Skrevet av Emne: EX-SPILLER: El Hadji Diouf  (Lest 151511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian


Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #91 på: August 13, 2012, 16:39:52 »
NW er klar på at Diouf må legge seg litt i selen for å bli aktuell. Og NW legger til at Diouf ikke kan pensjonere seg akkurat på den lønna han tilbys.

Det er ikke overraskende at signeringen av Diouf skaper bølger. Det har han selv vært ekspert på oppigjennom. Har selv vært nær ved ikke å klare synet av ham, men så har han vist ting på banen som likevel gjør at en følger med da. En blandet følelse å se ham i vår kjære hvite drakt- det må jeg bare tilstå.

Det stilles spørsmål om hvordan dette påvirker garederoben.....der er det nok bare en sjef for tiden og han heter Neil Warnock så det bekymrer meg egentlig ikke. Det som nærer urofølelsen er gulr kort og karantener samt eventuelle tåpelige utvisninger!

Jeg kommer personlig til å gi mannen en sjanse. La han vise hva han kan før vi nedsabler ham. Kanskje blir han vår helt, som også noen poengterer her. Ã… bue ut en spiller i hvit drakt bør man ikke gjøre - inntil han har bevist at det er det enste ritkige å gjøre!

MOT og lykke til Diouf, hvis du oppfører deg som folk!!!


Doncaster:
Kamper:  22, pluss 1 som innbytter
Mål:  6
Assists:  5
Skudd:  13 on, 8 off
Gule kort:  6

Veldig ok på et lag som rykket ned! Da Sharpe forlot skuta så sluttet de også nesten å skåre.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Einar

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #92 på: August 13, 2012, 20:55:46 »
Gnukke, gnukke....  ???
Jeg gnir meg i øya i vantro  :-\

Det siste han har utmerket seg med er vel et barslagsmål i Manchester i april, og har ellers hatt en tendens til å komme i klammeri med både med- og motspillere uansett hvor han har hevet sjekken hen. Fikk dytten i Sunderland etter åpen kritikk av lagkamerater etterfulgt av en klinsj med Anton Ferdinand.
Han har heller aldri fremstått på banen som en herremann som liksom skal få gleden fram hos selv den mest ihuga supporteren. Det verste jeg ser hos en fotballspiller er uavlatelig kjefting på alt og alle, være seg berettiget eller ikke. At det skal virke positivt på lagkamerater er min lille hjerne ikke i stand til å fatte.
Joda, visst har fyren fotballkvaliteter, det har også Bellamy - uten at det kunne falle meg inn å bidra med stående ovasjoner over hva noen av dem skulle få til på en fotballbane. Sånn er det bare.
Hvit skjorte hjelper ikke, Diouf kan aldri bli min helt, ikke engang om han  bøtter inn hat-trick i hver kamp.

Forhåndsinntatt? Absolutt!

Denne supporteren blir det således ikke lett å gjøre til lags mr. Diouf, men jeg skjønner jeg må stå han av...

Arghh!

 

sportcarl1

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #93 på: August 13, 2012, 21:05:06 »
Gnukke, gnukke....  ???
Jeg gnir meg i øya i vantro  :-\

Det siste han har utmerket seg med er vel et barslagsmål i Manchester i april, og har ellers hatt en tendens til å komme i klammeri med både med- og motspillere uansett hvor han har hevet sjekken hen. Fikk dytten i Sunderland etter åpen kritikk av lagkamerater etterfulgt av en klinsj med Anton Ferdinand.
Han har heller aldri fremstått på banen som en herremann som liksom skal få gleden fram hos selv den mest ihuga supporteren. Det verste jeg ser hos en fotballspiller er uavlatelig kjefting på alt og alle, være seg berettiget eller ikke. At det skal virke positivt på lagkamerater er min lille hjerne ikke i stand til å fatte.
Joda, visst har fyren fotballkvaliteter, det har også Bellamy - uten at det kunne falle meg inn å bidra med stående ovasjoner over hva noen av dem skulle få til på en fotballbane. Sånn er det bare.
Hvit skjorte hjelper ikke, Diouf kan aldri bli min helt, ikke engang om han  bøtter inn hat-trick i hver kamp.

Forhåndsinntatt? Absolutt!

Denne supporteren blir det således ikke lett å gjøre til lags mr. Diouf, men jeg skjønner jeg må stå han av...

Arghh!


jag har inget emot att alla kanske inte tar diouf till sina hjärtan( dock har jag inget emot honom utan vill ge honom en chans som även warnock har gjort), problemet dock är leedsfans som buar på honom och det kan ju inverka negativt på hans spel och det påverkar ju även laget, de enda som gynnas av det är ju motståndarna, och dem skall vi väl inte hjälpa?
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #94 på: August 14, 2012, 09:49:33 »
Gnukke, gnukke....  ???
Jeg gnir meg i øya i vantro  :-\

Det siste han har utmerket seg med er vel et barslagsmål i Manchester i april, og har ellers hatt en tendens til å komme i klammeri med både med- og motspillere uansett hvor han har hevet sjekken hen. Fikk dytten i Sunderland etter åpen kritikk av lagkamerater etterfulgt av en klinsj med Anton Ferdinand.
Han har heller aldri fremstått på banen som en herremann som liksom skal få gleden fram hos selv den mest ihuga supporteren. Det verste jeg ser hos en fotballspiller er uavlatelig kjefting på alt og alle, være seg berettiget eller ikke. At det skal virke positivt på lagkamerater er min lille hjerne ikke i stand til å fatte.
Joda, visst har fyren fotballkvaliteter, det har også Bellamy - uten at det kunne falle meg inn å bidra med stående ovasjoner over hva noen av dem skulle få til på en fotballbane. Sånn er det bare.
Hvit skjorte hjelper ikke, Diouf kan aldri bli min helt, ikke engang om han  bøtter inn hat-trick i hver kamp.

Forhåndsinntatt? Absolutt!

Denne supporteren blir det således ikke lett å gjøre til lags mr. Diouf, men jeg skjønner jeg må stå han av...

Arghh!




Anton Ferdinand ja, han har vel vært i klammeri med andre også.....samt forhåndsinntatt- da mener du vel ikke at han får klippekort på laget, men at du er forutinntatt......... ;)!!

Skjønner reaksjonene tilo folk, men kanskje har han vokst fra seg noe, kanskje er NW den som kan holde styr på ham.....?? La oss gi mannen en sjanse!!
Yeboahs vitne

bmoen

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #95 på: August 14, 2012, 10:41:40 »
Diouf til Leeds - bare en ting å si til det: Forferdelig, grusomt; hva tenker ledelsen på?  ??? >:( >:(
BMo - Leeds-fan siden 1964

AllWhiteTøyen

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #96 på: August 14, 2012, 11:18:35 »
Jeg er villig til å gi sjefsklysa en sjanse. Spesiellt med tanke på hvor tynt besatt vi er på kantene.
 

martind

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #97 på: August 14, 2012, 11:22:51 »
Han har aldri vært noen favoritt i mine øyne. Mannen har tidligere oppført seg som ei kråke både på og utenfor banen. Men folk kan forandre seg. Bare det faktum at NW og Diuof har skværet opp gjør vel at vi andre også burde klare å svelge en kamel eller to og gi mannen en sjanse til å bevise.

Han spiller nå i Leeds drakt og vi har andre som har oppført seg dårlig tidligere mens de var i Leeds, men aldri fått samme negative oppmerksomhet.

Så lenge han holder seg i skinnet mens han er i klubben og han leverer på banen, så har han min fulle støtte.

AMEN :)

PS: Herregud jeg gleder meg til helgen!!
MOT!! We are Leeds!

Cherry

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #98 på: August 14, 2012, 12:04:50 »
Dette var meget bra skrevet, og beskriver vel det de fleste føler :

There’s very little about El Hadji Diouf to like, he’s a horrible human being and someone I had no problems booing when he was wearing an opposition shirt. It’s a little different however when he’s on the field in a Leeds United shirt. However deplorable his antics in the past have been, he’s now representing my club. I couldn’t forgive and forget, but I couldn’t boo either.
 
If we’re to judge him purely on his performances as a footballer, Diouf may well turn out to be a good signing. He’ll never be forgiven for past indiscretions, nor should he be, but if he knuckles down and lets his football make the headlines for once, he may well win the naysayers over.
 
With a list of controversies longer than the former clubs section of his CV, it’s hard to imagine there won’t be times this season when we regret giving him the chance – we can only hope that the times when we’re glad we did offer him a lifeline, outnumber the times we wish we hadn’t.
 

euphor9

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #99 på: August 14, 2012, 12:54:07 »
Er igrunnen positiv til det motsatte er bevisst, men gleder meg nesten til han får det første røde kortet.
For da blir det liv her inne.

Woody

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #100 på: August 14, 2012, 13:15:43 »
Er igrunnen positiv til det motsatte er bevisst, men gleder meg nesten til han får det første røde kortet.
For da blir det liv her inne.

Ã… rødt kort er vel berre eit tidspørsmål... ;)
LIFE IS LEEDS

Tjalla

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #101 på: August 14, 2012, 14:04:44 »
Diouf... Hmm ja hva skal man si. Han har kvaliteter uten tivl. Ikke noe jubel akkurat, men i Leeds drakt så får man vel gi de en sjanse. Men kun én. Så er det rett ut, uavhengig av hvor bra han er. Kan ikke sammenlignes med Batty/Woodgate i mine øyne i alle fall. Kanskje med Bowyer, og han savner jeg heller ikke. En ting er å gå for noen idiottaklinger innimellom og få noen røde kort, men Diouf er (eh har vært..)usmakelig.

Når det gjelder den oppskværingen mellm Diouf/NW så tror jeg minimalt på den. NW kan vel egentlig ikke si noe annet (hvordan ville det egentlig sett ut?). Grunnen til at han signet Diouf i det hele tatt er jo fordi han mangler spillere av kvalitet å velge mellom, og Diouf var ledig og hadde ikke mange andre storklubber å velge mellom. De har sikkert snakket sammen, og alt er klart mellom de (en bommert fra deg så...), men tviler på de tar seg en øl sammen på puben.

Anyway: Diouf - Prove me wrong would ya pleaseeee!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #102 på: August 14, 2012, 14:13:53 »
Er igrunnen positiv til det motsatte er bevisst, men gleder meg nesten til han får det første røde kortet.
For da blir det liv her inne.

Ã… rødt kort er vel berre eit tidspørsmål... ;)
http://

FAKTA:                   Er nok andre spillere som er mer beryktet på den negative siden enn Diouf! Italieneren Materazzi er vel en skikkelig gris i forhold. Sjekk Youtube eller nikkingen av Zidane!  :)

Diouf fikk rødt kort 7.januar 2004 da han spilte for Liverpool
Diouf fikk rødt kort oktober 2007
Diouf fikk rødt kort 2.januar 2010 da han spilte for Blackburn
+ to til på 8,5 år


Diouff's Disciplinary Record
Post by macmoish on Jan 12, 2011, 11:54am

From Standard/James Olley

Crime sheet' makes Diouf hard to defend

It is hard to condone the actions of Neil Warnock and several Queens Park Rangers players in attacking El Hadji Diouf after he allegedly taunted broken leg victim Jamie Mackie last weekend but it is eminently understandable.

“F*** you and f*** your leg,” Diouf is claimed to have told Mackie as he lay in agony following a collision with Gael Givet.

Former Blackburn player Simon Garner insists the subsequent abuse Diouf has received is “bang out of order” and Warnock “needs to take a long hard look at himself” after calling the 29-year-old a “gutter boy” and a “sewer rat”.

Make your own minds up but consider the following (which is merely a potted history):

March 2003: fined two weeks' wages by Liverpool and banned for two games for spitting at a Celtic supporter.

October 2004: banned from playing for Senegal after being caught in a nightclub.

November 2004: charged by police for spitting at an 11-year-old Middlesbrough fan.

November 2004: banned for three games for spitting at Arjan de Zeeuw.

December 2005: pleads guilty to drink driving and banned for 12 months.

November 2006: admits regularly diving to win penalties.

October 2007: admits to deliberately getting himself sent off.     (For å spille en viktig kamp for Senegal!)

January 2009: falls out with Anton Ferdinand and leaves Sunderland for Blackburn.

Throw in 67 yellow cards and five reds in his eight-and-a-half years in England — is there a more odious footballer in the game?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #103 på: August 14, 2012, 14:22:26 »
vel, hadde NW hatt midler hadde vi ikke hatt grisen i "hvitt"..panikkhadling fra manager, fremtvunget av mangel på takeover....bates??...brilliant  ;)
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #104 på: August 14, 2012, 15:13:31 »
Statistikk jeg fant i farten med lister over kortspillere i PLs historie
http://www.statbunker.com/football/ktg/index.php?PL=ktgalltime&Code=EPL&statType=bookings

Gule kort
Tallene viser antall kort, antall kamper og antall kamper per kort.

1 Kevin Davies 99 444 4.48
2 Lee Bowyer 99 397 4.01
3 Paul Scholes 91 483 5.31
4 Robbie Savage 87 346 3.98
5 George Boateng 87 384 4.41
6 Scott Parker 85 318 3.74
7 Phil Neville 81 487 6.01
8 Nicky Butt 77 411 5.34
9 Gareth Barry 77 466 6.05
10 Patrick Vieira 77 307 3.99
11 Gavin McCann 75 301 4.01
12 Paul Ince 73 306 4.19
13 Roy Keane 72 366 5.08
14 Richard Dunne 71 408 5.75
15 Kevin Nolan 70 302 4.31
16 Mark Hughes 69 296 4.29
17 Dennis Wise 68 278 4.09
18 Gary Speed 68 534 7.85
19 Frank Sinclair 67 288 4.3
20 Ray Parlour 66 379 5.74
21 David Batty 66 266 4.03
22 Tim Sherwood 65 341 5.25
23 Alan Smith 65 285 4.38
24 Jamie Carragher 64 484 7.56
25 Luis Boa Morte 64 296 4.63
26 Lucas Neill 64 279 4.36
27 Wayne Rooney 64 318 4.97
28 Joey Barton 63 227 3.6
29 David Unsworth 63 364 5.78
30 Luke Young 62 378 6.1
31 John Moncur 62 216 3.48
32 Emile Heskey 61 516 8.46
33 Carlton Palmer 60 261 4.35
34 Chris Perry 60 363 6.05
35 John Terry 60 373 6.22


John Moncur har færrest kamper per gule kort på lista.

Vår venn Diouf har ifølge samme side samlet 62 gule, 2 røde (ett av dem for to gule) på 237 kamper. Han har 35 mål. Dette omfatter så vidt jeg kan se ikke køppkamper. Fortsetter han trenden kan vi altså forvente 12 gule kort og 6,8 mål fra ham om han spiller alle seriekampene for oss.
- Leif Olav

Woody

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #105 på: August 14, 2012, 15:13:44 »
vel, hadde NW hatt midler hadde vi ikke hatt grisen i "hvitt"..panikkhadling fra manager, fremtvunget av mangel på takeover....bates??...brilliant  ;)

Så med storspill, scoringer og takover så ryk han på dagen :D :D
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #106 på: August 14, 2012, 15:27:15 »
vel, hadde NW hatt midler hadde vi ikke hatt grisen i "hvitt"..panikkhadling fra manager, fremtvunget av mangel på takeover....bates??...brilliant  ;)

Så med storspill, scoringer og takover så ryk han på dagen :D :D
Jepp  ;D
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #107 på: August 14, 2012, 15:42:21 »
Spørs om det stemmer med 67 gule kort. I fjor fikk ha 6 gule. Han er ikke med på listen.



http://www.statbunker.com/football/ktg/index.php?PL=ktgalltime&Code=EPL&TeamID=&statType=sentoff

På denne listen har han to røde. Han har i hvert fall minst 3, men neppe så mange fler!

Kanskje han er litt hypet opp i forhold til disse kortene?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #108 på: August 14, 2012, 15:51:12 »
På en del reaksjoner så skulle man tro at vi er i ferd med å signere Saddam Hussein, Gadaffi, Presidenten av Syria og Adolf Hitler i en og samme person.

Strengt tatt: Det er snakk om spytte-episoder som ligger 8-10 år tilbake i tid, så kanskje han har modnet litt på den fronten med årene.
 - I forhold til kortstatistikken så finnes det mange som er værre.
 - Det "styggeste" i nyere tid er selvsagt "sewer-rat" insidenten ifm beinbruddet til  Jamie Mackie, der han forøvrig ikke var innblandet i selve bruddet, men det kokte over etterpå.
 - Skulle man si nei til spillere som filmer kan vi umiddelbart utelukke at det kommer italienske eller spanske spillere til Leeds de nærmeste årene.

Nei, jeg er villig til å gi Diouf en sjanse på lik linje med alle andre spillere som kommer til Leeds.
The future's so White I've got to wear shades 8)

lojosang

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #109 på: August 14, 2012, 15:52:59 »
Spørs om det stemmer med 67 gule kort. I fjor fikk ha 6 gule. Han er ikke med på listen.



http://www.statbunker.com/football/ktg/index.php?PL=ktgalltime&Code=EPL&TeamID=&statType=sentoff

På denne listen har han to røde. Han har i hvert fall minst 3, men neppe så mange fler!

Kanskje han er litt hypet opp i forhold til disse kortene?  ::)

Inneholder kun seriekamper den lista. Han har flere røde og gule fra blant annet FA-køppen også, men vår egen Bowyer er jo hakket verre. Hvis han kan halvere kortfrekvensen og doble målfrekvensen lover jo dette bra. :)
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #110 på: August 14, 2012, 16:35:02 »
Kort er da ikke et problem.
Det kan selvsagt være et problem, men ikke alltid! Ta for eksempel en spiller som Cheick Tiote på Newcastle - Mannen har fått 25 gule kort på 50 kamper. Men mannen er en strålende fotballspiller, og sikkert utrolig tøft å spille mot Tiote. Kanskje har vi en liten Tiote i Austin?

Gufrias

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #111 på: August 14, 2012, 20:02:21 »
Ja vel, ja.

Får håpe han viser ofte at han er en god fotballspiller, og at han skjuler at han er en usmakelig type. Ikke at jeg setter penger på det...
Hekta på Leeds siden 1974

Bolsen

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #112 på: August 14, 2012, 22:03:02 »
Ser bare at han oppfører seg i tiden han er i klubben. Samtidig som han bidrar på banen. 2/2 eller ikke noe. MOT

samadhi

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #113 på: August 14, 2012, 22:22:52 »
Kan ikke sammenlignes med Batty/Woodgate i mine øyne i alle fall. Kanskje med Bowyer, og han savner jeg heller ikke.

Jeg savner han.
marching on together,
derudaf forever...

DW

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #114 på: August 14, 2012, 22:29:05 »
Lurer på reaksjoner dersom Diouf blir tungen på vektskålen ved f.eks opprykk... ???

rd1

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #115 på: August 14, 2012, 22:57:35 »
Dersom vi får swp, blir vel ikke Diouf også signet?
"Who needs Cantona??"

Bolsen

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #116 på: August 15, 2012, 00:03:18 »
Dersom vi får swp, blir vel ikke Diouf også signet?
Feil topic men SWP er vel bare er rykte?
Er han ute i kulden i qpr?

Bites Yer Legs

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #117 på: August 18, 2012, 15:42:41 »
Helt sjef!!
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #118 på: August 18, 2012, 15:52:22 »
Viktig i dag. Var vel den eneste på laget som turte å holde på ballen i 2.omgang.

RoarG

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #119 på: August 18, 2012, 16:01:39 »
Viktig i dag. Var vel den eneste på laget som turte å holde på ballen i 2.omgang.
+1. Rene kuppet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020