Season Long 2012-2013 - Påmelding!

Started by flynn, August 09, 2012, 21:16:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Skal vi snurre igang på nytt?
Jeg tror det blir vrient for meg å holde på med admin av dette, til det har jeg for mye å gjøre både hjemme og på jobb for tiden. Så om noen kan ta over stafettpinnen så blir jeg en heller en lykkelig deltager.

Sorry folks  :(

Asbjørn

Quote from: flynn on August 09, 2012, 21:16:33
Skal vi snurre igang på nytt?
Jeg tror det blir vrient for meg å holde på med admin av dette, til det har jeg for mye å gjøre både hjemme og på jobb for tiden. Så om noen kan ta over stafettpinnen så blir jeg en heller en lykkelig deltager.

Sorry folks  :(

Ja, her er utfordringen gitt. Hvem tar opp hansken?
- Jeg er sikker på at Flynn (evt andre) vil være behjelpelig i en oppstartsfase/som samtalepartner...

Sleivind, Hobben... andre med guts og stayerevne her inne, kom igjen :)
Leedsfan - du er jo alltid her inne likevel ;)

Reglene finnes her  http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,3123.0.html
...de er jo ellers åpne for justering foran hver konkurranse. Men akkurat nå haster jo den biten
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Jeg spør igjen, hvem tar opp hansken? #utfordring :)
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Jeg drar jo igang spill som bare det, men det blir ikke helt tatt imot med åpne armer av moderatorene/jojosang. Det må jeg innrømme irriterer meg litt, men men sånn livet. På grunn av de rigide reglene her på forumet så ser det ikke ut som det blir så mange LUSCOS-medlemmer med i Fantasy Premier League og Fantasy Football i år..

>:( >:( >:( >:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

Quote from: Leedsfan on August 11, 2012, 15:34:57
Jeg drar jo igang spill som bare det, men det blir ikke helt tatt imot med åpne armer av moderatorene/jojosang. Det må jeg innrømme irriterer meg litt, men men sånn livet. På grunn av de rigide reglene her på forumet så ser det ikke ut som det blir så mange LUSCOS-medlemmer med i Fantasy Premier League og Fantasy Football i år..

...hvordan skal jeg tolke dette, om det er noen som spør pent om du vil sjefe dette, så gjør du det? ;)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Det kan vel virke som vi fortsatt står i beit for noen som kan 'sjefe' season long 2012/13...

Anyone?
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: Asbjørn on August 13, 2012, 00:19:15
Det kan vel virke som vi fortsatt står i beit for noen som kan 'sjefe' season long 2012/13...

Anyone?

Har ikke tid nå, men burde vært mulig å lage til noe automatikk i dette på eget sted.

Leedsfan

Quote from: Asbjørn on August 13, 2012, 00:18:10

...hvordan skal jeg tolke dette, om det er noen som spør pent om du vil sjefe dette, så gjør du det? ;)

Nei, da leser du ikke det jeg skriver.. Jeg brukte denne tråden til å ytre min frustrasjon over den spill-tråden som ble flyttet fra "Ordet er Fritt" og til "Spill og Tipsforum" hvor den ikke blir lest.

Jeg er ikke interessert i å oppdatere "Season Long" da jeg ikke vet hva det går ut på og hva man skal gjøre. Er det klart nok for deg???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Hei igjen,

Ingen som kastet seg på ser jeg...
Det er mange som gjør mye for supporterklubben vår, og dette har vært min greie de siste åra.
Jeg prøver derfor å gå på en runde til, så får dere heller bære over med meg om det går litt tid av og til før resultatene kommer!

Neste spørsmål; skal vi ha premiepott i år igjen?
Ingen vits å betale inn før vi vet at det blir med en del, jeg synes personlig at vi i alle fall bør være fler enn 10, aller helst 20 deltagere før det blir noe gøy.

I fjor betalte vi inn 200,- hver. Da blir det en pott som er av litt interesse. Jeg tror jeg snurrer igang en poll jeg...

flynn

Asbjørn

Quote from: flynn on August 13, 2012, 09:37:14
Hei igjen,

Det er mange som gjør mye for supporterklubben vår, og dette har vært min greie de siste åra.
Jeg prøver derfor å gå på en runde til, så får dere heller bære over med meg om det går litt tid av og til før resultatene kommer!

Ingen vits å betale inn før vi vet at det blir med en del, jeg synes personlig at vi i alle fall bør være fler enn 10, aller helst 20 deltagere før det blir noe gøy.

I fjor betalte vi inn 200,- hver. Da blir det en pott som er av litt interesse. Jeg tror jeg snurrer igang en poll jeg...

flynn

Herlig, Flynn'ern  ;D

Og takk for at du stiller opp.

Og ja, jeg er gjerne med å sponser vinneren med 200 :)
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Quote from: Leedsfan on August 13, 2012, 08:43:05
Quote from: Asbjørn on August 13, 2012, 00:18:10

Nei, da leser du ikke det jeg skriver.. Jeg brukte denne tråden til å ytre min frustrasjon over den spill-tråden som ble flyttet fra "Ordet er Fritt" og til "Spill og Tipsforum" hvor den ikke blir lest.

Jeg er ikke interessert i å oppdatere "Season Long" da jeg ikke vet hva det går ut på og hva man skal gjøre. Er det klart nok for deg???

Er det bare jeg som kun leser forumet via Innlegg siden sist besøk, altså? Har ikke gått inn på et av underforumene på et år.
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on August 13, 2012, 22:35:45
Er det bare jeg som kun leser forumet via Innlegg siden sist besøk, altså? Har ikke gått inn på et av underforumene på et år.

Ett år...???, det gjør jeg bare når jeg 'må' (dvs leter etter noe)  :)
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Quote from: Asbjørn on August 13, 2012, 19:07:16
Quote from: flynn on August 13, 2012, 09:37:14
Hei igjen,

flynn

Herlig, Flynn'ern  ;D

Og takk for at du stiller opp.

Og ja, jeg er gjerne med å sponser vinneren med 200 :)

+1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

P.t. er det 25 personer som sier at de ønsker å betale 200,- til premiepott. Jeg håper alle følger dette opp i praksis!

Betal til knr: 9710.48.03230
Merk betaling med ditt nick!
Frist 31.8

Alle pengene går til vinneren i mai. Blir vi 25 personer så snakker vi altså 5.000,-  :P

flynn

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JanT

Jan Tore, luscos 1119

Tobbe9210

200,- betalt.
For meg som er ny, er det bare slik at vi kommenterer resultat og målscorer(e) på
"Season long Lag X - Lag Y" -trådene, også følger Flynn med på hvem som får poeng osv?
Leksvik whites

Leif Sverre

Quote from: Tobbe9210 on August 20, 2012, 23:38:56
200,- betalt.
For meg som er ny, er det bare slik at vi kommenterer resultat og målscorer(e) på
"Season long Lag X - Lag Y" -trådene, også følger Flynn med på hvem som får poeng osv?

Ja slik er det. Tipp resultat, og målscorere for Leeds United

Leedsulf

flynn

Jeg vet ikke om det er dere som ikke oppgir nick i innbetalingene, eller om det er min nettbank som nekter å vise meg det. Uansett sliter jeg litt med å koble penger inn på konto mot hvem som har betalt.
Kan de som har betalt, men som savner stjerne bak nicket sitt i resultattråden være greie å si fra? Send meg gjerne en pm med fullt navn og nick...

flynn

Asbjørn

Innbetalt :)
Merk at fristen for å betale nærmer seg nu!
Tell me  Tell me

Dylan