Skrevet av Emne: EX-SPILLER: El Hadji Diouf  (Lest 149998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Markus

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #120 på: August 18, 2012, 16:02:27 »
Diouf viste god rutine og ro med ballen i dag !  :)

Gufrias

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #121 på: August 18, 2012, 17:59:02 »
Viktig i dag. Var vel den eneste på laget som turte å holde på ballen i 2.omgang.
+1. Rene kuppet.
+2. Ikke bare turte han å holde på ballen, han kunne det også.
« Siste redigering: August 18, 2012, 20:13:36 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #122 på: August 18, 2012, 18:21:14 »
Diouf kan bli en kannonsignering. Han er nok ikke i toppform å allikevel er han en som viser rutine og kreativitet når han trer igjennom ved et par anledninger der. Syns denne signeringen er alt annet enn negativ. Go Diouf!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #123 på: August 18, 2012, 18:22:44 »
Han har litt burger-kropp, men viste tendenser, ja. Dog null hjemoverjobbing.
« Siste redigering: August 18, 2012, 18:26:21 av Frode »
 

Ove

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #124 på: August 18, 2012, 18:31:25 »
Merket meg at han fikk litt buing mot seg når han kom inn nå også, men manglet klappet og støttet han også. Fortsetter han som han har startet så blir nok alle positive til han
 

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #125 på: August 18, 2012, 23:30:49 »
Til tross for at han hadde en grei kamp idag, står jeg for at vi hadde greid oss uten Diouf denne sesongen. Skal vi satse på en bra ligaplassering, kanskje opprykk, er ikke Diouf mannen for oss. Han skaper kvalme og ubehag innad i spillergruppa, og er ikke noe geni av en spiller heller.
Synes vi burde satsa på andre, yngre fremadstormende spillere, som faktisk har en framtid.

sportcarl1

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #126 på: August 19, 2012, 07:30:02 »
Til tross for at han hadde en grei kamp idag, står jeg for at vi hadde greid oss uten Diouf denne sesongen. Skal vi satse på en bra ligaplassering, kanskje opprykk, er ikke Diouf mannen for oss. Han skaper kvalme og ubehag innad i spillergruppa, og er ikke noe geni av en spiller heller.
Synes vi burde satsa på andre, yngre fremadstormende spillere, som faktisk har en framtid.
litar 100% på warnock, när det gäller ligaplacering, spelarplacering, och är inte ett dugg orolig att det skulle bli kvalme och obehag i spelartruppen, warnock har bara ett mål för ögonnen, och det sa han nämligen när han tillträdde, och det är att gå upp, det var anledningen att han tog över, en mittenplacering är han inte ett dugg intresserad av att få och avsluta med innan han går i pension
 

Leedsfan

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #127 på: August 19, 2012, 13:10:51 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MooCow

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #128 på: August 19, 2012, 16:23:40 »
Han har litt burger-kropp, men viste tendenser, ja. Dog null hjemoverjobbing.

Må begynna å eta meir hamburgarar eg og isåfall  ;D

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151096908314437&set=a.10150111312909437.287178.191977484436&type=1&relevant_count=1&ref=nf

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #129 på: August 19, 2012, 16:36:02 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.

Lundewhites

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #130 på: August 19, 2012, 16:42:34 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.

Liker heller ikke Diouf!  Men er ikke enig med deg at at kjeftet og klagde på andre. Heller ikke at han gjorde så mye feil. Syns han var meget god og en ser virkelig at han går langt utenpå de andre når det gjelder teknikk og han var veldig taktisk smart.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #131 på: August 19, 2012, 16:59:39 »
Jeg mislikte Neil Warnock da han ikke var Leeds-mann, men mente i fjor høst at vi burde hente han inn. Nå liker jeg han!

Jeg (fotball)hatet El-Hadji Diouf og likte heller ikke at vi hentet han. MEN: Om han fortsetter slik han startet i går, kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem han har spytter etter eller grisetaklet i fortida.

"Han er en dritsekk, men han er VÃ…R drittsekk".
Marching on together!

oivindh

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #132 på: August 19, 2012, 17:33:10 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..
+1

RoarG

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #133 på: August 19, 2012, 17:49:42 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.
Uforståelige kommentarer. Snakk om å få 5 høns av en fjær.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #134 på: August 19, 2012, 17:54:08 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.


Diouf kjeftet og klagde? hadde du mikrofon på mannen?

Svelg stoltheten din og håp på opprykk
Pontus ❤

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #135 på: August 19, 2012, 18:02:41 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.


Diouf kjeftet og klagde? hadde du mikrofon på mannen?

Svelg stoltheten din og håp på opprykk

Du så vel tydlig hvor irritert han ble hver gang han mista ballen, og lot det gå ut over medpsillere. Jeg synes man skal ha en viss standard på spillerne som spiller for klubben. Diouf har ikke vært god siden VM 2002, og blir 32 i løpet av sesongen. Hvorfor skal vi ha en gammel spiller med nedgående kruve på midtbana? Det finnes strengt tatt sikkert 100 spillere som kunne gjort samme jobben som Diouf. Selv om han var en av de bedre igår, er det ikke folk som ham som skal lede laget til opprykk. Manen rykka ned med Doncaster ifjor.

ollan

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #136 på: August 19, 2012, 18:11:22 »
Når Diouf kom han inn å dirigerte de andre spillerne fra første sekund, artig å se hvordan han oppførte seg. Han så litt treg ut i stilen, men kom seg forbi den ene Wolvesspilleren etter den andre.

Diouf kommer bare til å bli bedre og bedre..

Dirigerte? Tja, om det går under kategorien kjefting, klaging hver gang de andre ødela spillet, når det faktisk var Diouf som ødela. Leeds er en stolt klubb, og burde ikke synke så lavt at en henter El Haji Diouf.


Diouf kjeftet og klagde? hadde du mikrofon på mannen?

Svelg stoltheten din og håp på opprykk

Du så vel tydlig hvor irritert han ble hver gang han mista ballen, og lot det gå ut over medpsillere. Jeg synes man skal ha en viss standard på spillerne som spiller for klubben. Diouf har ikke vært god siden VM 2002, og blir 32 i løpet av sesongen. Hvorfor skal vi ha en gammel spiller med nedgående kruve på midtbana? Det finnes strengt tatt sikkert 100 spillere som kunne gjort samme jobben som Diouf. Selv om han var en av de bedre igår, er det ikke folk som ham som skal lede laget til opprykk. Manen rykka ned med Doncaster ifjor.
???? Du har bestemt deg for å ikke like Diouf skjønner jeg. Forøvrig har vi hentet endel fra Pompey som også rykket ned.. Tviler på at han kjeftet så mye på medspillerne sine,er vel mere et utrykk for at han kanskje var misfornøyd med sin prestasjon......hvem vet hva han sa??
Ollan

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #137 på: August 19, 2012, 19:41:00 »
Når det gjelder Diouf er det ikke noe som heter like-ikke like. Det bør være umulig å ha noe til overs for den klysa.
Når selv Warnock sier det er en skam for kloakkrottene å bli sammenlignet med ham, da er det noe med mannen. Etter hva jeg har hørt brakk han Jamie Mackies bein med vilje.

sportcarl1

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #138 på: August 19, 2012, 20:09:43 »
Når det gjelder Diouf er det ikke noe som heter like-ikke like. Det bør være umulig å ha noe til overs for den klysa.
Når selv Warnock sier det er en skam for kloakkrottene å bli sammenlignet med ham, da er det noe med mannen. Etter hva jeg har hørt brakk han Jamie Mackies bein med vilje.
stort av warnock och diouf  att lägga det bakom sig och gå vidare
 

rd1

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #139 på: August 19, 2012, 20:18:53 »
Merket meg at han fikk litt buing mot seg når han kom inn nå også, men manglet klappet og støttet han også. Fortsetter han som han har startet så blir nok alle positive til han

Dersom det bare var denne Mangle som klappet og støttet han, får Diouf en tøff sesong.
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #140 på: August 19, 2012, 23:50:07 »

Neil Warnock wants to sign El-Hadji Diouf on a permanent deal at Leeds after their victory against Wolves

 Neil Warnock hopes to sign El-Hadji Diouf on a permanent deal before Leeds’s trip to Blackpool on Tuesday night following their 1-0 win against Wolves on Saturday.



Target man: El-Hadji Diouf o the charge against Wolves. Now Neil Warnock wants him to sign a permanent deal Photo: ACTION IMAGES

By Si Hughes, at Elland Road

10:20PM BST 19 Aug 2012

The Senegalese was recruited by the Leeds United manager two weeks ago and has since been playing without a contract.

Against Wolverhampton Wanderers, he appeared as a substitute shortly before half-time for the injured Paul Green.

His energetic performance encouraged Warnock, who only 18 months ago referred to Diouf as a “sewer rat” for allegedly mocking Jamie Mackie when the QPR forward sustained a broken leg in an FA Cup tie against Blackburn Rovers.
 

Warnock admitted he considered Diouf’s personality before inviting him to Thorp Arch, Leeds’s training complex. After speaking to the player for an hour and a half following a chance meeting at a social function, Sam Allardyce – his former manager – was one of several people Warnock consulted.
 

“The [match] assessor pulled me last weekend and asked if he could speak about Diouf. I thought, ‘what the hell’s he done now?’” Warnock said.
 
“He told me that at Blackburn, Dioufy attended a party for disabled kids and he was there for four hours, practically the last one out the place.
 
"He wanted me to know that I shouldn’t believe everything that was said about him.”
 
While Warnock commended the virtues of a journeyman whose list of indiscretions is even longer than the number of clubs he has represented, he admitted that his arrival at Elland Road is out of necessity.
 
“I’m coming to the closing stages of my career and I want to have a go at getting this eighth promotion,” Warnock said.
 
“I haven’t got multi-millions to go and buy whatever I want. I think I’ve got 10 players in for what Hull City spent on a striker.
 
"That puts in in perspective. So I have to look at value for money. And there was nobody better value than Diouf.”
 
Staale Solbakken, the Wolves manager, might have to follow Warnock’s creative example in the transfer market following an insipid display.
 
This defeat means Wolves have won just one game in 27 competitive fixtures.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #141 på: August 20, 2012, 00:16:48 »
Når det gjelder Diouf er det ikke noe som heter like-ikke like. Det bør være umulig å ha noe til overs for den klysa.
Når selv Warnock sier det er en skam for kloakkrottene å bli sammenlignet med ham, da er det noe med mannen. Etter hva jeg har hørt brakk han Jamie Mackies bein med vilje.

var vel Givet (eller hva han het..) som brakk beinet til Mackie.. Diouf slengte vel noe dritt mens han
lå nede..

SveinArve

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #142 på: August 20, 2012, 07:37:47 »
Diouf on Gary Speed : Bolton Wanderers — former team-mate El Hadji Diouf

“When I stepped out of line he was the one who helped put me back on the right track. He was a positive influence on me and I respected him as much as anyone I have played with.

“When I was finding it difficult to deal with the boos that followed me everywhere he was the one who spoke to me and told me to 'stay strong.’ “He used to say to me 'they only boo you because you’re a good player. Don’t let it upset you.’ He was the nicest footballer I have known.

“On and off the pitch he was an incredible man, he was such a positive person in the dressing room, I cannot believe he has gone. I loved his kids, I knew his wife well, he always treated me like a friend, not just a team-mate.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

martind

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #143 på: August 20, 2012, 08:18:52 »
Diouf spilte en megen god kamp når han kom innpå på lørdag. Fra tribunen så han ganske fit ut, og var en herlig bidragsyter. Publikum tok han godt imot også.

Ny drakt med 21 DIOUF ble det og gitt :) MOT
MOT!! We are Leeds!

Joe Jordan

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #144 på: August 20, 2012, 12:50:30 »
En kan jo ikke unngå å ha fått med seg diverse kontroverser opp gjennom årene når det gjelder Diouf. For min del starter min 100% støtte til en spiller i det han drar på seg den hvite drakta. Ã… bue på en spiller som skal ut og gjøre en jobb for MITT lag blir for meg helt absurd.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Oppdrettslaksen

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #145 på: August 20, 2012, 13:03:18 »
Diouf har så absolutt spilt seg inn i mitt hjerte med innsatsen han la ned på lørdagen! Det at han faller litt lettere og ikke er redd for å drøye tid, gjør han bare desto større i mine øyne :D

Corleone

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #146 på: August 20, 2012, 13:10:52 »
En kan jo ikke unngå å ha fått med seg diverse kontroverser opp gjennom årene når det gjelder Diouf. For min del starter min 100% støtte til en spiller i det han drar på seg den hvite drakta. Ã… bue på en spiller som skal ut og gjøre en jobb for MITT lag blir for meg helt absurd.

+1

4ever arcticwhite

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #147 på: August 20, 2012, 14:20:24 »
Når det gjelder Diouf er det ikke noe som heter like-ikke like. Det bør være umulig å ha noe til overs for den klysa.
Når selv Warnock sier det er en skam for kloakkrottene å bli sammenlignet med ham, da er det noe med mannen. Etter hva jeg har hørt brakk han Jamie Mackies bein med vilje.

var vel Givet (eller hva han het..) som brakk beinet til Mackie.. Diouf slengte vel noe dritt mens han
lå nede..
Det stemmer, Diouf var ikke involvert i hendelsen/uhellet som førte til beinbruddet. Kan være greit å sjekke et par enkle fakta før man viderebringer drittslenging om en spiller.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #148 på: August 20, 2012, 14:30:23 »
Når det gjelder Diouf er det ikke noe som heter like-ikke like. Det bør være umulig å ha noe til overs for den klysa.
Når selv Warnock sier det er en skam for kloakkrottene å bli sammenlignet med ham, da er det noe med mannen. Etter hva jeg har hørt brakk han Jamie Mackies bein med vilje.

var vel Givet (eller hva han het..) som brakk beinet til Mackie.. Diouf slengte vel noe dritt mens han
lå nede..
Det stemmer, Diouf var ikke involvert i hendelsen/uhellet som førte til beinbruddet. Kan være greit å sjekke et par enkle fakta før man viderebringer drittslenging om en spiller.

Det er vel heller ingen som kan avkrefte om Mackie provoserte Diouf gjennom hele kampen og at Diouf feilberegnet omfanget av skaden......


Men men... Han er vår nå, Diouf!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: NY SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #149 på: August 20, 2012, 15:53:27 »
Impact-spiller mot Wolves. Godt nok for meg. Tror han blir en verdifull tilvekst til en kvalitetsmessig tynn stall.  Registrerte også at det store flertallet reiste seg og applauderte han inn,  noe som (nesten) overdøvet de som buet ( kan ha vært Wolves supportere for alt jeg vet). 
Jon R.