem.
De første rapportene tyder jo på at forsvarsproblemet vårt på høyresiden løste seg da Varney og Diouf byttet side... Endelig var det litt defensiv støtte å få for kapteinen vår..
Der kan man se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #52 på: September 01, 2012, 19:53:33 »
Posisjonstrøbbel. Må innlæres umiddelbart
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #53 på: September 01, 2012, 20:31:46 »
Det er ofte de samme som snakker om kontinuitet som skal bytte spillere når de har noen skrekkelige minutter på banen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #54 på: September 01, 2012, 21:03:05 »
Det er ofte de samme som snakker om kontinuitet som skal bytte spillere når de har noen skrekkelige minutter på banen!

Påstand! Konkretiserer du?
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #55 på: September 01, 2012, 21:07:32 »
Det er ofte de samme som snakker om kontinuitet som skal bytte spillere når de har noen skrekkelige minutter på banen!

Påstand! Konkretiserer du?

"det er ofte", trenger ikke å konkretisere da, har gardert meg..:)

Det finnes flere selvmotsigelser her på forumet. Her er en fin en:

"Det blir ikke brukt noen penger på spillere, boycott er veien å gå"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #56 på: September 01, 2012, 21:10:34 »
Tror du bommer med den. Sikkert mange som i kampens hete, under kamptråder kan bli forbanna og lite rasjonell.

Men generelt sett tror jeg ikke  de her inne som går for kontinuitetslinja, skriker høyest for å kaste ut spillere.

Peltier var jeg skeptisk til da vi hentet han, blant annet basert på at han var "surplus to requirements" i Leicester.

God duellspiller, men basert på det jeg har sett posisjonssvak som back.  Mulig han får lite hjelp, men han har vært ute av kurs på mer enn ett av baklengsmålene så langt. Bedre som stopper?
« Siste redigering: September 01, 2012, 21:12:55 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #57 på: September 01, 2012, 21:11:18 »
Tror du bommer med den. Sikkert mange som i kampens hete, under kamptråder kan bli forbanna og lite rasjonell.

Men generelt sett tror jeg ikke det gjelder de her inne som går for kontinuitetslinja

Kan være jeg bommer, hvem vet?..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #58 på: September 01, 2012, 21:46:11 »
Tror du bommer med den. Sikkert mange som i kampens hete, under kamptråder kan bli forbanna og lite rasjonell.

Men generelt sett tror jeg ikke  de her inne som går for kontinuitetslinja, skriker høyest for å kaste ut spillere.

Peltier var jeg skeptisk til da vi hentet han, blant annet basert på at han var "surplus to requirements" i Leicester.

God duellspiller, men basert på det jeg har sett posisjonssvak som back.  Mulig han får lite hjelp, men han har vært ute av kurs på mer enn ett av baklengsmålene så langt. Bedre som stopper?
Nå vet ikke jeg hva du har sett, men jeg har bare sett Wolves-kampen (der han spilte stopper - med bravur) pluss målene fra de øvrige (det var vel Byram som var back mot Blackpool også). Litt lite til å gjøre meg opp en klar mening om Peltiers ferdigheter på backen.

At han var til overs i Leicester er selvfølgelig ikke noen god attest (selv om det samme gjaldt Mad Max), men Warnock måtte jo handle ut fra de midlene han hadde til rådighet. Da plan A (Joel Ward) feilet, var kanskje Peltier noe av det beste han hadde råd til? (Tror ikke det var noe realistisk alternativ å fortsette med Connolly.)

Jeg har fortsatt tro på at Warnock kan gjøre en god høyreback ut av enten Peltier eller Byram på rimelig kort tid.
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Ny spiller Lee Peltier
« Svar #59 på: September 02, 2012, 00:10:17 »
Selg han til Norwich......!!!!!!

Spilleren har gjort flere gode kamper og en skikkelig dårlig = rett ut..

Har du hørt om å bytte ut en spiller?  Han var vist en katastrofe i følge en kompis på ER.  Peltier og Varney var så dårlige at han ble sjokkert. Han lå stadig galt i forhold til resten av forsvaret og virket nervøs hele kampen igjennom. Det var ikke bare de to første målene han var skyld i, men laget en helt unødvendig corner som det ble mål på. I tillegg til dette gjorde han vist det meste galt :-( 
For the sake of Leeds United he would break himself in two